Go Back   Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

View Poll Results: Is dit een poll?
Waarom? 14 32.56%
Ja! 19 44.19%
Nee! 5 11.63%
-42 5 11.63%
Voters: 43. You may not vote on this poll

Reply

Thread Tools
Old 05-10-2012, 23:59   #21   link
Ja-Rune
is mij er eentje

Ja-Rune's Avatar

Naar de winkel! Mijn God wat haat ik het om met mijn vriendin naar de supermarkt te gaan. Ik word al moedeloos voor we binnenstappen.
Wat gaan we eten, lieverd?
-Ja zeg, ik moet altijd al kiezen, verzin jij eens iets.
*wijs* dat!
-Nee, da ni.
ok.. *wijs* dat!
-Nee, daar heb ik geen zin in.
ok, en dat? *wijs*
-Nee, dat heb ik deze week al gegeten.
Dus ik mag eigenlijk kiezen tussen een wortel, gesteld dat je dat de laatste dagen niet gegeten hebt, of een appel?
-Trek het niet in het belachelijke.
Dan weet ik het niet.
-Ik heb anders wel zin in dat en dat.
Ok, mij is het gelijk.
-Kunt gij nu zelf eens niet kiezen?
Wat
-Ik moet altijd kiezen.

Dan thuiskomen.
-Kook jij eens voor mij? Ik kook altijd al!
Ja maar, je doet dat zo goed.
-Ja, maar ik zou het wel eens leuk vinden als mijn vriend voor me kookt.
Ok, ik wil dat graag voor je doen. We zullen er eens aan beginnen.
-Wil je wel eerst dit en dat ent geen doen?
Ja natuurlijk.
*bezig met wat ze vroeg*
*terug in keuken komen, eten al bijna klaar*
-Ik dacht dat jij ging koken voor mij.

Dat is zo een wekelijke/dagelijks wederkerend gesprek waar ik zot van word. Niet van boosheid eh. Ik snap er gewoon werkelijk niets van. Ik kan er maar niet bij, waar die logica vandaan komt.
Maar dat is dan ook het enige Voor de rest is ze natuurlijk alleen maar zalig.

Quote:
Originally Posted by Matthias View Post
Bewoners betalen belastingen. Gasten hebben zich te gedragen: voeten vegen en niet te veel neuten.
Ja-Rune is offline   Reply With Quote
Old 06-10-2012, 08:01   #22   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

Teveel om op te noemen vanavond post ik er wel wat

Fidoh vond het te lang

You have reached the maximum number of posts (3) allowed in a 120 minute period for this forum.
Irmo is offline   Reply With Quote
Old 06-10-2012, 08:03   #23   link
Niels
Chav

Niels's Avatar

Lijkkist uw nieuwe nickname suckt

Vanzelfsprekend blijf ik u aanspreken als Lijkkist
Niels is offline   Reply With Quote
Old 06-10-2012, 08:36   #24   link
]as]e
↑ psychopaat

]as]e's Avatar

Een wijf waar genen hoek af is is niet interessant.
]as]e is offline   Reply With Quote
Old 06-10-2012, 09:08   #25   link
Corax
Senior Member

Corax's Avatar

Da's waar, maar dat is nog geen reden om full psycho te gaan. Ik heb helaas meer zulke ex'en dan normale. Zegt misschien ook wel iets over mijn smaak Ik had ook eens een lief die nog niet over haar ex was (psycho classic), natuurlijk ne randmongool tot en met. Dan kwam ik de ene dag aan haar hand en begon ze te bleiten (?), de dag erop vroeg ze dan letterlijk of ik al had nagedacht over kindernamen. RUN. Een andere (heb er wel nooit iets mee gehad) vond dat er "toch precies iets niet ging tussen ons om ermee te beginnen", de maand erop was ze samen met een godsdienstleraar waar ze slagen van kreeg.

En dan komt het moment dat je al zo'n zever strontbeu bent en iedereen denkt dat je misogyn bent, wat misschien ook zo is nu
Corax is offline   Reply With Quote
Old 06-10-2012, 09:09   #26   link
Corax
Senior Member

Corax's Avatar

Ahja, en al die gestoorde sujetten volgden avondlessen Spaans!
Old 06-10-2012, 10:00   #27   link
Niesaanval
Senior Member

Van een collega gehoord, dat hij zich altijd moest douchen voor hij seks had met zijn ex. En tegen dan had hij natuurlijk minder goesting
Niesaanval is offline   Reply With Quote
Old 06-10-2012, 10:12   #28   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Lapino besluit enkele jaren geleden zijn madam eens te verrassen door heel zijn kot te kuisen. Dus stofzuigen, dwijlen, ruiten kuisen. Madam komt thuis.

"Hm amai mooi, gekuist?"
trots "Aja, wou je eens plezier doen"
"Jamaar, je hebt hier teveel zeep gebruikt, zijn allemaal strepen. En hier ligt er nog wat stof. En daar had je beter met product x gekuist want anders zie je daar ook vuil op..."
Lapino : "ok"

Nooit meer gekuist sindsdien

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
lapino is offline   Reply With Quote
Old 06-10-2012, 10:15   #29   link
Drennargh
Senior Member

Drennargh's Avatar

Nieuwe openingszin: "volg jij avondlessen Spaans?".

De puzzelstukjes beginnen in elkaar te passen!

Nadat de reconquistadores in de 9e eeuw na Christus het Iberische schiereiland hadden veroverd, merkten ze snel dat de moriscovrouwen geen demonische uitspattingen kregen zoals hun westerse geslachtsgenoten. Door hun overweldigende geloofsrituelen hadden de moslims de succubi en andere latente vrouwendemonen verdreven of onderdrukt. De boodschap was duidelijk: de herovering van het land was misschien gedaan, die van de vrouwelijke ziel moest nog beginnen!

Men klampte zich vast aan de pauselijke edicten en een flamboyante belevenis van het rooms-katholicisme in de hoop hetzelfde effect te krijgen als de moslimbroeders. Deze levenswijze werd sterk gehandhaafd door de staat en later geëxporteerd naar de kolonies.

De demonen beseffen maar al te goed dat zij bedreigd worden door de Spaanse 'armada', dus pogen zij via samenzwering het land van vrije zielen te infiltreren. Ze volgen massaal lessen Spaans in avondschool (of blijkbaar zelfs aan de universiteit) en proberen op vakantie hun toegeëigende vaardigheden uit te testen om onschuldige zielen te corrumperen, maar hun ware aard blijkt na intieme omgang snel. Kijk uit, het gevaar ligt nog steeds op de loer! Wat zal jij vragen wanneer je weer iemand ontmoet?

Hmzz...

Slaan, overslaan, doodslaan, afslaan, inslaan, beslaan, opslaan, uitslaan, toeslaan, tegenslaan, doorslaan, ontslaan, neerslaan, bananaphoneslaan: al de rest. ==> Voltooid deelwoord: -geslagen
Drennargh is offline   Reply With Quote
Old 06-10-2012, 10:16   #30   link
Niels
Chav

Niels's Avatar

wat

Misschien eens de hand in eigen boezem steken, Drennargh.
Niels is offline   Reply With Quote
Old 06-10-2012, 10:17   #31   link
Leeuwke
King of the jungle

Leeuwke's Avatar

Als hij dat kon, dan zou hij geen lief nodig hebben, hč.
Leeuwke is offline   Reply With Quote
Old 06-10-2012, 11:11   #32   link
Galeo
Galeocerdo teh shark

Galeo's Avatar

Op vakantie werd mijn vriendin plots ongelooflijk kwaad -ma echt pissed als in: weglopen uit het restaurant- omdat ik een klein stukje vlees uit haar bord had gepikt omdat ik dat eens wou proeven.
Zij zit altijd in mijn bord te foefelen, nota bene en ik trek mij daar nooit iets van aan.

Kortom, had ik het 'gevraagd' dan had ze er geen drama van gemaakt. Raflwa

Maar bon, als ge feitelijk nooit ruzie maakt moet ge al dingen beginnen uitvinden om eens lastig te kunnen doen.

Quote:
Originally Posted by Clipper View Post
Maat van mij is zo eens naar de psycholoog gegaan, verdict: "gij mankeert niks, gij wilt gewoon per se speciaal zijn". Beste psycholoog ooit.
Galeo is offline   Reply With Quote
Old 06-10-2012, 11:35   #33   link
Disabled
Integrated Amplifier

Disabled's Avatar

Send a message via ICQ to Disabled Send a message via MSN to Disabled
Ik heb nog verhalen genoeg, man toch. Een koppel totally bonkers ex'en gehad.

