Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 07-12-2016, 06:30   #81   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

OK dat spel moet ik ook hebben.

Well played, Muis
ExReey is offline   Reply With Quote
Old 07-12-2016, 22:36   #82   link
black
Senior Member

Kga toch ook plooien denk ik...
black is offline   Reply With Quote
Old 08-12-2016, 08:16   #83   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Karakter, jongens, karakter.

(Meh, ben toch te cheapass, ik ga volhouden tot aan één of andere sale.)
Old 08-12-2016, 09:11   #84   link
black
Senior Member

Kheb nog €40 op steam wallet staan ...
black is offline   Reply With Quote
Old 09-12-2016, 02:45   #85   link
Muis
grml

Muis's Avatar

Ben m'n park aan het herwerken, vandaag de ingang wat mooier gemaakt.

http://images.akamai.steamuserconten...ED19131572FC1/
http://images.akamai.steamuserconten...829BA15970367/
http://images.akamai.steamuserconten...74538C88EECEA/
Old 09-12-2016, 11:46   #86   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Allemaal wel schoon en al, maar heeft dat spel ook een speelwaarde, naast de editor-modus? Is er management aanwezig, zoals techniekers en kuisploegen inhuren enzo? Zijn er missies?

Ik hou niet zo van het bouwen van coasters op zich, maar wel van het algemene pretpark-manager zijn. En ook van peetjes zien rondstappen en lachen, en kindjes zien wenen omdat hun heliumballon gaan vliegen is, waarna je heel snel nog een extra ballonstand plaatst.
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 09-12-2016, 11:54   #87   link
Muis
grml

Muis's Avatar

Er is een campaign maar ik heb er nog niet aan bezig geweest dus kan er niet veel over zeggen. Er is management al mag het wat moeilijker zijn van mij. Je moet staff inhuren zoals janitors, entertainers en mechanics. Je moet die tevreden houden en af en toe bijtrainen, maar dan verwachten ze ook hoger loon. Bij de shops kan je van alles de prijs instellen en extras toevoegen, zoals bv. extra kaas op een hamburger. Ook de vendors van die shops moet je tevreden houden. Je rides kan je enorm in detail configueren. Je kan bv. instellen hoeveel toertjes iets moet doen. Ook research is aanwezig. Het zit er allemaal wel in, maar zoals ik zij is het niet moeilijk genoeg. Binnekort komt er een grote patch uit en khoop dat ze dat probleem aanpakken.

Ik speel op de challenge modus op harderer, daarin krijg je een klein startkapitaal en begin je van niets. Er zijn challenges die je kan completen en zo krijg je dan af en toe extra cash.
Old 09-12-2016, 12:22   #88   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Ok, bedankt voor de uitleg. Had al wat gameplay-filmpjes zitten zoeken, maar ik kwam - verstaanbaar - altijd uit op de knappe editor.

Dan is het dus toch zoals ik hoopte, zie het hier dan wel eens binnenkomen.
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 09-12-2016, 12:33   #89   link
vAmP
Señor

vAmP's Avatar

Och ik vind dat het spel nog niet af is. Een ballonenstandje lijkt er bijvoorbeeld niet te zijn. Qua attracties is er nog niet zoveel diversiteit, vooral coasters en statische attracties. Ik blijf vinden dat er een cinema, spookhuis, doolhof, evt kinderboerderij... Bij had mogen zitten. Op de game kan en zal waarschijnlijk nog veel worden voort gebouwd, maar ik vraag me af vanaf wanneer we onze Visa gaan mogen uithalen. De game is nu al leuk hoor, maar het voelt toch snel wat leeg aan en je hebt snel de standaard attracties gezien. Dan kan je blueprints gaan downloaden, maar die komen dan allemaal niet gesorteerd in hetzelfde vakje van het menu.
vAmP is offline   Reply With Quote
Old 09-12-2016, 14:06   #90   link
Muis
grml

