Go Back   Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Reply

Thread Tools
Old 23-12-2007, 00:07   #1   link
Blackbyte013
Senior Member

Blackbyte013's Avatar

Aan te raden restaurants.

Omdat er om de x aantal weken wel een thread opgestart die start met 'Leuk restaurant gezocht in...' dacht ik maar hier eens een sticky op te starten om al die plaatsen te verzamelen. Ik zal die tweewekelijks wat trachten in orde te houden, startende vanaf februari (na de blok dus) of moest ik eens tijd vinden in de blok zelf.

Gelieve als volgt te reply'en zodanig dat het wat simpel blijft voor mij om het ordelijk te houden (ik zal ze ordenen op provincie en per studentenstad):

Naam
Adres
Provincie
Type eten
Prijsklasse
Korte Bespreking + 4 quoaties (lekkerheid op 10, inrichting/sfeer op 5, service op 5, prijs/kwaliteit op 5) (bij elke provincie zal ik proberen een top 10 ofzo te maken, dus probeer wat kritisch te zijn zodat de eerste 8 niet allemaal 25/25 hebben...)
Eventuele website

West-Vlaanderen

Last edited by Blackbyte013; 24-12-2007 at 12:50.
Blackbyte013 is offline   Reply With Quote
Old 23-12-2007, 22:36   #2   link
Blackbyte013
Senior Member

Blackbyte013's Avatar

Oost-Vlaanderen

Gent:

Belgaqueen

Graslei 10
9000 GENT

Type keuken: Franse en Belgische keuken met enkel belgische producten
Prijsklasse: €25-35 voor een hoofdschotel, €45-60 voor meergangenmenu

Bespreking

Lekkerheid: 8,5/10
Inrichting/sfeer: 4/5
Bediening: 3,5/5 (niets op aan te merken en erg vriendelijk maar toch wat kil, hangt misschien af van de garçon die je bedient, 4 was mogelijk geweest)
Prijs/kwaliteit: 4/5
Totaal: 20/25

Last edited by Blackbyte013; 24-12-2007 at 13:08.
Old 24-12-2007, 00:55   #3   link
Blackbyte013
Senior Member

Blackbyte013's Avatar

Antwerpen

-Smooth and Tasty

Waalse Kaai 54
2000 Antwerpen

Type keuken: De keuken biedt een aanbod uit de hele wereld: van Thaise gerechten tot pasta, tapas of wraps, of een klassiek stukje vlees of knapperige salade
Prijsklasse: hoofdgerecht + wijn ongeveer €20€ pp.
Bespreking
Lekkerheid: 8/10
Inrichting/sfeer: 3.5/5 (ik vond het vroeger beter, ik zit niet zo graag in zeteltjes om te eten)
Bediening: 4/5
Totaal: 19.5/25

-Pakhuis

Vlaamse kaai 76
2000 Antwerpen
Type keuken: Grill
Prijsklasse: /
Bespreking
GEEN aanrader.
Lekkerheid: 5/10
Bediening: 2/5 (Zaken komen niet opdagen maar worden wel aangerekend, anderhalf uur wachttijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht)
Prijs/kwaliteit: 1/5
Totaal: 12/25

Last edited by Blackbyte013; 26-12-2007 at 03:25.
Old 24-12-2007, 00:55   #4   link
Blackbyte013
Senior Member

Blackbyte013's Avatar

Vlaams-Brabant

Brussel:
Foodsquare
Lo Scalino
Chez Oki

Leuven:
De Wiering
Clochard de Luxe

Last edited by Alex; 10-03-2008 at 22:45.
Old 24-12-2007, 00:55   #5   link
Blackbyte013
Senior Member

Blackbyte013's Avatar

Limburg

MOD TAKESHI: Heb je per (Vlaamse) provincie een post gegeven, samenvatting voor restaurant al in Oost-Vlaanderen gezet en de tussenposts verwijderd. Natuurlijk ben je vrij te editeren/layouten zoals je wil

Last edited by Takeshi; 24-12-2007 at 08:58.
Old 24-12-2007, 00:55   #6   link
Blackbyte013
Senior Member

Blackbyte013's Avatar

Gisteren gaan eten met de ouders, gezien ik geen kerstmis noch oudejaar met hen vier...

Belgaqueen
Graslei 10
9000 GENT
Oost-Vlaanderen

Type keuken: Franse en Belgische keuken met enkel belgische producten
Prijsklasse: €25-35 voor een hoofdschotel, €45-60 voor meergangenmenu

Een toplocatie, enkel belgische kwaliteitsmerchandise en een oud modern gerestaureerd gebouw .Een veelvoudig geprobeerde formule die al vaak tot misbaksels van restaurants heeft geleid. Gelukkig is dit in de Belgaqueen niet het geval. De mix van oud in een nieuw kleedje in combinatie met de goedgekozen muziek en een efficiënte doch ietwat kille bediening lijkt hier goed te werken. Mensen die echter niet van grote lounge-achtige etablissementen houden zouden misschien wat het gevoel krijgen dat ze zich wat in een fabriek bevinden, ik daarentegen had dit zeker niet.

Na eerst een lekker fris apero te hebben gedronken (één op basis van linde en vlierbloesem, eveneens van belgische makelij) werden we naar de eerste verdieping geleid gevolgd door onze voorgerechten. Het mijn was een allegaartje van enkele voorgerechten die besteld konden worden, maar dan in miniatuurversie, de salade belgaqueen: foie gras, zalmcarpaccio, eendeborstfilet, pata negra enz. Zowel de voorstelling als de kwaliteit en smaak waren impécable, alleen waren ze erg zuinig geweest met de foiegras. Toch was het geheel zeker niet te weinig zoals vaak gebeurt in 'top'-restaurants. De daarop volgende hoofdschotel was al even mooi gepresenteerd: mechelse koekoek op peperkoek, perensiroop en huisgemaakt chips. Ook deze schotel was excellent, voldoende qua hoeveelheid en erg lekker. De crème brulée met witte chocolade en pistache schilfers die erop volgde kon de avond enkel maar afmaken.

Qua prijs is de belgaqueen zeker niet iets om als student wekelijks te bezoeken. Met drie personen kwamen we aan een rekening van €272. Daarin inbegrepen zitten wel een fles witte chablis 1er cru van €42 en een rode Ch. Margaux van €59. Zonder wijnen dus ongeveer €60 pp. voor een driegangen menu mét aperitief. Een prijs die zeker gerechtvaardigd wordt door wat je voorgeschoteld krijgt, de bediening en het decor waarin je verblijft.

Lekkerheid: 8,5/10
Bediening: 3,5/5 (niets op aan te merken en erg vriendelijk maar toch wat kil, hangt misschien af van de garçon die je bedient, 4 was mogelijk geweest)
Totaal: 20/25

Last edited by Takeshi; 24-12-2007 at 08:52.
Old 25-12-2007, 20:37   #7   link
Teki
Supercapitalist

Teki's Avatar

Quote:
Originally Posted by Blackbyte013 View Post
Antwerpen
Een van mijn favorieten:

Smooth and Tasty

Waalse Kaai 54
2000 Antwerpen

De keuken biedt een aanbod uit de hele wereld: van Thaise gerechten tot pasta, tapas of wraps, of een klassiek stukje vlees of knapperige salade. In Smooth & Tasty komt u echter niet alleen voor een smakelijke schotel, ook voor een aperitief of een lekkere cocktail is dit een goede startplaats. Elke donderdag is het trouwens after-work tussen 18 en 20 uur. Op vrijdag wordt een Happy Hour georganiseerd van 22.30 tot 00.30 uur. Smooth & Tasty is een plekje om te onthouden!

De prijslijst staat op de website, voor een hoofdgerecht + wijn kan je rekenen op zo'n 20€ de man.

Ik ben er ondertussen een keer of 5 geweest. Ideaal als zakenlunch tijdens de middag of voor een gewoon etentje. Mijn persoonlijke voorkeur:

Fettuccine scampi’s en groenten met een zachte curryroom 16,00 €
Salade met gerookte zalm en geraspte appel en honingdressing 13,00 €

Inrichting/sfeer: 3.5/5 (ik vond het vroeger beter, ik zit niet zo graag in zeteltjes om te eten)
Totaal: 19.5/25

Deze moesten eigenlijk als commentaar in de vorige thread, maar om ineens een paar restaurantjes te lanceren / toch men commentaar te geven.

Het pakhuis heeft imho enorm van zijn pluimen verloren.

Het gebouw, waarin "Huisbrouwerij 't Pakhuis" is gehuisvest, bestaat reeds sinds 1850. In die tijd deed het dienst als grote opslagruimte aan de Zuiderdokken van de Schelde in Antwerpen, totdat deze midden vorige eeuw werden gesloten en dichtgemaakt. In 1996 kwamen enkele mensen op het idee om van dit schitterende complex opnieuw iets unieks te maken. En daarin zijn ze zeker geslaagd, want "Huisbrouwerij 't Pakhuis" is de eerste huisbrouwerij in het Antwerpse! De brouwerij is echt het hartje van de zaak; de bezoeker drinkt enkel vers gebrouwen bier! Het principe van het concept vloeit in feite voort uit de kennis en kunde van 14 generaties van brouwers bij Brouwerij Sterkens te Hoogstraten. Deze know-how hebben zij samengebundeld in SBM of Saint Sebastiaan Belgian Microbrewery, dat instaat voor de installatie van micro-brouwerijen over de hele wereld. Het grote succes is wellicht te wijten aan de kwaliteit van een vers en natuurlijk product én aan de unieke mogelijkheid die de klant geboden krijgt om, vanuit alle hoeken van de zaak, de verschillende fasen van het brouwproces mee te volgen en daarbij een woordje uitleg te krijgen van de brouwmeester zelf. Essentieel is ook dat de huisbieren nergens anders te verkrijgen zijn. Kortom, iedere bezoeker is een heerlijke ervaring rijker!

De mixed grill was vroeger een steak, en kippebout, een soort cervelaworst en nogiets, nu zijn dat nog allemaal maar minimini stukjes vlees.

Hun 'bangelijke' was de laatste 2-3 geweldig flets, en de laatste keer dat ik er ben geweest proefde hun pasta met kip in currysaus naar vol au vent en zat er zilverpapier in de scampi's. Bovendien waren met een groep van 20, en omdat het druk was, konden we maar 3 verschillende menu's kiezen, iets wat ze op voorhand wel hadden mogen zeggen.

Pakhuis failed, en het heeft 3 kansen gehad zich terug te verbeteren, maar het is elke keer slechter en slechter.

GEEN aanrader.

Lekkerheid: 5/10
Bediening: 2/5 (Zaken komen niet opdagen maar worden wel aangerekend, anderhalf uur wachttijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht)
Prijs/kwaliteit: 1/5
Totaal: 12/25

Last edited by Teki; 25-12-2007 at 20:49.
Teki is offline   Reply With Quote
Old 25-12-2007, 20:48   #8   link
Teki
Supercapitalist

Teki's Avatar

Quote:
Originally Posted by Blackbyte013 View Post
Antwerpen

http://www.spaghettiworld.be/

Oude Koornmarkt 66
2000 Antwerpen

Prijs: - 25 Euro
Keuken: Italiaans,Vegetarisch,Pasta

Op de Oude Koornmarkt, in het centrum van Antwerpen, ontdekt u het prachtige 17de eeuwse pand waarin het stijlvolle en uiterst gezellige restaurant “Spaghettiworld” gehuisvest is. Zoals de naam reeds doet vermoeden, kunt u hier steeds terecht voor een heerlijke, verrassende en erg smaakvolle pasta! Wie liever niet proeft van het rijke aanbod pasta’s op de kaart, kan eveneens opteren voor één van de heerlijke suggesties vanop het gevarieerde suggestiebord. Bovendien worden alle gerechten steeds dagvers bereid, met extra aandacht voor het combineren van de verschillende geuren, smaken en kleuren! Daniëlle en Sarah zorgen er alvast voor dat u hier op en top verwend wordt! Aarzel dus niet langer en geniet van het prachtige decor, de ongedwongen sfeer en de heerlijke mediterrane creaties…

Daarmee moet je een beetje opletten, ik heb iemand commentaar zien geven in de algemene thread over de oude koornmarkt / pelgrimstraat en misschien wel terecht ook. Over het algemeen zou ik daar zover mogelijk van wegblijven, zeker van de pizzeria's, de tapasbars en de pita en consoorten. De indiër vanvoor is ook zeker en vast geen aanrader! Maar er zijn er 2 die het vermelden waard zijn imho. Pasta en Spaghettiworld, de eerste heb ik maar van horen zeggen, spaghettiworld ben ik wel al geweest.

Lekker gezellig, wel altijd zeer druk, dus reserveren is een must.

Mijn aanrader:

Italian stallon : zwarte olijven, basilicum, look & tomaten of tomatensaus 9,50 (het staat bij de veggiemenu's, je moet er dus specifiek achter vragen om er gehakt bij te doen)

Prijs/kwaliteit: 5/5
Totaal: 21/25

Last edited by Teki; 25-12-2007 at 22:50. Reason: copy/paste vergeten aan te passen
Teki is offline   Reply With Quote
Old 31-12-2007, 14:50   #9   link
Caridea
Junior Member

ANTWERPEN

restaurant OFF COURSE
Beatrijslaan 29
2050 Antwerpen
http://www.offcourse.be/default.cfm?...home&langue=nl

Is op de linkeroever vlak naast de Schelde met een mooi zicht op de oude Stad en op het water, waardoor het hoog scoort in de categorie 'sfeer'.

Prijsklasse : maaltijden op de kaart tussen 20 en 25 €, menu's tussen 45 en 55 €.

De kaart is niet uitgebreid, maar het kalsfilet is er zeer lekker.

Lekkerheid : 8/10
Inrichting : 5/5
Bediening : 4/5
Prijs/Kwaliteit : 4/5
Totaal : 21/25

Edit : en Pakhuis failt inderdaad BTW om de hoger vermelde redenen en omdat de bediening suckt (ze zijn soms ronduit onbeleefd).

Last edited by Caridea; 31-12-2007 at 14:55.
Caridea is offline   Reply With Quote
Old 02-01-2008, 14:53   #10   link
Takeshi
ALPPALP

Takeshi's Avatar

Send a message via MSN to Takeshi
Vlaams-Brabant (Brussel)

Restaurant Foodsquare
Grasmarkt (Novotel)
1000 Brussel

Belgisch-Fusion
Rond de 40 EUR

http://www.foodsquaregrandplace.be/

Dit restaurant sluit aan aan de lobby van het Novotel nabij de Grote Markt in Brussel. Het pretendeert trendy te zijn, en daar hoort dan natuurlijk een 'fusion' keuken bij. Heb ik iets tegen fusion? Nee, verre van, Oosterse fusion zoals de Lucy Chang in Antwerpen en de meer algemene fusion van Kokofour in Leuven kunnen mij zeker bekoren. Maar goed, daar dus niet helemaal.

Het interieur is modern: 'trendy', strak design, grote aangrenzende open keuken, beetje loungey stijl maar de verlichting is wat te steriel om heel gezellig over te komen. We zijn op zondagavond gaan eten en het viel wel op dat er nog veel tafels leeg waren. Maar toch was de bediening vrij traag. Je kan op zijn minst verwachten dat je snel van een drankje kon genieten. Niet dus.
Ik bestelde een sherry. Blij was ik dat ze tenminste vroegen of het een droge moest zijn. 'Graag' was mijn antwoord (geen zoete rommel voor mij als aperitief). Jammer genoeg kreeg ik dus toch zoete rommel. Rommel van 5 eur voor een klein glaasje. Maar, ik kreeg er gratis lippenstift van de vorige gebruiker van het glas bij!

Bon, het belangrijkste dan maar: het eten. Veel kan ik er niet van zeggen: basisshit op een trendy bord is nog steeds ehm, basic food. Gerookte zalm = gerookte zalm op een mooi vierkant bord. Oh ja, er zat een scheef gesneden citroen bij en een even mooi vierkant mini-kommetje met wat fijngesneden ui. Steak flambé was, tja, steak met een nogal flauwe saus, diepvriesfrieten en een slaatje dat bestond uit standaard sla met een nog meer standaard mosterdvinegraitje. Op zich geen slecht stuk vlees, maar daar 30 eur voor vragen is gewoonweg absurd.

