Go Back   Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Reply

Thread Tools
Old 21-01-2008, 18:52   #21   link
Peephole
Destroyer of forums

Peephole's Avatar

Ik meen dat niet hoor, Santa!
Old 21-01-2008, 19:00   #22   link
flexium
Sr member, jr poster

Ik dacht te weten of gehoord te hebben (al in het pre-burka tijdperk) dat het verboden is om vermomd/onherkenbaar over straat (in het openbaar) te komen. Ik heb wel geen idee of dat klopt. Los van racisme of verstopte bommen, zou het dus verboden zijn omdat de drager onherkenbaar is.
flexium is offline   Reply With Quote
Old 21-01-2008, 21:46   #23   link
Gino Belino
Sletjongen

Gino Belino's Avatar

Amai amai, een klein beetje kritiek (of alleen al verbazing) op een fundamentalistische praktijk of uiting en het hek is hier helemaal van de dam. Racist, extreem-rechtse klootzak!!!!
Gino Belino is offline   Reply With Quote
Old 21-01-2008, 22:11   #24   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

wat wil je, met een politiek correct sossenforum?

als ik iets zei over mijn jarenlange slechte ervaringen met praktisch alleen allochtonen en dat er wel degelijk veel in de criminaliteit zitten (nogmaals, dit is meerdere malen bevestigd door allochtonen maten die er zelf volledig inzaten) dan ben ik een racist.

niet mijn ervaringen jaren lang, niet de "doe mee of ge ligt int ziekenhuis" dat ge moet ondergaan, niet de slaag dat ik dan wel heb gekregen omdat ik persoonlijke stuff niet wou afgeven en zeker niet de vriendinnen die meermaals werden verkracht is een punt maar hun correcte theorietjes zijn 100% waar. in plaats van toe te geven dat er op bepaalde plekken wel degelijk zo'n probleem is gaan ze twee kanten uit

1) "er zijn ook belgen die dat doen." juist ja, er zijn ook belgen die dat doen. het probleem is dat ik van de tientallen keren zoiets heb meegemaakt, 8-10% daarvan belgen zijn.

2) "je moet zien naar de socio-economische factor, niet naar waar ze vandaan komen". mkay, geprobeerd en ik kan het gewoon niet doen omdat de factor land van herkomst gewoon veel te duidelijk is, daar zo ergens noord-afrikaans daar zo.

het grappige is dat de helft (of meer) van die politiek correcte faglets nog nooit of amper zoiets hebben meegemaakt.

beetje semi offtopic rant maar het zijn examens + ik krijg het van dat politiek correct gedoe.
Old 21-01-2008, 22:15   #25   link
Snuff
Verlicht Despoot

Snuff's Avatar

Er is een verschil tussen "toegeven dat er wel wat van die mannen in de criminaliteit zitten" en een hele bevolkingsgroep stigmatiseren.
Cave Johnson: Alright, let's get started! First test involves something the lab boys call "Repulsion Gel". You're not part of the control group, by the way. You get the gel. Last poor son of a gun got blue paint! Ha ha ha! ...all joking aside, that did happen. Broke every bone in his legs. Tragic, but informative! Or so I'm told.
Snuff is offline   Reply With Quote
Old 21-01-2008, 22:19   #26   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

dan zijn ze nog smeriger want dan stigmatiseren ze zichzelf door zo'n shit te zeggen tegen quasi iedereen en dan later zoiets gebruiken als "zie, tzijn amal racisten, ze zeggen dat we in den criminaliteit zitten omdat we nen bmw op ons 18 hebben!"

ik kan gewoon clonclusies trekken uit wat ik heb meegemaakt. als ik zoiets niet zou hebben meegemaakt zou ik ook mee verder schapen met de rest hier, omdat je dan inderdaad alleen maar theorie hebt en geen "praktijk"
Old 21-01-2008, 22:21   #27   link
Peephole
Destroyer of forums

Peephole's Avatar

Quote:
Originally Posted by Gino Belino View Post
Amai amai, een klein beetje kritiek (of alleen al verbazing) op een fundamentalistische praktijk of uiting en het hek is hier helemaal van de dam. Racist, extreem-rechtse klootzak!!!!
De enigste sprake van racisme was hier bij Vovi die verwacht dat er onder elke burka een half arsenaal aan artillerie zit.
Quote:
Originally Posted by Kleine View Post
wat wil je, met een politiek correct sossenforum?

als ik iets zei over mijn jarenlange slechte ervaringen met praktisch alleen allochtonen en dat er wel degelijk veel in de criminaliteit zitten (nogmaals, dit is meerdere malen bevestigd door allochtonen maten die er zelf volledig inzaten) dan ben ik een racist.

niet mijn ervaringen jaren lang, niet de "doe mee of ge ligt int ziekenhuis" dat ge moet ondergaan, niet de slaag dat ik dan wel heb gekregen omdat ik persoonlijke stuff niet wou afgeven en zeker niet de vriendinnen die meermaals werden verkracht is een punt maar hun correcte theorietjes zijn 100% waar. in plaats van toe te geven dat er op bepaalde plekken wel degelijk zo'n probleem is gaan ze twee kanten uit

1) "er zijn ook belgen die dat doen." juist ja, er zijn ook belgen die dat doen. het probleem is dat ik van de tientallen keren zoiets heb meegemaakt, 8-10% daarvan belgen zijn.

2) "je moet zien naar de socio-economische factor, niet naar waar ze vandaan komen". mkay, geprobeerd en ik kan het gewoon niet doen omdat de factor land van herkomst gewoon veel te duidelijk is, daar zo ergens noord-afrikaans daar zo.

het grappige is dat de helft (of meer) van die politiek correcte faglets nog nooit of amper zoiets hebben meegemaakt.

beetje semi offtopic rant maar het zijn examens + ik krijg het van dat politiek correct gedoe.
Word.

We both get it. Guys like us, we're not some brainiacs on the nerd patrol. We're not members of the factinista. We go straight from the gut. Right, sir?

That's where the truth lies, right down here in the gut. Do you know you have more nerve endings in your gut than you have in your head? You can look it up. Now, I know some of you are going to say, "I did look it up, and that's not true." That's 'cause you looked it up in a book. Next time, look it up in your gut. I did. My gut tells me that's how our nervous system works.
Old 21-01-2008, 22:56   #28   link
ran
Senior Member

ran's Avatar

Quote:
offtopic rant maar het zijn examens + ik krijg het van dat politiek correct gedoe.
Goh, kleine, moet je toch misschien eens meediscussieren? Zitten gerust ook wel mensen bij die én links zijn, én al een pak hebben meegemaakt. En die 2 argumenten eigenlijk even belachelijk vinden als jij. Want het zijn inderdaad vaak Marokkanen, en het sociaaleconomischestatus argument houdt het imo ook maar in bachelorjaren van een of andere sociologische richting uit. Er is meer aan.

Waar ik wel boos van wordt, zijn genetische, culturele en religieuze argumenten. Want net zoals sociaal-economische status, ontheemding, ... geen verzachtende omstandigheden zijn, zijn dergelijke argumenten ook geen snelle en simpele verklaring. Wat is het nut van te weten dat dergelijke daden door Marokkanen gedaan zijn? Wat doe je met die kennis? Preventief Marokkanen screenen op gewelddadigheid?

Of doe je wat opeenvolgende regeringen doen: gebruik maken van straathoekwerkers in probleemwijken, allochtone agenten aannemen, samenwerken met Moskeeën, ...

Wat is de bedoeling? Dat er met een vinger gewezen kan worden, of dat men er iets aan doet, de gemoederen probeert te bedaren, en een relaxte, normale sfeer in probleemwijken probeert te creëren?

Ik kan trouwens net zomin tegen het "gratuite" stigmatiseren van Vlaams Belangkiezers als tegen het gratuite stigmatiseren van de Islam. Maar ik heb wel iets tegen geschoolde straatvechters als het VB en het NSV, want het enige dat zij willen is rellen. Net zoals militante marokkaantjes die een boerenkermis komen verstoren.

Of: hoe "oh nee, alweer een moskee" fout is, en "submission" niet. Het eerste vernedert, het tweede is de klaagzang van een vernederde.
It's extraordinary how we go through life with eyes half shut, with dull ears, with dormant thoughts. Perhaps it's just as well; and it may be that it is this very dullness that makes life to the incalculable majority so supportable and so welcome. Nevertheless, there can be but few of us who had never known one of these rare moments of awakening when we see, hear, understand ever so much — everything — in a flash — before we fall back again into our agreeable somnolence.

Last edited by ran; 21-01-2008 at 23:04.
ran is offline   Reply With Quote
Old 21-01-2008, 22:58   #29   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Quote:
Originally Posted by 3po View Post
Burka gespot in fucking Hasselt.
Verhuizen naar Antwerpen, Maaseik, Gent, Sint-Truiden, Sint-Jans-Molenbeek of Lebbeke.
Old 21-01-2008, 23:15   #30   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Originally Posted by ran View Post
Waar ik wel boos van wordt, zijn genetische, culturele en religieuze argumenten. Want net zoals sociaal-economische status, ontheemding, ... geen verzachtende omstandigheden zijn, zijn dergelijke argumenten ook geen snelle en simpele verklaring. Wat is het nut van te weten dat dergelijke daden door Marokkanen gedaan zijn? Wat doe je met die kennis? Preventief Marokkanen screenen op gewelddadigheid?
ik heb er totaal geen nut aan dat ik weet dat het marokanen zijn. of turken. maar ik kan dat gegeven wel constateren en gebruiken als mensen weer afkomen met belachelijke voorgenoemde argumenten. een marokaan, albanees, rus, belg, vlaming, waal, noord-antwerpenaar, zuid-antwerpenaar, noord-hovenaar of zuid hovenaar (om mijn punt beetje duidelijk te maken) die ik nog nooit heb ontmoet vertrouw of wantrouw ik allemaal even veel. nogmaals, ik kan alleen maar schrijven wat ik heb meegemaakt en van mijn heel multiculturele vriendengroep over de jaren kan ik alleen maar zeggen dat van die vriendengroep de noord-afrikaanse vrienden praktisch allemaal in de criminaliteit zaten, van purse snatching tot brommerdiefstal tot overvallen.

Quote:
Of doe je wat opeenvolgende regeringen doen: gebruik maken van straathoekwerkers in probleemwijken, allochtone agenten aannemen, samenwerken met Moskeeën, ...

Wat is de bedoeling? Dat er met een vinger gewezen kan worden, of dat men er iets aan doet, de gemoederen probeert te bedaren, en een relaxte, normale sfeer in probleemwijken probeert te creëren?
nogmaals, ik wijs nooit met een vinger openbaar ondanks dat ik het genoeg zou kunnen doen. maar ik ga wel in discussie als de zoveelste rijke soskloot weer begint; laatste kerel waarmee ik in discussie ging over dat onderwerp leefde in een gemeente op het platteland in een kast van een villa. zijn probleem? in heel zijn leven 1x last gehad van een gabber en nooit van een buitenlander. ja no shit, de meeste allochtonen zijn geconcentreerd in de grote steden. dat en nog duidelijke andere factoren waren niet van belang hoor, hij was correct.

natuurlijk zou ik oplossingen willen, dat is iets waar ik al jaren mezelf voor uitkom. maar het haalt in ieder geval niets uit in de regio waar ik ben opgegroeid.

Quote:
Ik kan trouwens net zomin tegen het "gratuite" stigmatiseren van Vlaams Belangkiezers als tegen het gratuite stigmatiseren van de Islam. Maar ik heb wel iets tegen geschoolde straatvechters als het VB en het NSV, want het enige dat zij willen is rellen. Net zoals militante marokkaantjes die een boerenkermis komen verstoren.
hier ga ik alleen maar akkoord. het is goed dat je dat zegt want mensen zouden nog wel eens kunnen beginnen denken dat ik écht een VB'er ben.
Old 21-01-2008, 23:20   #31   link
ChildeRoland
Corporate sellout

Nah, want VB'ers zijn tegen drugs
Old 21-01-2008, 23:22   #32   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

veel militanten van het VB en dan vooral van het NSV doen drugs. maarja, het VB en alles errond blijft een haatpartij en geen poltieke partij; trouwens, een haatpartij met punten die overal in de praktijk worden ontkracht door leden.
Old 21-01-2008, 23:52   #33   link
Slakziesig
Senior Member

