Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Forum Games

Reply

Thread Tools
Old 26-10-2013, 14:27   #141   link
Avalanche
Senior Member

Avalanche's Avatar

Leuk opgezet
Avalanche is offline   Reply With Quote
Old 26-10-2013, 14:45   #142   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

Snapte er niet erg veel van tijdens het spel, maar hoefde blijkbaar ook niet echt perse. Mogelijk zat er wat informatie in die lange teksten, ze waren echter zo ingewikkeld dat ik er niets durfde uithalen en ze maar liet voorbijgaan.

Die aanslag van CSM op Andu, geblokkeerd door Rooz, is dat verteld geweest in vage lijnen? Dat had nuttig kunnen zijn. Grappig ook dat Rooz twee keer belangrijke acties lukraak wist te pareren, was iemand daarvan op de hoogte? Is moeilijk om het spel te achterhalen als zoiets niet wordt verteld. Indien wel, mea culpa. heb weinig ervaring met RPG.

Dank u Andu, trouwens, maar helaas.

Last edited by acku; 26-10-2013 at 14:52.
acku is offline   Reply With Quote
Old 26-10-2013, 14:51   #143   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

Ohja, het zout vergeten:

Quote:
Originally Posted by acku View Post
Omgekeerde redenering nu. Als acku good is dan zijn centurio, fidoh en rooz verdacht. En komen Holly en WJW er goed uit, met CSM en en avalanche. Centurio echter bedenkt zich naar een andere waar ie even verdacht uitkomt.
Het lijkt me voor een georganiseerd evil wel onnozel iemand te killen (avalanche) die zichzelf zou verdacht maken die dag, en zeker voor Centurio als evil is die doorslag zinloos (ofwel ging ik eruit ofwel buffalo, beiden een goede zaak voor evil). Ik neem aan dat de kill op Avalanche gegeven was nog voor ie zijn verdachte stem uitbracht.

Hier volg ik de theorie dat Centurio gewoon pech had, en dat Fidoh wist wat ie deed.

!Vote: Fidoh

Aan jou, Fidoh
Dat krijgt dan als reactie

Quote:
Originally Posted by wjw View Post
@acku: Die redeneringen van u zijn altijd totaal onnavolgbaar, aangezien ge altijd vanuit het principe vertrekt dat gij onschuldig zijt.
Quote:
Originally Posted by Holly Martins View Post
Ik blijf bij mijn acku-stem. Zijn redeneringen slaan nergens op, dus zelfs al is hij villager zal hij volgens mij hoofdzakelijk onduidelijkheid zaaien met zijn lange theses.
Quote:
Originally Posted by Prodigy View Post
Acku vind ik er ook redelijk over gaan, maar het is acku dus het zou even goed zijn normale gedrag kunnen zijn.

Niettemind vind ik Acku, Andu en Centurio op dit moment het hardst proberen op basis van informatie van heel lage betrouwbaarheid (op dag 1 stemt iedereen zowat at random), dus zij zijn voor mij tot nader order het meest verdacht.

Dus bij deze: vote andu
Bende zotten
Old 26-10-2013, 15:09   #144   link
Leeuwke
King of the jungle

Leeuwke's Avatar

Kak.

'k Heb beter gespeeld dan in vorige wolfgames (vind ik), maar er is duidelijk nog wat werk aan. Volgende keer beter! Goed gespeeld iedereen en bedankt aan Alex voor het te organiseren!
Leeuwke is offline   Reply With Quote
Old 26-10-2013, 15:46   #145   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Quote:
Die aanslag van CSM op Andu, geblokkeerd door Rooz, is dat verteld geweest in vage lijnen? Dat had nuttig kunnen zijn.
Je had er niets nuttigs uit kunnen halen, enkel foute indrukken.

Is verteld geweest toen Andu stierf.
De 'lore' in cursief in begin was algemene fluff, om meer uitleg te geven over de facties en hun doelen. De tekst na de afbeelding vertelde wat er gebeurd is en andere hints (zoals dat de 3 facties aan village zijde stonden maar tegen elkaar gericht waren was al van voor dag 1 gezegd; of dat de council of venice volledig aan village kant stond -- waar leeuwke verwarring over probeerde te zaaien).

Last edited by Alex; 26-10-2013 at 16:03.
Alex is offline   Reply With Quote
Old 26-10-2013, 16:18   #146   link
Centurio
Lurking since 1999

Centurio's Avatar

Nice

Merci om het te organiseren Alex, het was weer plezant!
Centurio is offline   Reply With Quote
Old 26-10-2013, 16:48   #147   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Quote:
Originally Posted by Alex View Post
Super accurate acties allemaal

Avond 1:

CSM: Kill Andu
Rooz: Roleblock CSM
Avalanche: Kill CSM
Cultists: Kill Avalanche

Avond 2:

Andu: Guard Acku
Rooz: Roleblock Andu
Cultists: Kill Acku
Centurio: Kill Rooz

Game set-up:

14 spelers, 4 mafia, 4 specials, 6 villagers

4 mafia is wat veel voor 14, en ik koos er ook voor om communicatie buiten de thread niet toe te laten. Dus wist ik dat ik iets aan de village moest doen.

Uiteindelijk heb ik besloten om de village 3 vigs te geven. Zeer sterk, maar ze hadden tegenstrijdige win conditions: enkel 1 van hun 3 kon winnen, oftewel moesten ze de enige zijn die overleefde of het meeste informatie/macht voor hun secret society hebben binnengehaald (plus punten: kill cultists, kill de andere vigs. Min punten: Kill the council of venice envoy. Bij gelijkstand minpunten voor villager kills) omdat ik het spel niet verder wilde laten duren als de cultists weg waren.

