Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 16-06-2016, 19:25   #81   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

Er zijn dan toch veel mensen die lang vasthouden aan die hopen stront Elke BF is deftig zijn geld waard geweest tot nu toe. Geen enkele shooter brengt ooit dezelfde ervaring zoals een Dice Battlefield dat doet. (ik ontken hiermee de netcode shit niet enzo)
jelliuz is online now   Reply With Quote
Old 16-06-2016, 19:26   #82   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Originally Posted by jelliuz View Post
Er zijn dan toch veel mensen die lang vasthouden aan die hopen stront Elke BF is deftig zijn geld waard geweest tot nu toe. Geen enkele shooter brengt ooit dezelfde ervaring zoals een Dice Battlefield dat doet. (ik ontken hiermee de netcode shit niet enzo)
Eh? Ik zeg toch dat de mensen het kopen speciaal voor de multiplayer (omdat ze goed is). Waarom zou je dan hele landen DLC maken? Je weet dat mensen het gaan moeten kopen, anders missen ze bepaalde maps, content en maprotations.

Daar zijn de mensen pissig over. En terecht. En daarom noem ik EA een dogshit publisher, omdat ze totaal voor niets meer verlegen zijn.
Old 16-06-2016, 19:42   #83   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

Mislezen, had die singleplayer niet zien staan, daarin heb je wel gelijk, nooit langer dan 5min de singleplayer gestart...

Je hebt gelijk, iedereen mag klagen hoor, of dat iets aan de zaak zal veranderen ? Ik denk het niet, EA weet dat ze een titel in handen hebben die aanslaat ongeacht wat ze ermee doen, jammer maar dat is de waarheid.

We zien wel wat ervan komt zeker ? Reddit heeft in het verleden wel al wat dingen gedaan gekregen maar dat lukt hen nu toch niet denk ik.
Heb ook nooit gezegd dat ik dat allemaal OK vond, ikzelf geef er gewoon niet echt veel om.
Op dit moment zitten (British, German, Austro-Hungarian, Italian, Ottoman, and American) er al in en dat is meer dan eender welke BF tot op heden.
Ik kwam hier enkel maar zeggen dat fransozen en russen wl in de campaign storyline zitten voor wie er zich een bal van aantrekt, het is niet alsof ik mij plots een trotse fransoos ga voelen als ik als fransoos kan spelen.

Last edited by jelliuz; 16-06-2016 at 19:46.
Old 16-06-2016, 20:14   #84   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

Quote:
Originally Posted by Disabled View Post
Dit is eigenlijk exact wat Lycas schrijft, dat we moeten blijven kritisch zijn over grote games:
Meteen subbed, die gast is subliem...

Zijn laatste vid:

Ik lag gewoon in een ramp van 't lachen :D

/offtopic
ExReey is offline   Reply With Quote
Old 16-06-2016, 20:17   #85   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

critikal niet kennen in the current year

plebs maat

klassieker:

Old 16-06-2016, 20:29   #86   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

aaaah ik wist dat ik die stem ergens van kende
Old 16-06-2016, 21:43   #87   link
BOERteun
Senior Member

BOERteun's Avatar

Quote:
Ik kwam hier enkel maar zeggen dat fransozen en russen wl in de campaign storyline zitten voor wie er zich een bal van aantrekt, het is niet alsof ik mij plots een trotse fransoos ga voelen als ik als fransoos kan spelen.
Ik trekt er me weinig van aan in die zin dat het weinig meer dan een faction skin is. Ik verwacht ook geen bijzonder authentiek spel, dat was BF1942 ook verre van, maar het is een grote, schaamtelijke, rode vlag. Het is een belangrijke beslissing geweest en n die niet is genomen door mensen die de best mogelijk BF1 voor ogen hebben.

Mijn grootste teleurstelling is toch de grote hoeveelheid (semi-) automatische wapens. Voor de rest ben ik hoopvol, voornamelijk door het gebrek aan irritante shit zoals tracking wapens, heli's, jets en gunships
BOERteun is offline   Reply With Quote
Old 16-06-2016, 23:36   #88   link
Lycas
Senior Member

Quote:
Mislezen, had die singleplayer niet zien staan, daarin heb je wel gelijk, nooit langer dan 5min de singleplayer gestart...

Je hebt gelijk, iedereen mag klagen hoor, of dat iets aan de zaak zal veranderen ? Ik denk het niet, EA weet dat ze een titel in handen hebben die aanslaat ongeacht wat ze ermee doen, jammer maar dat is de waarheid.

