Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Reply

Thread Tools
Old 03-11-2012, 20:25   #21   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

Neje, gewoon. Daar zat zo een rauwe, wilde energie in gans de business. Da publiek zo zot als nen aap, die wrestlers zo uniek als wat.

WWE docu's zijn meestal nie slecht inderdaad, die van HBK en Hitman vond ik nu niet zo speciaal. 'k vind dat Bret genoeg mogen kakken heeft (zijn gruwelijk Wrestlemania moment met McMahon een paar jaar terug) op de WWE en HBK en 't was overduidelijk dat het die laatste allemaal niemer zoveel kon schelen. Blijven allebei natuurlijk wel meesters in hun vak.

Die recente DVD van Punk gezien? Redelijk goede shit. Of dat stuk over Scott Hall door ESPN een jaar of twee terug? Tragische shit.
Old 03-11-2012, 20:49   #22   link
DeathKnight
Voorzitter CSOLT

DeathKnight's Avatar

Send a message via ICQ to DeathKnight
Idd, die laatste WWE DVD van Punk is best goed. Eigenlijk zijn zijn Summer of Punk DVD's van ROH beter, want daar gaat het tenminste over worstelen en niet over wie er op zijn hoop gescheten heeft.

Nog aanraders: DVD over Macho Man. En DVD over Mr Perfect. Dat waren mijn favorieten eind jaren 80, begin 90 (samen met Undertaker en HBK, maar die waren toen belange zo groot nog niet).

'k Denk dat ik naar die periode even hard met heimwee terugkijk als gij naar jaren 90 "attitude" era: is gewoon nostalgie/leeftijd. Want die WWE gaat zo door zijn periodes. Binnen tien jaar gaan er gasten zijn van 21 jaar die terugblikken op Punk en Cena tijdperk met nostalgische gevoelens of zo.

'k Moet wel toegeven dat attitude era de beste female wrestlers had van de WWE.

Ah ja, die Scott Hall heb ik gezien met een andere titel (iets met The Wrestler, de film, als referentie? Maar zo zijn er veel verhalen. Jake The Snake Roberts bijv.).

Last edited by DeathKnight; 03-11-2012 at 20:52.
DeathKnight is offline   Reply With Quote
Old 03-11-2012, 22:01   #23   link
DeathKnight
Voorzitter CSOLT

DeathKnight's Avatar

Eerste kwartier gezien van Wrestling With Shadows. Pff, alweer Montreal Screwjob... Ik ben dat zo beu. Als er één ding is dat ik geleerd heb van 't worstelen, is dat ge als worstelaar doet wat ge gevraagd wordt. En dat mannen die niet willen sellen of die niet willen verliezen, gehaat worden. Kijk naar Jericho of HBK, of zelfs tegenwoordig Ziggler of Orton: verliezen wil niet zeggen dat ge niet goed zijt, of dat ge al uw fans gaat kwijtspelen.

Maar ik wil het nog wel eens bekijken, als historisch document.
Old 04-11-2012, 15:03   #24   link
DeathKnight
Voorzitter CSOLT

DeathKnight's Avatar

k I'm confused now. Beste interview is dat op DVD2, met Paul Jay.
Old 04-11-2012, 17:26   #25   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

Hoezo?
Old 04-11-2012, 17:51   #26   link
DeathKnight
Voorzitter CSOLT

DeathKnight's Avatar

Ik was vroeger, pakweg rond 88 of zo, hevige Hitman fan. Toen Michaels maar een springerke was in the Rockers, was Hitman écht groot en goed. Ik heb WWE kei-lang niet gevolgd, en toen ik er terug aan dacht, en terug begon te kijken, was HBK groot en Hitman weg, en was Montreal al gebeurd. Het enige dat ik nog daarna zag, waren Wrestlemania's en zowat losse WCW afleveringen.

Als ge dan, zonder het zelf gezien te hebben, jaren nadien, las wat er gebeurd was, was het al moeilijk om te "beslissen" wie er gelijk had (Hitman of McMahon). Waarschijnlijk hebben ze allebei wel gelijk: McMahon heeft gelijk als hij zegt dat Hitman een beetje grootheidswaanzin heeft. Hitman heeft gelijk als hij zegt dat de WWE meer en meer draaide rond SMUT en seks, en dat het volk niet meer geloofde in good vs evil, en dat hij meer waard was dan dat.

Nu heb ik al HBK zijn versie gelezen (Heartbreak & Triumph), de nasleep gezien op RAW en WM, en nu dit gezien. Het is verwarrend. Ik vind die Paul Jay gigantisch intelligent, en de vergelijkingen in zijn interview, wat waarden betreft, zijn juist, maar hij vergeet dat in het worstelen de worstelaar moet doen wat "creative" wilt. Met welke agenda ze dat ook doen.

Ik ben dus verward omdat ik niet meer weet voor wie ik in dat hele debacle moet kiezen. Waarschijnlijk voor niemand. 't Zijn almal zotten.

Als ge natuurlijk daarachter ook nog eens kijkt naar Life and death of Owen Hart, is alles gewoon rot.
Old 05-11-2012, 18:13   #27   link
Fidoh
Bordspelnerd

Fidoh's Avatar

Stel, hypothetisch, dat ik wil beginnen met die shit te volgen. Hoe doe ik dat dan?