Ik zal beginnen met: ooit op een festival buiten gezeten met een groep vrienden (ook meisjes) en ex was gaan slapen. Ik was aan de praat geraakt met iemand ondertussen. Komt zij opeens buiten, zet zich pal naast mij (andere kant van de persoon waar ik tegen aan het praten was), neemt mijn gezicht vast, draait het naar haar: "HIER MOET UW AANDACHT E MANNEKE".

wat
Disabled is offline   Reply With Quote
Old 06-10-2012, 12:16   #34   link
Corax
Senior Member

Corax's Avatar

hahah priceless
Old 06-10-2012, 12:21   #35   link
Fidoh
Bordspelnerd

Fidoh's Avatar

Quote:
Originally Posted by lapino View Post
Lapino besluit enkele jaren geleden zijn madam eens te verrassen door heel zijn kot te kuisen. Dus stofzuigen, dwijlen, ruiten kuisen. Madam komt thuis.

"Hm amai mooi, gekuist?"
trots "Aja, wou je eens plezier doen"
"Jamaar, je hebt hier teveel zeep gebruikt, zijn allemaal strepen. En hier ligt er nog wat stof. En daar had je beter met product x gekuist want anders zie je daar ook vuil op..."
Lapino : "ok"

Nooit meer gekuist sindsdien
Oh, hier zou ik echt gék van worden.
Fidoh is offline   Reply With Quote
Old 06-10-2012, 12:26   #36   link
Prodigy
Böser Weltherrscher

Prodigy's Avatar

Avondlessen Spaans is now a meme
Prodigy is offline   Reply With Quote
Old 06-10-2012, 12:29   #37   link
Wannes
Work In Progress

Wannes's Avatar

Ik vind dat eigenlijk normaal.

Als die van ons om mij een plezier te doen mijne computer opkuist ga ik ook zeggen 'dank u, maar...' ge kunt dan ofwel luisteren en iets leren ofwel op uwen teen getrapt zijn

In het begin een paar keer zo'n farskes meegemaakt, maar dan gewoon goed opgelet wanneer ze vertelde wat beter/anders kon en nu kan ik dat gewoon, kuisen.

OT: een van de dingen die ik wel bizar vind aan die van ons is wanneer dat ze telefoon krijgt van een onbekend nummer ik altijd eerst moet oppakken om te horen wie het is.

Edit: geen spaans gevolgd, wel russisch. En nu boekhouden :/

bovendien toegegeven dat het niet altijd zonneklaar is waar ik ernstig ben of mezelf wat entertain. maar het onderscheid is er, en ik herken het immer.
Wannes is offline   Reply With Quote
Old 06-10-2012, 12:37   #38   link
Fidoh
Bordspelnerd

Fidoh's Avatar

Quote:
Originally Posted by Wannes View Post
Ik vind dat eigenlijk normaal.

Als die van ons om mij een plezier te doen mijne computer opkuist ga ik ook zeggen 'dank u, maar...' ge kunt dan ofwel luisteren en iets leren ofwel op uwen teen getrapt zijn

In het begin een paar keer zo'n farskes meegemaakt, maar dan gewoon goed opgelet wanneer ze vertelde wat beter/anders kon en nu kan ik dat gewoon, kuisen.
Uw computer is iets anders, vind ik, want da's úw plek. Dat kuisen van Lapino op een plek van hen beiden.

Dat ze uitlegt wat je beter had kunnen doen is een ding. Dat ze geen appreciatie toont voor de moeite die ge hebt gedaan en alleen de dingen ziet die fout zijn, is iets anders. En er is een verschil tussen "Danku, maar..." en "Ej, da's niet goed, want..."
Old 06-10-2012, 12:39   #39   link
Wannes
Work In Progress

Wannes's Avatar

Mijn computer is eigenlijk onze computer :/

bovendien toegegeven dat het niet altijd zonneklaar is waar ik ernstig ben of mezelf wat entertain. maar het onderscheid is er, en ik herken het immer.
Wannes is offline   Reply With Quote
Old 06-10-2012, 12:41   #40   link
Fidoh
Bordspelnerd

Fidoh's Avatar

De beste course of action is danku te zeggen en láter pas te leren hoe het beter kan, denk ik.

Als iemand mijn moeite, voor iets dat ik speciaal voor die persoon heb gedaan, meteen zou staan verbeteren en minimaliseren, zou ik ook pissed zijn.
Reply

Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Thread Tools

Posting Rules