Go Back   Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Reply

Thread Tools
Old 01-06-2009, 18:30   #41   link
rooz
Gemiddelde JPL-Speler

rooz's Avatar

Wat is je budget?
en Bar C suckt imo
Old 01-06-2009, 19:04   #42   link
eaurouge
Senior Member

Goch, €50, of iets daar rond?
Sucks, because.. ?
eaurouge is offline   Reply With Quote
Old 01-06-2009, 19:08   #43   link
rooz
Gemiddelde JPL-Speler

rooz's Avatar

50 euro?
euhm, den dijver is altijd wel goed imo, mooie ligging, gezellig interieur, zeer lekker eten en uitstekende bediening.
en bar choc zit ik gewoon niet graag, tis er echt lelijk en cheap vanbinnen en het personeel trekt op geen bal.
Old 01-06-2009, 19:18   #44   link
eaurouge
Senior Member

Gochja, 't mag meer zijn ook hé Ma geen 150 euro ofzo
Old 01-06-2009, 19:20   #45   link
rooz
Gemiddelde JPL-Speler

rooz's Avatar

http://www.aubergedeherborist.be/ is ook héél goed.
Mijn ma gaat liever naar daar dan naar de Karmeliet.
Is wel gesloten vandaag en morgen (weet niet wanneer je gaat)
Old 01-06-2009, 19:26   #46   link
eaurouge
Senior Member

Thanks Tis niet voor vandaag of morgen
Anders nog toffe dingen te doen, algemeen dan, in Brugge? (denk dat'k het meeste wel al weet, maar toch)
Old 09-06-2009, 21:48   #47   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Quote:
Originally Posted by rooz View Post
Whow, dat is écht wel knap, en nog niet duur eigenlijk.

Bedankt voor de info.
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 03-07-2009, 22:15   #48   link
Prodigy
Böser Weltherrscher

Prodigy's Avatar

Iets plezants ontdekt in Gent centrum: http://www.amelias.be/

Goedkoop en lekker (salade voor €6), tof interieur, is pas 4 weken open.
Prodigy is offline   Reply With Quote
Old 04-07-2009, 12:26   #49   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Onlangs gaan eten in La Durée te Izegem. Restaurant met 1 Michelin ster, maar echt nog betaalbaar voor wat je krijgt. 5 gangen menu incl wijnen voor iets meer dan €100 is voor zo'n kwaliteit nog best ok. Zeker aanrader!

site: http://www.laduree.be/

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
lapino is offline   Reply With Quote
Old 04-07-2009, 12:57   #50   link
-nexus-
Senior Member

Quote:
Originally Posted by lapino View Post
Onlangs gaan eten in La Durée te Izegem. Restaurant met 1 Michelin ster, maar echt nog betaalbaar voor wat je krijgt. 5 gangen menu incl wijnen voor iets meer dan €100 is voor zo'n kwaliteit nog best ok. Zeker aanrader!

site: http://www.laduree.be/
En heb je dan ook voldoende gegeten achteraf ? De foto's op hun website doen me op dat vlak alvast het ergste vermoeden, maar misschien vergis ik mij.
-nexus- is offline   Reply With Quote
Old 04-07-2009, 16:24   #51   link
Cassiel
FKA |3o3dha

Onlangs met mijn ouders naar Karel de Stoute, in het patershol, geweest.
Was wel over de middag, geen uitgebreide kaart, maar daardoor hebben we ongeveer alle hoofdgerechten besteld. Echt goed, iedereen aan onze tafel was zeer enthousiast over zijn keuze, wel niet zeer goedkoop, maar om en bij de € 30 voor een hoofdgerecht was graag betaald.
Cassiel is offline   Reply With Quote
Old 04-07-2009, 16:29   #52   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Quote:
Originally Posted by -nexus- View Post
En heb je dan ook voldoende gegeten achteraf ? De foto's op hun website doen me op dat vlak alvast het ergste vermoeden, maar misschien vergis ik mij.
Zeker weten, hapjes bij aperitief alleen al waren echt zalig (en zeker niet minimalistisch). Vijf gangen menu was gevarieerd, je zit niet over-stuffed maar heb me ferm moeten weren om alles op te krijgen.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
Old 06-07-2009, 14:42   #53   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Awel heb nu eens een apart vraagje zie.

Als we naar een écht chique restaurant gaan dan doe ik een pak aan en zo om te gaan eten.
Maar die La Durée en Karel de Stoute zijn zo restaurants tussen de twee vind ik. Kan je daar komen met jeans + hemd of is dat toch 'not done'?
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 06-07-2009, 14:51   #54   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

La Durée zal toch op randje zijn

Old 06-07-2009, 15:06   #55   link
The_Imagizer
Knuffelbeer

The_Imagizer's Avatar

euh, lollers. Vanaf dat ge genoeg betaald zal iemand die u zou aanspreken op uw kledij er niet lang meer werken
Old 06-07-2009, 15:15   #56   link
Takeshi
ALPPALP

Takeshi's Avatar

Send a message via MSN to Takeshi
In België nog maar 1 restaurant geweten waar letterlijk aan de deur hangt: stropdas verplicht en dat is de Comme chez Soi.
Beetje deftig en proper gekleed zijn voor de gelegenheid vind ik maar elementaire beleefdheid (je gaat ook niet naar iemands huwelijksfeest in zwembroek), maar dat moet daarom geen maatpak zijn.
Takeshi is offline   Reply With Quote
Old 06-07-2009, 15:18   #57   link
The_Imagizer
Knuffelbeer

The_Imagizer's Avatar

waarom beleefdheid? ik vind niets grof aan korte broek + sandalen + T-shirt.

in alle dure restaurants waar ik al geweest ben kregen wij overigens een kamertje appart, is dat dan niet altijd zo?
Old 06-07-2009, 15:19   #58   link
ecko
since 09 Feb, 2001

ecko's Avatar

Nieuwe lading:
- Luzine
Restaurant van Jeroen Meus, maar dat valt nergens aan te merken. Geweldige somelier, enorm lekker eten en apart interieur. "Erover" zo een beetje en daardoor wel nice.
Prijs/Kwaliteit goed, en qua producten echt wel "goed gerief" voor zover ik er iets van ken. Een aanrader en neem zeker de menu! Waren allemaal dingen waar ik niet echt wist wat te verwachten (bijna allemaal vis) maar stuk voor stuk enorm lekker! Met aangepaste wijnen. Enige minpuntje is dat alles relatief snel volgt, maar niet "rushrush". 10 minuutjes extra tussendoor was iets relaxer geweest.

- Botaniq
Ook in Leuven. Alles wat Luzine heeft, maar iets goedkoper. Daarom niet beter, want ik zou moeite hebben met het kiezen van de betere van de twee. Net als in Luzine erg vriendelijke bediening en goede somelier. Wel enkel een menu, maar laat dat zeker niet afschrikken.

Zowel bij Luzine als bij Botaniq ZEKER de koffie nemen achteraf! (of iets anders als je geen koffie lust.)
Old 06-07-2009, 15:24   #59   link
Takeshi
ALPPALP

Takeshi's Avatar

Send a message via MSN to Takeshi
Wat zijn de prijzen?
Takeshi is offline   Reply With Quote
Old 06-07-2009, 15:29   #60   link
Cakeman
the cake is a lie

Cakeman's Avatar

http://www.restaurantluzine.be/

Stomme Flash site, kan het menu met de prijzen niet copy-pasten.
Cakeman is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Thread Tools

Posting Rules