Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 31-05-2011, 11:48   #81   link
Bibastar
soy ninja

Bibastar's Avatar

Mja, ik speel AD carry omdat je dan solo-lane kan gaan. Dan kan je rustig zelf farmen en zelfs als uw team dan echt slecht bezig is en feed kan je toch goed voor jezelf zorgen. Ookal verlies je dan toch hard, dan heb ik mij toch niet geërgerd de hele match..

Een babysit zoals alistar of taric is ook wel leuk om te spelen, maar dan moete een goede lanepartner hebben
Old 31-05-2011, 12:15   #82   link
onbewust
the king of the divan

onbewust's Avatar

dus gij zijt dien peet die nooit in de teamfights van Mithror/Kittens/Kalutica aanwezig is en heel het spel farmt. =)
[00:37:26] <blumcole> ik ben ooit eens rond 9 wakker geworden in mijne zetel en der lag nen drol in de wc maar geen wc papier
onbewust is offline   Reply With Quote
Old 31-05-2011, 13:46   #83   link
Fraeco
Mega Shrimper

Fraeco's Avatar

Send a message via MSN to Fraeco
Gho, ik durf ook al wel eens doorfarmen terwijl ze in't midden volle bak aan't brawlen zijn. Maar 't gebeurd vrij veel dat ze constant op mid aan't teamfighten zijn, dat er niemand wint (lees iedreen gaat lopen met lowhp of iedereen sterft en alleen Evelynn cloaked weg) maar dat er op andere lanes nog alle nme towers up zijn.

Dan vind ik het imo nuttiger om een paar towers neer te halen zodat nme team hun aandacht verspreid wordt.

Anyway, Caitlyn rox! AP + crit of volle bak voor speed gaan.
Most people don't even know what sysadmins do, but trust me, if they all took a lunch break at the same time they wouldn't make it to the deli before you ran out of bullets protecting your canned goods from roving bands of mutants.
Fraeco is offline   Reply With Quote
Old 31-05-2011, 14:06   #84   link
Kittens
Blofficoso

Kittens's Avatar

Khoop dat ge AD bedoelt. =(
Kittens is offline   Reply With Quote
Old 31-05-2011, 14:07   #85   link
Mithror
Senior Member

Mithror's Avatar

Quote:
Originally Posted by Kittens View Post
Khoop dat ge AD bedoelt. =(
Fraeco is aan het trollen!

(Ja toch, eh?)

zal wel gewoon typo zijn

Last edited by Mithror; 31-05-2011 at 14:15.
Mithror is offline   Reply With Quote
Old 31-05-2011, 14:09   #86   link
Kalutica
Fanboy

Kalutica's Avatar

Trap en net kills ftw i guess lolol
Kalutica is offline   Reply With Quote
Old 31-05-2011, 14:33   #87   link
Fraeco
Mega Shrimper

Fraeco's Avatar

Attack Power, of Attack Damage. Geen idee wat de lingo juist is

Trap kills zijn zalig als een nme met low hp gaat lopen, over een trap, en dan met Ace in de Hole af maken
Most people don't even know what sysadmins do, but trust me, if they all took a lunch break at the same time they wouldn't make it to the deli before you ran out of bullets protecting your canned goods from roving bands of mutants.
Old 31-05-2011, 14:39   #88   link
Bibastar
soy ninja

Bibastar's Avatar

Quote:
Originally Posted by onbewust View Post
dus gij zijt dien peet die nooit in de teamfights van Mithror/Kittens/Kalutica aanwezig is en heel het spel farmt. =)
if you say so breh.
Old 31-05-2011, 14:41   #89   link
Mithror
Senior Member

Mithror's Avatar

Quote:
Originally Posted by Fraeco View Post
Attack Power, of Attack Damage. Geen idee wat de lingo juist is

Trap kills zijn zalig als een nme met low hp gaat lopen, over een trap, en dan met Ace in de Hole af maken
AP = Ability Power, de stat van de casters. (groene getallekes)
AD = Attack Damage. (rode getallekes)
Mithror is offline   Reply With Quote
Old 31-05-2011, 19:52   #90   link
Fraeco
Mega Shrimper

Fraeco's Avatar

Ah kijk, ja AD dan
en speed
of crit
pieuwpieuw!!!
Old 01-06-2011, 19:13   #91   link
OmegaII
Typo Master

OmegaII's Avatar

Van de volgende nest Heroes. Welke zijn daar eigenlijk goed tot zeer goed van ?

