Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Film & TV

Reply

Thread Tools
Old 13-03-2017, 19:34   #101   link
Clipper
Berger d'Arcadie

Clipper's Avatar

'k Weet niet, tenzij je de taal al kent moet je het woord toch altijd én gehoord én opgezocht hebben? Lijkt me weinig uit te maken of dat direct of binnen 10 km is... bewust mis rijden is sowieso tijdverlies ongeacht welke gps de juiste is, volk in de bib zou al wreed strategisch bezig moeten zijn om dat te compenseren.

Soit, 'k ga zwijgen en zien nu.
Clipper is offline   Reply With Quote
Old 13-03-2017, 21:28   #102   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Fuck Annelies is zo'n waardeloze koe.

Bon hoe lang gaat het duren vooraleer de molkamer beelden worden geanalyzeerd.
All money op Eline nog steeds. Robin was voor mij altijd volledig in the clear, totdat die compleet fucked up begon te doen in de auto en op de toeter hameren. Last minute spartelen om verdacht over te komen?

Ik vrees wel dat ze het allemaal doorhebben nu, als Sam met zijn split er niet kwam. Jammer van Sam, enkel nog de deplorables dat overblijven. Go Robin
Alex is offline   Reply With Quote
Old 13-03-2017, 22:02   #103   link
Clipper
Berger d'Arcadie

Clipper's Avatar

Quote:
Originally Posted by Alex View Post
All money op Eline nog steeds. Robin was voor mij altijd volledig in the clear, totdat die compleet fucked up begon te doen in de auto en op de toeter hameren. Last minute spartelen om verdacht over te komen?
Iemand willen wakker houden die op dat moment in de caravan zat?

Robin is alleszins mijn minst verdachte. Twijfel terug aan al de rest.

Eline had ik bijna afgestreept, maar moet toegeven dat ze in feite alleen maar de indruk geeft gemotiveerd te zijn en zelf weinig bereikt. Lijkt vaak dat ze pas het allerlaatste duwtje geeft als de opdracht al gewonnen is (en dan mee triomfantelijk kan doen), of geld scoort op momenten dat het later nog terug kan verspeeld worden. Moest ze het dan toch zijn, ze zou een fijnere mol zijn dan Annelies in ieder geval.
Old 13-03-2017, 22:31   #104   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

'k Ga mijn gedacht nu niet meer veranderen en blijven voor Annelies gaan. Al is die toch echt wel te lomp voor woorden als die de mol níet blijkt te zijn. Die heeft weer zoveel fout gedaan deze aflevering.

Mijn hart breekt als het toch Robin blijkt te zijn, 'k vind dat nog de enige leuke nu Sam weg is. Davey stoort me meer en meer - gewoon zijn karakter, niet omdat hij de mol zou zijn.
HeLLBirD is online now   Reply With Quote
Old 14-03-2017, 07:26   #105   link
rooz
Gemiddelde JPL-Speler

rooz's Avatar

Mijn 2 verdachten zitten er nog in, maar begin toch meer en meer Annelies te verdenken.
Als dat niet de mol is, dan is dat wijf nog dommer dan je van een bijna gepensioneerde lerares mag verwachten.
rooz is offline   Reply With Quote
Old 14-03-2017, 07:28   #106   link
Prumpy
Pro-shrimper

Prumpy's Avatar

Annelies heeft zich inderdaad wel heel erg verdacht gemaakt. Er gewoon gaan bijzitten als iemand z'n best doet om te slapen, tss. Dat gaat dus nooit lukken.
begets Destruction as Destruction begets...
Prumpy is offline   Reply With Quote
Old 14-03-2017, 07:36   #107   link
rooz
Gemiddelde JPL-Speler

rooz's Avatar

Bij dat museum heeft ze niets bijgedragen, bij die scrabble was ze ook ongelooflijk idioot, bij die vragen in de eerste aflevering ook..

Ik veronderstel toch dat die kandidaten enorm gecheckt worden, waarom laten ze dan zo'n incompetente domme oude trut meedoen?
smh
rooz is offline   Reply With Quote
Old 14-03-2017, 09:39   #108   link
Clipper
Berger d'Arcadie

Clipper's Avatar

Ze zal geselecteerd zijn op haar vermogen om vlaggetjes te onthouden doorheen paniekaanvallen.
Old 14-03-2017, 18:00   #109   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Amai die Annelies is zo lomp dat ze bijna in de finale zit.
CSM is offline   Reply With Quote
Old 14-03-2017, 20:53   #110   link
Metal
Senior Member

Metal's Avatar

Annelies blijft héél verdacht. Achterin die caravan toch steeds vreemd gedrag. Robin is bij mij wat gedaald als verdachte, tot hij ineens op de toeter duwt bij het vertrekken met de caravan, dude what the hell. De enige die ik momenteel niet verdenk is eline.
Metal is offline   Reply With Quote
Old 14-03-2017, 20:54   #111   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Als Annelies het is, is het de zwakste mol ooit. Misschien toevallig net als Holland hun beste mol ooit heeft. Annelies had even goed vervangen kunnen worden met een pot planten. Of een letterlijke mol.

Robin als mol, zou vreemd zijn, heb de indruk dat die geld gewijs meer opbracht, maar klopt dat wel? Het zou wel zijn typetje dan zijn geweest om de anderen meer verdacht te maken door hun onkunde (zoals in de leeuw proef het meest opvallende was).

Eline als mol, zal dan misschien expliciet 1 of 2 keer iets gedaan hebben maar niet veel nodig gehad; waardeloos zijn voor de rest was al voldoende.

Davey als mol zou misschien nog de beste mol zijn. Het meest opvallende dan tijdens de fiets proef, en misschien iets tussen in zwieren bij de pre-museum proef dat hij iedereen zat probeerde te krijgen. Heeft dan wel goed gepresteerd bij de slaap proef, itt al de rest. Al was dat wel een opdracht dat zo goed als onmogelijk was en te gemakkelijk om te doen falen.
Old 14-03-2017, 21:31   #112   link
Fieldy
Senior Member

Fieldy's Avatar

Quote:
Originally Posted by Metal View Post
Achterin die caravan toch steeds vreemd gedrag.
Of ze wou gewoon dat haar antwoord uitkwam? Eline is haar Mol en ze wilde niet dat die in de caravan zou slapen?
Fieldy is offline   Reply With Quote
Old 14-03-2017, 21:40   #113   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

Ze hebben zich met Annelies idd mispakt, mol of niet. Dat zag je toch van ver aankomen dat die bij elke iets of wat fysieke proef zwaar door de mand ging vallen.
Old 15-03-2017, 06:34   #114   link
Intred
Senior Member

Intred's Avatar

Het is Robin gewoon.
Old 15-03-2017, 07:01   #115   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Quote:
Als Annelies het is, is het de zwakste mol ooit.
Er zit toch niet bepaald veel geld in de prijzenpot?

Lijkt haar job vrij goed te doen als ze de mol is.

Ik denk dat sommigen hier niet goed het concept van de mol begrijpen. U sympathiek maken bij de kijker is niet het doel, noch voor de mol, noch voor de spelers.
CSM is offline   Reply With Quote
Old 15-03-2017, 18:49   #116   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Voor mij spelen 2 zaken mee

saboteren, maar dit ook op slinkse wijze doen. Als het enkel het 1e was, is de beste play om zeer ostentatief "hallo ik ben de mol" alles te saboteren. Mensen gewoon in hun maag stampen zodat ze niet verder kunnen. Dat is de beste manier. Maar daar zit geen stijl of spanning (en dus interessante TV) in. Dus dat de pot laag is mag dat ook niet de enige metric zijn.
Die van Holland heeft de pot laag gehouden, door eigen toedoen, en dit op anderen kunnen pinnen zodat hij zelf nooit verdacht werd. Dat is een master mol.

Als de groep gewoon suckt en je doet zelf gewoon niets (je krijgt enkel geld als iedereen het haalt en na 5m stop je cause you suck) -> suck mol
Als Annelies gewoon kon vervangen worden met een pot planten, heeft ze niets gedaan en dit zeker niet op slinkse wijze gedaan.

Dus neen, ik zou uw versie van de mol absoluut niet willen zien. Ik denk dat je het moeilijk gaat vinden om iemand te vinden die dat wil zien.

Last edited by Alex; 15-03-2017 at 18:56.
Old 15-03-2017, 20:04   #117   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

kzou kijken

want ben gn homo

x
Old 15-03-2017, 22:09   #118   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Tu quoque, fili mi?
Old 16-03-2017, 04:59   #119   link
Clipper
Berger d'Arcadie

Clipper's Avatar

Quote:
Als het enkel het 1e was, is de beste play om zeer ostentatief "hallo ik ben de mol" alles te saboteren. Mensen gewoon in hun maag stampen zodat ze niet verder kunnen. Dat is de beste manier.
Dat nu ook weer niet. Als het overduidelijk is wie de echte mol is, zal de groep die zoveel mogelijk uitschakelen/negeren en allicht meer geld verdienen. Iedereen heeft er dan baat bij voluit voor een grote pot te gaan, omdat jezelf verdacht maken als echte speler geen zin meer heeft. Iedereen zou dan ook goed scoren bij de eliminaties en de wedstrijd zou puur draaien om wie er wat extra detailinformatie over de mol kan verzamelen en voor zich kan houden.

Het echte spel en de opdrachten zijn zo gelaagd dat je meestal alles op minstens twee manieren kan interpreteren. De meeste kandidaten sucken dan ook in de eliminatie en spartelen er op puur geluk doorheen, is geen uitzondering dat er vlak voor de finale, of zelfs in de finale, nog volk op de verkeerde zit. Het zou me ook niet verbazen dat het weer van dat is, als je het wantrouwen ziet tussen Eline en Davey enerzijds, en Robin en Annelies anderzijds.

Het 'probleem' is dus net dat een mol zich zoals Annelies zou kunnen gedragen, ostentatief quasi niks bereiken, en toch als een speler overkomen. Puur voor de eindwinst gaan en weinig bijdragen aan de pot was vorig seizoen zelfs de winnende strategie. Davey bijvoorbeeld is interessanter omdat hij overkomt als een speler die het evenwicht zoekt tussen verdacht doen en toch de groepspot vergroten. Dus ofwel een constructievere speler, ofwel een beter acterende mol dan Annelies. (Al denk ik momenteel nog altijd dat hij toch wat te veel goed doet om de echte mol te zijn.)
Old 20-03-2017, 17:24   #120   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

https://www.facebook.com/TV.Monkey.B...6159560290744/

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Film & TV

Thread Tools

Posting Rules