Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Film & TV

Reply

Thread Tools
Old 14-02-2017, 12:59   #41   link
The one and only Buffalo
Kwek

The one and only Buffalo's Avatar

Aflevering 1 wou ik Robin der keihard uit, want hij is zot irritant en ik zou hem al elke dag op zijn bakkes geslaan hebben. Maar nu moet hij blijven want zijn irritant zijn, is eigenlijk veel te hilarisch :') Shit man, die kan echt niets doen zonder mensen de grond in te proberen boren met zijn achterlijke commentaar. Bij dat lopen, bij die beesten, miljaar.

Verder nog geen idee wie het is feitelijk, maar den Bertrand is wel verdacht. Maar 't is allemaal wat t, dus hij zal het niet zijn. Die good hope opmerking op het einde, toen het al verloren was, zou ook ne zotte move zijn als hij de mol is. Nergens voor nodig.

Sam is nen chillen dus die mag blijven.

Wel een zeer slechte aflevering om de mol te vinden. Bij die dierenopdracht waren ze allemaal zodanig aan het sukkelen dat het werkelijk iedereen kan zijn. Der is nauwelijks een mol nodig in deze groep want ze verkloten alles zelf al.
Old 14-02-2017, 13:14   #42   link
Metal
Senior Member

Metal's Avatar

Die Marzena is close second voor mij. Die naam van die boot lezen duurde bij haar toch veel te lang. "Is het Ondon?"....Bitch please. Ik zou ze wel doen.
Metal is offline   Reply With Quote
Old 14-02-2017, 13:22   #43   link
Zwoep
]as]ecole wannabe

Zwoep's Avatar

Ik snap niet wat gulder zo erg vindt aan Robin. Kerel heeft toch gelijk?
Loper die niet kan lopen, slot dat altijd al open was, met 3 een uur op een woordenpuzzelke staan kijken.
Zwoep is offline   Reply With Quote
Old 14-02-2017, 14:24   #44   link
Drennargh
Senior Member

Drennargh's Avatar

Quote:
Originally Posted by Zwoep View Post
Vorig jaar stonden die afleveringen op youtube, nu hosten ze die zelf en spelen via nen brakke player.
Hebben jullie dan een account? Om een of andere reden voelt een account op een site van een tv-zender als buttrape. Niet dat ik ooit buttrape heb gehad. GE SNAPT WEL.

Nieuw op VIER?

Maak uw gratis account aan zodat u deze volledige afleveringen kunt bekijken.

Met dit account kan u inloggen op zowel VIER en VIJF. Zo blijf je op de hoogte van de laatste nieuwtjes, kan je meespelen met onze wedstrijden en zelf reageren op onze video's en foto's.

Slaan, overslaan, doodslaan, afslaan, inslaan, beslaan, opslaan, uitslaan, toeslaan, tegenslaan, doorslaan, ontslaan, neerslaan, bananaphoneslaan: al de rest. ==> Voltooid deelwoord: -geslagen
Drennargh is offline   Reply With Quote
Old 14-02-2017, 14:50   #45   link
The one and only Buffalo
Kwek

Quote:
Originally Posted by Zwoep View Post
Ik snap niet wat gulder zo erg vindt aan Robin. Kerel heeft toch gelijk?
Loper die niet kan lopen, slot dat altijd al open was, met 3 een uur op een woordenpuzzelke staan kijken.
Het is de manier waarop aja. Bij dat lopen kon die echt zijn bakkes geen 2 seconden dicht houden. En maar blijven neuten. Dan vraagt dienen anderen (Bertrand was dat zeker?) om te zwijgen en gaat hij zo nog wat voortdoen.

Dat slot had hij trouwens perfect ook zelf kunnen proberen. 't Is gemakkelijk om de schuld bij iemand anders te leggen. Alsof daar ook echt een gevaarlijk dier bij hem ging zitten, hoe debiel moet ge zijn om dat te geloven. Het is en blijft een tv-programma. Dat moet veilig blijven. Zo een crappy kooike zou in de eerste plaats al bijlange niet genoeg zijn en dat gaan ze een kandidaat niet aandoen.
Old 14-02-2017, 15:04   #46   link
Zwoep
]as]ecole wannabe

Zwoep's Avatar

Dat van die kooi klopt, vond ik ook debiel. Maar dat lopen was 2 uur gemonteerd in 2 minuten. Kdenk niet dat hij 2 uur lopen zagen heeft.
En als competitieve mens zou ik ook zitten kakken hebben op Bertrand zijn kop. Loserloper.
Zwoep is offline   Reply With Quote
Old 14-02-2017, 15:49   #47   link
Cage
Reetman

Cage's Avatar

Robin is de enige kandidaat met persoonlijkheid, hoe irritant die ook moge zijn. Ik blijf De Mol een tof programma vinden maar wat een bende saaie kandidaten maat
Cage is offline   Reply With Quote
Old 14-02-2017, 23:13   #48   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Het zou wel cool zijn mocht Hans uiteindelijk de Mol blijken te zijn.
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 20-02-2017, 22:44   #49   link
Fieldy
Senior Member

Fieldy's Avatar

Annelies jong. Eigenlijk al vanaf die eerste aflevering door stiekem telkens de moeilijke vragen er uit te pakken.
Fieldy is offline   Reply With Quote
Old 20-02-2017, 22:59   #50   link
Sintendo
SINDUMBO

Sintendo's Avatar

The fuck is er zo grappig aan dat van die broeken met zakken aan de zijkant.
Sintendo is offline   Reply With Quote
Old 20-02-2017, 23:13   #51   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Ik vond dat grappig. Ik kon mij zo inleven in die situatie. Je gaat een uur of drie pintelieren met cocktails dan nog, moet dan een serieuze opdracht doen, volledige spanning, je slaagt daarin, dan moet je daar een half uur in een kotje zitten en zeg je zoiets volledig random en droog tegen uwe kompaan die even zat is/was. Hilarisch gewoon.
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 20-02-2017, 23:31   #52   link
The one and only Buffalo
Kwek

Dienen Bertrand weet toch zeer goed dat hij niet degene is die dat alarm heeft doen afgaan? Hij lag nog op de grond toen Eline al rechtstond. En dan speelt hij het spel mee door "toe te geven" dat hij het was om de rest zijn richting uit te duwen.
Old 21-02-2017, 07:50   #53   link
Corax
Senior Member

Corax's Avatar

idd, dat dacht ik ook direct. Bertrand zit zijn eigen al heel de tijd verdacht te maken.
Corax is offline   Reply With Quote
Old 21-02-2017, 08:29   #54   link
Prumpy
Pro-shrimper

Prumpy's Avatar

Meh, m'n hoofdverdachte is eruit.
Zou het nog eens moeten bekijken om een nieuwe verdachte te vinden. Hans, Bertrand en Annelies staan bovenaan om in de gaten te houden.

Ook redelijk zeker dat Annelies degene was die eigenlijk naar huis had moeten gaan.
begets Destruction as Destruction begets...
Prumpy is offline   Reply With Quote
Old 21-02-2017, 08:43   #55   link
eXeTeR
The Tuner

eXeTeR's Avatar

denkt dat Bertrand naar huis moest, of diene magere dat heel hoog vloog
Old 21-02-2017, 08:44   #56   link
Clipper
Berger d'Arcadie

Clipper's Avatar

Quote:
Originally Posted by Prumpy View Post
Ook redelijk zeker dat Annelies degene was die eigenlijk naar huis had moeten gaan.
'k Zou inderdaad nog eens kijken als ik u was.
Clipper is offline   Reply With Quote
Old 21-02-2017, 10:43   #57   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

was er niet iets aan haar eliminatiescherm?

Fidoh vond het te lang

You have reached the maximum number of posts (3) allowed in a 120 minute period for this forum.
Irmo is offline   Reply With Quote
Old 21-02-2017, 13:04   #58   link
Metal
Senior Member

Metal's Avatar

De enigste die doenbaar was eruit. Fuck deez.
Metal is offline   Reply With Quote
Old 21-02-2017, 13:12   #59   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Quote:
Originally Posted by HeLLBirD View Post
Bertrand is al van in het begin mijn primaire verdachte, en hij heeft deze aflevering maar weinig gedaan om zich van die verdenken te ontdoen. Al is hij alles behalve subtiel, dus misschien is het echt gewoon een domme kloot.
Annelies is mijn tweede hoofdverdacht. Met haar rol van 'mamaatje' in de groep kan ze zich gemakkelijk fysisch n mentaal wat zwakker laten lijken. En dat doet ze ook wel met momenten.

Robin vind ik ook wel nog nen coolen. Zegt waarop het staat wanneer het moet.
Voorlopig nog altijd dit. Annelies deed geen kloot mee aan de proef in het museum, en dienen dwazen Bertrand is de enige die de proef laat mislukken.
De enige proef waar die sukkel tot nu toe al in geslaagd is, is het raadseltje aan het water. En daarna zegt hij zelf in het interview: "Als mol ga je je toch niet verdacht maken voor slechts 500 euro h".

Maar euhm, wie zei er in de auto naar de proef aan het water dat hij aan het wachten was op een teken van de mol? Iets in de aard van "zoals op een bordje geschreven van 'de mol was here". Was dat niet Robin?
En had Robin daarna op het einde van de proef geen bordje vast met als antwoord 'Mol'? Zo in your face dat je erover zou kijken?
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 21-02-2017, 13:18   #60   link
Clipper
Berger d'Arcadie

Clipper's Avatar

Mja, ik denk alleszins niet dat Bertrand een domme kloot is. Mol zou kunnen, maar ik 'vrees' nog eerder dat hij zo'n onsympathieke maar sterke kandidaat is la Cathy. Ene waar we nog niet direct vanaf gaan zijn dus.
Clipper is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Film & TV

Thread Tools

Posting Rules