Go Back   Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

View Poll Results: Is dit een poll?
Waarom? 14 32.56%
Ja! 19 44.19%
Nee! 5 11.63%
-42 5 11.63%
Voters: 43. You may not vote on this poll

Reply

Thread Tools
Old 06-10-2012, 12:47   #41   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Een psycho ex heeft enorm extreme shit gedaan maar er zat daar tussen wel verhaal-waardige zever bij.

Ooit afgesproken met een vriendin, kwam terug uit Argentinië na een 2 jaar daar gezeten te hebben en aangezien we mekaar al kennen sinds, welja, de kleuterklas was het de max om haar terug te zien. Had dat ook duidelijk gezegd tegen mijn ex, ze ging er enorm goed mee om wat 't hele zootje nogal verdacht maakte, aangezien ze meestal batshit ging rond zo'n zaken. Goed, ik ga naar 't meisje en we gaan iets drinken en omdat ik geen controlerende sms kreeg (in de trend van "hoe gaat 't" of "is't plezant" wat eigenlijk wil zeggen "GE ZIJT ER TOCH NIE MEE AAN'T NEUKEN") wat meestal wel gebeurde, kreeg ik al het koudzweet en stond er duidelijk iets fout te gebeuren. Ik kom terug naar huis, waar ons moeder zei "ze zit boven en ze is precies nie goe gezind." Fuck. Het feit dat ik met schrik naar boven ging was misschien een indicatie dat het niet een gezonde relatie was maar ja, zo gaat dat dan. 'k Stap in mijn deur en ik krijg al een onderbroek naar mijn kop gezwierd. FUCK, hier gaan we weer. Ze begon ineens hysterisch te bleiten en te roepen om vervolgens mij vast te pakken en te zeggen "verlaat mij aub niet ik heb u nodig." Geen idee waar het allemaal vandaan kwam maar toen ik meer als 5 seconden had om naar mijn kamer te kijken, zag ik overal "naam vriendin=hoer" geschreven met alcoholstift op de muren alsook mijn voetbalzak waar veel van mijn kleren in lagen en er op geschreven stond "bestemming=Argentinië". Er is uiteindelijk niets van gekomen behalve dat ik het mocht opkuisen.

Een maand later ben ik verhuisd naar Gent en ook al waren we niet meer samen (dat kwam dan nog door iets anders) hadden we toch nog regelmatig contact. Het punt waar ik heb gezegd van fuck off was toen ze zei dat ze zwanger was terwijl het helemaal zo niet was, gewoon om de druk en de crazy nog wat extra op te voeren. Zat toen juist met een maat in de boekentoren te studeren en die zei "Kjell, ge kunt sowieso wit zien maar deze kleur is zelfs voor u nie normaal, wtf staat er in dat smske."

Sindsdien ben ik nog al verbitterd over relaties in't algemeen.
Old 06-10-2012, 13:09   #42   link
Fieldy
Senior Member

Fieldy's Avatar

Mijn eerste lief heeft het ooit gepresteerd een stripboek van Largo Winch kapot te scheuren omdat er madammen met blote tetten in getekend stonden. Zij zag in elk meiske dat in een perimeter van 5m rond mij geraakte een potentieel gevaar. Die heeft zelfs ooit gedacht dat ik een oogske op haar zus had.

Had ik maar de ballen om er zelf een eind aan te maken. Maar op al de momenten dat ze niet volledig in een psychose zat was't een super graaf wijf.

Last edited by Fieldy; 06-10-2012 at 13:14.
Fieldy is offline   Reply With Quote
Old 06-10-2012, 13:22   #43   link
Clipper
Berger d'Arcadie

Clipper's Avatar

'k Ben jaloers op jullie jaloerse wijven.
Clipper is offline   Reply With Quote
Old 06-10-2012, 13:24   #44   link
Kurkhoer
Zaadvragend

Kurkhoer's Avatar

Quote:
Originally Posted by Fieldy View Post
Mijn eerste lief heeft het ooit gepresteerd een stripboek van Largo Winch kapot te scheuren omdat er madammen met blote tetten in getekend stonden. Zij zag in elk meiske dat in een perimeter van 5m rond mij geraakte een potentieel gevaar. Die heeft zelfs ooit gedacht dat ik een oogske op haar zus had.

Had ik maar de ballen om er zelf een eind aan te maken. Maar op al de momenten dat ze niet volledig in een psychose zat was't een super graaf wijf.
Ik was vroeger ook altijd bang dat mijn lieven mijn zus knapper gingen hebben wegens haar dikkere tetten.

Maar voor de rest denk ik niet dat ik in deze thread thuis hoor
Kurkhoer is offline   Reply With Quote
Old 06-10-2012, 13:33   #45   link
Drennargh
Senior Member

Drennargh's Avatar

Mein Gott :').

