Go Back   Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

View Poll Results: Is dit een poll?
Waarom? 14 32.56%
Ja! 19 44.19%
Nee! 5 11.63%
-42 5 11.63%
Voters: 43. You may not vote on this poll

Reply

Thread Tools
Old 05-10-2012, 20:09   #1   link
Drennargh
Senior Member

Drennargh's Avatar

Thumbs up Zotte Wijven

Wijven zijn vreemde wezens. Wie zijn ze? Wat doen ze? Denken ze?

Educatieve intro van Wikipedia:
Quote:
For at least two thousand years of European history until the late nineteenth century hysteria referred to a medical condition thought to be particular to women and caused by disturbances of the uterus (from the Greek ὑστέρα "hystera" = uterus), such as when a neonate emerges from the female birth canal. The origin of the term hysteria is commonly attributed to Hippocrates, even though the term isn't used in the writings that are collectively known as the Hippocratic corpus.[1] The Hippocratic corpus refers to a variety of illness symptoms, such as suffocation and Heracles' disease, that were supposedly caused by the movement of a woman's uterus to various locations within her body as it became light and dry due to a lack of bodily fluids.[1] One passage recommends pregnancy to cure such symptoms, ostensibly because intercourse will "moisten" the womb and facilitate blood circulation within the body.[1] The "wandering womb" theory persisted in European medicine for centuries.

By the mid to late 19th century, hysteria (or sometimes female hysteria) came to refer to what is today generally considered to be sexual dysfunction.[2] Typical treatment was massage of the patient's genitalia by the physician and, later, by vibrators or water sprays to cause orgasm.[2]
De symptomen:

Quote:
Originally Posted by Snuff View Post
Hah, mijn ex is ook ooit beginnen gillen en huilen omdat het bloem in de kriekensaus was beginnen klonteren. Zot wijf.
Quote:
Originally Posted by rooz View Post
gewoon vrouwelijk denk ik, ze denkt dat ze altijd pech heeft, en daarom heeft ze ook veel pech denk ik

Dat gaat dan bv over dingen laten vallen, dingen kapot maken, eten die mislukt.
Zij zou dan in tranen uitbarsten soms terwijl ik gewoon eens zou lachen en voortdoen..
Quote:
Originally Posted by straks View Post
Collega hier bij mijn klant heeft zo eens een telefoon gehad van zijn vrouw die toen 2,5-3 maand zwanger was. Zijn vrouw was hysterisch aan het wenen, snotteren, schreeuwen, gillen, alles erop en eraan... hij dus lijkbleek buitengewandeld naar een lokaal hiernaast dat leegstaat. Hij maar vragen 'wa scheelt er, wa is er... schat, vertel het nu, wat is er gebeurd?'. Ze kreeg de woorden tussen haar hysterie er gewoon niet uit. Telefoon gesprek van minstens een kwartier, dus ik begon al het ergste te verwachten.

Ze had de wok laten vallen bij het maken van eten...
Quote:
Originally Posted by Drennargh
Mijn ex belde mij eens 's avonds op, aan't huilen en in paniek. "WTF WTF WTF" denk ik. Ze bleek in Antwerpen met de metro haar halte te hebben gemist.

Ironische noot: vroeger heb ik haar treinstation eens overgeslagen en ben ik van het volgende station naar haar gelopen omdat ik een uur moest wachten op de trein terug en er om een of andere reden geen bussen reden. Dat was voor ik ben beginnen lopen en ik heb die afstand serieus onderschat. Ging blijkbaar sneller met de trein... Maar goed
Deel uw ervaringen zodat we kunnen leren omgaan met dit grote verdriet!

Disclaimer: ik ben niet misogyn.

Slaan, overslaan, doodslaan, afslaan, inslaan, beslaan, opslaan, uitslaan, toeslaan, tegenslaan, doorslaan, ontslaan, neerslaan, bananaphoneslaan: al de rest. ==> Voltooid deelwoord: -geslagen
Drennargh is offline   Reply With Quote
Old 05-10-2012, 21:02   #2   link
Prodigy
Böser Weltherrscher

Prodigy's Avatar

Oestrogeen is hallucinogeen
Prodigy is offline   Reply With Quote
Old 05-10-2012, 21:06   #3   link
Corax
Senior Member

Corax's Avatar

Meestal zijn wijven die avondlessen Spaans volgen fucked up.
Corax is online now   Reply With Quote
Old 05-10-2012, 21:33   #4   link
Prodigy
Böser Weltherrscher

Prodigy's Avatar

Quote:
Originally Posted by Corax View Post
Meestal zijn wijven die avondlessen Spaans volgen fucked up.
Verhalen!
Old 05-10-2012, 21:34   #5   link
Drennargh
Senior Member

Drennargh's Avatar

Ja. Waar blijven die verhalen? Er zijn toch meer zotte wijven, zeker?

