Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 01-02-2016, 18:48   #41   link
Pleun
blorp

Pleun's Avatar

Send a message via ICQ to Pleun
Quote:
Originally Posted by Metal View Post
Ik heb het nog niet gespeeld, maar wat ik zie op youtube maak ik me toch wat zorgen. Game lijkt echt mijn ding, behalve het feit dat alle vijanden precies minstens 2 magazijnen aan kogels absorberen vooraleer ze neer gaan... Wat toch een beetje het "realisme" van een shooter game teniet doet.
Langs de andere kant zou het nogal zwaar kut zijn als je in een rp-shooter die het heel hard moet hebben van item-fever en gear progressie al van in het beginnen alles en iedereen 3-shot zoals in een standaard battlefield of CoD.
Pleun is offline   Reply With Quote
Old 01-02-2016, 19:51   #42   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
Veel mensen bezien het dan ook meer als een RPG ipv een shooter.

Het ziet er inderdaad raar uit, maar zoals Pleun zegt, snel vijanden neerknallen zal het spel niet goed doen denk ik.
DM is offline   Reply With Quote
Old 01-02-2016, 20:33   #43   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Quote:
Originally Posted by aksm View Post
Eentje voor de PS4 denk ik voor mij, op tgemakske wa in de zetel
Quote:
Originally Posted by black View Post
Yes, ik begrijp.
Ben ook aan het twijfelen voor ps4 te gaan nu, destiny speelt ook zalig weg op ps4.
Gaan we geen squad beginnen met ons drieën?
Dj El Marriachi is offline   Reply With Quote
Old 01-02-2016, 22:19   #44   link
Fallschirmjaeger
Senior Member

Fallschirmjaeger's Avatar

Inruilactie bij Gamemania heeft mij doen beslissen. PS4 versie wordt deze week besteld bij hun. Beta heeft mij genoeg bevallen. Gisteren paar keer de klootzak kunnen uithangen bij een dark zone extraction point en de paniek die er dan heerste, was zalig om te zien.

Quote:
Originally Posted by Dj El Marriachi View Post
Gaan we geen squad beginnen met ons drieën?
Ga hem samen met mijn vaste co-op partner kopen op ps4, indien er nog mensen zijn die ons willen joinen, welkom.
Fallschirmjaeger is offline   Reply With Quote
Old 01-02-2016, 22:27   #45   link
Bibastar
soy ninja

Bibastar's Avatar

ne shooter op een console..

echt.. kill me now.
Old 01-02-2016, 22:30   #46   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Ik ben shooters op console zo gewend dat ik zelfs een controller op mijn laptop aansluit voor shooters.
Old 01-02-2016, 23:59   #47   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
Ik ga wachten tot een week of 2-3 na launch om te zien of het typische Ubisoft shit is geworden, maar ik begin toch wel zin te krijgen in dit spel.

Last edited by DM; 02-02-2016 at 00:04.
DM is offline   Reply With Quote
Old 02-02-2016, 00:37   #48   link
Pleun
blorp

Pleun's Avatar

Send a message via ICQ to Pleun
Quote:
Originally Posted by Dj El Marriachi View Post
Ik ben shooters op console zo gewend dat ik zelfs een controller op mijn laptop aansluit voor shooters.
3rd person, ok, zou ik ook durven, 1st person, euhm, mja, kweenie. Multiplayer? Wtf dikke zot.
Pleun is offline   Reply With Quote
Old 02-02-2016, 06:49   #49   link
black
Senior Member

Ik ben eigenlijk ook vrij goed in shooters op console, de controller schrikt mij alleszins niet af. Ik zou in pakweg destiny niet beter zijn op pc...
black is offline   Reply With Quote
Old 02-02-2016, 12:34   #50   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Quote:
Originally Posted by DM View Post
Ik ga wachten tot een week of 2-3 na launch om te zien of het typische Ubisoft shit is geworden, maar ik begin toch wel zin te krijgen in dit spel.
²nd that.
Old 02-02-2016, 12:48   #51   link
rooz
volhardend verontwaardigd

rooz's Avatar

Er is een reden dat Microsoft niet doorgegaan is met hun crossplatform Halo : namelijk dat Xbox-spelers gewoon telkens hard geneukt werden door PC-spelers.
Ik geloof best dat je "goed" bent in shooters op console, maar in CS-termen ben je dan misschien een MG-rank, dus tegen écht goeie spelers word je gewoon geraped.
rooz is offline   Reply With Quote
Old 02-02-2016, 13:07   #52   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

De twee kan je niet vergelijken, end of story. Je hebt noobs en gedreven behendige spelers op de beide platformen. Een controller speler tegen een muis & keyboard matchen is belachelijk en no-contest, dat wel. Dat weet iedereen, en het komt niettemin in elke thread voor van een aankomende high profile shooter. De 'ne shooter op console lolz' discussie is overigens de B-kant van die single.
PC gaming: Asus ROG PG348Q - 34" UltraWide G-SYNC UWQHD (3440x1440), Intel i7-6700K @4.7Ghz, NVIDIA GTX1080, G.Skill 16GB DDR4-3200, Intel 750 PCIe 400GB SSD, Corsair K70 RAPIDFIRE Mechanical Gaming Keyboard — Cherry MX
Home Theater: Samsung LED 55" 8 Series 1000hz (UE55F8000SL), B&W 604, 603 & LCR6 surround set + B&W ASW-610 Subw, Onkyo TX-DS787 THX
Virtual Reality: HTC VIVE & Oculus Rift + Oculus Touch | Console: XBOX ONE | Mobile: iPhone X
Cybdm is offline   Reply With Quote
Old 02-02-2016, 13:31   #53   link
black
Senior Member