We zien wel wat ervan komt zeker ? Reddit heeft in het verleden wel al wat dingen gedaan gekregen maar dat lukt hen nu toch niet denk ik.
Heb ook nooit gezegd dat ik dat allemaal OK vond, ikzelf geef er gewoon niet echt veel om.
Op dit moment zitten (British, German, Austro-Hungarian, Italian, Ottoman, and American) er al in en dat is meer dan eender welke BF tot op heden.
Ja maar je laat er dingen uit die wel designed zijn voor er dan meer geld voor te vragen, dus terug op mij vorige post: Dat is gewoon slecht gedrag.

We weten nog niet mega veel over de factions, ze zullen wel hun unieke skins en wapens hebben. Daar doelt EA weer op natuurlijk, kassa kassa omdat ze weten dat mensen die factions toch willen spelen in multiplayer. Het is belachelijk, en dit is nu niet alleen omdat het EA is. Toen CA met Rome2 de greek states als DLC ging verkopen schreeuwde ik even hard, omdat ge gewoon weet dat er iemand wilt spelen als Athenes of Sparta. Het is gewoon kut gedrag van de publisher.

Alle BF's tot nu toe zijn echt multiplayer games, ik heb alle single players gespeeld van BF en geen een stak er echt uit van: Ow fuck dit is goed, het was allemaal gewoon cava.
Lycas is offline   Reply With Quote
Old 06-07-2016, 23:33   #89   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

ingame screens:
https://www.flickr.com/photos/shadow...57670618606216

sjiiittt

Geen elektronische scheten meer in de soundtrack trouwens

Last edited by jelliuz; 06-07-2016 at 23:40.
Old 07-07-2016, 00:20   #90   link
Disabled
Integrated Amplifier

Disabled's Avatar

Send a message via ICQ to Disabled Send a message via MSN to Disabled
Hoe meer gameplay footage e.d. ik er van zie, hoe vetter ik het vind.
Disabled is offline   Reply With Quote
Old 07-07-2016, 21:03   #91   link
Lycas
Senior Member

https://www.twitch.tv/lirik

bf1 aan het streamen
Lycas is offline   Reply With Quote
Old 10-07-2016, 18:29   #92   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

Fuck me, die graphics, dat weer, die sfeer, shjiiittt
Destruction is er ook terug zoals het zou moeten zijn (elke steen kunt ge afbreken, inclusief grond)
Old 10-07-2016, 23:46   #93   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

Eindelijk eens een ultrawide 3440x1440 trailer, het werd tijd! Game trailers worden toch ook nooit in medium gfx settings verspreid, dus waarom wel in 1080p.

Los daarvan: ziet er redelijk geweldig uit. Maar van mij mag de formule wel eens wat veranderen. Zo hoop ik op dynamische frontlijnen, die bewegen ngl het overwicht van de strijdende partijen, ipv vlaggen capturen.
En waarom niet eerst een tactische planfase, waarin je zelf loopgraven ed kan aanleggen vooraleer het begint.
ExReey is offline   Reply With Quote
Old 11-07-2016, 12:07   #94   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Ok, dat ziet er redelijk waanzinnig uit. Wow.

@Exreey, dat is niet mogelijk om een hoop redenen natuurlijk.
Dj El Marriachi is offline   Reply With Quote
Old 11-07-2016, 12:57   #95   link
black
Senior Member

Ziet er zalig uit . Hyped.
black is offline   Reply With Quote
Old 11-07-2016, 13:07   #96   link
BOERteun
Senior Member

BOERteun's Avatar

Dacht dat ik meer hyped zou zijn, vorige week een alpha key gekregen maar nog niet opgestart.
Old 11-07-2016, 13:56   #97   link
Zwoep
]as]ecole wannabe

Zwoep's Avatar

#humblebrag
Zwoep is offline   Reply With Quote
Old 12-07-2016, 10:30   #98   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

te weinig wijven in de loopgraven voor Teun #equality
Old 12-07-2016, 10:43   #99   link
BOERteun
Senior Member

BOERteun's Avatar

Nee, teveel zwarten #blm xD xD xD
Old 13-07-2016, 19:20   #100   link
KingSix
Senior Member

KingSix's Avatar

#blm? Black Lesser Men? NAZI!

Anyway shit ziet er cool uit yo! Kwil het spelen maar ik mag ni teveel spenderen aan hardware upgrades, laat staan gans nieuwe setup :/
KingSix is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules