Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 26-02-2016, 22:44   #21   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Dhalsim fo life m8s
Jaak is offline   Reply With Quote
Old 27-02-2016, 07:04   #22   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

Btw als er iemand een sessie ziet zitten met een SF4 veteraan die er niet veel van bakt in SF5: acku80
Vond SF4 zo geweldig niet door zijn random multiplayer, maar door de mensen waarmee je samen kan evolueren en ontdekken. Hetzelfde met SF5, lukraak casuals of ranked spelen is weinig bevredigend. De paar die-hards uit SF4 die spelen zitten nu al totaal op ander niveau.
Old 27-02-2016, 13:40   #23   link
Wazeiterna?
Welingelichte bron

Wazeiterna?'s Avatar

Getwijfeld om het te kopen, maar door de user score van 3.3 op metacritic toch maar uitgesteld/afgeblazen.

(↑ Ceci n'est pas une menace ↑)
Wazeiterna? is offline   Reply With Quote
Old 27-02-2016, 14:15   #24   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

user score. LOL
Old 27-02-2016, 14:21   #25   link
Wazeiterna?
Welingelichte bron

Wazeiterna?'s Avatar

Het gemiddelde van 841 reviews vind ik anders wel vrij representatief. Ben ook zeker geen fanboy (enkel vaak SF en SF2 gespeeld), dus mij kennende zou ik het vrij snel beu zijn.

(↑ Ceci n'est pas une menace ↑)
Wazeiterna? is offline   Reply With Quote
Old 27-02-2016, 17:59   #26   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

maar hoeveel van die mensen heeft het spel echt gespeeld, en hoeveel oordeelt er op trailers? Het is erg onwaarschijnlijk dat een score van gemiddeld 3/10 bvb door echte kopers zou komen simpelweg omwille van psychologische effecten waarbij mensen hun keuze's verdedigen, ook al bleek die niet geweldig. Ze drijven de score eerder op dan omlaag, en de paar die echt ontevreden en kwaad waren compenseren dat niet.

Dus zo een score kan IMHO enkel komen van 'haters', die al geen publiek waren voor het spel.

https://en.wikipedia.org/wiki/Choice-supportive_bias
https://en.wikipedia.org/wiki/Post-p...ationalization

SF5 is een niche-game, dus de kans is groot dat er meer tegenstanders dan liefhebbers zijn. De kans is ook groot dat de liefhebbers het goed vinden, uit liefde voor hun genre. En zo blijkt, Twitter staat vol met liefde voor het spel. Maar dat is idd de harde kern. Of dit een commercieel succes wordt valt te betwijfelen

Last edited by acku; 27-02-2016 at 18:05.
acku is offline   Reply With Quote
Old 28-02-2016, 00:39   #27   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Ze zijn met hun roster vooral de mist in gegaan imo.
Vanavond wa spellekes gespeeld met paar kameraden en wat pintjes, en mja, behalve Ryu, Zangief, Bison en Cammy was 't niet echt' bekend gevoel'. Ja, ne homo versie van Ken en een Syrische versie van Dhalsim, maar die reken ik niet mee.

Had de indruk dat zelfs Crimson Viper meer diepgang (LOL!) had dan al die nieuwe chars.

Kan wel begrijpen dat ge er wat 'lore' in wilt steken, maar kom, ge zijt wel nog bezig met een franchise dat daar wat van leeft. Waar is mijnen Blanka, Guile of mijne Sagat?
Old 01-03-2016, 10:58   #28   link
andu

andu's Avatar

Quote:
Originally Posted by acku View Post
Btw als er iemand een sessie ziet zitten met een SF4 veteraan die er niet veel van bakt in SF5: acku80
Vond SF4 zo geweldig niet door zijn random multiplayer, maar door de mensen waarmee je samen kan evolueren en ontdekken. Hetzelfde met SF5, lukraak casuals of ranked spelen is weinig bevredigend. De paar die-hards uit SF4 die spelen zitten nu al totaal op ander niveau.
Donderdagavond?

