Go Back   Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Wonen, Leven & Reizen

Reply

Thread Tools
Old 12-07-2016, 14:26   #41   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

bestaan daar campings?
lol, ja. massa's kleine gezellige campings, staatsparken hebben vaak hun eigen camping. ik was telkens met 2, en dan betaalden we 18-22USD per nacht per campsite.
met wat geluk is er een camping in de buitenstad. in Toronto was er een camping in de schone omgeving van en park op 30-40 minuten van het centrum.
meestal heeft elke kampsite zijn eigen picknicktafel en vuurput, met wat geluk een BBQ. wel zien dat ze een volwaardig sanitair blok hebben, bij voorkeur wat deftig ook. op mijn laatste trip toch wel eens het eikeba gevoel gehad op dat vlak.

motel/hotel nog nooit gedaan ginder. van buitenaf zien die motels er wel exact uit gelijk in de films. airbnb zou misschien beter zijn.
Old 12-07-2016, 14:33   #42   link
Rufus
PimpMeister

Wij hebben veel motels gedaan (4 weken rondgetrokken las vegas -phoenix-San Diego-...).
Geen problemen mee gehad. Waren altijd proper. Het 1 was al wat luxueuzer dan het andere natuurlijk.
Old 12-07-2016, 14:34   #43   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Send a message via MSN to blumcole
Tis van motel tot motel. Ik heb nog nooit een slecht motel gehad. Twas altijd proper maar super basic.
Wii U : Blumcole
blumcole is offline   Reply With Quote
Old 12-07-2016, 14:35   #44   link
Rufus
PimpMeister

Met luxe bedoel ik dan de faciliteiten. Zwembad, ijsmachien dat werkte, bereikbaarheid van de kamers tov je wagen.
Old 12-07-2016, 14:36   #45   link
rooz
Gemiddelde JPL-Speler

rooz's Avatar

wel gevaarlijk voor seriemoordenaars
rooz is offline   Reply With Quote
Old 12-07-2016, 14:41   #46   link
vAmP
Señor

vAmP's Avatar

Goed nieuws dan. We zijn nog student, dus basic zijn we gewend. Het gaat om properheid en eerlijke prijs voor de basic kamers. Wordt er trouwens een tip verwacht in hotels/motels zoals dat quasi verplicht is in restaurants? Ik herinner me vaag dat we toen ik daar was in een groepsreis wel iets moesten achterlaten op het nachtkastje.
vAmP is offline   Reply With Quote
Old 12-07-2016, 14:48   #47   link
Rufus
PimpMeister

Wij lieten meestal een dollar per nacht pp achter.

Last edited by Rufus; 12-07-2016 at 15:06.
Rufus is offline   Reply With Quote
Old 12-07-2016, 15:20   #48   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Nooit tip gelaten qua motels kiezen kunt ge al veel afleiding van de commentaren op booking.com
Old 12-07-2016, 15:22   #49   link
vAmP
Señor

vAmP's Avatar

Owkee. Ik zit nog in de fase vrouwmens overtuigen, maar daar heb ik prijzen voor nodig. Later ga ik op zoek naar een interessante reisroute, maar ik denk dat dat richting zuiden gaat gaan na de steden aan de oostkust.
Old 13-07-2016, 07:44   #50   link
Erik701
Senior Member

Erik701's Avatar

Send a message via ICQ to Erik701 Send a message via MSN to Erik701 Send a message via Skype™ to Erik701
ik zou dan Boston en NY doen, en evt. Montreal ofzo. Washington was imo niet zo interessant.
Erik701 is offline   Reply With Quote
Old 13-07-2016, 07:57   #51   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

Quote:
Originally Posted by Erik701 View Post
ik zou dan Boston en NY doen, en evt. Montreal ofzo. Washington was imo niet zo interessant.
Dat hangt af van wat je wil doen imo. Als je graag musea bezoekt en monumenten ziet, is Washington DC echt wel de moeite. Al die Smithsonian zijn gratis en qua topics zo divers dat het wel interessant blijft. Op die mall alleen al kan je volgens mij 2 weken vullen en nog niet alles gezien hebben. Als je wat meer tussen de studenten wil lopen, kan je Georgetown ook bezoeken. Moet je sowieso doen imo, ook veel goeie restaurants daar.

Boston daarentegen viel mij wat tegen, ik had daar veel meer van verwacht. Die Freedom Trail is maar zo-zo en de musea vind ik vrij on-Amerikaans aangekleed (nogal vrij saai en droog).

Philadelphia is ook de moeite als dat op je baan ligt en als je naar daar rijdt vanuit Washington passeer je de Mason Dixon line en kan je ook Gettysburg meepikken. Duurt wel een dikke 3 uur, maar is heel interessant.

Last edited by Bjorn; 13-07-2016 at 08:01.
Bjorn is offline   Reply With Quote
Old 13-07-2016, 07:57   #52   link
Centurio
Lurking since 1999

Centurio's Avatar

Wij vonden Washington DC wel zeker de moeite. Veel interessante musea en vooral de DC by Foot tours die we gedaan hebben waren geweldig.

Voor onze 3 maanden in de VS zitten we qua kosten aan ongeveer $100 per persoon per dag op dit moment. Voornamelijk motels.
Centurio is offline   Reply With Quote
Old 13-07-2016, 08:56   #53   link
vAmP
Señor

vAmP's Avatar

Wij zouden daar toch onder willen raken. Of is dat inclusief huurauto, brandstof en vlucht?

Ikzelf heb reeds de oostkust gedaan Washington, Philladelphia, New York, Boston, (geen Canada), dat nationaal park in Virginia. Washington vond ik toch echt de moeite, maar ik zoek een mix tussen wat ik al gezien heb en de must-sees voor mijn vriendin die er nog nooit geweest is (dat maakt het moeilijk om bijvoorbeeld gewoon de westkust te doen, NY is toch dé stad die mensen willen zien als ze voor het eerst naar de VS gaan).
Old 13-07-2016, 10:21   #54   link
Zwoep
]as]ecole wannabe

Zwoep's Avatar

Die 3 maanden reis kost u dan $9000?
Zwoep is offline   Reply With Quote
Old 13-07-2016, 10:37   #55   link
Cit
College dropout

Cit's Avatar

Send a message via MSN to Cit
Quote:
Originally Posted by vAmP View Post
Wij zouden daar toch onder willen raken. Of is dat inclusief huurauto, brandstof en vlucht?

Ikzelf heb reeds de oostkust gedaan Washington, Philladelphia, New York, Boston, (geen Canada), dat nationaal park in Virginia. Washington vond ik toch echt de moeite, maar ik zoek een mix tussen wat ik al gezien heb en de must-sees voor mijn vriendin die er nog nooit geweest is (dat maakt het moeilijk om bijvoorbeeld gewoon de westkust te doen, NY is toch dé stad die mensen willen zien als ze voor het eerst naar de VS gaan).
San-Fransico.. by far het leukste wat wij al gedaan hebben
Old 13-07-2016, 12:26   #56   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

San Diego vond ik een schone stad. LA had ook wel iets. San Francisco is mij totaal niet bijgebleven. Las Vegas is cool voor z'n absurditeit. Dit jaar ga'k al voor de 3de keer naar Vegas.
Old 13-07-2016, 16:40   #57   link
Centurio
Lurking since 1999

Centurio's Avatar

Quote:
Originally Posted by vAmP View Post
Dat is alles binnen Amerika. Huurauto, brandstof, binnenlandse vluchten, fooien, ... Onze blog zit wat achter dus nog geen analyses van onze uitgeven hier, maar voel u vrij om eens door alle details te gaan: http://wandering.world/our-journey/expenses/

Onze situatie is wel anders natuurlijk. Zijn al sinds september aan het reizen en thuis geen kosten meer. Amerika gaat ook veruit het duurste land voor ons worden. Een gemiddelde overnachting hebben we al snel $80 betaald, zelfs voor een stom motel.

Ik vermoed dat je daar wel een stuk goedkoper kan als je wat meer op voorhand kan vastleggen. Gezien onze reis niet van het begin vastlag hebben we dat telkens pas een maand op voorhand kunnen doen.
Centurio is offline   Reply With Quote
Old 13-07-2016, 16:48   #58   link
Nieker
Punk in drublic

Nieker's Avatar

Quote:
Originally Posted by blumcole View Post
San Diego vond ik een schone stad. LA had ook wel iets. San Francisco is mij totaal niet bijgebleven. Las Vegas is cool voor z'n absurditeit. Dit jaar ga'k al voor de 3de keer naar Vegas.
Ik ben nu ook al 6 keer in LV geweest. Ik schaam mij daarvoor, maar ik wil wel altijd terug. San Diego is een van mijn favoriete steden, awesome combinatie van lekker bier, mexicaans eten en zalig sfeertje.
Nieker is online now   Reply With Quote
Old 13-07-2016, 19:35   #59   link
Jonah
Senior Member

Jonah's Avatar

Send a message via MSN to Jonah
Quote:
Originally Posted by Centurio View Post
Onze situatie is wel anders natuurlijk. Zijn al sinds september aan het reizen en thuis geen kosten meer.
Dan nog, niet direct iets dat ik zou kunnen betalen als ik tijdens de reis niet zou werken .
Old 13-07-2016, 19:35   #60   link
Avalanche
Senior Member

Avalanche's Avatar

Quote:
Originally Posted by Zwoep View Post
Die 3 maanden reis kost u dan $9000?
Per persoon
Avalanche is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Wonen, Leven & Reizen

Thread Tools