Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Forum Games

Reply

Thread Tools
Old 01-05-2013, 17:50   #461   link
Fjuri
Senior Member

Fjuri's Avatar

Hiermee scoort Khorne-Fidoh een DAC, en wint het spel.

Nurgle scoort 2 punten deze ronde -> 43
Slaanesh scoort 7 punten deze ronde -> 50
Tzeentch scoort niets deze ronde
Als Tzeentch trouwens geen stenen had weggenomen, dan had slaanesh alles op Tilia moeten zetten en als Khorne dan alles miste, was Nurgle nog niet gewonnen (kwam 2 punten tekort, slaanesh kon dan op 66 geraken). Vond het dus een beetje een rare actie, maar als Slaanesh dat niet gezien had (zoals nu het geval was?), dan maakte hij wel degelijk nog kans om te winnen.

goed gespeeld allemaal. Het heeft 2 maanden en 1 week geduurd.
Fjuri is offline   Reply With Quote
Old 01-05-2013, 19:21   #462   link
Kalutica
Fanboy

Kalutica's Avatar

Good game =) Merci Fjuri om te hosten, alleen volgende keer misschien erbij zitten wat de volgende dial upgrade is. Miste ik wel
Old 01-05-2013, 19:23   #463   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Je ziet niet altijd alles (zoals hier meermaals is gebleken, ook zeker door mijzelf), daarom ook dat ik het storend vind als outsiders beginnen te discussieren en aanwijzingen geven.

Ik noem niemand bij naam

En nee, dat is geen poging tot 'schuld' zoeken. Ik zeg enkel dat het mij stoort, zeker als er dan smalend op wordt gereageerd terwijl ge lijk ~totally~ fout zijt

good game all, thanks for hosting fjuri
Alex is offline   Reply With Quote
Old 01-05-2013, 20:00   #464   link
Kittens
Blofficoso

Kittens's Avatar

Ge hebt grotendeels gelijk, en als ge dat toen ter sprake had gebracht als een normaal persoon in plaats van als een passief agressief wijf, had ik dat waarschijnlijk meteen toegegeven.
Kittens is offline   Reply With Quote
Old 01-05-2013, 20:14   #465   link
andu

andu's Avatar

En, hoe voelt dat zo aan mannen, twee maand lang ruzie maken?
andu is offline   Reply With Quote
Old 01-05-2013, 20:39   #466   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Bwa, ik vind dat ik niet genoeg heb kunnen ruzien met de andere goden dus moet ik dat nu wel op kittens afreageren
Quote:
Originally Posted by Kittens View Post
Ge hebt grotendeels gelijk, en als ge dat toen ter sprake had gebracht als een normaal persoon in plaats van als een passief agressief wijf, had ik dat waarschijnlijk meteen toegegeven.
Weer zoiets. 'Grotendeels'. Welk deel van 'outsiders geven geen aanwijzingen' dan niet? Je op steam aanspreken met de reminder dat je spectator bent is 'niet als een normaal persoon gedragen maar een passief agressief wijf'? Ik kreeg toen allerhande verwijten naar de kop gesmeten (zoals het spel proberen te verpesten en fidoh zogezegd voorliegen), als ik daarop reply was het meteen kort "yeah yeah whatever right".

Je moet als spectator het spel toch niet zitten aanwijzen voor de rest en als response daarop antwoorden 'pfrt hoe durft ge uw tegenstanders te onderschatten dat ze dat allemaal niet doorhebben, moet de schuld niet bij mij zitten te zoeken etc etc'. Om uiteindelijk nu te zeggen 'goh ja deels gelijk. Ik had dat wel meteen gezegd ze als ge niet zo x y z waart'. Is toch een doodnormale opmerking?

Het zijn voornamelijk dat soort responses dat mij storen zoals nu net. Da's mijn probleem. Wat is jouw probleem eigenlijk?

Last edited by Alex; 01-05-2013 at 20:43.
Old 01-05-2013, 20:52   #467   link
Fjuri
Senior Member

Fjuri's Avatar

Quote:
Originally Posted by Kalutica View Post
Good game =) Merci Fjuri om te hosten, alleen volgende keer misschien erbij zitten wat de volgende dial upgrade is. Miste ik wel
zit allemaal in de eerste post verwerkt. Niet van in het begin, maar vanaf de 2de ronde zat dit er wel in.
Old 01-05-2013, 20:56   #468   link
Kalutica
Fanboy

Kalutica's Avatar

Ah had ik niet gezien

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Old 01-05-2013, 20:59   #469   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Quote:
Originally Posted by White hawk View Post
Ik wacht nu al vol spanning af
DUS

Van mijn PoV is ruination mogelijk en staan de warp stones daar nog, daarnaast begin ik mij argwanend te voelen tov slaanesh omdat die niet wilt meewerken voor een ecstacy (terecht ook, why should he als hij misschien kan winnen met punten te sprokkelen en hopen dat khorne mist) en vreesde ik dat jullie toch samen iets gingen ruineren. Bijgevolg geloof ik niet in het 'niemand wint' doctrine, en pursue ik een kans dat Kislev toch valt. Ik doe zelfs niet de moeite om mogelijke punten voor slaanesh via andere regios uit te rekenen want tis sowieso al Kislev of helemaal niets voor mij.

