Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Forum Games

Reply
 
Thread Tools
Old 20-02-2013, 11:40   #1   link
Fidoh
Bordspelnerd
 
Fidoh's Avatar
 
Location: Heverlee
Pathfinder - Oude Scherptand


Ons avontuur begint helemaal ten zuiden van het koninkrijk Brevoy en in het noorden van de Stolen Lands. Elk van jullie heeft antwoord gegeven aan de vraag van de koning om iets te doen aan de bandieten die de Stolen Lands als hun jachtterrein hebben gekozen. De Zwaardheren van Restov hebben jullie uitverkoren om dit probleem op te lossen en de Groene Riem te verkennen. Allemaal zijn jullie in het bezit van een geschreven charter dat de missie legitimiteit geeft.


De drager van dit charter kreeg de opdracht van de Zwaardheren van Restov, ter betering van allen, om de wildernis bekend als de Groene Riem te verkennen. Het te verkennen gebied gaat niet verder dan 36 mijl ten oosten, westen en zuiden van Olegs Handelspost. De drager van dit charter zal strijden tegen roverij en andere onwettige praktijken die tegengekomen kunnen worden. De straf voor het voorgenoemde is, zoals steeds, executie met het zwaard of door middel van het touw.
Op de 24ste dag van Calistril, onder oge van Heer Restov
en bij machte van Heer Noleski Surtova, Regent van de Drakentroon



Voor jullie staat een oude militaire vesting. Ze is omringd door een houten omheining en er staan vier wachttorens aan elke hoek waarop steeds een kleine, versleten katapult staat. Een voor een komen jullie aan in het kleine fort. Bij de ingang staat een bordje "Olegs Handelspost". Dit is inderdaad waar jullie zouden verzamelen. Het laatste beetje "beschaving", voor de woestenij van de Stolen Lands. Je weet niet welke andere personen gereageerd hebben op de oproep en je bent erg benieuwd welke nieuwe mensen je zal leren kennen.

Wanneer je op de binnenplaats van de handelspost komt, zie je dat het er eigenlijk vrij leeg uitziet. Toch een stuk leger dan je zou verwachten van een handelsplaats. Op het binnenplein staan twee tafels met banken rond een zachtjes brandend vuur. Er staat ook een lege paardenkar. In het stalgebouw links hoor je enkele paarden. Rechts staat het hoofdgebouw, het huis van de bewoner van deze handelspost. Er branden enkele olielampen achter de ramen, maar je ziet geen beweging. In het open raam van de keuken, staat een warme taart af te koelen. Ten slotte zie je ook nog dat op het dak van het gasthuis een iets oudere man zit. Hij is met een ladder op het dak geklommen en is druk bezig het dak te bedekken met nieuw stro. Als hij opmerkt dat iemand binnenkomt, kijkt hij even op, maar doet toch verder met zijn werk. De man houdt jullie in het oog, maar maakt geen aanstalten naar beneden te komen voordat iedereen gearriveerd is.

- Beschrijf hoe je aankomt in Olegs Handelspost. Te voet? Per paard? Ben je alleen?
- Wat springt in de handelspost voor jou meteen in het oog?
- Hoe zie je eruit? Post ook een afbeelding van hoe jij eruit ziet.

Je mag in je beschrijving gerust een aantal dingen aannemen. Als jij zegt dat de banken groen geschilderd zijn, alright. Als jij in je beschrijving zegt dat Oleg een snor heeft, heeft Oleg vanaf dan een snor. Als je zegt dat er op het binnenplein ergens een kat en een hond rondlopen, da's goed. In een face-to-face spel kan je dat snel even checken bij de DM. Hier zou dat te veel tijd verspillen. Geef dus zelf maar een antwoord op dat soort vragen.


Het personage van Oleg is een terugkerende NPC die kan gespeeld worden door iemand anders. Interesse? PM mij.

Last edited by Fidoh; 20-02-2013 at 12:29.
Fidoh is offline   Reply With Quote
Old 20-02-2013, 12:09   #2   link
DarthJabbaBoulet
Until the Light Takes Me
 
DarthJabbaBoulet's Avatar
 
Location: Blashyrkh
Davron stapt van de hooikar en klopt het stof uit zijn kleren. Met een snelle handbeweging bedankt hij de boer die hem een lift gaf. Nadat het snel duidelijk werd dat de man hem geen nuttige informatie kon geven over dit gebied, werd de rit in stilte voorgezet. Davron kijkt op naar de muren van de vesting, die duidelijk beter dagen heeft gezien.