Andere geproefde gerechten zoals een paste met veel te harde bonen in verwerkt en een creme brule geparfurmeerd met lavendel waren ook maar zozo. Basic stuff, niet echt smakend hoe het zou moeten en de 'ik gooi er wat lavendelaromaat over' techniek is nu niet om te zeggen 'waaw'

Conclusie: matige bediening (toch een plus dat het personeel Nederlands kon), matig eten en dat voor veel te veel geld.

Lekkerheid : 5/10
Inrichting : 3/5
Bediening : 2/5
Prijs/Kwaliteit : 1/5
Totaal : 11/25

Last edited by Takeshi; 02-01-2008 at 18:45.
Takeshi is offline   Reply With Quote
Old 04-01-2008, 14:53   #11   link
ecko
since 09 Feb, 2001

ecko's Avatar

Leuven

Brasserie “De Wiering”
Wieringstraat 2
3000 Leuven
Tel: 016/29.15.45
Fax: 016/29.54.83
E-mail: info@dewiering.be

Overlaatst voor de eerste keer eens gaan eten. Op het eten zelf had ik niet echt iets aan te merken, maar de bediening trok op niets. We waren met zes personen. Toen ze voor het aperitief kwamen, ontbraken nog twee personen. Geen probleem dus en we bestelden al voor vier man. Net toen we besteld hadden kwamen de overige twee personen toe. Ook die bestelling werd vrij snel opgenomen. Toen kwam de 4-personen bestelling waarvan één onderdeel fout was. De andere twee personen hebben mogen wachten tot na het voorgerecht (wat pas na 1u ongeveer volgde) eer ze hun aperitief kregen. We hebben er zelfs nog naar moeten vragen:
"Excuseer, we willen niet moeilijk doen, maar wij hadden nog twee aperitiefs besteld en die zijn nog steeds niet aangekomen." -dit was na ongeveer 45 minuten wachten, toen er eindelijk nog eens iemand langskwam..-
antwoord: "Excuseer, ik wil nu ook niet moeilijk doen, maar beneden zit het vol." Kan best zijn, maar dan moet je meer personeel voorzien. Het zat trouwens nog niet helemaal vol en er kwamen regelmatig garçons naar boven om andere mensen hun eten te brengen of bestellingen op te nemen.

De rest van de bediening was ook vrij ondermaats eigenlijk, hoewel het eten wel meeviel. Niet meteen een aanrader dus, maar op een minder druk moment of met een andere garçon misschien beter.

Lekkerheid : 5/10
Inrichting : 4/5
Bediening : 1/5
Prijs/Kwaliteit : 2/5
Totaal : 12/25

Clochard de Luxe (op het Ladeuzeplein)

Persoonlijk mijn favoriete "doorsnee keuken" in Leuven. Je hebt een gevariëerde keuze en de prijzen zijn ietsje duurder misschien, maar zeker niet te duur. De bediening is erg goed met een altijd vriendelijke garçon (ben er al drie keer geweest en altijd heel erg vriendelijk en goede bediening.) Ze vragen ook of je wat meer tijd wenst tussen de gerechten door, of liever dat ze elkaar opvolgen. Lekker eten, mooi ingericht, maar misschien een klein beetje krap. Heb wel voornamelijk in het voorste deel van het restaurant gezeten en een metertje meer in de breedte zou wel handig zijn (in de totale breedte dus) Dat is dan wel zwaar mierenneuken hoor, zeker niets slecht op aan te merken eigenlijk.

Dikke aanrader dus voor mijn part!

