Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 08-03-2017, 19:09   #3481   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

Quote:
Originally Posted by Ferrex View Post
kerel

twee posts boven u, twee uur geleden
Ha lol
ExReey is offline   Reply With Quote
Old 09-03-2017, 09:22   #3482   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Zotjes.
Old 09-03-2017, 10:14   #3483   link
vAmP
Señor

vAmP's Avatar

Ik heb vorig weekend de eerste eens gekocht. Aan 6 euro was me dat toch een koopje.
vAmP is online now   Reply With Quote
Old 09-03-2017, 10:16   #3484   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Yeah, de GOTY-editie staat al maanden belachelijk laag. Ongeveer een jaar geleden ook gekocht voor dergelijk prijsje. Alleszins weinig voor een enorm plezierig spel.
Old 09-03-2017, 10:53   #3485   link
vAmP
Señor

vAmP's Avatar

Ik ontdek de laatste maanden toch ook hoe goedkoop gamen kan zijn als je kan wachten bij release.
Shadow of Mordor: €5,87
Total War Warhammer: $12
Firewatch: €10
Fallout 4: £13,19
2x Cities Skylines DLC: €11,99
Game of Thrones (Telltale): €8,16

Geen geld voor uren plezier. Juist die Fallout 4 was zijn geld nog niet waard.
vAmP is online now   Reply With Quote
Old 10-03-2017, 11:14   #3486   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
Ben intussen nog eens opnieuw begonnen met Shadow of Mordor, blijft toch een enorm leuk spel
DM is offline   Reply With Quote
Old 10-03-2017, 16:38   #3487   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Herspeelbaar vind ik het evenwel niet. De laatste DLC moet ik nog spelen en de goesting is, eerlijk gezegd, beperkt. Lord of the Hunt was na enkele maanden een fijne herhaling, het basisspel herspelen zegt me echt niks. Zeker niet nu Shadow of War er zo geweldig uit ziet.
Old 10-03-2017, 18:25   #3488   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
Ik wist niet eens meer waar ik was, dus dan is herspeelbaarheid nogal redelijk goed vind ik
DM is offline   Reply With Quote
Old 17-03-2017, 22:30   #3489   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Darn, NieR:Automata lijkt een gebrekkige port te zijn volgens de initiële reports op Steam, dan maar (voorlopig) niet
Niet dat dit het enige probleem is, verre van, maar er zou een wet mogen zijn op FPS begrenzing van PC games. Dat is zo fundamenteel tegen het platform van vrij keuze en customization.
PC gaming: Asus ROG PG348Q - 34" UltraWide G-SYNC UWQHD (3440x1440), Intel i7-6700K @4.7Ghz, NVIDIA GTX1080, G.Skill 16GB DDR4-3200, Intel 750 PCIe 400GB SSD, Corsair K70 RAPIDFIRE Mechanical Gaming Keyboard — Cherry MX
Home Theater: Samsung LED 55" 8 Series 1000hz (UE55F8000SL), B&W 604, 603 & LCR6 surround set + B&W ASW-610 Subw, Onkyo TX-DS787 THX
Virtual Reality: HTC VIVE & Oculus Rift + Oculus Touch | Console: XBOX ONE | Mobile: Samsung Galaxy S8+ & Oculus Gear VR
Cybdm is offline   Reply With Quote
Old 21-03-2017, 14:30   #3490   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Send a message via MSN to blumcole
Ligt dat nu aan mij of is deze generatie aan games echt fucked up als het op de AAA's aan komt. Alle shit waar ik eigenlijk naar uit keek, blijkt eigenlijk serieus ondermaats te zijn. Anderzijds, de dingen waarvan ik niets verwachtte, blijken ineens bij mijn favo games te zitten.

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 21-03-2017, 17:52   #3491   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

Over welke games heb je het dan? Denk dat we in 2017 alles behalve mogen klagen over de AAA titels.
Old 21-03-2017, 17:59   #3492   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Hier toch ook een game revival. Prachtige indies, leuke reboots van oudere genres (planet coaster en cities Skylines) en motherfucking Geralt of Rivia.

En dan moet ik Zelda en Horizon Dawn nog beginnen.

Stop met naar de EA's en Ubisofts van de wereld te kijken Cole
Old 21-03-2017, 19:10   #3493   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Kheb het zo over de laatste 3-4 jaar.

Mass Effect is meh, Batman boeide mij eigenlijk ook geen hol, Mortal Kombat was goed maar is een schim van z'n voorganger en heeft geen 2p coop , Mirror's Edge suckte (hoe kunde da nu verknallen allé), Mario World 3D is goed maar is gene galaxy, Star Fox Zero is completely fucked, pijpt mij is ene me uwe captain toad, Fallout 4 is bijlange niet zo goed als zijn voorgangers, Alien Isolation is repetitief en traag as fuck, Call of duty is afgezaagd en een schim van z'n eigen, Mad Max en Shadow of Mordor zijn repetitief as fuck, etc...

Al die blockbusters die mij gingen verrassen blijken allemaal zo mediocre.

Maar dan zijn er verrassingen als Resogun, Rocket League, Overwatch, Zelda (een game die ik eigenlijk er echt niet goed vond uitzien bij eerste voorstelling), Binding of Isaac, Doom, Splatoon, ... waar ik eigenljk geen hol van verwachte en die echt goed zijn.

2017 is wel veelbelovend begonnen; da's juist. Maar khad toch graag eens een waanzinnig goeie grote productie gehad.

Kpeis da'k gewoon kei verbitterd ben van diene Mass Effect. Da's maan jeuxke he pa

Old 21-03-2017, 19:22   #3494   link
Fallschirmjaeger
Senior Member

Fallschirmjaeger's Avatar

De voorbije 2 jaar quasi geen slechte games gespeeld. Dit voorjaar alleen al Gravity Rush 2, Yakuza 0 en Zelda die 1 voor 1 toppers zijn en dan moet ik nog beginnen aan Horizon, Nier en volgende maand Persona. Mass Effect die tegenvalt, kan mij eerlijk gezegd weinig schelen, want ik zou toch niet weten wanneer ik eraan zou moeten beginnen,
Fallschirmjaeger is online now   Reply With Quote
Old 21-03-2017, 20:18   #3495   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Quote:
Originally Posted by blumcole View Post
Al die blockbusters die mij gingen verrassen blijken allemaal zo mediocre
Los van enkele uiterst zeldzame juweeltjes moet je voor originaliteit al lang niet meer bij blockbusters zijn; die wereld zit rotsvast in iteratie na iteratie. Vaak deftige iteratie, dus als je het nog kan bolwerken blijft het leuke tijden maar het grijpt mij niet meer (zo). Het enige wat me nog echt doet gaan zijn zotte indies en virtual reality, bij dat laatste voel ik me zo weer jaren negentig i386 Doom en Heretic tijden, letterlijk eigenlijk want in die infancy zit die wereld en dat is deels de charme na 30+ jaar gamen.
PC gaming: Asus ROG PG348Q - 34" UltraWide G-SYNC UWQHD (3440x1440), Intel i7-6700K @4.7Ghz, NVIDIA GTX1080, G.Skill 16GB DDR4-3200, Intel 750 PCIe 400GB SSD, Corsair K70 RAPIDFIRE Mechanical Gaming Keyboard — Cherry MX
Home Theater: Samsung LED 55" 8 Series 1000hz (UE55F8000SL), B&W 604, 603 & LCR6 surround set + B&W ASW-610 Subw, Onkyo TX-DS787 THX
Virtual Reality: HTC VIVE & Oculus Rift + Oculus Touch | Console: XBOX ONE | Mobile: Samsung Galaxy S8+ & Oculus Gear VR
Cybdm is offline   Reply With Quote
Old 21-03-2017, 20:35   #3496   link
Jack The Ripper
Dark Soul

Jack The Ripper's Avatar

Quote:
Originally Posted by Cybdm View Post
Darn, NieR:Automata lijkt een gebrekkige port te zijn volgens de initiële reports op Steam, dan maar (voorlopig) niet
Niet dat dit het enige probleem is, verre van, maar er zou een wet mogen zijn op FPS begrenzing van PC games. Dat is zo fundamenteel tegen het platform van vrij keuze en customization.
Niets echt game-breaking denk ik, maar een controller is wel aangewezen als je het op PC wil spelen. We zien het wel vaker dat ports van JRPG's een FPS limiet hebben, dat is spijtig maar ik vind het wel al positief dat die games tegenwoordig ook op PC uitkomen. Het spel ondersteunt blijkbaar wel ultrawide monitors

PS3, Wii U, Vita, 3DS XL
PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86
Jack The Ripper is online now   Reply With Quote
Old 21-03-2017, 21:14   #3497   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Quote:
Originally Posted by Fallschirmjaeger View Post
De voorbije 2 jaar quasi geen slechte games gespeeld. Dit voorjaar alleen al Gravity Rush 2, Yakuza 0 en Zelda die 1 voor 1 toppers zijn en dan moet ik nog beginnen aan Horizon, Nier en volgende maand Persona. Mass Effect die tegenvalt, kan mij eerlijk gezegd weinig schelen, want ik zou toch niet weten wanneer ik eraan zou moeten beginnen,
Nee op zich heb ik ook nog shit genoeg om te spelen.

Old 29-03-2017, 13:33   #3498   link
Divolinon
Una

Divolinon's Avatar

Send a message via ICQ to Divolinon Send a message via MSN to Divolinon Send a message via Skype™ to Divolinon
Planescape: Torment krijgt een Enhanced Edition:

https://tweakers.net/nieuws/122871/r...d-edition.html
Old 29-03-2017, 21:01   #3499   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

Oh boy, die Persona 5 reviews

Quote:
Girls and boys, Persona 5 is simply the new king of Japanese role playing games, and it may even be 2016's game of the year. The story is so deep, the battle system is so well-executed, the art direction is so amazing and the music is so groovy! I instantly felt in love with this game and I am pretty sure you will too.
Fuaaark
Old 29-03-2017, 21:02   #3500   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

zo goed dat we een jaar terugdraaien? of was de jap release in 2016

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules