Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Reply

Thread Tools
Old 03-05-2016, 08:56   #1161   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
Quote:
Originally Posted by Jaak View Post
De meeste oost-europeanen wonen dan ook in Brussel
Sommigen kwamen zelfs recht van hun werk.

DM is offline   Reply With Quote
Old 08-05-2016, 15:22   #1162   link
rooz
Gemiddelde JPL-Speler

rooz's Avatar

lol ajax
rooz is offline   Reply With Quote
Old 09-05-2016, 22:47   #1163   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
Quote:
Originally Posted by rooz View Post
lol ajax
https://streamable.com/vbzl
DM is offline   Reply With Quote
Old 09-05-2016, 23:31   #1164   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

das toch schitterend

zo weet ge dat ge de grootste zijt: als het plebs gezamelijk content is

dat is zo met Ajax, Anderlecht, Real, Juve en Bayern. Premier League volg ik te weinig om goed en wel te weten welke traditierijke club daar gehaten wordt (ik reken Chelsea feitelijk niet echt mee).
Jaak is offline   Reply With Quote
Old 09-05-2016, 23:58   #1165   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

er werd elk jaar toch meer gelachen/gefeest met non-titel van club dan anderlecht op de interwebs.

in de stadions zelf toen gent kampioen speelde vorig jaar kan ik mij trouwens ook maar weinig feest herinneren van andere clubs dat anderlecht eens niet kampioen was geworden en bij die titel van genk ook niet, behalve misschien wat margi's hier en daar. enfin, zeker niet in grote aantallen en al zeker niet bij praktisch elke ploeg zoals dit jaar in holland

kan er misschien wel mee te maken hebben dat de andere ploegen die jij opsomt komen uit competities die iets voorstellen terwijl in BelgiŽ, welja euh, de PO1's spreken boekdelen rofl

Last edited by Ferrex; 10-05-2016 at 00:07.
Ferrex is offline   Reply With Quote
Old 10-05-2016, 00:29   #1166   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

heb het niet op het kampioen worden specifiek

gewoon de club zelf als grootste gemene 'laughing stock' bij andere clubs
Old 10-05-2016, 00:30   #1167   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

da's toch al keilang club? of heb ik iets gemist

het enigste dat daarvan overblijft bij anderlecht (ook al blijven ze praktisch elk jaar kampioen spelen) is paars-witte bond wat toegegeven ook wel een vorm van "plebs die u haten" zijn. voor de rest is laughing stock vooral de toppploegen onder elkaar (club-gent-anderlecht de laatste jaren), denk niet dat andere ploegen zo hard caren in de JPL
Old 10-05-2016, 00:38   #1168   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

dat is club voor wat hun zweetloze jaren betreft (of is er geen sprake van een omgekeerd causaal verband tussen zweet en glorie? XD)

maar voor de rest heb ik toch de indruk dat meer clubs een afkeer hebben aan 'de nekken uit Brussel'. maar iedereen heeft dat gevoel wel wat in zijn omgeving zeker?
Old 10-05-2016, 00:47   #1169   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

welja, anderlecht is de grootste ploeg met de meeste titels en met als gevolg hebben ze ook de meeste titels van andere ploegen afgenomen dus behalve de rivaliteit tussen de topclubs is't best mogelijk dat andere ploegen/supporters Anderlecht meer "haten" dan bijvoorbeeld een gent of een zulte waregem, ik vind gewoon dat het helemaal niet zo hard opvalt en als ik de laatste jaren dan toch vitriool en schadenfreude heb opgevangen tegenover andere clubs, was het 9 van de 10 keer toch tegen club. en ik deed met plezier mee d'office, ook al heb ik zelf niet echt een ploeg.

lang geleden dat ik nog "die nekken van Brussel" of iets in dien trend heb gehoord trouwens maar gans mijn familie supportert voor ofwel Antwerp ofwel Anderlecht. de ťťn heeft al jaren geen rivaliteit meer gehad met eerste klasse omdat ze blijven steken in de triestigste professionele voetbalcompetitie op aarde aka tweede klasse/1B en Anderlechtsupporters uit Antwerpen caren daar weinig om, ook al zijn ze het toppunt van dikkenek het is ook moeilijk om tegen een Antwerpenaar dikkenek te gebruiken als scheldwoord terwijl hij het als een compliment ziet

Last edited by Ferrex; 10-05-2016 at 00:54. Reason: e
Old 10-05-2016, 07:06   #1170   link
rooz
Gemiddelde JPL-Speler

rooz's Avatar

Quote:
das toch schitterend

dat is zo met Ajax, Anderlecht, Real, Juve en Bayern. Premier League volg ik te weinig om goed en wel te weten welke traditierijke club daar gehaten wordt (ik reken Chelsea feitelijk niet echt mee).
Jammer dat voetbal een sport voor het plebs is en daar is ook niets mis mee.
In Engeland is het Tottenham btw, maar had ook niet verwacht dat iemand die zo uit z'n nek lult daar ook maar enig besef van heeft.
Te druk bezig met kijken naar champagnevoetbal met uw hemdje aan am I right?
Old 10-05-2016, 07:14   #1171   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Tis wss mijn pinkske dat omhoog staat terwijl ik drink da mijn zicht belemmert
Old 10-05-2016, 07:14   #1172   link
rooz
Gemiddelde JPL-Speler

rooz's Avatar

Quote:
Originally Posted by DM View Post
Maar wie gaat er nu ook naar het stadion om voetbal te zien...