Alistar
Amumu
Anivia
Annie
Ashe
Blirzcrank
Cho'Gath
Corki
Dr.Mundo
Evelynn
Fiddlesticks
Gangplank
Heimerdinger
Janna
Jax
Karthus
Kassadin
Katarina
Kayle
Malphite
Master Yi
Morgana
Nasus
Nunu
Rammus
Ryze
Shaco
Singed
Sion
Sivir
Soraka
Taric
Teemo
Tristana
Tryndamere
Twisted Fate
Twitch
Veigar
Warwick
Zilean
Old 01-06-2011, 19:15   #92   link
Lion
N°1 Music Spammer

Lion's Avatar

Elke hero is goed, als hij goed gespeeld wordt. Wat speel je graag, AP of AD of support?
Lion is offline   Reply With Quote
Old 01-06-2011, 19:30   #93   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

goed tot zeer goed, haha, ge hebt gewoon gradaties in speler IQ , die champions zijn redelijk balanced, meestal wie achter het scherm zit die het verschil maakt.
jelliuz is offline   Reply With Quote
Old 01-06-2011, 19:47   #94   link
OmegaII
Typo Master

OmegaII's Avatar

Quote:
Originally Posted by Lion View Post
Elke hero is goed, als hij goed gespeeld wordt. Wat speel je graag, AP of AD of support?
Op dit moment speel ik Janna, support. Maar met Ashe, Caithlyn, Nunu en Morgana heb ik mij ook al geamuseerd. Andere Heroes heb ik nog niet geprobeerd. Vooral omdat er bij het keuze menu nooit bij staat welk type char het nu is.

Maar AP, AD en support. Mijn voorkeur gaat hoogstwaarschijnlijk bij support en AP liggen. Hoewel ik AD nog niet genoeg gespeeld heb om dat te concluderen.

Zit er dan totaal geen verschil tussen de chars? Geen enkel waar de powers dat net ietsje beter bij zijn? Want bij sommige ganks geraak ik perfect weg. Bij andere niet. En dat ligt toch puur aan de abilities van de Champions imo ? Of zie ik het zo verkeerd ?
Old 01-06-2011, 19:54   #95   link
Vrieskou
Greven

Vrieskou's Avatar

http://www.mobafire.com/league-of-le...buy-next-70445

lees dat eens, echt, helpt

Quote:
PEEPHOLE druuuuuuuuuuugs toxic epo wtfBBQ kmoekakn editen lijpoog pur pijpegale
Vrieskou is offline   Reply With Quote
Old 01-06-2011, 19:56   #96   link
Lion
N°1 Music Spammer

Lion's Avatar

Quote:
Originally Posted by OmegaII View Post
Zit er dan totaal geen verschil tussen de chars? Geen enkel waar de powers dat net ietsje beter bij zijn? Want bij sommige ganks geraak ik perfect weg. Bij andere niet. En dat ligt toch puur aan de abilities van de Champions imo ? Of zie ik het zo verkeerd ?
Je hebt chars met stuns natuurlijk.
Lion is offline   Reply With Quote
Old 01-06-2011, 19:58   #97   link
Kalutica
Fanboy

Kalutica's Avatar

CC chars zijn zeer sterk, maar alle champs zijn goe in de juiste team compo

Hebben zelfs al keer geowned met 5x support dus
Kalutica is offline   Reply With Quote
Old 01-06-2011, 21:50   #98   link
Moer
Senior Member

Moer's Avatar

Quote:
De sleutel zit hem in het kennen van uw champ. Dit spel draait niet om het doden van uw tegenstander maar om het zelf in leven blijven. Mist ge uw stun met AP poppy? Terugtrekken en later opnieuw proberen. Dus ge hebt ergens gelijk ja
Moer is offline   Reply With Quote
Old 02-06-2011, 09:00   #99   link
Bibastar
soy ninja

Bibastar's Avatar

Quote:
Hangt 100% af van de speler die er mee speelt.
Je kan een goeie gankchampion spelen zoals Twisted Fate of Evelyn, maar als je zelf niet goed speelt of situaties verkeerd inschat zal je niemand ganken.
En het omgekeerde is ook weer waar. Je kan een tank of support char spelen en als je het goed speelt kan je veel kills halen. (in theorie moet je de kills laten voor AD en AP carries, zodat zij sneller items kunnen kopen, maar je snapt het wel )

Alles hangt af van hoe goed je bent, hoe goed je situaties kan inschatten en hoeveel kennis je hebt van het spel (cooldowns, counterspells, mapawareness, etc.)

www.own3d.tv
-> Streams van HotShotGG, bigfatlp, SK Wickd, Chaox, etc. Daar ziede dat met gelijk welke champ die gasten kills halen. En dat is wereldtop. Zeker eens naar kijken, ge steekt er wel het één en ander van op.

Dit is de "Arrowtrick" van HotShotGG (één van de beste spelers atm, wel een ongeloofelijk groot ego -.-). Hij heeft deze truck zelf uitgevonden voor zover ik weet en dit illustreert perfect wat ik hierboven mee bedoel. Alles hangt af van hoe je zelf speelt. Aangezien je een Ashe-speler bent zal je de combo wel snappen

Last edited by Bibastar; 02-06-2011 at 09:06.
Bibastar is offline   Reply With Quote
Old 02-06-2011, 12:52   #100   link
Aoyama
Senior Member

Aoyama's Avatar

Soraka natuurlijk, de beste carry die er is!

imo slechtste champ is toch wel Evelyn. Koop oracle, koop pink ward : Evelyn is uitgeschakeld.

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules