Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Film & TV

Reply

Thread Tools
Old 20-03-2017, 20:31   #121   link
Clipper
Berger d'Arcadie

Clipper's Avatar

Als Annelies er vandaag nu eens uit ging, dat zou alles wel instant awesome maken.

'k Zal er maar niet op hopen.
Clipper is offline   Reply With Quote
Old 20-03-2017, 21:15   #122   link
Metal
Senior Member

Metal's Avatar

Holy fuck die Annelies tijdens die rugby opdracht. Maar die Davey vertrouw ik hier ook voor gene meter meer.
Metal is offline   Reply With Quote
Old 20-03-2017, 22:25   #123   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Dommage - Robin verdiende het niet van hier uit te liggen. En zijn 'MA ALEEEE' (┛✧Д✧))┛ op al het gefaal in de groep was nog het enige amusante dat overbleef. Drie dipshits blijven over

Bon, mijn favoriete scenario: Eline is de (slechte) mol en Davey wint.
Anti-climax scenario: Annelies is de mol.
Alex is offline   Reply With Quote
Old 20-03-2017, 22:27   #124   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

eindelijk die stomme kloot weg
Old 20-03-2017, 23:16   #125   link
Zwoep
]as]ecole wannabe

Zwoep's Avatar

yeah nu blijven enkel de toffe mensen over
Zwoep is offline   Reply With Quote
Old 21-03-2017, 07:33   #126   link
Corax
Senior Member

Corax's Avatar

het kan natuurlijk niet anders, maar ik vond dat Davey bevoordeeld was bij die kamerproef omdat hij als eerste mocht. ik ging ook de waarheid verteld hebben, want het leek zodanig ongeloofwaardig dat iedereen sowieso ging denken dat je liegt. bij de mensen erna weet je dan al dat de kans erin zit dat er weer zo'n vreemd scenario mogelijk is...

anyway, Annelies de mol zou echt zwak zijn.
Corax is offline   Reply With Quote
Old 21-03-2017, 09:59   #127   link
Cage
Reetman

Cage's Avatar

Diene Davey die Robin zit te guilt trippen aangaande de molboeken, instant rage. "ik heb nog een beetje eergevoel" dude gtfo.

ugh, zwak seizoen
Cage is offline   Reply With Quote
Old 21-03-2017, 15:02   #128   link
Corax
Senior Member

Corax's Avatar

idd, was vorig jaar gewoon veel leutiger. de proef met de mol zelf (met die spiegel) was dan ook veel beter vond ik.
Corax is offline   Reply With Quote
Old 21-03-2017, 22:53   #129   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Nog iets, iedereen liet Davey doen om de bal te schoppen. IMO verdenkt niemand Davey

Donc, tis Eline of Annelies
Alex is offline   Reply With Quote
Old 21-03-2017, 23:08   #130   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

Tis sowieso Davey niet.

"Ik kan supergoed liegen maar niemand weet dat." Lijkt mij toch ook niet iets wat ze de mol gaan laten zeggen.

Zeg al van aflevering 2 ofzo Annelies maar begin toch meer en meer naar Eline te neigen nu.
Old 21-03-2017, 23:32   #131   link
Clipper
Berger d'Arcadie

Clipper's Avatar

Davey heeft volgens mij over het hele seizoen ook veruit de meeste poen binnengerijfd van die drie, ondanks zijn opzichtig geklungel soms.

Annelies en Eline zullen wel dicht in mekaars buurt zitten qua bijdrage, of gebrek daaraan. Eline komt gemotiveerder over, of doet meer moeite om zo over te komen. Annelies is meer "amai ik breng hier weer werkelijk niks van terecht zeg".
Old 22-03-2017, 15:29   #132   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Jammer van Robin, die had moeten winnen. En van de beste en leukste kandidaten.

Vanaf opdracht n* Annelies als verdachte, dus ik blijf er dan ook bij. Ben benieuwd.

*Bij de quizvragen tijdens de looptocht keuze tussen een keimoeilijke vraag over iets waar niemand ooit van gehoord heeft, of de vraag 'Van de melk van welk dier is Mozzarella di Bufala gemaakt'? Rara welke vraag dat madam koos. Vooral ook hoe het vrij snel tussendoor in de montage opgenomen was, leek me verdacht. Zo van 'we moeten het tonen, maar we gaan zo snel mogelijk de aandacht afleiden door te tonen hoe slecht Eline wel niet bezig is'.
Achteraf gezien heeft Annelies natuurlijk l haar proeven verloren, dus ik weet niet hoeveel dat nu nog betekent.
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 23-03-2017, 10:05   #133   link
Drennargh
Senior Member

Drennargh's Avatar

Quote:
Originally Posted by CSM View Post
Amai die Annelies is zo lomp dat ze bijna in de finale zit.
Het ding is natuurlijk dat de selectie helemaal losstaat. Annelies is bij quasi elke opdracht een obstakel geweest, maar dat neemt natuurlijk niet weg dat ze misschien goed is in het ontmaskeren van de mol en dus de vragen juist beantwoorden.