Slaan, overslaan, doodslaan, afslaan, inslaan, beslaan, opslaan, uitslaan, toeslaan, tegenslaan, doorslaan, ontslaan, neerslaan, bananaphoneslaan: al de rest. ==> Voltooid deelwoord: -geslagen
Old 05-10-2012, 21:53   #6   link
Niesaanval
Senior Member

Ex die beweerde vegetariër te zijn. Tot k haar plots een hamburger zat eten, zij boos: Ja ma t is maar een keer proeven. En toen ze vol-au-vent at, werd ze kwaad op mij omdat k zei da ze da normaal niet mag eten.. Blijkt da ze uiteindelijk enkel geen konijn at...
Niesaanval is offline   Reply With Quote
Old 05-10-2012, 21:55   #7   link
Holly Martins
a real pantload

Holly Martins's Avatar

Mijn ma gaat volledig door het lint als ik de kraan niet afdroog na het douchen.
Holly Martins is offline   Reply With Quote
Old 05-10-2012, 21:55   #8   link
Holly Martins
a real pantload

Holly Martins's Avatar

Ma echt volledig mental hé.
Old 05-10-2012, 22:05   #9   link
Prodigy
Böser Weltherrscher

Prodigy's Avatar

Mijn ma MOET altijd alles kuisen, inclusief mijn appartement als ze er is. Leuk zou je denken, maar zelfs al is alles proper kuist ze toch en is ze kwaad omdat ze het 'moet' kuisen omdat het hier 'zo vuil' is. Onmogelijk om haar uit te leggen dat het niet nodig is en ik het zeker niet verwacht van haar ook. Bovendien volgt ze avondlessen Spaans.
Old 05-10-2012, 22:05   #10   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Een ex belde mij ooit eens huilend op om 4u 's nachts doordeweeks, dus ik schiet al direct in paniek... "Ik heb mijn regels en het doet zoveel pijn". Euh ok, en wat moet ik daar aan doen? Ik moet morgen werken weetwel.
Dj El Marriachi is offline   Reply With Quote
Old 05-10-2012, 22:07   #11   link
Holly Martins
a real pantload

Holly Martins's Avatar

Quote:
Originally Posted by Prodigy View Post
Mijn ma MOET altijd alles kuisen, inclusief mijn appartement als ze er is. Leuk zou je denken, maar zelfs al is alles proper kuist ze toch en is ze kwaad omdat ze het 'moet' kuisen omdat het hier 'zo vuil' is. Onmogelijk om haar uit te leggen dat het niet nodig is en ik het zeker niet verwacht van haar ook. Bovendien volgt ze avondlessen Spaans.
OMG, precies 't zelfde lijk mijn ma. Ook met de avondlessen (maar dat is wel een paar jaar geleden).
Old 05-10-2012, 22:08   #12   link
Prodigy
Böser Weltherrscher

Prodigy's Avatar

Quote:
Originally Posted by Corax View Post
haha, mijn ma ook. Ik had ooit nen ex die een lange haar (zeker 10 cm ofzo?) tussen haar tetten had, en toen ik die al lachen uittrok kwam ze hysterisch en was 't gedaan

shit nu ik daar terug aan denk ... wat
Maat van mij had ook zo iets voor, wijf met (al dan niet lang) haar op haar tetten. Het hallicinante eraan was dat ze blijkbaar wel haar foef schoor. Chick logic.
Old 05-10-2012, 22:19   #13   link
Waze
Banned

Serieus, heeft niemand hier zo soms het gevoel dat ge enkel nog voor de seks met uw wijf zijt?

Last edited by Waze; 05-10-2012 at 22:27.
Waze is offline   Reply With Quote
Old 05-10-2012, 22:20   #14   link
Prodigy
Böser Weltherrscher

Prodigy's Avatar

Nee, als dat het geval is heb je het verkeerde wijf.
Old 05-10-2012, 22:21   #15   link
Trojan
Karl Marx

Trojan's Avatar

Tzijn hier enkel maar ex'en en moeders. De eerste die hier iets zot over zijn huidig lief post krijgt een posrep.
Old 05-10-2012, 23:19   #16   link
Drennargh
Senior Member

Drennargh's Avatar

No shit! Enig idee hoe die zullen reageren als ze erachter komen dat je het hebt verteld?

Wel grappig om te zien dat avondles Spaans blijkbaar een symptoom is.

Old 05-10-2012, 23:45   #17   link
Jerre_31
Senior Member

Jerre_31's Avatar

Send a message via MSN to Jerre_31
mijn vrouw eens op 55 minuten van zee teruggereden... posrep?
of ook: huis aan 't renoveren, solliciteren, met kinderen en huishouden bezig, ... om dan te horen: ge hebt de laatste tijd niet zo veel tijd meer voor mij
Old 06-10-2012, 00:14   #18   link
Zapp
rebmeM

Zapp's Avatar

Send a message via MSN to Zapp
Quote:
Originally Posted by Jerre_31 View Post
mijn vrouw eens op 55 minuten van zee teruggereden... posrep?
of ook: huis aan 't renoveren, solliciteren, met kinderen en huishouden bezig, ... om dan te horen: ge hebt de laatste tijd niet zo veel tijd meer voor mij
Hah, ik kan beter! Al het voorgaande, maar wij waren aan 't renoveren samen met haar vader. Kerel is bazig, luistert niet naar kritiek/opmerkingen en delegeerde mij de klotigste karweien, zoals bvb "nagelkes trekken uit planken die ik binnenkort nog nodig heb" om dan enige weken later die planken, ongebruikt, naar 't stort te doen.

Ik was regelrecht pissed op die vent maar mocht het van haar niet rechtstreeks op hem uitwerken. Later komt ze dan af dat ik precies altijd kwaad ben op haar en dat ze het beu is om "doorgeefluik" te spelen

Weet wat ge wilt eh wijf ('t is al effe af tenandere)
Old 06-10-2012, 00:34   #19   link
Fidoh
Bordspelnerd

Fidoh's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jerre_31 View Post
Dus je had (maakte) inderdaad niet zo veel tijd meer voor haar?
Fidoh is offline   Reply With Quote
Old 06-10-2012, 00:52   #20   link
Avalanche
Senior Member

Avalanche's Avatar

Mijn ex is begonnen met avondlessen Spaans, maar dat is geëscaleerd tot Spaans aan de unief
Avalanche is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Thread Tools

Posting Rules