Davron voelt Mittens zijn verlangen om op ontdekking te gaan, en afwezig laat hij zijn familiar zijn gang gaan. De vette zwarte kater verdwijnt door een kier in de stalpoort.

De oude man maakt geen aanstalten om hem te begroeten, 'Vast een werkman' denkt Davron en neemt plaats aan de tafel en opent zijn rugzak. De harde rantsoenen zijn niet veel slechter dan de maaltijden die hij zich in New Stetven kon veroorloven. Davron neemt enkele beten van het droge brood en kijkt rond.



Davron is jong, voor een elf, maar zijn grijze haren maken hem jaren ouder, toch voor iemand die deze subtiele kenmerken kan herkennen. Zijn grijze elven ogen bestuderen elk detail van de oude vesting.
__________________
DJB, the man without Q, ender of threads.

Quote:
Originally Posted by Matthias View Post
Bewoners betalen belastingen. Gasten hebben zich te gedragen: voeten vegen en niet te veel neuten.

Last edited by DarthJabbaBoulet; 20-02-2013 at 12:13.
DarthJabbaBoulet is offline   Reply With Quote
Old 20-02-2013, 15:54   #3   link
Guns
Man of Science
 
Guns's Avatar
 


Frank wandelt eenzaam door de poorten van Oleg's Handelspost. De tocht was lang, maar hij was wel zwaarder gewend, en hij kende de route naar de Handelspost dan ook nog eens op zijn duimpje. "Oleg, old friend ?" roept hij, maar er komt niet meteen reactie. De brave man zal wel druk in de weer zijn. Terwijl hij plaats neemt aan een van de banken, merkt hij nog een andere reiziger op. Hij vraagt zich kortstondig af wat de licht bepakte Elf van hem moet denken, met zijn vele zakken en riemen gevuld met meer wapens en andere voorwerpen dan iemand ooit in zijn leven nodig lijkt te hebben. Waarschijnlijk verwart hij de potige, bebaarde Half-Elf voor een Mens - zeker Elfen maken die fout nogal makkelijk wanneer ze even niet aandachtig zijn.

Vermoedelijk is de Elf hier voor dezelfde reden als Frank, hij ziet er alleszins niet uit als een bewaker of een handelaar... In dat geval hoopt Frank echter dat de Elf in staat is om hulp en voedsel zomaar tevoorschijn te toveren. De meeste mensen mogen dan vreemd opkijken wanneer ze zien wat Frank allemaal - met verbazend gemak - mee zeult, hijzelf weet uit ervaring dat de natuur een verraderlijke teef kan zijn en een goed voorbereid man is er twee waard.

Frank pakt een appel uit zijn zak en begint hem op te eten, terwijl hij een afwezig de omgeving verder in beschouwing neemt.

't Was een beetje als grap voorgesteld gisteren, maar ik ga proberen van de Elvish (de taal dus) in het Engels te schrijven, kwestie van die af en toe eens te kunnen gebruiken en toch het effect van een "andere taal" te krijgen. Als dat mensen om een of andere reden gaat storen, dan stop ik er wel mee
Guns is offline   Reply With Quote
Old 20-02-2013, 16:10   #4   link
Dodgy
Serious Member
 
Dodgy's Avatar
 
Location: Hijfte


Niemand heeft Roger gezien. Onopvallend en rustig zit hij al een paar uur op z'n gemak tegen de muur van de opslagplaats iedereen in't oog te houden. Deze handelspost is véél te kalm om winstgevend te zijn, bedenkt hij zich, en Oleg heeft hij zelfs nog niet gezien.

"Ik vertrouw het hier toch niet helemaal" denkt hij, niet alleen de illuster weinig verhandelende handelpost, maar ook die half-elf die daar is komen zitten. Intussen is hij ook de taart in het oog aan het te houden... nog iets koeler en ze is van mij...

Go for it Guns, vreemde talen in't Engels zijn goed voor mij
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 20-02-2013, 16:15   #5   link
DarthJabbaBoulet
Until the Light Takes Me
 
DarthJabbaBoulet's Avatar
 
Location: Blashyrkh


Plots springt een vette zwart kat op de bank naast Frank en kijkt even nieuwsgierig naar de appel. De Elf kijkt even op en het lijkt wel alsof hij de kat iets wil zeggen, maar enkel zijn ogen staren. Met een laatste terugblik van 'phuh' springt de kat terug van de bank en verdwijnt om de hoek van het huis.

