Go Back   Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Hardware & Software

Reply

Thread Tools
Old 11-01-2007, 17:55   #41   link
jmke
★★[M]★★

jmke's Avatar

die paar Watt gaan het niet maken
Old 11-01-2007, 18:28   #42   link
Awoujol
Ancien

Awoujol's Avatar

Telenet wegens korting KBC.

Last edited by Awoujol; 23-02-2007 at 14:31.
Awoujol is offline   Reply With Quote
Old 11-01-2007, 18:32   #43   link
jefpet
Sir-Tech Worshipper

jefpet's Avatar

Mijn pappie werkt bij Belgacom.
/thread.
Old 11-01-2007, 18:38   #44   link
Kolb
Alles is fixbaar

Kolb's Avatar

Quote:
Originally Posted by Prumpy
Stel dat ik wil veranderen van Scarlet naar EDPnet of Dommel? Moet ik dan van router veranderen?
Neen, gewoon accountinfo aanpassen in router as far as I know.
Old 11-01-2007, 18:42   #45   link
jmke
★★[M]★★

jmke's Avatar

Quote:
Originally Posted by jefpet
/thread.
dat helpt u spijtig genoeg geen reet verder want vind ni echt dat Belgacom voor zen medewerkers zorgt.

Vriendin van mij, haar moeder zit in hoog bestuurs kader, wonen in kast van een huis, leuke firmawagen voor de deur, maar thuis hebben ze... jawel... TELENET!

mijn vriendin (vriendinvriendin) haar vader werkt ook bij Belgacom (collega van die moeder) en heeft tot voor kort altijd met inbel gewerkt en dat dan max €15 per maand ofzo, aangezien er GEEN GOEDE DEAL WAS voor hun medewerkers. Nu dat hij mee het Belgacom TV project heeft helpen opzetten (project leader) doet hij beta tests voor Belgacom TV en ligt er een gratis VDSL lijn, dat is naturlich wel nice. Maar zo kan je ze wel op 1 hand tellen.

Bij ons (ik & vriendin) thuis waren er probs met de Belgacom telefoonlijn, ondanks mijn vriendin haar "mijn pappie werkt bij Belgacom" heeft dan 7 dagen geduurd om dat fixen....

dus niks te "/thread"-en é!
Old 13-01-2007, 12:53   #46   link
Roswell
Senior Member

Roswell's Avatar

Quote:
Originally Posted by logion
Is er btw een mogelijkheid als je bij skynet zit om te veranderen van provider maar toch uw email adres te behouden?
Iemand zoeken met Skynet die niet alle 5 de aliassen gebruikt en daar de alias van uw pa naartoe verhuizen. Zo heb ik het met de mijne (en van mijn ouders) gedaan bij overschakelen naar Dommel.

Dommel ftw trouwens, sinds begin december telt upload niet meer mee, dus 50gb down in breedband, eens daarover ga je standaard naar mediumband (100kbps) met FUP.
Roswell is offline   Reply With Quote
Old 13-01-2007, 19:46   #47   link
deev´
feel the music.

deev´'s Avatar

Quote:
Originally Posted by jmke
Quote:
Originally Posted by jefpet
/thread.
dat helpt u spijtig genoeg geen reet verder want vind ni echt dat Belgacom voor zen medewerkers zorgt.

Vriendin van mij, haar moeder zit in hoog bestuurs kader, wonen in kast van een huis, leuke firmawagen voor de deur, maar thuis hebben ze... jawel... TELENET!

mijn vriendin (vriendinvriendin) haar vader werkt ook bij Belgacom (collega van die moeder) en heeft tot voor kort altijd met inbel gewerkt en dat dan max €15 per maand ofzo, aangezien er GEEN GOEDE DEAL WAS voor hun medewerkers. Nu dat hij mee het Belgacom TV project heeft helpen opzetten (project leader) doet hij beta tests voor Belgacom TV en ligt er een gratis VDSL lijn, dat is naturlich wel nice. Maar zo kan je ze wel op 1 hand tellen.

Bij ons (ik & vriendin) thuis waren er probs met de Belgacom telefoonlijn, ondanks mijn vriendin haar "mijn pappie werkt bij Belgacom" heeft dan 7 dagen geduurd om dat fixen....

dus niks te "/thread"-en é!
Wat brabbelt gij allemaal?
Ons ma werkt bij BGC -> wij betalen maar 12 euro ofzo voor een normaal ADSL Skynet abbo (ipv 35-40? euro).
Ook hebben we andere telefoonkortingen etc.
Zodra ons ma ergens anders gaat werken, /me naar dommel.

De Wereld Morgen
deev´ is offline   Reply With Quote
Old 14-01-2007, 13:41   #48   link
Dragon Racing
Junior Member

[quote="murda"]
Daarna Scarlet toen het nog ongelimiteerd was. Goede support in de tijd en goede ping en uploadsnelheid voor 29€/maand.
Daarna was de limiet ook niet goed niet meer en begon ik last te hebben van mijn ping./quote]

Heb ik destijds ook voorgehad.

Ben nu bij Mobistar voor m'n ADSL (GSM ook) en zeer tevreden erover.
Dragon Racing is offline   Reply With Quote
Old 22-02-2007, 11:14   #49   link
veder
Member

veder's Avatar

ik heb deze thread gelezen en heb wat rond gesurft. Momenteel heb ik nog 4 abonnementen op mijn lijstje staan, wat vinden jullie het beste

Dommel
Netconnect lite
Activatie kost: 20,00 euro
Maandelijks: 27,95 euro + 6,95 € (Belgacom Discovery line) = 34,9€
http://www.dommel.be/nl/adsl/netconn....php?cust=home

EDPNET
ADSL MAX6 DYN
Activatiekost: 25 €
Maandelijks: 29,95 € + 6,95 € (Belgacom Discovery line) = 36,9€
http://www.edpnet.be/cms.aspx?S=ADSLMax6dyn

Telenet
Expressnet
Activatiekost: 50€
Maandelijks: €41,95
http://www.telenet.be/nl/thuis/inter...net/index.page

Belgacom
Activatiekost: momenteel gratis
Maandelijks: € 41.75 /maand + telefoonlijn
http://www.belgacom.be/private/nl/js...bs_adsl_res_go
veder is offline   Reply With Quote
Old 22-02-2007, 11:21   #50   link
Talos
☆☆☆

Talos's Avatar

Dommel zonder twijfel. Goedkoper en betere voorwaarden voor zover ik weet, ge krijgt dus meer voor minder geld.
Talos is offline   Reply With Quote
Old 22-02-2007, 11:34   #51   link
veder
Member

veder's Avatar

ik dacht dat EDPnet 20 gb aanbood en dommel maar 10 gb
of kijk ik naar foute abo?
Old 22-02-2007, 11:43   #52   link
murda
كنت جوجل ترجمته

murda's Avatar

foute abbo
Old 22-02-2007, 11:57   #53   link
rastaman
Banned

Eén ding dat je bij bv telenet niet mag vergeten is dat die korting geven als je internet + telefonie neemt. Ik heb nu het standaard internet + freephone voor 40 euro. De installatie was netjes (wifi), allemaal proper en snel geregeld met een gratis installatie en korting op de wifi modem.
rastaman is offline   Reply With Quote
Old 22-02-2007, 12:23   #54   link
Snuff
Verlicht Despoot

Snuff's Avatar

Ik denk toch dat ik hier ook eens ga overschakelen op Dommel. Weet er iemand hoe je de mama daar het beste van overtuigt?
Cave Johnson: Alright, let's get started! First test involves something the lab boys call "Repulsion Gel". You're not part of the control group, by the way. You get the gel. Last poor son of a gun got blue paint! Ha ha ha! ...all joking aside, that did happen. Broke every bone in his legs. Tragic, but informative! Or so I'm told.
Snuff is offline   Reply With Quote
Old 22-02-2007, 12:49   #55   link
veder
Member

veder's Avatar

Quote:
Originally Posted by rastaman View Post
Eén ding dat je bij bv telenet niet mag vergeten is dat die korting geven als je internet + telefonie neemt. Ik heb nu het standaard internet + freephone voor 40 euro. De installatie was netjes (wifi), allemaal proper en snel geregeld met een gratis installatie en korting op de wifi modem.

dat pakket van 40€ is wel met maar 1GB trafiek
Old 22-02-2007, 16:23   #56   link
Kolb
Alles is fixbaar

Kolb's Avatar

Quote:
Originally Posted by Snuff View Post
Ik denk toch dat ik hier ook eens ga overschakelen op Dommel. Weet er iemand hoe je de mama daar het beste van overtuigt?
Je zegt tegen de mama; mama wil je xx aantal euro per maand besparen?
Old 22-02-2007, 18:32   #57   link
reutel
stoere taal

reutel's Avatar

dommel begint ook met "happy hours": van 1AM tot 1PM (!) telt alle trafiek (en dan bedoelen ze alle effectieve DOWNLOAD ONLY, niet zoals alle andere providers ATM DOWN+UPLOAD samengeteld) maar aan 60%
daarnaast heeft hun nieuwsserver nu ook 99 dagen retentie en blijft de smallband 1Mbit

een goddelijk aanbod zowaar, binnen 2 weken schakel ik ook over
Old 22-02-2007, 19:13   #58   link
STRYNG
Chaos by design

STRYNG's Avatar

Quote:
Originally Posted by reutel View Post
www.dommel.be is een alternatief: voor 33€ heb je 50GB limiet (geen nachttarief) en 1Mbit "smallband"
het hangt er dus vanaf wat je zelf wil
Edit: Er is momenteel geen nachttarief, maar die komt er binnen een maand al aan .

Dommel:
Quote:
As of 15/03/2007 dommel.com will implement the download "happy hours". Traffic downloaded between 01.00 AM and 01.00 PM will only be counted/measured for 60%. This means that if you download 1GB during that period, your counter will only update with an additional amount of 600MB. This option will be added free of charge to all our dsl-accounts. Upload was allready free and unlimited and that will offcourse remain unchanged.
STRYNG is offline   Reply With Quote
Old 23-02-2007, 10:31   #59   link
Deffe
Essential

Deffe's Avatar

Heb momenteel BGC, vooral dan omdat het hier al jaar en dag werkt, ik goede snelheden haal (die volgende dinsdag nog eens verhoogd worden ook) en ik op het einde van de maand losjes die limiet in de kont kan pakken zonder dat zij er iets op kunnen zeggen. If it ain't broke, don't fix it, weetwel.
Deffe is offline   Reply With Quote
Old 23-02-2007, 10:37   #60   link
deev´
feel the music.

deev´'s Avatar

Quote:
Originally Posted by Deffe View Post
Heb momenteel BGC, vooral dan omdat het hier al jaar en dag werkt, ik goede snelheden haal (die volgende dinsdag nog eens verhoogd worden ook) ...
Zozo?
Standaard abbo of zelf andere formule gekozen?
Hier begint m'n trage upload echt wel m'n strot uit te komen.

De Wereld Morgen
deev´ is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Hardware & Software

Thread Tools

Posting Rules