Muis's Avatar

Quote:
Originally Posted by vAmP View Post
Och ik vind dat het spel nog niet af is. Een ballonenstandje lijkt er bijvoorbeeld niet te zijn. Qua attracties is er nog niet zoveel diversiteit, vooral coasters en statische attracties. Ik blijf vinden dat er een cinema, spookhuis, doolhof, evt kinderboerderij... Bij had mogen zitten. Op de game kan en zal waarschijnlijk nog veel worden voort gebouwd, maar ik vraag me af vanaf wanneer we onze Visa gaan mogen uithalen. De game is nu al leuk hoor, maar het voelt toch snel wat leeg aan en je hebt snel de standaard attracties gezien. Dan kan je blueprints gaan downloaden, maar die komen dan allemaal niet gesorteerd in hetzelfde vakje van het menu.
Ballonenstandje zit er in hoor. Moet je nog researchen eerst. En volgende patch komen er nog rides bij. Maar meer mag altijd.
Old 09-12-2016, 17:14   #91   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Dat is een extra reden om nog even de cheapskate uit te hangen, imo. Binnen twee jaar zit dit spel propvol toffe prefabshit.
Old 09-12-2016, 17:52   #92   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Dat of je hebt geen spel meer na twee jaar, als ze allemaal die piste volgen tenminste.
PC gaming: Asus ROG PG348Q - 34" UltraWide G-SYNC UWQHD (3440x1440), Intel i7-6700K @4.7Ghz, NVIDIA GTX1080, G.Skill 16GB DDR4-3200, Intel 750 PCIe 400GB SSD, Corsair K70 RAPIDFIRE Mechanical Gaming Keyboard — Cherry MX
Home Theater: Samsung Smart LED-TV 55" 8 Series 1000hz (UE55F8000SL), B&W 604, 603 & LCR6 surround set + B&W ASW-610 Subwoofer, Onkyo TX-DS787 THX Receiver
Virtual Reality: HTC VIVE & Oculus Rift + Oculus Touch | Console: XBOX ONE | Mobile: Lenovo Phab 2 Pro
Cybdm is offline   Reply With Quote
Old 09-12-2016, 18:11   #93   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

Ehm, het zou een mooiere wereld zijn moest elk bedrijf pareltjes als dit afleveren voor die prijs... Just sayin.
Er valt idd te discussiëren over het aantal attracties atm (60+ tov 120 in RCT3 na alle expansions) maar de eerste mini kerst exp (met een hoop kerst assets en nieuwe attracties) komt er binnenkort al aan. (15dec)

*60+ is het beta getal, geen idee hoeveel het er nu waren bij launch

Last edited by jelliuz; 09-12-2016 at 18:16.
jelliuz is offline   Reply With Quote
Old 09-12-2016, 19:33   #94   link
vAmP
Señor

vAmP's Avatar

Kunnen we stoppen met "ze leveren geen kak af en ze zijn sympathiek" te zien als reden om een spel te kopen aub?
vAmP is offline   Reply With Quote
Old 09-12-2016, 19:55   #95   link
Bibastar
soy ninja

Bibastar's Avatar

nee.. BUY DEM GAIMZ
Old 09-12-2016, 21:57   #96   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Quote:
Originally Posted by vAmP View Post
Kunnen we stoppen met "ze leveren geen kak af en ze zijn sympathiek" te zien als reden om een spel te kopen aub?
dat is imo al een zeer valabele reden tegenwoordig.
De pre order was trouwens maar 26 EUR, dus ik klaag niet.
Ne als Cities Skylines enorm veel waar voor men geld.
Old 10-12-2016, 13:58   #97   link
Sepulfly
Tleger waser

Sepulfly's Avatar

Die 60 attracties, bedoel je daar de prefabs mee dan, Jelliuz? Want bij RCT bouwde ik die allemaal mss 1 keer om te zien wat ze zijn. Het gaat hem om rollercoasters bouwen uiteindelijk, en logrides, en carting speedways (shit zit dat er in?). Een draaimolen of bumpercars werden bij mij eigenlijk nooit gebouwd.
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
Sepulfly is offline   Reply With Quote
Old 10-12-2016, 14:48   #98   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

https://www.reddit.com/r/PlanetCoaster/wiki/features

dat zou up to date moeten zijn Aan coasters geen gebrek, meeste klachten komen door een tekort aan "flat rides" (bots auto's, cinema, doolhof, spookkot) en een tekort aan difficulty. Denk dat ze daar op 15dec wel weer wat aan gewerkt zullen hebben.
Old 10-12-2016, 14:55   #99   link
Sepulfly
Tleger waser

Sepulfly's Avatar

Maar daar staan de water rides niet bij. Die heb je toch ook nog?
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
Sepulfly is offline   Reply With Quote
Old 10-12-2016, 14:59   #100   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

Nvm, tis precies toch nie zó up to date Rolling river is toegevoegd in beta 4 en staat er nie eens tussen. Mi scuzi
Rapids, log flume enzo staan er ook nie tussen. Reddit, wa ne disappointment.

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules