Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Hot Wheels

Reply

Thread Tools
Old 31-05-2016, 07:39   #41   link
Vantham
Senior Member

Vantham's Avatar

Enorm slecht, waarom moet die rosse debiel constant zo liggen roepen seg, precies een meisje van 7 dat wordt losgelaten op de barbie afdeling. pff, ik denk niet dat ik nog veel ga kijken. ik geeft ep2 nog een kleine kans in de hoop dat het betert, maar vrees ervoor
Old 31-05-2016, 23:06   #42   link
Belgatom
Granpa Shrimp aka Neut

Belgatom's Avatar

Evans ken ik van heel erg lang geleden. Maakte zichzelf beroemd met "The Big Breakfast" een improve live tegenpool van de stijve BBC "Good Morning Britain". Was een tijdje lang de bad boy van televisie, vloog van ene netwerk naar het andere en verdiende tonnen geld. Hij had toen al een ding voor wagens.

FFWD naar vandaag. He got old en zijn nineties manieren zijn blijven plakken. Poging gedaan want hoofdzakelijk keek ik voor het entertainment gehalte en wat minder voor de wagens maar halverwege uitgeknald. Wat een halfbakken poging om nog iets me de naam te doen.

Ik zal eerlijk zijn, Clarkson is een dickhead met zeer bedenkelijke visies over de huidige maatschappij maar hij samen met zijn mede presentatoren, was Top Gear. The fat lady is singing, it's all over now.
Old 01-06-2016, 07:28   #43   link
Cueball
The Punisher

Cueball's Avatar

Op naar The Grand Tour dan in de herfst.
Old 01-06-2016, 19:05   #44   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

mwa, gemengde gevoelens hier. chris evens is ergerlijk en zijn schelle stem irriteert.
matt leblanc doet het dan weer fantastisch, erg genietbare mens.
wisselen van de SIARC auto voor een mini en toevoegen van wat offroad is een leuke vernieuwing. ariel nomad gedeelte was heel mooi gemaakt en het jeep duel was ook nog te pruimen.
viper vs corvette was dan weer oersaai
Old 02-06-2016, 21:28   #45   link
Dorfmeister
O_o

Online niks anders dan geklaag, gezaag en gejank gehoord over de nieuwe Top Gear. De messen waren al lang geslepen, het was nog enkel wachten op het ogenblik om ze naar boven te halen.

Evans zit inderdaad als een Duracelkonijn rond te springen met overdreven veel enthousiasme en kinderlijkheid wat de nodige irritatie opwekt. Matt Leblanc vond ik dan weer (te) flegmatiek. Het concept zelf borduurt verder op wat er de laatste jaren werd getoond. Ik kan me daar ook een paar drollen van afleveringen herinneren.

De dynamiek tussen de presentatoren moet nog groeien en als Evans accepteert dat hij niet Clarkson moet na-apen komt het misschien ook met hem nog goed.
Dorfmeister is offline   Reply With Quote
Old 02-06-2016, 23:19   #46   link
Lycas
Senior Member

Dat gevoel had ik exact toen ik er naar keek, evans was gewoon puur Jeremy aan het nadoen. Dat is echt spijtig, Matt Leblanc was redelijk goed.

Nu de show heeft me echt niets gedaan, niet meer zoals TG vroeger. Ik denk dat er gewoon een soort chemie was tussen Clarkson, Hammond & May. Een chemie die niemand daar zal kunnen vervangen.
Lycas is offline   Reply With Quote
Old 04-06-2016, 04:24   #47   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

klopt, de messen waren al geslepen. ik denk dat ik toch wel vrij nuchter bleef.
infantiel is inderdaad het woord dat past bij Evans. hij maakt gewoon geen indruk en lijkt eerder op een hyperenthousiast groentje. Leblanc teveel flegmatisch is dan weer een ganse opluchting wanneer hij zit rond te crossen met de Nomad en die rosse aap eindelijk eens buiten beeld blijft.
het concept borduurt teveel verder op dat van vroeger, ja. kans zit er dik in dat er bijzonder snel sleet op de formula zal komen, en het vervalt tot dezelfde zeik van vroeger.
geen idee wat je bedoelt met chemie, aangezien de spontaniteit vroeger ver te zoeken was.
en ja, het moment dat de show begon met "today... I get chased" zonk de moed om te kijken me even in de schoenen.
Old 09-06-2016, 04:14   #48   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

tweede episode is prima. SIARC overgeslagen aangezien dat het veel niet-britten geen meter boeit.
was dit de eerste episode geweest, dan zou ik zeggen dat top gear op de goede weg zou zijn
Old 09-06-2016, 08:17   #49   link
Vantham
Senior Member

Vantham's Avatar

inderdaad, 2e aflevering was al een pak beter dan de eerste, hopelijk blijft deze trend aanhouden
Old 14-06-2016, 18:40   #50   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

kijk eens aan, de derde episode zet de prima entertainment en genietbaarheid van de tweede episode verder. Ken Block doet zijn ding zoals altijd, SIARC sloeg ik weer over. het gedeelte met de hot hatches viel gewoon tegen, terwijl het gedeelte met de Ferraris absoluut adembenemend was.
best dat Leblanc meereed met ken block, evans zijn spijsvertering zou zich weer in achteruit geschakeld hebben.
Old 04-07-2016, 16:04   #51   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

hihihi
hahaha
dan toch

Top Gear just wrapped its relaunched season, but wherever it goes from here, it will go without Chris Evans. The embattled and much-criticized host confirmed on Twitter today that he is stepping down from the show after just six episodes.