Lekkerheid : 8/10
Inrichting : 4/5
Bediening : 5/5
Prijs/Kwaliteit : 4/5
Totaal : 21/25
Old 13-01-2008, 09:34   #12   link
Kapsalon Wendy
Senior Member

Kapsalon Wendy's Avatar

Brussel

Naam : Lo Scalino
Adres : Vanderkinderestraat 12, 1180 Ukkel
Type eten : Italiaans
Prijsklasse : voorgerecht: 9,50 - 12,50; hoofdgerecht: 12,5à - 19,50 euro
Korte Bespreking: La mama staat in de keuken en de zoon runt de zaak vooraan. Geen vaste kaart maar een bord waarop staat wat la mama die dag heeft klaargemaakt. Het is een klein, sfeervol restaurant, nothing too fancy maar ook geen kitchy wijnranken of rotsbezetting aan de muur. Belangrijkste natuurlijk: het eten is echt overheerlijk: verse pasta die gewoonweg smelt in de mond en subtiele, zuivere bereidingen. Lang geleden dat ik nog zo lekker italiaans heb gegeten buitenshuis. Echt italiaans op z'n best. Als je enkel een voorgerecht neemt is het goed betaalbaar en je wordt niet buiten gekeken dus je kan er op je gemakje toch een leuke avond van maken.
quoaties : lekkerheid 7,5/10, inrichting/sfeer op 3,5/5, service op 4/5, prijs/kwaliteit op 4,5/5)

Whenever I watch TV and see those poor starving kids all over the world, I can't help but cry. I mean, I'd love to be skinny like that but not with all those flies and death and stuff - Mariah Carey
Kapsalon Wendy is offline   Reply With Quote
Old 13-01-2008, 09:45   #13   link
Kapsalon Wendy
Senior Member

Kapsalon Wendy's Avatar

Brussel

Naam : Chez Oki
Adres : Lesbroussartstraat 62, 1050 Brussel
Type eten : Frans-Japans fusion
Prijsklasse : menu met drie gangen: 30,0; menu met vier gangen, 39,5; menu met vijf gangen, 49,5 euro (exclusief drank)
Korte Bespreking : Strakken eigentijdse inrichting maar niet kil door zacht licht. Niet luidruchtig en met uitstekende bediening. Het eten is echt een spektakel in de mond: je merkt de fusion. Heb daar eens een sushi gegeten die begon met bovenop een warme paté en als je doorbeet kwam je uiteindelijk terecht bij de koude rijst maar onderweg had je tong nog drie andere smaken geproeft. Echt indrukwekkend en ook echt gewoon lekker. Ze hebben er ook een excellente maar nogal prijzige wijnkaart. Echt iets voor een verjaardag of andere speciale gelegenheid.
quoaties : lekkerheid 8,5/10, inrichting/sfeer op 3,5/5, service op 4/5, prijs/kwaliteit op 4,5/5)

Whenever I watch TV and see those poor starving kids all over the world, I can't help but cry. I mean, I'd love to be skinny like that but not with all those flies and death and stuff - Mariah Carey
Kapsalon Wendy is offline   Reply With Quote
Old 06-03-2008, 08:01   #14   link
Wannes
Work In Progress

Wannes's Avatar

Antwerpen

Naam : De Godevaart
Adres : Wolstraat 45 (recht tegenover café Planjée)
Type eten : Fusion
Prijsklasse : Niet goedkoop, maar wat je krijgt is een paar Michelin-sterren waard, dusja... Wij hebben met 2 voor aperitief, voorgerecht, hoofdgerecht, dessert, koffie en fles wijn 223€ betaald

Korte Bespreking : Gezellig ingericht, vriendelijke bediening zonder al teveel poespas. De grote ster is het eten, al de rest verbleekt. Een top-chef, gewerkt bij alle grote meneren, die nu z'n eigen ding kan doen.
Het is een vrij nieuw restaurant, maar het duurt geen 6mnd meer of dat ding heeft een ster. zoniet 2. En dan gaan de prijzen de lucht in schieten dus als je topklasse eten wilt voor een normale prijs, hurry up

eten 10/10, inrichting 8/10, service 9/10 prijs/kwaliteit 10/10

bovendien toegegeven dat het niet altijd zonneklaar is waar ik ernstig ben of mezelf wat entertain. maar het onderscheid is er, en ik herken het immer.
Wannes is offline   Reply With Quote
Old 10-03-2008, 21:49   #15   link
Aoyama
Senior Member