De grijsharige elf staart naar Frank en vervolgens naar Oleg. Zijn interesse is opeens gepiekt. De oude man die hij voor een werkman hield leek wel te begrijpen wat deze nieuwkomer zei.

'Mittens, come here' roept hij. Enkele momenten later verschijnt de zwarte kat terug en springt op tafel voor Davron. Davrons ogen vernauwen een klein beetje als hij Oleg en de nieuwkomer bestudeerd. [Perception (general) roll vs Oleg (1d20+6: 15) & Frank (1d20+6 : 11)].

Davron steekt zijn hand uit, een vreemd gebruik voor hem, zelfs na al die jaren.
'Greetings, I am Davron Gladomain and this fellow is Mittens'.
__________________
DJB, the man without Q, ender of threads.

Quote:
Originally Posted by Matthias View Post
Bewoners betalen belastingen. Gasten hebben zich te gedragen: voeten vegen en niet te veel neuten.

Last edited by DarthJabbaBoulet; 21-02-2013 at 09:21.
DarthJabbaBoulet is offline   Reply With Quote
Old 20-02-2013, 17:22   #6   link
Divolinon
Una
 
Divolinon's Avatar
 
Location: Ninove
Send a message via ICQ to Divolinon Send a message via MSN to Divolinon Send a message via Skype™ to Divolinon
Na een week bijna non-stop gewandeld te hebben is Jamhand er uiteindelijk. Althans dat hoopt hij toch. Met de charter in zijn handen bekijkt hij het bordje aan de ingang. En inderdaad, de zegel op de charter komt overeen met het logo op het bord. Maar dat kwam bij de vorige 3 handelsposten waar hij geweest is ook al overeen.

Met zijn 2 axes op zijn rug loopt hij de poorten binnen. Meteen zijn alle ogen op hem gericht en grijpen alle handen naar de wapens. Voor Jamhand is dit natuurlijk de gewoonlijke welkomst die hij overal krijgt. Niet alsof ze gaan aanvallen, daar zijn de meeste wel slim genoeg voor.

Dit geeft hem uiteraard de kans om iedereen eens goed te bekijken. Iets verder staan er 2 mensen die elkaar begroeten. Nee, toch niet. Eén is een elf, in een jurk. 'Dat zal wel een wizard zijn.', zucht Jamhand. Verder ziet hij nog een oude man die blijkbaar op het dak aan het werken is.

Opeens schiet er een ruik in zijn neus. En daar staat ze: een taart in het raam. Meteen stapt hij naar het raam toe, neemt hij een groot stuk taart met zijn handen en begint te eten. 'Aardbeientaart, mijn favoriet!', denkt hij.

Dan stapt hij naar de elf en de mens toe en vraagt aan de mens: "Ik ben hier voor de expeditie om de River Kingdoms te verkennen. Is het hier te doen?", terwijl hij de elf compleet negeert.

__________________
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.
Divolinon is offline   Reply With Quote
Old 20-02-2013, 18:29   #7   link
Guns
Man of Science
 
Guns's Avatar
 


Frank streelt vriendschappelijk over de kop van de zwarte kater. Hij merkt meteen dat dit niet bepaald een gewone kater is, daarvoor is de blik net iets te begrijpend. Wat zijn vermoeden over dat hele hulp-uit-de-lucht-toveren van het heerschap dat hem zonet begroette, lijkt te bevestigen. "Hello there, my wizard friend. Mijn naam is Frank. Ik veronderstel dat u hier ook bent voor ..."

Verder geraakt hij niet, als plots een gevaarlijk ogende half-orc hem lompweg onderbreekt: "Ik ben hier voor de expeditie om de River Kingdoms te verkennen. Is het hier te doen?"

"..ehm. Ja. Dat dus, inderdaad", vervolledigt Frank wat onwennig zijn gedachtengang. "En het zou mij sterk verbazen als die vreemde halfling ginds hier op dit moment zou zijn om waren te verkopen...", zegt Frank, wijzend naar de halfling in kwestie. Hij richt zich weer tot de half-orc: "Maar ik weet eigenlijk nog niet wie jij bent...?"


Knowledge [nature] op Mittens: 1d20+5 11, om te zien of ik merk dat het een familiar is en geen gewone kat. Dat was voldoende. (Fidoh confirm)
Guns is offline   Reply With Quote
Old 20-02-2013, 19:27   #8   link
Divolinon
Una
 
Divolinon's Avatar
 
Location: Ninove
Send a message via ICQ to Divolinon Send a message via MSN to Divolinon Send a message via Skype™ to Divolinon


"Goed", waarna Jamhand zich omkeert en zich aan de tafel verder zet.

Van aan de tafel bekijkt hij de halfling verder die hij blijkbaar gemist heeft bij het binnenkomen. Halflings zijn dan ook makkelijk te missen, en de meeste zijn dan nog handelaars. Beide vormen geen bedreiging voor een half-orc.

Het is duidelijk dat ook de halfling de taart gezien heeft, maar hij neemt zich voorlopig blijkbaar geen stuk. 'Een halfling, een lafaard en een mens, het zou het begin kunnen zijn van een goede mop.' denkt hij terwijl hij zijn laatste stuk taart binnenspeelt.

Wat doet de perception roll van DJB juist?
__________________
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.
Divolinon is offline   Reply With Quote
Old 20-02-2013, 20:33   #9   link
Dodgy
Serious Member
 
Dodgy's Avatar
 
Location: Hijfte
Roger besefte duidelijk dat hij gezien was door de hele bende nu. Hij zette zich recht en wandelde hij langs Jamhand naar de tafels, hem lichtelijk scheef bekijkend omdat hij héél de taart had opgegeten. "Hopelijk zit er een één of andere beschimmelde aarbei in" bedacht hij bij zichzelf. Glimlachend bij de gedachte keek hij recht in Jamhand's gezicht.

Hij passeerde hem voor de rest en zette zich voor de halfelf Davron aan tafel. "Duidelijk niet de meest populaire man hier?" zei hij vrolijk terwijl hij ongegeneerd twee kopjes op tafel zette en een glas bier uitschonk. "Heb ik altijd bij" zei hij terwijl Davron verbaasd naar de tafel keek.
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 20-02-2013, 20:42   #10   link
DarthJabbaBoulet
Until the Light Takes Me
 
DarthJabbaBoulet's Avatar
 
Location: Blashyrkh


'It matter's not' antwoord Davron in Elven (Elfs ?). Davron kijkt naar Roger maar houdt met een ooghoek ook de half ork in de gaten, om te zien wie van beiden het verstaat.

Davron knikt als hij de kop oppakt en proeft. Davron neemt het charter nog eens door en merkt dat Oleg nog steeds geen aanstalten maakt om naar beneden te komen.
__________________
DJB, the man without Q, ender of threads.

Quote:
Originally Posted by Matthias View Post
Bewoners betalen belastingen. Gasten hebben zich te gedragen: voeten vegen en niet te veel neuten.

Last edited by DarthJabbaBoulet; 21-02-2013 at 09:22.
DarthJabbaBoulet is offline   Reply With Quote
Old 20-02-2013, 21:13   #11   link
Fjuri
Senior Member
 
Fjuri's Avatar
 
Location: Bertem


Wanneer Elmir met Baraag aan de handelspost aankomt, merkt hij al snel op dat hij niet de enige gegadigde is. Met een snelle blik over de aanwezigen maakt hij onderscheid wie er voor het charter is en wie er waarschijnlijk voor andere zaken in de handelspost is. De man die het dak aan het herstellen is en de man aan de stallen met zijn hooikar zijn ongetwijfeld lokale lieden. De halfling en de elf zien eruit alsof ze er op uit willen trekken. De anderen, een half-elf en een half-orc zien eruit alsof ze ook klaar zijn om erop uit te trekken.

Er wordt even opgekeken als ze Baraag, zijn jonge Mastodon zien, maar die blikken negeert Elmir. Hij haalt twee appels uit de zakken, geeft er eentje van aan Baraag en loopt al etend verder naar de tafels.
Fjuri is offline   Reply With Quote
Old 20-02-2013, 21:39   #12   link
Kittens
Blofficoso
 
Kittens's Avatar
 
Met zacht gerinkel van maliën stapt Rembrand de handelspost binnen. Aan de poort blijft hij even staan: een opvallende verschijning. Rembrand is redelijk groot, ongeveer 1m85, met duidelijk verzorgd blond haar en een gladgeschoren gezicht, onmiskenbaar voorzien van goede genen.