Jij langs de andere kant zijt 100% van jezelf zeker dat je die warpstones gaat weghalen; ik niet. Ik pursue mijn VC; ik had enkel een kans als Kislev viel. Was niet bedoeld als een 'lol fuck you alllll' move.
Old 01-05-2013, 21:02   #470   link
Fjuri
Senior Member

Fjuri's Avatar

Alle Fields of Ecstacy zitten trouwens nog in het deck. Slaanesh had niet echt keuze hoor.
Old 01-05-2013, 21:15   #471   link
Kalutica
Fanboy

Kalutica's Avatar

Quote:
Originally Posted by Fjuri View Post
Alle Fields of Ecstacy zitten trouwens nog in het deck. Slaanesh had niet echt keuze hoor.
Idd geeneen getrokken

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Old 01-05-2013, 21:20   #472   link
Kittens
Blofficoso

Kittens's Avatar

Quote:
Originally Posted by Alex View Post
Weer zoiets. 'Grotendeels'. Welk deel van 'outsiders geven geen aanwijzingen' dan niet?
"Grotendeels" omdat ik volgens mij niemand "aanwijzingen" heb gegeven die niet overduidelijk zichtbaar waren; toch zeker niet met mijn eerste opmerking. Die kwam namelijk neer op "ej kijk, Khorne kan nog winnen [impliciet: ondanks al het gezaag dat naar zijn kop is geslingerd waardoor hij misschien alle interesse in het spel heeft verloren]". Maar zelfs al waren het geen aanwijzingen hebt ge gelijk dat ik beter niks had gezegd. Vandaar: grotendeels gelijk.

En ja, daarop reageren met "ej ik dacht dat gij ne spectator waart en gene speler?" met opvolgend gezaag valt bij mij onder passief-agressief. Zeg gerust doodgewoon "geef als buitenstaander geen opmerkingen op het spelverloop".
Old 01-05-2013, 21:24   #473   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Deed ik ook. Je vergeet dat ik dat al eerder zei maar je verder bleef doen met 'ge moet ruination in kislev nu tegenhouden' en 'rest kan cultists moven als fuck-you move'.
Weetwel nog, die ene keer dat ik dan als response het verwijt terug kreeg het spel te verpesten en Fidoh voor te liegen (absoluut niet waar).

Soit, we cool?
Old 01-05-2013, 21:35   #474   link
Kittens
Blofficoso

Kittens's Avatar

Quote:
Deed ik ook. Je vergeet dat ik dat al eerder zei maar je verder bleef doen met 'ge moet ruination in kislev nu tegenhouden'
Als dit de reden is waarom ge zo pissig waart, raad ik u toch eens aan om mijn posts in deze thread te searchen, want dat heb ik precies nergens gezegd. Moest ik dat effectief gezegd hebben, dan zou'k u wel compleet en over heel de lijn gelijk geven.

Quote:
'rest kan cultists moven als fuck-you move'.
Enkel gezegd compleet nadat het nog relevant had kunnen zijn, speciaal om geen aanwijzingen te geven.

Quote:
Weetwel nog, die ene keer dat ik dan als response het verwijt terug kreeg het spel te verpesten en Fidoh voor te liegen (absoluut niet waar).
Denk dat ge daar mijn woorden meer dan een klein beetje verdraait (Fidoh voorliegen binnen het spel is namelijk compleet acceptabel ) maar ik was inderdaad redelijk geŽrgerd om door al het gezaag jegens Khorne (terecht of onterecht, en het kwam niet alleen van u). Mijn excuses daarvoor.

Quote:
Soit, we cool?
We cool.
Old 01-05-2013, 21:53   #475   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Old 01-05-2013, 23:38   #476   link
White hawk
Senior Member

White hawk's Avatar

Merci om te hosten Fjuri!!
Jammer dat het met zoveel commentaar begonnen is.

Ik heb er plezier aan gehad, ging enkel iets te traag in mijn opinie ^^
White hawk is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Forum Games

Thread Tools

Posting Rules