Nadat ik haar voor de zoveelste keer kwaad had gemaakt en haar wou omhelzen bij wijze van het bij te leggen, nam ze een schaar en riep ze allerlei erge dingen, waaronder "ik wil u nooit meer zien".

Dat teken aan de wand zag ik helaas niet, en ik besloot vol ongeloof en lachend (tip: lach niet als ze het meent!) het huis te verlaten. Na een klein uurtje op een bankje 100 meter verderop genieten van het zonnetje en aan willekeurige dingen denken, keerde ik terug naar haar huis waar ze mij huilend omhelsde. Blijkbaar was ze ondertussen in allerijl naar het station en teruggefietst om mij te zoeken.

Real love? Batshit crazy? You decide!

Uiteindelijk heb ik haar wel wat complexen bezorgd, dus ik probeer haar niet te demoniseren.

Slaan, overslaan, doodslaan, afslaan, inslaan, beslaan, opslaan, uitslaan, toeslaan, tegenslaan, doorslaan, ontslaan, neerslaan, bananaphoneslaan: al de rest. ==> Voltooid deelwoord: -geslagen
Drennargh is offline   Reply With Quote
Old 06-10-2012, 13:36   #46   link
Fieldy
Senior Member

Fieldy's Avatar

Nu ge daar uw verhaal vertelt over een schaar, herinner ik mij plots dat mijn ex aan automutilatie deed. Redenen weet ik ondertussen niet meer.

Quote:
Uiteindelijk heb ik haar wel wat complexen bezorgd, dus ik probeer haar niet te demoniseren.
Ik ken dat. In mijn naiviteit compleet fout gereageerd en dingen gezegd die spijtig zijn. Fuckedup relatie heeft anderhalf jaar geduurd en nog 6 maanden er na niet goed van geweest.

Ooit heeft ze het forum hier (allez arena51) ontdekt en gezien dat ik gereplied had op een thread van Tomb Raider 3 ofzo. Wat haar compleet over de rooie deed gaan. Heb toen een week bezig geweest met alle posts van de voorbije maanden te wissen, wat haar nog zotter maakte.

Last edited by Fieldy; 06-10-2012 at 13:43.
Old 06-10-2012, 13:40   #47   link
Anton
lil carl hoefkens

Anton's Avatar

that shit cray

"It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends upon his not understanding it!" - Upton Sinclair
Anton is offline   Reply With Quote
Old 06-10-2012, 13:46   #48   link
Clipper
Berger d'Arcadie

Clipper's Avatar

Ergens loopt er een griet rond die waarschijnlijk over mij praat gelijk Drennargh en Fieldy over hun zotte ex. De laatste keer dat mijn vriendenkring haar tegenkwam lag ik gelukkig al ergens in het slijk te spartelen. Dank u, wodka. Mijn maat die er wel nog was en er ook (en véél langer dan ik) mee samen is geweest, zag er de volgende morgen slechter uit dan ik.
Old 06-10-2012, 13:48   #49   link
Vrieskou
Greven

Vrieskou's Avatar

clipper lijkt verdacht veel op mij

Quote:
PEEPHOLE druuuuuuuuuuugs toxic epo wtfBBQ kmoekakn editen lijpoog pur pijpegale
Vrieskou is offline   Reply With Quote
Old 06-10-2012, 13:56   #50   link
Leeuwke
King of the jungle

Leeuwke's Avatar

wat
Leeuwke is offline   Reply With Quote
Old 06-10-2012, 13:57   #51   link
Drennargh
Senior Member

Drennargh's Avatar

Vaarwel, hetero leeuwke!

Radje, hij is van jou!

Slaan, overslaan, doodslaan, afslaan, inslaan, beslaan, opslaan, uitslaan, toeslaan, tegenslaan, doorslaan, ontslaan, neerslaan, bananaphoneslaan: al de rest. ==> Voltooid deelwoord: -geslagen
Drennargh is offline   Reply With Quote
Old 06-10-2012, 13:59   #52   link
Corax
Senior Member

Corax's Avatar

Nu ik eraan denk, ik heb ook keer ene gehad die mijn haar (van op mijnen kop, dus) spaarde en op een blad papier kleefde zonder ik dat wist. Trok ik plots een random schuif open en zag ik dat ding daar liggen. Awkward
Corax is online now   Reply With Quote
Old 06-10-2012, 14:00   #53   link
Mr. Santa

Mr. Santa's Avatar

Quote:
Originally Posted by Clipper View Post
Ergens loopt er een griet rond die waarschijnlijk over mij praat gelijk Drennargh en Fieldy over hun zotte ex. De laatste keer dat mijn vriendenkring haar tegenkwam lag ik gelukkig al ergens in het slijk te spartelen. Dank u, wodka. Mijn maat die er wel nog was en er ook (en véél langer dan ik) mee samen is geweest, zag er de volgende morgen slechter uit dan ik.
Ok, hier snap ik echt niets van. Meer uitleg, aub!
Old 06-10-2012, 14:19   #54   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Zalige thread Radje wint wel tot nu toe.