In two tweets, Evans emphasized that he gave the show his best shot, and departed with a classy message to the crew and the rest of the team. He also said he’ll continue on with his radio show and other car-related ventures.
Old 04-07-2016, 16:41   #52   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

Is er al iets geweten van het oude trio en wat die atm doen ? Gingen die ook geen nieuwe auto show maken ?
jelliuz is offline   Reply With Quote
Old 04-07-2016, 17:00   #53   link
Metal
Senior Member

Metal's Avatar

Metal is offline   Reply With Quote
Old 04-07-2016, 21:27   #54   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

http://jalopnik.com/chris-evans-step...ium=socialflow
Quote:
Things have gone from bad to extremely worse for Chris Evans, who announced his resignation from Top Gear earlier today. That resignation came mere hours after London police confirmed Evans is being investigated for a reported sexual assault dating back to the 1990s.

The UK’s Telegraph says London Metropolitan Police confirmed a woman made a report to officers on May 23, days before Top Gear returned to the air, about a “non-recent sexual assault” related to “incidents in Tower Hamlets in the 1990s.”
Quote:
Also from that story, Evans apparently joked about exposing himself:

In an interview with the Sunday Times in 2005, Evans admitted his penchant for exposing himself at work.

The newspaper reported that Evans “frequently exposed himself at the offices of Ginger Media Group, which owned Virgin Radio and television shows such as TFI Friday. He would interrupt meetings by standing up to pull down his tracksuit bottoms to reveal that he was sexually aroused.”

At the time, Evans told the newspaper: “If you get your willy out, it’s the funniest thing in the world. Everybody laughs, everyone of our generation. I wouldn’t do it in front of my mum, for example. Girls love it; boys -‘Oh, I can’t believe you did that’. It also takes the night to a new level. I actually haven’t done it for a while. But I will do it again.”
wtf goren aap
Old 04-07-2016, 22:41   #55   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

Quote:
[–]Stackson212 116 points 5 hours ago*
The problem is that both with the US show and the UK reboot, Top Gear tried to recapture the style of previous Top Gear without the substance.
For one thing, Clarkson, Hammond and May were all automotive journalists for years and years prior to joining Top Gear. They not only had exhaustive knowledge about multiple generations of cars, but they were writers and had the ability to express that knowledge with a writer's insight into clever language. The fact that they were funny was a bonus. Replacing people who had real automotive journalism background with actors, or comedians, or high-profile car enthusiasts, is choosing the sizzle over the steak.
For another, Clarkson, Hammond, and May all had real chemistry with each other. They were all real friends before the show, and genuinely enjoyed each others' humor. We liked watching them interact because all of their banter was earned. Trying to throw random people together and expect them to banter in exactly the same way those three did is going to lead to a lot of cringe-worthy and stilted interaction.
Finally, you can't have three new people doing the old Top Gear bits. The Clarkson/Hammond/May Top Gear started out as more of a straight car program and then evolved into the flashier, funnier, more staged program we see today (no judgment - I like both the early and late versions). But the more outrageous stuff and running jokes developed over time. Again, that felt more earned. Bringing in three people to recite other peoples' jokes feels stilted and wrong.
So given all this, what should BBC have done? Honestly, I'm not sure. They captured lightning in a bottle with the Clarkson/Hammond/May, but even then the show developed over a decade plus. The best way in my opinion to get a really great show is to hire three people who really, really know cars (aren't just famous people who like cars), who are great at expressing themselves (not just "actor" or "comedian"), and let them create their own format. Hopefully it's funny, and hopefully they create their own great chemistry, and hopefully it becomes a cultural sensation like Clarkson/Hammond/May, but you have to be patient and let it grow and develop into its own thing. If you get the right people, maybe it is very different from Clarkson/Hammond/May but is successful in its own right. But this sort of patience is probably too much to ask when you have a golden goose on your hands.
Old 05-07-2016, 13:42   #56   link
OmegaII
Typo Master

OmegaII's Avatar

Mja, 'k vond het niet slecht.

Dat mensen die 3 missen kan ik inkomen. Maar Top Gear in zijn vorige formaat had ook mindere afleveringen. Dit moet nog op zijn plooien komen zoals hij zelf op't einde zegt, dus geef het dan ook tijd. In 2002 trok Top Gear ook nog op niet veel.
De kans is groot dat er gelijkaardige zever gaat verteld worden over The Grand Tour, dat het niet dynamisch genoeg is, dat het in de studio iets meer had, etc etc.

We zien wel, ik ben blij met wat we krijgen.
Wel goed gezien van May om ze alle drie op te pikken daar mee bij Amazon te gaan aankloppen.
Old 05-07-2016, 14:02   #57   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

top gear werd hemeltergend saai en repetitief
Old 19-11-2016, 12:59   #58   link
Sepulfly
Tleger waser

Sepulfly's Avatar

The Grand Tour zijn eerste ep is gisteren uitgezonden. Best classic Top Gear imo. Sjieke wagens, sjieke beelden, beetje dwaze poging tot humor en een toch wel merkbaar ingetoomde Clarkson. Also d'Ambrosio.

Geen fan van hun 'the American' tho. Maar al bij al best ok.
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
Sepulfly is offline   Reply With Quote
Old 19-11-2016, 13:06   #59   link
Dorfmeister
O_o

Bekeken en goedgekeurd. The American is al zeker geen Stig. Ik dacht eerst dat Ben Collins z'n rentree zou doen aangezien hij figureerde in één van de trailers voor The Grand Tour.
Dorfmeister is offline   Reply With Quote
Old 19-11-2016, 14:18   #60   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

eerste episode was geslaagd. voelt pakken beter aan als zowel de oude als nieuwe top gear.
openingscène was briljant

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Hot Wheels

Thread Tools

Posting Rules