Let wel, ik ga waarschijnlijk weer Ryu of Ken spelen.
andu is offline   Reply With Quote
Old 01-03-2016, 11:51   #29   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

zielloos zoals uw internet personae
Old 01-03-2016, 12:02   #30   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

@Andu: zal er ergens wijn tussen 20u en 23u
@Jaak: denk dat ze ook wat ruimte gelaten hebben voor DLC die eraan zit te komen. Kopen met in-game credits of echt geld. Tis vies, maar het verlengt het leven wel wat. Stel u voor dat SF4 vanilla met 44 karakters was, dan waren er veel al afgehaakt op het select scherm. Het maakt een betere leercurve. Toen ik KoF13 wou spelen had ik al geen zin meer van het begin
Old 01-03-2016, 12:12   #31   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Quote:
@Jaak: denk dat ze ook wat ruimte gelaten hebben voor DLC die eraan zit te komen. Kopen met in-game credits of echt geld. Tis vies, maar het verlengt het leven wel wat. Stel u voor dat SF4 vanilla met 44 karakters was, dan waren er veel al afgehaakt op het select scherm. Het maakt een betere leercurve. Toen ik KoF13 wou spelen had ik al geen zin meer van het begin
klopt ook wel, maar dan vind ik het jammer dat ze begonnen zijn met 'deze 16'

enfin ja, om maar te zeggen: ik mis mijne Sagat
en Ken ziet er wreed gay uit.
Old 01-03-2016, 12:58   #32   link
andu

andu's Avatar

Quote:
Tis vies, maar het verlengt het leven wel wat.
Vind ik net een positief punt dat, niet meer elk jaar een nieuwe versie moeten kopen en kunnen kiezen welke characters je aanspreken.
andu is offline   Reply With Quote
Old 22-02-2017, 16:25   #33   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

kut zeg, wilde het nog eens opstarten en wat spelen, maar blijkbaar zijn er een hoop mensen bij wie het downloaden van updaten gewoon niet werkt (waaronder ik dus)

Capcom zou er weet van hebben, maar 0 fucks given

vreemd

https://www.google.be/search?q=stree...+to+update+ps4
Old 27-02-2017, 18:41   #34   link
ditn
Senior Member

Ik ga er mogelijks terug aan beginnen aan Streetfighter binnenkort, na 4 jaar pauze -.-

Zal terug Cammy of ibuki worden
ditn is offline   Reply With Quote
Old 27-02-2017, 18:58   #35   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

ah gij leeft nog
Old 27-02-2017, 19:00   #36   link
ditn
Senior Member

ja zowaar wel,lees nog af en toe forum maar o zo druk :D
Per toeval op volgende filmke uitgekomen en kreeg opeens weer goesting.
https://www.youtube.com/watch?v=HI8QcH4k3ZQ

Zijn er nog mensen die streetfighter spelen?

Last edited by ditn; 27-02-2017 at 19:09.
Old 28-02-2017, 09:59   #37   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

Quote:
Originally Posted by ditn View Post
Ik ga er mogelijks terug aan beginnen aan Streetfighter binnenkort, na 4 jaar pauze -.-

Zal terug Cammy of ibuki worden
ik wil wel eens meedoen dan, moet van 0 beginnen in SF5 maar zie t niet zitten als ik geen 'rival' heb
Old 28-02-2017, 10:18   #38   link
Moer
Senior Member

Moer's Avatar

Effe tussendoor 2004
Moer is offline   Reply With Quote
Old 28-02-2017, 11:31   #39   link
ditn
Senior Member

ik ga ook van nul moeten beginnen heb al 4jaar + niet meer gespeeld.
komt er dan nog bij dat ibuki heel complex/moeilijk is met veel setups combo,s etc maar dat heb ik graag.

Cammy weet ik nog niets over

Last edited by ditn; 28-02-2017 at 11:38.
Old 01-03-2017, 23:05   #40   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Eind mei:

Voor als Zelda het niet doet.

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules