Go Back   Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Wonen, Leven & Reizen

Reply

Thread Tools
Old 21-06-2016, 17:41   #21   link
KingSix
Senior Member

KingSix's Avatar

Ja want een paintball pellet is natuurlijk hetzelfde als een 7,62mm kogel.

Ik dacht dat ge in Walmart enkel ammunitie kunt kopen? Waarschijnlijk hangt dat van staat tot staat af. In Alaska bijvoorbeeld is er betreft vuurwapens veel meer nice & legit dan in pakweg New York.
KingSix is offline   Reply With Quote
Old 21-06-2016, 18:26   #22   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

walmart heeft ook vuurwapens

Special Order Guns
Firearms and ammunition are only available at Walmart stores licenced to sell firearms.

http://www.walmart.com/browse/sports...107532_1225336
Old 21-06-2016, 18:35   #23   link
Jonah
Senior Member

Jonah's Avatar

Send a message via MSN to Jonah
Quote:
Originally Posted by Nieker View Post
Meh ik heb het ook wel gehad met al die micro breweries in amerika. Allemaal leuk in het begin, maar na een paar weken smaken die precies allemaal hetzelfde.
Heh, raar. De indruk die ik heb van Amerikaans craft beer is dat ze juist volop experimenteren, meer dan microbrouwerijen in BelgiŽ en al helemaal meer dan de grotere brouwers, juist omdat ze andermans tradities over de hele wereld (of in elk geval heel Europa) importeren en dus minder vasthangen aan lokale gewoontes.
Old 21-06-2016, 18:38   #24   link
KingSix
Senior Member

KingSix's Avatar

Whut .50 cal muzzle loader of .308 Winchester rifle? Ge hebt dus keuze tussen airsoft,. 22 of ineens oorlog ammunitie.. Only in Amuricah!
KingSix is offline   Reply With Quote
Old 21-06-2016, 20:56   #25   link
rooz
volhardend verontwaardigd

rooz's Avatar

Quote:
Originally Posted by kar View Post
Nope, zaterdag gaan paintballen. Uitleg duurde inderdaad 10 min.
Dus das geen verschil met 1,5 en 3 keer zo lang?
Een klein beetje overdreven dus
rooz is offline   Reply With Quote
Old 22-06-2016, 18:08   #26   link
Nieker
Punk in drublic

Nieker's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jonah View Post
Heh, raar. De indruk die ik heb van Amerikaans craft beer is dat ze juist volop experimenteren, meer dan microbrouwerijen in BelgiŽ en al helemaal meer dan de grotere brouwers, juist omdat ze andermans tradities over de hele wereld (of in elk geval heel Europa) importeren en dus minder vasthangen aan lokale gewoontes.
Mja, dat ze tradities van over de hele wereld gaan importeren daar heb ik nog niet veel van gemerkt. De micro breweries die ik gedaan hebben serveren voor 50% van de bieren gewoon een ipa-variant... en laat dat nu niet mijn favoriete soort zijn. Allemaal nogal flets en vaak zowat dezelfde smaak. Een bier met een schuimkraag zoals bij een duvel bv heb ik zelfs nog nooit gezien.

Heel subjectief wel om hierover te discussiŽren natuurlijk, wie weet zijn andere liefhebbers er wel zot van. Maar ik vind het bier van de gemiddelde kleine brouwerijen in Belgie nog altijd een stuk lekkerder. Al kan dat zijn omdat we hier allemaal doorheen de jaren zowat dezelfde smaak in bier hebben gekregen.
Nieker is offline   Reply With Quote
Old 22-06-2016, 19:15   #27   link
Avalanche
Senior Member

Avalanche's Avatar

Ik drink wel graag ipa's en na een verblijf in Canada/VS moest ik de Belgische bieren terug leren appreciŽren, ze staken nogal flets af tegen die sterke hopsmaak van een ipa. Maar het klopt wel dat de ipa's uiteindelijk allemaal bijna hetzelfde smaken en er veel meer (en betere) variatie zit in Belgisch. Het is wel een gewoonte.
Avalanche is offline   Reply With Quote
Old 22-06-2016, 19:57   #28   link
Dov
epo <3

Dov's Avatar

IPA's zijn idd nogal 'bigger=better' in de VS. Niet dat die niet zalig kunnen zijn
Nieuwe hype is daar nu ook wel farm-bieren (saisons en experimenten met gisten en moutsoorten) en sours (van berliner weisse tot lambiek).
Kzou er eens wat saisons proberen.
Dov is offline   Reply With Quote
Old 23-06-2016, 00:54   #29   link
Nieker
Punk in drublic

Nieker's Avatar

Zuip meeting in us imo
Nieker is offline   Reply With Quote
Old 23-06-2016, 04:56   #30   link
Centurio
Lurking since 1999

Centurio's Avatar

Vorige week naar Truckee Brew Fest geweest. $30 betalen en 4 uur lang ŗ volontť biertjes proeven van 40 verschillende brouwerijen. Inderdaad heel veel IPAs. Ik herinner me vooral dat het bacon beer niet te zuipen was.
Centurio is offline   Reply With Quote
Old 23-06-2016, 14:17   #31   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Send a message via MSN to blumcole
Ge kunt wel deftig eten vinden in de VS als ge gewoon wat deftig zoekt en weg blijft van die mega supermarkten. Kheb daar echt zot goed brood gegeten bij een lokale bakker. Ook lekker fris fruit enzo. Maar dat was niet in de grootsteden maar in kleinere stadjes.

Vegas, da's een ander paar mouwen. Kben daar nu al 2 keer geweest en altijd wel goed gegeten maar ook altijd ofwel op restaurant ofwel goed buffet. Beetje opzoekingswerk vereist. Ne gewone boterham met keis emmek daar evenwel niet gevonden.

Ah en de uitleg die ik heb gekregen over knallen met ne shotgun oa was welgeteld ne minuut. Pakt da vast, tegen uw schouder, knallen, reload, repeat... Zalige boel. Wel zot duur. Ge knalt daar letterlijk uw geld weg.

Last edited by blumcole; 23-06-2016 at 14:21.
blumcole is offline   Reply With Quote
Old 23-06-2016, 18:00   #32   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

Quote:
Originally Posted by Avalanche View Post
ze staken nogal flets af tegen die sterke hopsmaak van een ipa.
ik heb de indruk dat de smaak van hun bieren vaak te sterk is, en niet evenwichtig
Old 23-06-2016, 20:59   #33   link
Dov
epo <3

Dov's Avatar

Liever wat feller dan het overwicht zoeten brol van bij ons Teus
Dov is offline   Reply With Quote
Old 23-06-2016, 21:49   #34   link
BOERteun
Senior Member

BOERteun's Avatar

Gelukkig is er ook een grote keuze zuur bier. Eigenlijk het enige bier dat ik af en toe nog koop, oud bruin, bruin rood, oude geuze, oude kriek.
BOERteun is offline   Reply With Quote
Old 24-06-2016, 01:39   #35   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

Quote:
Originally Posted by Dov View Post
Liever wat feller dan het overwicht zoeten brol van bij ons Teus
zever
vieze usa hyper
Old 12-07-2016, 14:57   #36   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

ik heb veel geld uitgegeven in de USA, amai. zo goedkoop. precies alsof europa de duurste plaats in heel de wereld is om te winkelen.
in totaal 160 euro betaald voor 1 deftige jeans en 1 korte broek van levi's en 1 polo, 1 hemd en 2 shorts van ralph lauren
en aja, shorts moeten kopen, want ik zat 3-4 uur zuidelijker van de vorige keer. veel te zot warm om daar lange jeans te dragen. dat was daar 90% zon met geen enkele wolkje, 5% wolken en 5% regen
Old 12-07-2016, 15:06   #37   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Yep. 2j geleden ook All Stars gekocht in de Converse Flag Ship store in Manhatten.
35 Eur per paar
Old 12-07-2016, 15:11   #38   link
Erik701
Senior Member

Erik701's Avatar

Send a message via ICQ to Erik701 Send a message via MSN to Erik701 Send a message via Skype™ to Erik701
Standaard als ik naar de US ga. Half lege valies op de heenreis, volle valies op de terugreis. Macy's of de vele (al dan niet outlet) malls zijn wel handig als je weinig tijd hebt om te shoppen.
Erik701 is offline   Reply With Quote
Old 12-07-2016, 15:12   #39   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

gnnhh
Old 12-07-2016, 15:14   #40   link
vAmP
SeŮor

vAmP's Avatar

Ik wil volgende zomer naar de VS met mijn vriendin, maar haar budget is beperkt. Hoeveel zou ik moeten rekenen voor pakweg 3 weken low tot midbudget reizen, 1,5 week washington/NY/evt nog steden + 1,5 week roadtrippen richting binnenland? Is het te doen om goedkoop en kwaliteitsvol te overnachten in motels? Bestaan daar campings?
vAmP is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Wonen, Leven & Reizen

Thread Tools

Posting Rules