lol plebs, geef mij maar dit :

Old 10-05-2016, 07:16   #1173   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Ps plebs draagt geen stone island

Swa

Weet tog
Old 10-05-2016, 07:17   #1174   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Quote:
Originally Posted by rooz View Post
lol plebs, geef mij maar dit :

Schoon tapijt :s:s
Old 10-05-2016, 10:24   #1175   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

Quote:
das toch schitterend

Vooral dit eigenlijk . Kan mij nog herinneren dat er ook zwaar gefeest werd toen Twente de titel behaalde, met 1 punt voorsprong op Ajax. De haat gaat daar zelfs zodanig ver dat Feyenoord in dat seizoen met opzet verloor bij Twente, omdat ze anders de koppositie gingen verliezen. Toen zaten alle Feyenoord supporters ook met Twente shirts in het uitvak.

Ik kan best begrijpen dat er leedvermaak is, maar in Nederland is dat echt tot op het belachelijke. Makkelie die nu verklaart dat hij opgelucht is dat niet Ajax de titel gewonnen heeft, omdat hij ocharme een discutabele strafschop floot tegen Utrecht. Waar ben je dan in godsnaam mee bezig denk ik dan.

Niet dat ik rouwig ben dat ze hem mislopen hebben. Eindelijk een reden om De Boer de wacht aan te zeggen, want nog een jaar van dat kutvoetbal trek ik echt niet meer. Weliswaar 4 jaar te laat dat hij vertrekt, maar beter laat dan nooit denk ik dan.
Old 10-05-2016, 11:54   #1176   link
The one and only Buffalo
Kwek

The one and only Buffalo's Avatar

Is er bewijs dat Feyenoord opzettelijk is gaan verliezen in Twente want dat lijkt mij vrij sterk.
Old 10-05-2016, 13:16   #1177   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

Quote:
Originally Posted by The one and only Buffalo View Post
Is er bewijs dat Feyenoord opzettelijk is gaan verliezen in Twente want dat lijkt mij vrij sterk.
Definieer "bewijs". Er is nooit iemand die on the record bevestigd heeft dat dat opzettelijk was, maar laat ons zeggen dat de doelpunten nogal vrij lachwekkend tot stand kwamen. Ik geloof zelfs dat ze toen geen enkele keer op doel schoten ook. De week ervoor is de harde kern de trainingsvelden opgestormd om de spelers duidelijk te maken dat winst of gelijkspel geen optie was.

Als ik wat meer tijd heb zal ik eens de beelden zoeken.

edit>
Oordeel zelf: http://www.fr1908.net/video/2009-201...te-feyenoord-3

Denk dat die eerste 2 kansen wel genoeg zeggen en over de 2-0 zal ik maar zwijgen .

Last edited by Bjorn; 10-05-2016 at 13:22.
Bjorn is offline   Reply With Quote
Old 10-05-2016, 14:14   #1178   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Die keeper van Feyenoord was dan precies toch niet mee in het spelleke, die heeft er serieus wat uitgehaald. Ahja, waarom is er dan nooit een onderzoek naar gestart als het zo duidelijk was? In een deftige competitie wordt toch bij het minste gerucht van vals spel bewijzen gezocht? Nu, als het waar is dat hier opzettelijk werd verloren en daar nooit iets tegen werd gedaan ook al was het een publiek geheim (zeker zoals je zelf zit te beweren dat de harde kern op training de wedstrijd had beslist) dan is de Hollandse competitie nog een grotere mop dan die van ons.

Last edited by Ferrex; 10-05-2016 at 14:19.
Old 10-05-2016, 14:26   #1179   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

Quote:
Originally Posted by Ferrex View Post
Die keeper van Feyenoord was dan precies toch niet mee in het spelleke, die heeft er serieus wat uitgehaald. Ahja, waarom is er dan nooit een onderzoek naar gestart als het zo duidelijk is? In een deftige competitie wordt toch bij het minste van vals spel bewijzen gezocht? En als het al niet crimineel is, is dat normaal gezien voor een voetbalbond toch genoeg om een ploeg een paar jaar uit te schorsen uit de hoogste divisie, zou ik denken.
Goh, omdat dat moeilijk te bewijzen is? Als alleman zegt "wij hebben alles gegeven", dan wordt het moeilijk. Zolang er geen financiŽle transacties gebeurd zijn, kan je weinig gaan onderzoeken.

Roy Makaay is daar ooit nog over aan de tand gevoeld in Studio Voetbal en verder dan "dat is niet waar" kwam die toch niet. Terwijl de rest aan de tafel zijn mening niet deelden (en daar zat Youri Mulder ook nog tussen).

Soit, niet dat ik daar van wakker lig. Feyenoord is toch maar een prutsploeg die nooit meer iets gaat betekenen op nationaal niveau. Maar het geeft wel aan dat ze in Nederland tot veel in staat zijn, als Ajax maar geen prijzen pakt.
Old 10-05-2016, 14:30   #1180   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Zotjes. Wist niet dat holland zo'n clownfiesta was.

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Thread Tools

Posting Rules