Corax is dat om te zeveren? Dat is wel extreem geflipt...
Dj El Marriachi is offline   Reply With Quote
Old 06-10-2012, 14:28   #55   link
Clipper
Berger d'Arcadie

Clipper's Avatar

Quote:
Originally Posted by Mr. Santa View Post
Ok, hier snap ik echt niets van. Meer uitleg, aub!
Awel, was dus een griet die het "zot wijf" in mij losmaakte. Ze heeft mij ooit nog "het wijf himself" genoemd nu ik eraan denk. Ik heb haar zelfs ooit een soort van falcon punch verkocht, waar ik mij voor schaam, maar het haar tegelijk kwalijk neem want het is ook haar schuld dat ik daar nu mee moet leven (klinkt lame ja, maar heb geen zin om álles uit de doeken te doen, en ben niet helemaal in het reine met mezelf daarover maar weet wel dat ik geen griet meer op die manier ga aanraken).

De laatste keer dat ze blijkbaar in mijn buurt was, was op een festival. Ze is dan met mijn maat (ook haar ex) aan de praat geraakt op een moment dat ik totaal van de kaart was, ik heb haar daar dus niet gezien. 'k Heb achteraf gehoord dat het er rustig aan toeging tot haar huidige vriend hem in de mot kreeg en hem wou kapotmaken.

Die maat van mij sliep bij mij in de tent. 's Morgens bleek dat hij 's nachts zijn kop nog uit de tent had gestoken om vlak voor de ingang te spouwen. Toen hij wakker werd zei hij geen bakkes, pakte zijn spullen in recordtijd in en ging er vandoor. Toen ik (weken) later hoorde wat er gebeurd was begreep ik dat ineens allemaal perfect.

Die griet is gelijk een tornado van leed of zo.
Old 06-10-2012, 14:34   #56   link
Corax
Senior Member

Corax's Avatar

Quote:
Originally Posted by Dj El Marriachi View Post

Helaas geen zever:/
Corax is online now   Reply With Quote
Old 06-10-2012, 14:36   #57   link
Fieldy
Senior Member

Fieldy's Avatar

Ahja, ik beschuldig trouwens Disney als grote boosdoener in heel wat geflipte ideaalbeelden van vrouwen over relaties.
Old 06-10-2012, 14:36   #58   link
Clipper
Berger d'Arcadie

Clipper's Avatar

Quote:
Originally Posted by Corax View Post
Helaas geen zever:/
Kom, spill the beans nu eens over die vogel(kijk)hut als we toch bezig zijn.
Old 06-10-2012, 14:44   #59   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

O ja, nog een goeie. Jaren geleden kreeg ik iets met een meisje dat ik al een aantal maanden kende. Ik ben zelden zo verliefd geweest als toen. Zelfs op het werk was ik al twee weken aan een stuk tegen mijn vrouwelijke collega's erover bezig dat ik haar maar niet durfde kussen ondanks dat ik wist dat ze mij ook wel zag zitten. Ik wist wel dat ze ook nog wat met haar ex in haar hoofd zat. Anyway, op een zaterdagavond lagen we wat op haar bed naar muziek te luisteren, de vingertjes verstrengeld, dus 't was de moment wel! Ik was echt pokkenerveus.
Haar dan toch gekust en het voelde allemaal dik in orde aan. Bij mezelf denk ik "goe gedaan man! 't is in de pocket!". Eventjes later ga ik naar beneden om drinken te halen. Nog geen minuut later hoor ik haar bellen... naar haar ex. Dat wijf belde naar haar ex enkele minuten na onze eerste kus...

Toen ik haar vroeg waarom ze dat deed, had ze niet echt een uitleg. Elke normale vent zou het dan gewoon afbollen en zeggen "ja meiske, 't is graag of niet he". Maar ja, een verliefde vent doet dat niet.
Dj El Marriachi is offline   Reply With Quote
Old 06-10-2012, 14:48   #60   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Originally Posted by Dj El Marriachi View Post

Zoiets meemaken noem ik niet direkt winnen, maar bon, 'k snap het wel.

Quote:
Originally Posted by Corax View Post
'k Heb ook keer ene gehad die mijn scheten graag rook
Met deze moest ik luidop lachen, eigenlijk veel te hard dan nodig is. :')

Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Thread Tools

Posting Rules