Andu was the council of Venice envoy en een gewone village guard, bedoeld om de factions in toom te houden. Paste perfect bij de lore

De cultists hadden nog een roleblock op rooz, maar mochten deze niet twee keer na elkaar op dezelfde persoon gebruiken.

Thanks for playing all! GG Centurio en Andu!
Ik vond het sucken, vooral die Secret World lore die niemand heeft gelezen, het gebrek aan uiteg en de dubbele save op Andu omdat ge uw speciaal rolletje in stand wou houden.
CSM is offline   Reply With Quote
Old 26-10-2013, 17:19   #148   link
Avalanche
Senior Member

Avalanche's Avatar

Ik ken Secret World niet, maar heb alle lore gelezen.

Het enige dat suckte is een vroege dood. En ik ben voor die van u verantwoordelijk, sorry, maar ik had reden om aan te nemen dat je dood moest.
Avalanche is offline   Reply With Quote
Old 27-10-2013, 01:10   #149   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Quote:
Originally Posted by CSM View Post
Ik vond het sucken, vooral die Secret World lore die niemand heeft gelezen, het gebrek aan uiteg en de dubbele save op Andu omdat ge uw speciaal rolletje in stand wou houden.
Wat?

Secret lore waren maar een paar zinnen elke dag.
Een warning voordat ik inactive mensen kill is hoe dat ik het altijd al gedaan heb, zie alle vorige games in dit forum.
Alles was van in begin al gezegd, wat had je gemist?
Alex is offline   Reply With Quote
Old 09-11-2013, 02:50   #150   link
The one and only Buffalo
Kwek

The one and only Buffalo's Avatar

Shit, diepste excuses aan iedereen en vooral Alex. Had het plots druk en was dit gelijk compleet vergeten. 't Is maar door nu een pm te sturen dat ik het in mijn inbox zag.

Too bad, ik speel deze spellen al jaren op specifieke fora dus het is niet van mijn gewoonte
Old 09-11-2013, 02:57   #151   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Originally Posted by Alex View Post
Wat?

Secret lore waren maar een paar zinnen elke dag.
Een warning voordat ik inactive mensen kill is hoe dat ik het altijd al gedaan heb, zie alle vorige games in dit forum.
Alles was van in begin al gezegd, wat had je gemist?
CSM is een pro in het niet samenspelen met een Wolfgame. Weet het altijd beter, leest geen posts van mensen waar hij samen met in een "groep" zit (bijvoorbeeld evils met een forum) en doet over het algemeen whatever the fuck hij wilt terwijl er een goed plan is opgestelt en verkloot het meestal daarmee. Dus ik zou mij het niet te hard aantrekken.
Old 09-11-2013, 08:13   #152   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

Had meteen de bedoeling u verbitterd te noemen, maar ge hebt vermoedelijk gelijk. Herinner me een spel waar we beide evil waren en die was niet enkel opvallend afwezig, ie was ostentatief afwezig. Na jarenlang vernielen van forums had ik er meer van verwacht, een soort van duister maniakaal genie in samenzweerderige strategieën. Het lijkt eerder op een eenzame zweerderige maniak in een te lang verduisterde kamer.
Old 09-11-2013, 08:37   #153   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Versta me niet verkeerd, CSM is een toffe pee, alleen niet in wolf games. Hopelijk is dit geen reflectie van zijn irl sociale talenten want dan heeft hij wel een probleem.
Old 09-11-2013, 14:23   #154   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Quote:
Originally Posted by Radje View Post
CSM is een pro in het niet samenspelen met een Wolfgame. Weet het altijd beter, leest geen posts van mensen waar hij samen met in een "groep" zit (bijvoorbeeld evils met een forum) en doet over het algemeen whatever the fuck hij wilt terwijl er een goed plan is opgestelt en verkloot het meestal daarmee. Dus ik zou mij het niet te hard aantrekken.
He, wat?
Old 09-11-2013, 14:25   #155   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Jij bent een verschrikkelijk slechte teamspeler in een wolf game. Dat lijkt me redelijk duidelijk in de vorige post.
Old 09-11-2013, 14:56   #156   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Quote:
Had meteen de bedoeling u verbitterd te noemen, maar ge hebt vermoedelijk gelijk. Herinner me een spel waar we beide evil waren en die was niet enkel opvallend afwezig, ie was ostentatief afwezig. Na jarenlang vernielen van forums had ik er meer van verwacht, een soort van duister maniakaal genie in samenzweerderige strategieën. Het lijkt eerder op een eenzame zweerderige maniak in een te lang verduisterde kamer.
Één van die keren dat met u in team evil zat heb ik zelfs nog speciaal gevraagd om te mogen blijven posten op het evilforum na ik dood was. Rare mens.

http://bavackobaberlourclan.proboard...splay&thread=3

http://toastershrimp.proboards.com/i...?board=general

http://hippiepolice.proboards.com/in...?board=general

http://jbieber.boards.net/index.cgi?...splay&thread=2
Old 09-11-2013, 18:18   #157   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

Had het over die Bieber affaire, in toaster waarde inderdaad wel aanwezig
Old 10-11-2013, 23:46   #158   link
andu

andu's Avatar

Quote:
Originally Posted by CSM View Post
om te mogen blijven posten op het evilforum na ik dood was.
Dus ge speelt ook vals? Cool.
andu is offline   Reply With Quote
Old 11-11-2013, 19:36   #159   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Fuck you, ik mocht.
Old 12-11-2013, 15:21   #160   link
OmegaII
Typo Master

OmegaII's Avatar

That's what she... ah nee sorry verkeerde thread.

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Forum Games

Thread Tools

Posting Rules