Wat rooz zegt is zeker waarheid, wat cybdm zegt ook.
Ik had inderdaad die nuance moeten maken, een controller schrikt mij niet af, maar het moet inderdaad in de categorie console vs console blijven. Eens pc en consoles dezelfde servers hebben is de fun er vlug af, of moet je echt uw speelstijl veel te veel aanpassen (veel meer achterblijven, afwachten en defensiever spelen).

alsook: "The Division open beta is van 16 tot en met 21 februari
De open beta gaat waarschijnlijk plaatsvinden tussen 16 en 21 februari. Wel geldt ook voor deze open beta ook 24 uur exclusiviteit voor de Xbox One. PC- en PS4-gamers kunnen net als met de closed beta pas een dag later spelen."

Dus we gaan allemaal zelf de pc of ps4 versie kunnen vergelijken alvorens het platform te beslissen. Mooie zaak hier van ubisoft om hem in open beta te gooien, ze moeten zéér zeker zijn van hun stuk.
black is offline   Reply With Quote
Old 02-02-2016, 15:38   #54   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

Dit moet er toch nog even af:

De atmosfeer in dit spel is nooit gezien (ik persoonlijk toch niet), de graphics, de achtergrond geluiden, de ambient muziek, de sneeuw die ontdooit en water die bevriest, het glas die op de meest realistische manier breekt, de belichting, de sound design (de manier waarop alles klinkt in de metro, appartementsblokken, etc...) is echt allemaal 11 op 10.
Dan zit ge midden in een firefight en begint het te bewolken, een sneeuwstorm, kogels vliegen door de mist en sneeuw, zeker 's nachts is het gewoon ZALIG als dit gebeurt.
De lighting effecten die zich dan plaatsvinden (geweerschoten, straatverlichting, maanlicht) zijn echt orgasmisch goed gedaan.
Het zit boordevol zalige details en het zijn de details die het maken. Wa ne zotten engine.

Ik ga zo mad zijn als ze het verkakken, shiiit.
jelliuz is online now   Reply With Quote
Old 02-02-2016, 18:55   #55   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Quote:
Originally Posted by rooz View Post
Er is een reden dat Microsoft niet doorgegaan is met hun crossplatform Halo : namelijk dat Xbox-spelers gewoon telkens hard geneukt werden door PC-spelers.
Ik geloof best dat je "goed" bent in shooters op console, maar in CS-termen ben je dan misschien een MG-rank, dus tegen écht goeie spelers word je gewoon geraped.
Cross platform is idd een slecht idee. Niemand ontkent dat muis en keyboard accurater en sneller werken. Maar op console heeft iedereen dezelfde handicap he.
Old 02-02-2016, 18:55   #56   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Ik ben trouwens ook van totaal ongeïnteresseerd naar behoorlijk hyped gegaan op een week tijd.
Old 02-02-2016, 19:11   #57   link
Bibastar
soy ninja

Bibastar's Avatar

as usual
Old 02-02-2016, 20:51   #58   link
Ryuken
Tiger Riding Samurai

Ryuken's Avatar

Als ge ziet wat Massive met World in Conflict indertijd gedaan heeft (die online matchmaker alleen al was een krachttoer) dan mag je wel iets verwachten, een spel dat echt niet genoeg appreciatie kreeg. Hoewel ik toch hoop dat ze ooit nog eens terug naar het strategiegenre zullen grijpen...
Ryuken is offline   Reply With Quote
Old 02-02-2016, 20:56   #59   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Quote:
Originally Posted by Ryuken View Post
een spel dat echt niet genoeg appreciatie kreeg
Dit.
PC gaming: Asus ROG PG348Q - 34" UltraWide G-SYNC UWQHD (3440x1440), Intel i7-6700K @4.7Ghz, NVIDIA GTX1080, G.Skill 16GB DDR4-3200, Intel 750 PCIe 400GB SSD, Corsair K70 RAPIDFIRE Mechanical Gaming Keyboard — Cherry MX
Home Theater: Samsung LED 55" 8 Series 1000hz (UE55F8000SL), B&W 604, 603 & LCR6 surround set + B&W ASW-610 Subw, Onkyo TX-DS787 THX
Virtual Reality: HTC VIVE & Oculus Rift + Oculus Touch | Console: XBOX ONE | Mobile: iPhone X
Cybdm is offline   Reply With Quote
Old 02-02-2016, 21:38   #60   link
Ryuken
Tiger Riding Samurai

Ryuken's Avatar

Gerelateerd; de Ubisoft-bundle op Humble Bundle deze week heeft een The Division-kantje. Vindt het voorlopig nog wat te duur maar er zullen nog wel games bijkomen waarschijnlijk.
Ryuken is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules