Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Film & TV

Reply

Thread Tools
Old 07-02-2017, 07:34   #21   link
Zwoep
]as]ecole wannabe

Zwoep's Avatar

Zijnde?
Zwoep is offline   Reply With Quote
Old 07-02-2017, 08:04   #22   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

Een enorme moedervlek. In het engels is dat 'a mole', wat dan weer een referentie kan zijn naar het beestje.

Fidoh vond het te lang

You have reached the maximum number of posts (3) allowed in a 120 minute period for this forum.
Irmo is offline   Reply With Quote
Old 07-02-2017, 08:36   #23   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

En toen sprak Davey de profetische woorden:

Fidoh vond het te lang

You have reached the maximum number of posts (3) allowed in a 120 minute period for this forum.
Irmo is offline   Reply With Quote
Old 07-02-2017, 18:00   #24   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Robin is een held

Die godsdienst leerkracht moet er ASAP uit

Eline daarna
Alex is offline   Reply With Quote
Old 07-02-2017, 18:51   #25   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

dat gaat niet gebeuren want eline is de mol
Old 11-02-2017, 10:38   #26   link
Clipper
Berger d'Arcadie

Clipper's Avatar

Waarom haperen die video's op de site alle vijf botten, zelfs als ik ABP uit zet? Vorig jaar marcheerde dat allemaal perfect.
Quote:
Originally Posted by Renard View Post
Ik heb alle seizoenen van de nederlandse mol al gevolgd en vind de vlaamse versie toch echt aangenamer om naar te kijken. Het levert nu wel mooie beelden op bij hun, maar die constante muziek die er veel te hard onder gemonteerd is, stoort mij. Bij ons ligt de nadruk ook meer op de groepssfeer, terwijl zij daar maar weinig aandacht aan geven.
Ik heb die Hollandse eens gecheckt nadat iemand hier had gepost dat die ook allemaal online te bekijken waren, nooit verder geraakt dan de eerste aflevering. Misschien mijn eigen schuld omdat ik met het laatste seizoen begonnen was, 't is daar door de jaren een beetje ontaard me dunkt.
Clipper is offline   Reply With Quote
Old 11-02-2017, 22:43   #27   link
Zwoep
]as]ecole wannabe

Zwoep's Avatar

Quote:
Originally Posted by Clipper View Post
Waarom haperen die video's op de site alle vijf botten, zelfs als ik ABP uit zet? Vorig jaar marcheerde dat allemaal perfect.
Vorig jaar stonden die afleveringen op youtube, nu hosten ze die zelf en spelen via nen brakke player.
Old 13-02-2017, 21:02   #28   link
Metal
Senior Member

Metal's Avatar

Die Robin kan er wat mij betreft niet snel genoeg uit vliegen, wat een irritante bleitzak. Bertrand vind ik wel een goede kandidaat voor de mol.
Metal is offline   Reply With Quote
Old 13-02-2017, 21:06   #29   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

kvind allemaal maar dwepen
Old 13-02-2017, 21:08   #30   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Robin is awesome en moet blijven, hij kan er niet aan doen dat de rest zo hard suckt in alles.
Maar misschien is't em de mol en is dat zijn manier van minder verdacht te zijn; de gebreken in de rest duidelijker maken. Vooral idioot dat ze met die woorden niet al direct iemand op zetten en alle 3 als blinde mollen rondlopen.

Sam is nu een cool boy

Eline sucks. Ik begin Japisee te volgen, primary mol suspect.

Bertrand en Annelies sucken ook. Wat een triest gefaal was die klokken stuff.

Jolien was voor mij meest in the clear, jammer van eliminatie. Davey verdenk ik ook minder.
Old 13-02-2017, 21:14   #31   link
Fieldy
Senior Member

Fieldy's Avatar

Moest ik Robin en de Mol zijn zou ik die laatste 2 minuten ook gezwegen hebben bij dat dobberke. Iedereen was daar aan't falen. Dus waarom die cruciale tip geven.

Wel veel spasten dit jaar. Ze hadden Jan Eelen dat hier moeten laten regisseren. Dan had het genant-grappig geweest ipv enkel genant.

Last edited by Fieldy; 13-02-2017 at 21:17.
Fieldy is offline   Reply With Quote
Old 13-02-2017, 21:23   #32   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

om jaak te quoten vanop zwam

Quote:
Originally Posted by Jaak View Post
cuck overdose
ma behalve da blijf ik wel zien, tblijft een leutig programma
Old 13-02-2017, 21:26   #33   link
Zwoep
]as]ecole wannabe

Zwoep's Avatar

Heeft er iemand da plaatje van Reach out en touch good hope? Klonk nog wel goe.
Old 13-02-2017, 21:50   #34   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Bertrand is al van in het begin mijn primaire verdachte, en hij heeft deze aflevering maar weinig gedaan om zich van die verdenken te ontdoen. Al is hij alles behalve subtiel, dus misschien is het echt gewoon een domme kloot.
Annelies is mijn tweede hoofdverdacht. Met haar rol van 'mamaatje' in de groep kan ze zich gemakkelijk fysisch Ún mentaal wat zwakker laten lijken. En dat doet ze ook wel met momenten.

Robin vind ik ook wel nog nen coolen. Zegt waarop het staat wanneer het moet.
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 13-02-2017, 22:10   #35   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Bertrand verdenk ik niet omdat die te hard op Gilles lijkt, tis gewoon een retard denk ik

Of misschien is't net express. Meta mol
Old 14-02-2017, 07:23   #36   link
logion
Senior Member

logion's Avatar

Quote:
Originally Posted by Clipper View Post
Dramatisch inderdaad, soms crasht die player hier ook. Ik download via youtube-dl en kijk via VLC, voor aflevering 2 bv. : youtube-dl http://vod.streamcloud.be/vier_vod/m...592593679.m3u8
logion is offline   Reply With Quote
Old 14-02-2017, 07:44   #37   link
Prumpy
Pro-shrimper

Prumpy's Avatar

Quote:
Originally Posted by Alex View Post
Robin is awesome en moet blijven, hij kan er niet aan doen dat de rest zo hard suckt in alles.
Maar misschien is't em de mol en is dat zijn manier van minder verdacht te zijn; de gebreken in de rest duidelijker maken. Vooral idioot dat ze met die woorden niet al direct iemand op zetten en alle 3 als blinde mollen rondlopen.
Vind ik ook. Als hij de mol zou zijn, dan heeft hij met deze proeven zelfs niet eens veel moeten mollen want ze waren allemaal bezig met hun eigen te saboteren. Of bewust of onbewust.

Marzena staat bij mij nog altijd op nummer 1, Eline staat op 2.

Davey is te hard bezig met z'n eigen verdacht te maken dat hij het spel vergeet.
begets Destruction as Destruction begets...
Prumpy is offline   Reply With Quote
Old 14-02-2017, 07:59   #38   link
Corax
Senior Member

Corax's Avatar

* serieus, Robin is echt een irritante lul. ik heb daar na nen dag ambras mee. constant nen fellen bek, iedereen kleineren als hij kan maar zelf wel quasi niks durven en constant lopen bleiten gelijk een klein kind. bah bah bah.
* Bertrand is marketing manager, die zijn sowieso altijd achterlijk.
* ik had gegokt op Bouba (de mol is altijd iemand die ze achteraf nog kunnen recycleren in de media en ik zag hem nog wel op Ketnet ofzo) maar aangezien die er al uitligt peis ik dat het Davey is, ofwel is 't ook nen mong. ik vind hem wel sympathiek.
* Eline is ook irritant.

vorig jaar waren de kandidaten toch een stuk interessanter vond ik
Corax is offline   Reply With Quote
Old 14-02-2017, 08:12   #39   link
Clipper
Berger d'Arcadie

Clipper's Avatar

Robin is de max, lijkt toch echt een no-nonsense kandidaat te zijn die uitgaat van eigen kracht en geen debiele show opvoert. Al zijn commentaar die ze al getoond hebben was volkomen terecht, dus 't zijn eerder een paar van de anderen die gigantische sukkels of komedianten zijn. Als hij de mol is, des te beter want dan kunnen we er al gegarandeerd tot het einde van genieten, maar veel verdachts heeft hij nog niet gedaan.

Annelies is zo'n type dat feitelijk niet te ver mag raken in het spel omdat het dan automatisch verdacht wordt, zou dus wel een gewaagde keuze zijn als mol.

Bertrand en Davey, als dat echte kandidaten zijn hoop ik dat ze er rap uitliggen. De rest is nog cool vind ik.
Clipper is offline   Reply With Quote
Old 14-02-2017, 08:20   #40   link
Corax
Senior Member

Corax's Avatar

we zijn 2 afleveringen ver en bad boy Robin is al 4 keer beginnen bleiten.
Corax is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Film & TV

Thread Tools

Posting Rules