![]() |
![]() |
#21 link | |
anale kattenneuker
|
Quote:
Ma echt. WAT? Een positieve Theremin??? En het enige wat daarvoor nodig was is een gewonnen match in de CL ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#22 link | |
Senior Member
|
Nice van RSCA. Fucking rijke russen. Tzal ze leren.
En voor Brugge hilariteit ten top: Quote:
![]()
Growing old is inevitable, growing up is optional Last edited by Turtle; 07-11-2012 at 08:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 link | |
Senior Member
|
Quote:
En bij Bayern is't precies ook een schiettent, 5 goals op 28 minuten tijd. edit> Sjongejonge, dat antivoetbal wordt nog maar eens beloond ook. Echt triest.
"Saying atheism is a belief system is like saying not going skiing is a hobby. I’ve never been skiing. It’s my biggest hobby. I literally do it all the time." Last edited by Bjorn; 07-11-2012 at 21:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 link |
Senior Member
|
Nog altijd uw PM's aan't afhandelen? Moet een serieuze waslijst zijn zeg.
edit> Lal, 85 verdedigers en nog een goal slikken. Doe het maar na.
![]() |
#34 link | |
Senior Member
|
Quote:
En euhm, ik heb absoluut geen probleem om te zeggen dat ze dees verdienden. Barcelona heeft geen plan B en Celtic had hen direct door. Het blijven wel vieze kut-kaloten, maar bon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 link |
Senior Member
|
Sporza plz, zoek u eindelijk eens een andere presentator, gasten en commentator.
Match is nog niet bezig en ik zit me al een kwartier te ergeren ![]() Geen Buysse, geen Tchité en Donk opt middenveld. Ow Ow Ow Open commentaar van Phille is wel al een verademing na de Georges. Edit: Woot 1-0 Trickovski. Een jongen waar ik al langer iets van verwacht ![]()
Growing old is inevitable, growing up is optional Last edited by Turtle; 08-11-2012 at 18:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|