![]() |
![]() |
#1 link |
Integrated Amplifier
|
Celestion A2 vloerstaande luidsprekers! 29,5kg! 150 watt! Britse topkwaliteit HiFi
Met ontzettend veel spijt in het hart bied ik mijn favoriete luidsprekers te koop aan, dit wegens plaatsgebrek.
Het gaat hier om een paar Celestion A2 in uitmuntende staat. Deze luidsprekers klinken fantastisch. Op en top Brits, warm, muzikaal... en door de grootte en het gewicht (29,5 kg!!) beschikken ze ook over een aardige hoeveelheid bas. Een stevige versterker is aan te raden. Verder valt er weinig over te vertellen, Celestion staat al jarenlang bekend om geweldige luidsprekers te maken, en (wat mij betreft) is de A-reeks hun absolute topreeks. Dit paar heeft altijd in een rookvrij huis gestaan, en ziet er uit als nieuw. De spikes zijn er bij, de handleiding ook. Indien gewenst kan ik er ook een paar meter goede kabel bij voorzien. De luidsprekers kunnen uiteraard getest worden. Gezien het gewicht kunnen de luidsprekers uiteraard enkel afgehaald worden. Shrimpprijs: €650 Woofer: 17.5cm x2 (met basreflex) Titanium tweeter: 2.5cm Frequentiebereik: 40Hz〜20kHz ±2dB Rendement: 90dB/2.83V/m Weerstand: 4Ω Watt: 150W Afmetingen: (BXHxD) 240×900×370mm Gewicht: 29.5kg Foto's: https://1drv.ms/f/s!Avtl6J36-jZwmq15ETeHNh4y7rmvug
Ook op zoek naar iets voor jouw Secret Santa? Last edited by Disabled; 12-10-2016 at 12:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 link |
Integrated Amplifier
|
Ze staan serieus in de weg momenteel, dus de eerste Shrimper die er €500 voor over heeft, mag ze komen halen.
![]() |
#5 link |
Integrated Amplifier
|
Alright. Ik wou u nog een PM sturen, maar dacht zeker dat je het zo ook wel zou zien. Dit weekend is wat druk, maar volgende week(end) ergens? Stuur anders ff PM met welke dagen voor jou het beste passen.
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|