Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Forum Games

Reply

Thread Tools
Old 31-03-2014, 13:12   #61   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Waarom zo zuur dan? Richard laat het spelletje varen en steekt de 2 pillen weer in zijn zak, haalt 2 E-Z-DUZ-IT happy pillen naar boven en werpt er eentje naar Bort en Alice.

Uiteraard zou ik het niet toelaten dat iemand met een somber gelaat rondloopt en ooit zonder pillen komt te zitten!
Alex is offline   Reply With Quote
Old 31-03-2014, 13:24   #62   link
Guns
Man of Science

Guns's Avatar

Buns richt zich verbaasd tot Alice
Onraadschieter Alice, heb jij een reden om Richard niet te vertrouwen? Ik verwacht dat elk verraderlijk gedrag onmiddelijk aan mij gerapporteerd wordt! Verraderlijk gedrag niet rapporteren, is verraad! Zonder reden andere eerbiedwaardige Onraadschieters verdacht maken, is ook verraad!
Guns is offline   Reply With Quote
Old 31-03-2014, 14:26   #63   link
Fjuri
Senior Member

Fjuri's Avatar

Een aantal van de blonde haren van de pas gepromoveerde Ann-R-CHI-1 zullen ongetwijfeld grijs worden van het geklungel van haar groep. Gelukkig is dit niet zichtbaar in het groene licht. Wanneer Gabriel zijn ronde begint te doen trekt ze even haar pak recht zodat dit zeker goed zit bij de inspectie. Gabriel is het echter niet gewend om naar vrouwelijke vormen te kijken waardoor zijn ogen minder naar verborgen voorwerpen dwalen maar eerder naar euhm, andere zaken. (2 perversiteit punten op verbergen).
Richard, Alice en Bort, neem eens een voorbeeld aan Gabriel en Buns. Zij lijken hun taken serieus op te nemen in de korte periode dat we hier moeten wachten. Richard, geen schieterij met uw pistolen, tenzij op verraders. Bort, geen kapotte filmpjes meer, je moet er voor zorgen dat alles van de eerste tot de laatste seconde correct geraporteerd kan worden. Alice, we zijn hier in een team, we gaan hier samen werken om de opdracht te vervullen. Alleen verraders vertrouwen elkaar niet!
Fjuri is offline   Reply With Quote
Old 31-03-2014, 14:55   #64   link
Kittens
Blofficoso

Kittens's Avatar

Gabriel-R blijft onverstoord doorgaan met zijn inspectie bij het schot van Richard. Hij kijkt wel even veelbetekenend naar de brokstukken die nu op de grond liggen. Terwijl hij met een houten plakje en een lampje het gebit van Ann-R nader bekijkt, zegt hij vrolijk...
"Die rommel kan maar beter opgekuist zijn tegen dat ik klaar ben!"

Last edited by Kittens; 31-03-2014 at 15:04.
Kittens is offline   Reply With Quote
Old 31-03-2014, 17:07   #65   link
White hawk
Senior Member

White hawk's Avatar

Groot gelijk teamleider!
Ik wil graag mijn taak verder uitvoeren op de juiste manier en de missie als een team afronden.
Dus, Bort, mag ik de tas van de multicorder eventjes voor de juiste papieren te pakken?

(staat die op de grond en kan ik die dus gewoon pakken of hebt ge die vast? Vroeg het eerder ook al en wil die ook niet van u afpakken.)
White hawk is offline   Reply With Quote
Old 01-04-2014, 11:09   #66   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Aangezien Bort verantwoordelijk is voor het materiaal stel ik voor dat hij de tas bijhoudt en je het nodige aanreikt? stelt Richard hulpvol voor.
Old 01-04-2014, 11:42   #67   link
White hawk
Senior Member

White hawk's Avatar

Quote:
Originally Posted by Mithror View Post

Gereedschapsverantwoordelijke: Alice-R-BER-2
The gereedschapsverantwoordelijke is verantwoordelijk voor de veiligheid en zorg van alle materiaal van De Computer toegewezen aan het team Onraadschieters.
De Computer zegt toch iets anders, Richard.
Als iemand mijn taak als Gereedschapsverantwoordelijke wilt verhinderen, ben ik dit verplicht aan De Computer en de teamleider te melden.
Old 01-04-2014, 11:45   #68   link
Mithror
Senior Member

Mithror's Avatar

[De gereedschapsverantwoordelijke is in ieder geval in zijn volste recht om Willekeurige VerassingsInspecties (WVI) uit te voeren. Je mag uiteraard wel weigeren, maar dat is uiteraard wel verdacht he!]
Mithror is offline   Reply With Quote
Old 01-04-2014, 19:06   #69   link
Robin
Redactie

