Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Reply

Thread Tools
Old 31-10-2012, 13:04   #41   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

Goed nieuws als je het mij vraagt

ROFL AK

Nee serieus. Club kon geen vzw'ke blijven waar de gemiddelde Pol 3 van zijn vrienden aanstelt waarmee hij op buitenlandse stage begint te manillen. Waarna hij in korte broek Het Laatste Nieuws te woord staat met de gevleugelde kortzin. "Ons huiswerk is af" Ziehier, Marcos en Scepovic. FCB OLE OLE KAMPIOEN SANTE PISTOLET.

Of Club nu van een rijke stinkerd is met 714 miljard op zijn rekening of van een groepje 80 plussers die elke zondag de duiven lossen na de match maakt mij in principe geen snars uit. Ben al supporter van als ik kon kruipen. Mij kan het alleen schelen dat "mijn" club financieel gezond is en jaarlijks voor de prijzen speelt met topspelers in de rangen. Financieel gezond zijn ze al een eeuwigheid. Maar sportief zijn we naar de sahara gezakt.

Bart Verhaegen wil 2 zaken. Club naar de absolute nummer 1 plaats stuwen en als ondernemer uitblinken in zijn branche (en portomonee). Met de overname gaat hij voor zover hij kan proberen 2 vliegen in 1 klap slaan. Jeugdcentrum (eigen topspelers opleiden) en stadion + winkelcentrum om club financieel en sportief naar boven te pompen in de toekomst. En zijn eigen portefeuille natuurlijk, we zijn niet naïef natuurlijk. Eigenbelang en prestige primeren ook voor een man als Bart Verhaege.

“BUILD ‘EM UP, BREAK ‘EM DOWN.” Tornbjörn since 2016

~ First it giveth - Then it taketh away ~
aksm is online now   Reply With Quote
Old 31-10-2012, 13:22   #42   link
Corax
Senior Member

Corax's Avatar

Ach komaan, voor Verhaeghe telt alleen de cash, laten we daar niet flauw over doen Waarmee ik niet gezegd wil hebben dat hij het slecht doet hé. Maar dat hij vanaf nu aan niemand nog rekenschap gaat moeten afleggen, lijkt me toch eerder ... mja. Carte blanche heeft hij nu wel degelijk, aan hem om te tonen dat hij het inzicht heeft om er wat mee te doen ...

Oja, en Verhaeghe is 10x beter dan Pol. Mijn pa zat een tijdje geleden met die laatste op restaurant en hij was de hele tijd aan het kakken op Bart en het feit dat hij "de club naar de verdoemenis helpt". Zwak en zielig Vooral als je dan ziet dat hij zelf absoluut niks heeft klaargemaakt ...
Corax is offline   Reply With Quote
Old 31-10-2012, 13:24   #43   link
Corax
Senior Member

Corax's Avatar

Aja en hij zei ook dat het ontslag van Devroe de slechtste zet in jaren was:')
Old 31-10-2012, 13:25   #44   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

Belangrijkste matchen vanavond 20.30u

VS

De absolute topper, althans op papier. De waarheid is echter dat Genk, ook al is het ongeslagen, een al even grijs parcours afhaspelt als de titelfavorieten Club en Anderlecht. 22 punten uit 12 speeldagen. Maar in tegenstelling tot Standard stelt deze ploeg wél nog iets voor. Jelle vossen bewijst voor het derde seizoen op rij dat hij topschuttermateriaal is en Cercle trut Buffel steekt er met kop en schouder bovenuit. Als ze zo blijven presteren speelt deze club alweer een rol van betekenis voor de landstittel. Straks 3 punten behalen maakt daar al bijna een zekerheid van. Vanavond krijgen ze een gewond dier op bezoek. De laatste 5 jaar 2X de verdiende landskampioen, 1X bekerwinnaar, 2 supercups, 3x de gouden schoen, een ongeziene transferinkomsten golf en een gebroken been van superster Wasyl. Kortom, een palmares om jaloers op te zijn. Standard acteert echter als een schim van zichzelf. Ze lijken zelfs wat op Club Brugge. Zwakke transfers, supporters die het kot half afbreken en een trainerswissel. Uitkijken dus naar Genk - Standard.

Match 2

VS

Laat er geen twijfel over bestaan beste shrimpers. De toekomstige landskampioen komt vanavond in actie tegen de vergane glorie Lierse. Leekens gaat zijn half geblesseerde topploeg in wording vanavond op zijn Daums neerplaatsen en na een kutmatch onverdiend naar Brugge afzakken met 3 gestolen punten. Meer moet dat niet zijn en later op de avond mag hij met een grijns rond zijn wezen van hier tot in Olympia de pers uitleggen dat het een over verdiende overwinning was van een volwassen topploeg die beheerst de taken uitvoerde van de Vlaamschen Mourinio. Men zegge het voort.