Anderzijds is dat misschien de reden waarom ze geselecteerd is: zo wordt de pot niet te groot. Als ik mij goed herinner, slaagden de kandidaten er in een vorige editie veel te goed in, en kwam er naar het einde een opdracht waardoor de mol hun pot zou kunnen halveren. Het zou mij niet verbazen dat de programmamakers dergelijke 'beveiligingen' in het spel voorzien.

Slaan, overslaan, doodslaan, afslaan, inslaan, beslaan, opslaan, uitslaan, toeslaan, tegenslaan, doorslaan, ontslaan, neerslaan, bananaphoneslaan: al de rest. ==> Voltooid deelwoord: -geslagen
Drennargh is offline   Reply With Quote
Old 23-03-2017, 14:02   #134   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Quote:
Originally Posted by Alex View Post
Nog iets, iedereen liet Davey doen om de bal te schoppen. IMO verdenkt niemand Davey

Donc, tis Eline of Annelies
Volgens mij twijfelde Robin n die proef wel duidelijk tussen Davey en Eline, om uiteindelijk op Eline neer te komen nadat hij uit het boekje van Hans kon opmaken dat het Davey niet was.
CSM is offline   Reply With Quote
Old 23-03-2017, 21:49   #135   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

Ontdek de topic helaas nu pas. In elk geval is analyse imho zinloos, omdat de makers kunnen knippen en plakken zoveel ze willen en dus compleet kunnen sturen bijsturen. Dat is dan weer niet zo in het echte spel zelf, waar de mol enorme risico's loopt en de kans groot is dat naar het einde toe eigenlijk iedereen weet wie de mol is, buiten de kijker die naar een andere realiteit aan het zien is.
Komt dan denk ik meer op antwoordsnelheid aan, en op wat vragen die meer met oplettendheid dan de mol te maken hebben, dan heel de tijd zoeken wie de mol is.
Het is tenslotte een gebroken spelformule waar de mol enkel kan verliezen als ie zaken doet, namelijk de spanning uit het spel halen door ontdekt te halen, en niets kan winnen.

Komt erbij dat uzelf verdacht maken erg rendabel is, dat het beter is te overleven door anderen te saboteren dan te werken voor een grote pot waar je weinig tot geen kans op maakt. Als je eerlijk speelt benadeel je jezelf, je moet tenslotte evengoed dezelfde vragen nog beantwoorden.
Kijk naar Annelies, is ze de mol? Ja, of nee, uiteindelijk in resultaat hetzelfde. Je krijgt een spel vol mollen, vol egoisten. Zie de eerste auto-proef al.

Dat maakt het minder leuk te redeneren erover, maar gelukkig houdt het wel nog wat leuke uitdagingen over om mee te lachen
Old 27-03-2017, 20:34   #136   link
Clipper
Berger d'Arcadie

Clipper's Avatar

't Is niet omdat je het niet kan weten dat redeneren erover niet plezant of zinvol kan zijn h.

Conclusie voor dit seizoen: Eline zou mijn 'beste' mol zijn omdat ze zich profileert als enthousiaste kandidaat maar stiekem toch niet veel goeds doet, Annelies zou de meest cynische mol zijn, en Davey vooral een mislukte die waarschijnlijk meer geld n de pot heeft gekregen dan eruit.

Laat maar komen, Grietje.
Old 27-03-2017, 21:51   #137   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

Quote:
Originally Posted by Japisee View Post
tis elien
aflevering 1 gasten komaan get on my level
Old 27-03-2017, 21:58   #138   link
super-styler
Senior Member

super-styler's Avatar

Gz Japisee , doe mee voor mol 2018?

Wat een snooze-fest dit seizoen, die opdrachten maat.. een klas Afrikaanders Nederlandse woordjes + hoofdrekenen + touwtrekken
super-styler is offline   Reply With Quote
Old 27-03-2017, 23:26   #139   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Gohja... goe gespeeld zeker? Khad ze totaal niet verwacht, zat op zelfde niveau als Robin voor mij. cht nooit verdacht geweest, had dus qua montage wat meer in de verf gemogen, om het toch iets spannend te maken. Een mol die nooit verdacht is, is ook niet leuk.

tldr; ik suck in dit spel.
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 27-03-2017, 23:31   #140   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

Was idd weinig epic aan voor een finale. En ja ok we weten het dat ge in Zuid-Afrika zit en dat het een schoon land is fucking hell.

Verdiende winnaar zeker al bij al. Stel u voor dat Annelies er nog mee was gaan lopen.

De laatste weken was het voor mij ook Elien. Had bij week 1 Annelies maar hoe die proef na proef verneukte, dat kon gewoon bijna niet.

Last edited by wukedadde; 27-03-2017 at 23:37.
wukedadde is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Film & TV

Thread Tools

Posting Rules