Robin's Avatar

Een beetje misnoegd geeft Bort de hoop op de scene nog waarheidsgetrouw te kunnen naspelen.
Teveel moeite om op een eenvoudige manier de Computer op de hoogte te houden van ons doen en laten? Ok, vreemd gedrag, maar ik zal het zeker opnemen in mijn volgende rapport!
Ondertussen checkt Bort even in de weerspiegeling van de lens of hij wel degelijk geflost heeft deze ochtend voor hij de hygiŽnecontrole ondergaat. (+3 perversiteitspunten voor het hygiŽnecontrole)
Hij aanvaardt en neemt vlug het pilletje dat Richard hem toewierp. Hm, veel beter! Tenslotte rommelt hij even in zijn multicordertas tot hij de juiste formulieren vindt, en geeft die aan Alice
Excuseer! Hopelijk heeft u hiermee alle nodige papieren en kunnen we dit voorval snel achter ons laten!
Robin is offline   Reply With Quote
Old 02-04-2014, 08:08   #70   link
Mithror
Senior Member

Mithror's Avatar

De Computer contacteert jullie nog eens:

[Dit is vlak na Gabriel zijn oproep voor een Persoonlijke HygiŽne Test en zijn poging om te checken of jullie verboden gereedschap hebben]
Beste Onraadschieters, de dienst Ondervraging in sector MEM is ook verwoest geweest in de aanval. Een ander team Onraadschieters is bezig met de schuldigen op te sporen. Reparaties zijn onderweg en tegen dat jullie missie voorbij is, zal de dienst Ondervraging wel terug operationeel zijn, opdat jullie missie op correcte wijze geanalyseerd kan worden.
Ik laat daarom de zoektocht naar wie verantwoordelijk is voor de ernstige en met de dood bestrafte inbreuk op confidentiŽle informatie aan jullie over. Gelieve mij de naam door te sturen [via PM] van de persoon die jullie verantwoordelijk achten. Iedereen die 2 of meer stemmen tegen zich krijgt, moet wel een Verrader zijn, want trouwe burgers hebben het vertrouwen van het gehele team. Jullie mogen uiteraard meerdere namen doorgeven als jullie denken dat er meerdere verraders zijn. Een team zonder verraders, is een gelukkig team! Denk eraan, de logica van De Computer is onfeilbaar. Dank voor de medewerking.
[Dode mensen kunnen niet meer stemmen en keren terug na de lift scene]

Er vallen 3 Rode Laser Barrels uit een kleine buis die uitmondt in de lift.

Last edited by Mithror; 02-04-2014 at 08:31.
Old 02-04-2014, 08:29   #71   link
Fjuri
Senior Member

Fjuri's Avatar

Even kijkt Ann op van haar PLC. Ze had getracht haar team tot vertrouwen aan te sporen in de hoop verraderlijk gedrag te onderdrukken, maar de manier van de Computer voor het direct elimineren van de verraders is duidelijk beter.
Ze kijkt eens rond en begint even op haar vingers te tellen. Nadat ze zich heeft verzekerd dat haar haar goed zit in de spiegel functie van haar PLC typt ze iets in ter antwoord.
Old 02-04-2014, 08:32   #72   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Zijn we een gelukkig team, team? Toch stel ik voor dat we Gabriel zijn werk eerst laten doen en het resultaat afwachten?

In de tussentijd .. Een inwoner van district BEL, van FRA en van ITA stappen samen een bar binnen. Voor ze iets kunnen bestellen haalt de barman zijn hand omhoog en zegt: "Seg, is dit hier een mop ofzo?"
Old 02-04-2014, 19:21   #73   link
Kittens
Blofficoso

Kittens's Avatar

Gabriel-R inspecteert grondig het hele team, te beginnen met de teamleider. Hij schrikt op wanneer hij van dichtbij de haarwortels van Ann-R bekijkt.
"Roos...? Roos! Schandalig! Hoe verwacht je een team te leiden als je niet eens je hoofdhuid de baas kan?! Hier, los dit even op."
Hij overhandigt haar een flesje Blast Them Off Shampoo: Kills Germs* and Leaves Hair Shiny!. Vervolgens onderzoekt hij Buns en Bort zonder incident.

---

Bij de inspectie van Richard-R blijft Gabriel-R zeker een minuut in diens ogen staren. Zijn ogen vernauwen zeer, zeer langzaam, en hij komt steeds dichter en dichter tot hij neus tegen neus tegen Richard-R aanleunt.
"Richard-R. Zie ik daar... een stofje op je oog? Dit zal je hopelijk leren om je wimpers in het vervolg beter te beheersen. Oh ja, en vergeet de rommel van de camera niet op te ruimen. Ik pik het niet dat er onder mijn toezicht vuiltjes worden achtergelaten."
Daarbij duwt hij een flesje oogdruppels in zijn handen. op het flesje staat Soften-It-Up Eyedrops: With New Extra-Mild Abrasives!.