Slakziesig's Avatar

Quote:
Wat een dom argument is dat nu. Hoeveel van die bruin mannen kwamen uit een gezin dat in de middenklasse zat? Wat probeert ge nu aan te tonen door te zeggen 'jamaar bij mij waren de meeste criminelen toch wel bruin mannen'?
Slakziesig is offline   Reply With Quote
Old 22-01-2008, 00:14   #34   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Originally Posted by Slakziesig View Post
Wat een dom argument is dat nu. Hoeveel van die bruin mannen kwamen uit een gezin dat in de middenklasse zat? Wat probeert ge nu aan te tonen door te zeggen 'jamaar bij mij waren de meeste criminelen toch wel bruin mannen'?
redelijk veel dat ik mij kan herrineren en dat waren de ergste. het argument van "ze zitten allemaal in de laagste socio-maatschappelijke klasse" was misschien valid 30, 20 of zelfs 10 jaar geleden, nu is dat een achterhaalde reden die gewoon niet meer klopt. ik ga niet zeggen dat ze rijk zijn maar ze draaien goed mee (meeste pa's zijn zelfstandig en zijn dus family owned bedrijven). en moesten er toch veel in die laagste klasse zitten, is dat nog altijd geen reden om crimineel te worden.

ik probeer niets aan te tonen maar ik krijg het gewoon van al dat politiek correct gedoe hier, wat ik al meerdere malen heb gezegd, lees misschien volgende keer iets deftiger. ik kan me het meeste vinden in de politiek punten van de sossen en stem er ook voor, by the way, ik ga gewoon niet met alles akkoord (dat gaat niet bij niemand).

als je tegen politiek correcte klojo's begint over een of ander non-touchy-indemedia standpunt van rood en je zegt dat je er niet akkoord met gaat zeggen ze "godja, je kan je nooit 100% vinden in een politieke partij" maw wat ik in de vorige alinea zeg. maar als je begint over het allochtonenprobleem, wat er is, dan ben je een racist. hypocrisie? ik dacht het wel
Old 22-01-2008, 00:20   #35   link
bowser
Senior Member

bowser's Avatar

met dank aan de huidige en vorige regering (dezelfde en ik heb ze ni gekozen) word dit land in een sneltempo naar de verdoemenis geholpen

een klein vb
2 belgische toeristen worden in jemen door islamcrapuul neergeknald en hier worden moskees legaal erkend en krijgen ze subsidies van mijn belastinggeld

dat het verdoken scholen zijn voor fundamentalisme stoort blijkbaar niemand

kom binne een paar jaar niet huilen als ze hun allah sn-ackbar gezeik naar het station van leuven brengen

oblo , ge zijt ne voze spast met aids

Last edited by bowser; 22-01-2008 at 00:43.
bowser is offline   Reply With Quote
Old 22-01-2008, 00:26   #36   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Denk niet dat flames nodig zijn, de debiliteit van je post ownt jezelf hard genoeg.

bowser , ge zijt nen dubbelvoze dubbelspast met dubbelaids

Last edited by oblo; 22-01-2008 at 10:52. Reason: nah!
oblo is offline   Reply With Quote
Old 22-01-2008, 00:38   #37   link
ran
Senior Member

ran's Avatar

Boh, ik vind nu ook wel dat ze Decrem naar Jemen moeten sturen om daar wat Alibabas te gaan ownen. En ook dat de Mustafas goed veel schapebouten met kikkererwten moeten eten op bowser zijn kosten.
It's extraordinary how we go through life with eyes half shut, with dull ears, with dormant thoughts. Perhaps it's just as well; and it may be that it is this very dullness that makes life to the incalculable majority so supportable and so welcome. Nevertheless, there can be but few of us who had never known one of these rare moments of awakening when we see, hear, understand ever so much — everything — in a flash — before we fall back again into our agreeable somnolence.
ran is offline   Reply With Quote
Old 22-01-2008, 00:44   #38   link
Deffe
Essential

Deffe's Avatar

Quote:
Originally Posted by bowser View Post
kom binne een paar jaar niet huilen als ze hun allah sn-ackbar gezeik naar het station van leuven brengen
Ja, want het station van Leuven is wel dé trekpleister voor moslimfundamentalisme!
Deffe is offline   Reply With Quote
Old 22-01-2008, 00:48   #39   link
bowser
Senior Member

bowser's Avatar

ik hoop voor u dat da ne foto is van uw zus
bowser is offline   Reply With Quote
Old 22-01-2008, 00:49   #40   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

zie, dat bedoel ik dus, ik word in hetzelfde hokje gestoken als zo'n types