Aoyama's Avatar

GENT

Naam: Kastart
Adres: Onderbergen 42 (zijstraat van de veldstraat aan de Bloch, water over en aan uw linkerkant.)
Type Eten: Pasta.
Prijsklasse: Goedkoop (met 15euro/pp kan je daar al goed eten en drinken)
Korte Bespreking: Gezellig, klein, zeer vol altijd. Reserveren zou een beetje raar zijn in dat soort restaurants maar als je een plaatsje wilt dan moet je vroeg genoeg gaan of hopen op een goede dag. Bediening is goed, al vergeet men daar vaak hun vod. Van een goedkoop restaurant als de Kastart kan je niet superieure zaken verwachten, maar ik raad absoluut spaghetti Kastart aan. Enorm lekker. De gewone porties zijn vrij groot, dus als je normaal niet je bord leeg eet in een restaurant is klein toch wel aangeraden. Je gaat dan ook enkel naar de Kastart om de spaghetti, voor de rest staat er niets noemenswaardigs op hun menu. Ik geloof niet dat er de mogelijkheid is om vegetarisch te eten.

eten: 9/10 (weinig uitgebreide menu), inrichting 7/10 (het kan er vrij krap zijn als het druk is), service 8/10, prijs-kwaliteit 9/10.
Old 10-03-2008, 21:54   #16   link
Jonah
Senior Member

Jonah's Avatar

Send a message via MSN to Jonah
Ik ga toch eindelijk eens naar die Kastart moeten gaan, precies ... dat er een paar mensen fan zijn van een bepaald restaurant/frietkot/pitabar, dat heb je altijd, maar dat ik om de drie dagen minstens één iemand hoor kwijlen over die spaghetti, dat is me toch wat louche. Tijd voor Operatie Kastart!
Jonah is offline   Reply With Quote
Old 10-03-2008, 22:41   #17   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Quote:
Originally Posted by ecko@work View Post
Brasserie “De Wiering”
Overlaatst voor de eerste keer eens gaan eten. Op het eten zelf had ik niet echt iets aan te merken, maar de bediening trok op niets.
Akkoord. Eventjes geleden ribbetjes gaan eten, heb gesmuld. Bediening was traag en lomp, met borden die wel zeer lang konden duren. Kregen ook verkeerde tafel toegewezen waardoor het later drama was met andere groep, enfin.

Zeker een aanrader voor ribbetjes.
Alex is offline   Reply With Quote
Old 18-03-2008, 23:15   #18   link
The_Observer
Junior Member

The_Observer's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jonah View Post
Ik ga toch eindelijk eens naar die Kastart moeten gaan, precies ... dat er een paar mensen fan zijn van een bepaald restaurant/frietkot/pitabar, dat heb je altijd, maar dat ik om de drie dagen minstens één iemand hoor kwijlen over die spaghetti, dat is me toch wat louche. Tijd voor Operatie Kastart!
Zeker eens doen. Een spaghetti waar ik elke keer van kan blijven genieten en die het wachten soms wel waard is. Je kan er trouwens wel vegetarisch (spaghetti) eten, alhoewel ik die nog niet geproefd heb.
The_Observer is offline   Reply With Quote
Old 20-03-2008, 13:43   #19   link
o-sideboy
Junior Member

o-sideboy's Avatar

Spaghetti Kastart FTW gewoon, ik ga af en toe eens langs enkel voor hun Spaghetti Kastart! die is echt lekker!

zeker aan te raden

en Aoyama Spaghetti Kastart vegetarisch bestaat ook is ook lekker BTW

Last edited by o-sideboy; 20-03-2008 at 13:49.
o-sideboy is offline   Reply With Quote
Old 22-03-2008, 12:43   #20   link
Holly Martins
a real pantload

Holly Martins's Avatar

Ik ben geen fan van de Kastart. Akkoord, hun spaghetti is lekker, maar daar stopt het dan ook. Alle groenten zijn uit blik, tijdens de drukke uren is het er ongezellig en laat de service soms al wat te wensen over. Hun kastartsaus is trouwens overgewaardeerd, giet wat roomsaus in versgemaakte spaghettisaus en je hebt een beter resultaat.

Kastart: 6/10
Holly Martins is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Thread Tools

Posting Rules