---

Als laatste onderzoekt hij Alice-R. Terwijl Buns en Bort ongetwijfeld aandachtig toekijken, knippert hij verbaasd, en haalt hij zťťr langzaam een ME-kaart uit haar zak, tussen twee vingertippen, alsof hij iets enorm besmettelijks vastheeft. In zijn andere hand heeft hij intussen zijn laserpistool vast, gericht op Alice-R.
"Ik wil graag mijn mede onraadschieters, en vooral onze eerbare loyaliteitsofficier Buns-R, erop wijzen dat deze ME kaart niet toebehoort aan Alice-R. Bij deze beticht ik haar de verrader te zijn waarover de Computer ons gewaarschuwd heeft! Haar tanden zijn echter wel mooi verzorgd."
Kittens is offline   Reply With Quote
Old 02-04-2014, 20:33   #74   link
White hawk
Senior Member

White hawk's Avatar

Waar zat deze? En van wie is ze dan wel?
Old 03-04-2014, 14:28   #75   link
Robin
Redactie

Robin's Avatar

Bort checkt vlug even of hij alles mooi in beeld heeft gebracht. Op de camerabeelden is duidelijk te zien dat Gabriel een ME-kaart uit Alice's zak haalt.
Kunnen we de Computer laten checken aan wie de kaart toebehoort? Misschien kunnen we dan meer te weten komen over Alice's verraad en met wie ze zoal samenwerkt? Over haar verraad bestaat mijns inziens alleszins geen twijfel!
Dit gezegd zijnde, trekt Bort in een soepele beweging zijn laserpistool en richt het op Alice. In zijn andere hand blijft hij de camera vasthouden, zijn pistool gericht op Alice in beeld brengend en de zoeker van de camera gebruikend als crosshair.
Robin is offline   Reply With Quote
Old 03-04-2014, 14:40   #76   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Richard tikt na de onthulling van Gabriel een naam in op zijn PDC.

"Ik heb een speciaal medicijn voor verraders ... met een speciale spuit ... "

Richard trekt deze keer op een rustige manier zijn laser pistool uit zijn zak en richt deze eveneens op Alice.

"Je doet er best aan toe om je handen in de lucht te plaatsen en geen verraderlijke bewegingen uit te voeren. Zoals ademen." Richard glimlacht.
"Goed werk Gabriel!"
Old 03-04-2014, 15:57   #77   link
Fjuri
Senior Member

Fjuri's Avatar

Mensen, geen te snelle acties. Misschien werkte Alice niet alleen. De Computer heeft ons opgedragen om te stemmen en zo de verraders te ontmaskeren. Laten we kijken welke naam er op die ME kaart staat en kijken of de Computer nog anders verraders heeft kunnen aanduiden.
Bij deze stapt ze naar de buis waar de 3 Rode Laser Barrels zijn uitgevallen. Neemt de 3 barrels en stapt op Buns af.
Buns, als loyaliteitsofficier valt de zware taak van het verwijderen van verraders op u. Ik stel voor dat je 2 van deze barrels neemt en je pistool gereed maakt. Wanneer de Computer namen noemt moet jij je werk doen.
Aan de rest, moest de Computer je naam door geven, sta je op en ga je tegen die wand staan, zonder tegensputteren. Bort, jij zorgt dat dit er correct op staat.
Hiermee blijft ze kijken naar Alice, met een kort knikje naar Bort wanneer ze de Officier van Communicatie en Opnames vermeld.
Old 03-04-2014, 16:07   #78   link
Mithror
Senior Member

Mithror's Avatar

[De naam op de ME kaart is van weinig belang. Het is gewoon een andere (trouwe) burger. Als jullie echt een naam willen: E-R-ROR]
Old 03-04-2014, 17:44   #79   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Richard wijkt zijn blik niet af van Alice.
"We mogen het zeker niet toelaten dat een verrader de zoektocht saboteert door eerlijke burgers op te geven aan De Computer. De Computer en Alpha Complex vertrouwen op ons om verraders zonder enige twijfel te elimineren. Een team zonder verraders, is een gelukkig team!"
Richard vuurt een schot af op Alice om te verhinderen dat ze op haar PDC zou kunnen stemmen.
"Niets maakt mij gelukkiger dan de wil van De Computer uit te kunnen voeren!"
Old 03-04-2014, 18:09   #80   link
Mithror
Senior Member

Mithror's Avatar

[Als er nog mensen willen schieten, gelieve dat dan te melden in je volgende post. Dit geldt ook voor Alice]
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Forum Games

Thread Tools

Posting Rules