Want, serieus, 'k snap niks van wat jullie allemaal zeggen.
Fidoh is offline   Reply With Quote
Old 05-11-2012, 19:44   #28   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

Pfft, moeilijk. Ik veronderstel dat het beetje is gelijk Thuis of Familie. Volg een paar recente afleveringen en ge zijt vlug mee. Allez, weetwel, 't is de goeden tegen de slechten, geen rocket science. Ma 't is zoveel leuker als ge de historie van gans da gedoe weet en wie de pioniers zijn en welke onvergetelijke momenten (spoiler: tzijn er veelsteveel) er al gebeurd zijn. Da leert ge pas kennen als ge u der echt mee gaat bezig houden natuurlijk, van 't ene Youtubefilmpke naar 't ander.

Ma momenteel zit het ferm in 't slop. Allez, als ik soms naar een event kijk met mensen die daar geen zak van kennen (ik dwing ze) zijn ze redelijk vlug verveeld, en terrecht. Ik peis dat het daarom is dat DK en ik blijven kijken, omdat we weten dat het zot awesome kan zijn (en dat is het nu slechts om de zoveel tijd eens).

Dus zoek u iets anders Fidoh. Snooker of curling of zo.
Old 05-11-2012, 19:52   #29   link
DeathKnight
Voorzitter CSOLT

DeathKnight's Avatar

Dat is waarschijnlijk omdat wij (s)marks zijn.

In plaats van "de Jos heeft gewonnen" zeggen wij "wtf de wwe is de Jos aan 't pushen of wa, die verdient da nie, alleen maar botchen die kerel, en den André maar sellen lijk ne zot, wa nen jobber is da geworden, da was vroeger nog wel wa anders". Het zit 'm in het subculturentaaltje?

Om Japisee aan te vullen: ik denk ook dat wij blijven kijken omdat we volwassen zijn, en ondertussen weten (of denken dat we weten) hoe worstelen in de achtergrond er aan toe gaat. Als ge naar Familie kijkt, weet ge ook dat dat geacteerd is, maar ge zit niet te zeggen "waarom laten die schrijvers de Jos nu eigenlijk ontslagen worden, da's toch niet goed voor het verhaal, waarom zou dat nu weer zijn". Ge laat dat verhaal gewoon over u gaan. Na een payperview of aflevering op tv zitten worstelfans te lullen over wie zij hadden laten winnen en waarom, etc. Veel plezanter dan Familie

Last edited by DeathKnight; 05-11-2012 at 19:56.
Old 07-11-2012, 20:06   #30   link
DeathKnight
Voorzitter CSOLT

DeathKnight's Avatar

Old 07-11-2012, 20:16   #31   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

http://news.yahoo.com/linda-mcmahon-...-politics.html

Rofl Linda Mcmahon, sup een paar tiental miljoenen dollars weggesmeten voor niets. Raw mag nu uit het PG-slop komen.

Last edited by Japisee; 07-11-2012 at 20:21.
Japisee is online now   Reply With Quote
Old 07-11-2012, 22:04   #32   link
DeathKnight
Voorzitter CSOLT

DeathKnight's Avatar

En stoppen met 3 uur te duren ffs. Kijkcijfers droppen als nen baksteen na tweede uur. Ge kunt nog geen 2 uur goe schrijven. Zelfs met een paar dozijn onbenut volk, zien we toch nog altijd dezelfde smoelen. Zelfs met 3 uur tijd, focust ge nog altijd alleen maar op 3 verhalen. Face the facts.
Old 08-11-2012, 08:23   #33   link
DeathKnight
Voorzitter CSOLT

DeathKnight's Avatar

http://www.deadline.com/2012/11/dway...ner-to-direct/

Beter dan tandenfee.
Old 08-11-2012, 12:22   #34   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

check 1:55, arme arme Vince, honderd miljoen dollar weggesmeten op twee jaar tijd

Old 08-11-2012, 12:33   #35   link
DeathKnight
Voorzitter CSOLT

DeathKnight's Avatar

Millionzadollaz Millionzadollaz Millionzadollaz Millionzadollaz MillionzaPUNCH

Old 08-11-2012, 12:51   #36   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

Old 19-11-2012, 23:55   #37   link
DeathKnight
Voorzitter CSOLT

DeathKnight's Avatar

Godmiljaar, Otunga is zo stijf als een plank. Zelfs Kaitlyn was beter.
Old 22-11-2012, 19:45   #38   link
DeathKnight
Voorzitter CSOLT

DeathKnight's Avatar

Japi, check Main Event van gisteren. Miz vs Ziggler. Wa ne promo. Wa ne match.
Old 04-12-2012, 00:06   #39   link
DeathKnight
Voorzitter CSOLT

DeathKnight's Avatar

Ey japi, sjeus, ik wil hier gene monoloog houden zenne.

Old 07-12-2012, 17:17   #40   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

Ja sorry, 'k heb het gezien en 't was inderdaad ne goeie match. Raw volg ik niemer, lees gewoon een korte samenvatting. ;(

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Thread Tools

Posting Rules