Old 31-10-2012, 13:41   #45   link
Corax
Senior Member

Corax's Avatar

Als hij vanavond verliest, ligt hij met zijn kloten buiten. Wat mis ik Daum
Old 31-10-2012, 13:53   #46   link
The one and only Buffalo
Kwek

The one and only Buffalo's Avatar

Quote:
Originally Posted by anale kattenneuker View Post
stadion + winkelcentrum om club financieel en sportief naar boven te pompen in de toekomst. E
Hoe zit het daar eigenlijk mee? Serieuze vraag trouwens. Het is al een tijd geleden dat daar nog iets over gezegd geweest is en toen zag het er toch niet al te best uit.
Old 31-10-2012, 14:01   #47   link
quantrias
Senior Member

quantrias's Avatar

Quote:
Originally Posted by Corax View Post
Als hij vanavond verliest, ligt hij met zijn kloten buiten. Wat mis ik Daum
Knoop het in je oren!!
FCB zal Leekens niet ontslaan!!
Leekens heeft slim geweest in het opmaken van zijn contract!!
Clausule 3 jaar uitbelating bij ontslag!!
FCB gaat dit momenteel niet afdokken.
quantrias is offline   Reply With Quote
Old 31-10-2012, 14:03   #48   link
Moldonado
awesam

Moldonado's Avatar

merci!!
oe wete gij da!!
Old 31-10-2012, 15:01   #49   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

Quote:
Originally Posted by The one and only Buffalo View Post
Hoe zit het daar eigenlijk mee? Serieuze vraag trouwens. Het is al een tijd geleden dat daar nog iets over gezegd geweest is en toen zag het er toch niet al te best uit.
Serieus antwoord. In het eerste project moesten we er in juni volgend jaar inzitten.

Dit was het oorspronkelijke plan ten tijde van Pol Jonckheere

Locatie was toen gekozen, dit ging Loppem worden. Uplace, met name bart Verhaeghe werd de uitverkozen Projectleider. Die een tempel van 40 000 plaatsen ging neerzetten in combinatie met een winkelcentrum der financiering van het hele project.

Nadien zijn een hele groep bewegingen opgestart tegen het stadion, grootste exponent de "Witte pion". Ook MER gaf een negatief advies. Uiteindelijk, procedure na procedure is dit project nog altijd op de lange baan geschoven en is Loppem uitgesloten.

De Vlaamse regering heeft dan op zijn beurt een studie laten maken EN GOEDKEURING gegeven voor een locatie. Dit is uiteindelijk het chartreuse gebied geworden. Naast de E40 (genre gent maar wa groter refl ) Dit was eerst nog een stadion voor Club EN cercle. Gezien ook de renders van dat toenmalige project. Ondertussen zijn club en cercle het eens geworden dat ze beide apart gaan wonen . Club gaat zijn eigen stadion mogen bouwen en beheren in chartreuse, Cercle "krijgt" JB stadion. Start van de werken situeert zich rond 2013, maar volgens mij niet realistisch. Een definitieve datum voor de start van de werken is er nog niet. Aangezien Bart Verhaeghe bij de overname een extra 45 miljoen euro in het project pompt in 2015 lijkt de start van de werken pas voor binnen 2-3 jaar.

Het nieuwe voetbalcomplex in chartreuse heeft nog geen gezicht gekregen. Enkel wat renders van de stad brugge. Maar deze zijn niet realistisch meer gezien Verhaeghe ondertussen dus de toestemming heeft om zelf een eigen stadion + winkelcentrum te bouwen.

Old 31-10-2012, 16:53   #50   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

mens DOM
stadion BRUGGE
dieren RIJK
Jaak is offline   Reply With Quote
Old 31-10-2012, 18:12   #51   link
sn1p3r
bashir_be

sn1p3r's Avatar

Send a message via MSN to sn1p3r Send a message via Skype™ to sn1p3r
kzeg ni da den onzen beter is maar...

WA NE KOP !

Old 31-10-2012, 19:36   #52   link
sn1p3r
bashir_be

sn1p3r's Avatar

lol, cercle - gba 3 minuten ver en al 1-1
Old 31-10-2012, 20:03   #53   link
Divolinon
Una

Divolinon's Avatar

Send a message via ICQ to Divolinon Send a message via MSN to Divolinon Send a message via Skype™ to Divolinon
Sweet, Lierse staat voor. Ik hoop dat ze winnen zodat George wat sneller kan vertrekken.
Old 31-10-2012, 20:06   #54   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Van 0-1 naar 2-1 op tien minuten.

Arme Daum
Old 31-10-2012, 20:07   #55   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
DM is online now   Reply With Quote
Old 31-10-2012, 20:09   #56   link
Divolinon
Una

Divolinon's Avatar

Send a message via ICQ to Divolinon Send a message via MSN to Divolinon Send a message via Skype™ to Divolinon
Moest 2de geel zijn Hogli, zelfs de scheidsrechter heeft medelijden met ons.

edit: en Hogli gewisseld.

Last edited by Divolinon; 31-10-2012 at 20:13.
Divolinon is offline   Reply With Quote
Old 31-10-2012, 20:49   #57   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Quote:
Originally Posted by Divolinon View Post
Sweet, Lierse staat voor. Ik hoop dat ze winnen zodat George wat sneller kan vertrekken.
zit nu al aan 8 trainers op 7-8 jaar (Sollied inclu), zou dan 9 op 7-8 jaar worden, sterk
Jaak is offline   Reply With Quote
Old 31-10-2012, 21:47   #58   link
sn1p3r
bashir_be

sn1p3r's Avatar

Quote:
Originally Posted by DM View Post
em steekt zijnen Daum omhoog :')
Old 31-10-2012, 21:52   #59   link
Jack Carver
Senior Member