![]() |
![]() |
#1 link |
bashir_be
|
Fokidis Cup
RSCA-KVM
Zoals steeds, bedroevend lage opkomst van supporters. "BEKER IS EVEN BELANGRIJK!! brb effe half B-team opstellen" 5000(?) supporters van Paars-Wit worden overstemd door 500tal kakkers.
![]() |
![]() |
#9 link |
Senior Member
|
Kan toch bijna niet anders dat die weg is straks. Zou jammer zijn voor anderlecht ma goed, zonder hem zullen ze ook wel los kampioen spelen.
![]() |
#10 link |
cool happy genius hero
|
Hangt er een beetje vanaf wie er in de plaats komt. Want in tegenstelling tot Radje zijn opmerking vind ik Sutterke nu toch niet meteen grade A-material. Hoop vooral dat ze niet enkel gaan gokken op een half-fitte en chronisch blessuregevoelige Cyriac en Vargas.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 link |
Senior Member
|
Ligt het aan mij of is het bij sporza een running gag geworden om die 2 bazen van Club Brugge zo vaak mogelijk in beeld te nemen als ze om het zuurst naar een match aan het kijken zijn die hen precies maar matig interesseert?
![]() |
#20 link |
Senior Member
|
Gent gaat door! Zal deugd doen, nog eens (klein) succesje.
Gaming Rig: Fractal R5, Intel Core i5-6600K| Asus Hero VIII Z170 | 16gb DDR4 ram | EVGA GTX1080 FTW | Samsung 256gb 850 SSD + Crucial 500gb MX100 SSD| Dell u2713H Consoles: PS4, PS Vita (nick: LapinoBEL) When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|