Hij draagt een rode mantel over een glimmende maliënkolder, en is eveneens voorzien van een zwaard en kruisboog aan de gordel. Op zijn borst pronkt het symbool van Abadar, god van orde, wetgeving, kooplui, of meer algemeen: beschaving. Op zijn rug hangt een redelijk zwaar uitziende tas, maar daar ondervindt hij blijkbaar weinig last van.

Van aan de poort overziet hij de handelspost en diens bezoekers, alsof hij naar museumstukken achter glas kijkt. Bij het zien van de druide en diens beest maakt zijn goedgeluimde glimlach en hoopvolle blik even plaats voor fronsende wenkbrauwen, maar hij herstelt zich snel. Na alles en iedereen even kritisch te bekijken lijkt hij tot een besluit te komen, en stapt hij af op de groep aan de tafel.
"Gegroet, burgers! Mijn naam is Rembrand. Ik ben hierheen gezonden om een expeditie te leiden naar de Groene Riem, met als doel om beschaving te brengen naar de wildernis. Zijn jullie mijn... ah... kompanen?"
Bij dat laatste gaat zijn perfect gestileerde wenkbrauw even naar omhoog, alsof hij niet geheel zeker is dat hij het juiste woord gebruikt.
Kittens is offline   Reply With Quote
Old 20-02-2013, 21:57   #13   link
Guns
Man of Science
 
Guns's Avatar
 


Frank wendt met enige moeite zijn blik weer af van het prachtige dier dat zonet door de poorten kwam gewandeld en richt zich tot Rembrand.
"Ja, daar lijkt het inderdaad wel op. En tenzij er iemand zo gek is om handel te drijven met een, eh, behoorlijk groot beest, zal die man ginds ook wel iets met die expeditie te maken hebben."
Hij wendt zich even tot Davron en mompelt
"What a poof..."
Knowledge [nature] op Elmir's Mastodon: 1d20+5 8 GEEN IDEE ROFL AMAI WAT EEN GROOT DIK PAARD IS ME DAT. 'k Ben er gewoon alle crap rolls al aan het uitrollen want online dicerollers werken óók zo
Guns is offline   Reply With Quote
Old 20-02-2013, 22:06   #14   link
Kittens
Blofficoso
 
Kittens's Avatar
 

Met het antwoord van Frank tovert Rembrand een haast verblindende grijns op zijn gezicht, en gaat zitten. Het elfs lijkt hij niet te verstaan, maar daar bekommert hij zich blijkbaar niet om.
"Fantastisch! Wie zijn jullie? En hoe is de bediening hier?"
Kittens is offline   Reply With Quote
Old 20-02-2013, 23:17   #15   link
Dodgy
Serious Member
 
Dodgy's Avatar
 
Location: Hijfte
Quote:
Originally Posted by Kittens View Post
"Fantastisch! Wie zijn jullie? En hoe is de bediening hier?"
/strijk
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 21-02-2013, 08:25   #16   link
Fjuri
Senior Member
 
Fjuri's Avatar
 
Location: Bertem
Bij Frank's opmerking verschijnt er een glimlach op het gezicht van de Elmir, hij kan haast niet wachten tot deze voor zichzelf moet zorgen op de weg.

De altijd sympathieke half elf neemt echter nog een appel (zoekt even een mooie, groene) uit zijn zakken en wandelt tot bij Rembrand.
"Het is voorlopig zelf-service, stadsman. Heb je geen voorraden meer mee van onderweg? We wachten op Olag. Appel?"


Perception om "What a Poof" te verstaan 1d20+9: 16 (DC16 = whisper + 10 feet)
Fjuri is offline   Reply With Quote
Old 21-02-2013, 09:01   #17   link
Fidoh
Bordspelnerd
 
Fidoh's Avatar
 
Location: Heverlee


De oudere man die het dak aan het herstellen was, komt de ladder tegen het gasthuis af en komt naar jullie toe.

"Svetlana!", roept hij zwetend. "Kom naar buiten, onze gasten zijn gearriveerd!". Hij wandelt naar jullie toe terwijl Svetlana, een rondborstige dame van tegen de 40 met rood haar, uit de keuken komt.

Svetlana spreekt jullie aan. "Oh. Het spijt me zo. Ik had hier nog een taart gemaakt voor jullie, maar die is blijkbaar verdwenen... De kraaien, waarschijnlijk. Lastige beesten.", giechelt ze. "Zal ik een fles wijn gaan halen?" Ze kijkt vragend naar Oleg, die goedkeurend knikt. De vrouw haast zich weer naar binnen voor iemand kan antwoorden.

"Welkom, welkom. Dit is onze nederige stulp. Ver weg van de vervelende aspecten van het moderne stadsleven, maar toch dichtbij genoeg om nog te kunnen genieten van de voordelen ervan."

"Zo. Dus jullie zijn gestuurd om deze handelspost te bewaken?", zegt Oleg. "Ik heb al van jullie gehoord. U weet natuurlijk al van het roversprobleem waar mijn vrouw en ik de laatste weken mee kampen..."

Svetlana komt terug buiten met een plateau. Er staan een boel bekers, een fles wijn en een kan bier op. Ze begint uit te schenken en deelt de bekers uit. Wanneer ze daarmee klaar is, loopt ze snel terug naar binnen. Een tijdje later is ze terug met een dampende pot stoverij en een groot, warm brood.

DJB rolde perception vs Oleg: Oleg is een oudere man die een lek op het dak aan het repareren was. Hij is hoopvol, nu jullie er zijn. Alsof zijn problemen opgelost zijn.
DJB rolde perception vs Frank: Frank is een half-elf, geen mens.
Guns rolde Knowledge (nature) vs Mittens: Mittens is geen gewone kat. Ze is een familiar, een speciaal gezelschapsdier van de soort die tovenaars altijd bij zich hebben.
Guns rolde Knowledge (nature) vs Elmir's Mastodon: Het is een jonge olifant. Het dier is tam.
Fjuri rolde Perception om gefluister te verstaan: Elmir kan het verstaanbaar horen. Je spreekt elfs, dus je begrijpt het ook.
Fidoh is offline   Reply With Quote
Old 21-02-2013, 09:12   #18   link
DarthJabbaBoulet
Until the Light Takes Me
 
DarthJabbaBoulet's Avatar
 
Location: Blashyrkh


Nog voordat de man met de Mastodon de vesting binnenstappen bolt Mittens zijn rug en schiet van tafel.
Davron bekijkt beide nieuwkomers met interesse. 'A faith knight' denkt hij. De andere persoon is moeilijker in te schatten, maar het ongewone beest bevestigd zijn vermoeden.

De geur van eten lokt Mittens uit zijn schuilplaats en met een weide boog om de Mastodon heen gaat hij om aandacht en eten vragen bij Svetlana. Davron neemt enkele happen terwijl Oleg vertelt.
'Roversprobleem?'
vraagt Davron.
'Ik heb op de heenweg amper een handelaar gezien. Wat brengt een groep rovers hier?'
__________________
DJB, the man without Q, ender of threads.

Quote:
Originally Posted by Matthias View Post
Bewoners betalen belastingen. Gasten hebben zich te gedragen: voeten vegen en niet te veel neuten.

Last edited by DarthJabbaBoulet; 21-02-2013 at 09:22.
DarthJabbaBoulet is offline   Reply With Quote
Old 21-02-2013, 09:34   #19   link
Divolinon
Una
 
Divolinon's Avatar
 
Location: Ninove
Send a message via ICQ to Divolinon Send a message via MSN to Divolinon Send a message via Skype™ to Divolinon

'Wat maakt het uit?'
snauwt Jamhand Davron af.
'Waar zijn de rovers? Ik heb 2 kameraden meegebracht die willen rovers ontmoeten'

zegt Jamhand terwijl hij naar zijn axes wijst.
Ondertussen drinkt hij van zijn beker bier, dat in een slok uit is.
__________________
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.
Divolinon is offline   Reply With Quote
Old 21-02-2013, 10:46   #20   link
Kittens
Blofficoso
 
Kittens's Avatar
 

Rembrand aanvaardt Elmir's appel met een knik en een glimlach en begint deze te verorberen.
"Bedankt!"
Bij Jamhand's reactie op het roversprobleem stopt hij even met eten, en fronst hij.
"We moeten deze rovers streng berechten, akkoord, maar we zijn geen beesten. Wij vertegenwoordigen de beschaving hier; geweld hoort onze laatste toevlucht te zijn. Waar is de dichtstbijzijnde gevangenis?"
Kittens is offline   Reply With Quote
Reply

  Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Forum Games

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 17:17.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.