Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Muziek

Reply

Thread Tools
Old 28-02-2008, 21:02   #81   link
Goofy666
Senior Member

Goofy666's Avatar

Send a message via ICQ to Goofy666
Quote:
Originally Posted by awedar View Post
Les Pauk BFG

Een echt beest!
Dat zijn wa coole gitaren!

Quote:
Originally Posted by Erik701 View Post
Ook een Les Paul heb ik recent gespeeld, een black beauty Custom.
Da's dé (net iets minder bereikbare) droom... Een originele '57er. If only...

Mijn speelhoek:

Met uitzondering van de effectenbak (en enkele kabels, pakjes snaren en plectra, riemen, tassen en footswitches).

Binnenkort zou daar eigenlijk wel een deel van verkocht moeten worden...

Last edited by Goofy666; 28-02-2008 at 21:06.
Goofy666 is offline   Reply With Quote
Old 28-02-2008, 21:07   #82   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
Hoeveel voor die kleine Marshall ?
DM is offline   Reply With Quote
Old 28-02-2008, 21:37   #83   link
Goofy666
Senior Member

Goofy666's Avatar

Ouch, nu pik je er net eentje uit... Die gaat in alle waarschijnlijkheid niet weg, staat hier al 6 jaar en wordt nog steeds nuttig gebruikt. De distortion-schakelknop doet erg lastig, en ik denk zelfs dat de pots bij het aanpassen een lichte good ol' Marshall-pot ruis geven. Verder is 't echt wel een prima ding. Al kun je voor 't geld dat ie toen gekost heeft nu een full blown 30W modelling amp met massa's extra's krijgen (cab output, footswitch jack, meerder distortions, veel meer effects, ...) =/. Serieus, voor het geld dat ik er nog voor zou willen koop je nieuw een deftige combo. De Valvestate (Model 8100, voor de Chuck fans) daarentegen heeft meer kans om te koop te staan.
Old 28-02-2008, 21:40   #84   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
Daar vreesde ik al voor
Ik was sowieso van plan een tweedehands te kopen, maar ik kon altijd proberen he
DM is offline   Reply With Quote
Old 28-02-2008, 22:02   #85   link
Goofy666
Senior Member

Goofy666's Avatar

Absoluut, daar maak ik geen probleem van . Succes met de zoektocht, bij de tweedehandse combo's zitten soms wel koopjes (als je goed zoekt en geduld hebt ).
Old 29-02-2008, 14:36   #86   link
Metal
Senior Member

Metal's Avatar

De peavey ziet er wel lekker uit Ben al lang aan het overwegen om een halfstack aan te schaffen, maar dat is niet echt doenbaar voor de medebewoners
Metal is offline   Reply With Quote
Old 29-02-2008, 14:42   #87   link
Cakeman
the cake is a lie

Cakeman's Avatar

Bij mij klagen ze al dat ze mijn onversterkte akoestische beneden te hard horen
Cakeman is offline   Reply With Quote
Old 01-03-2008, 17:27   #88   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Quote:
Originally Posted by Cakeman View Post
Bij mij klagen ze al dat ze mijn onversterkte akoestische beneden te hard horen
Bwoah, troost uw huisgenoten met het feit dat er ook drummers rondlopen op deze aardkloot.
Old 01-03-2008, 19:16   #89   link
Goofy666
Senior Member

Goofy666's Avatar

Quote:
Originally Posted by Metal View Post
De peavey ziet er wel lekker uit Ben al lang aan het overwegen om een halfstack aan te schaffen, maar dat is niet echt doenbaar voor de medebewoners
Na lang zoeken heb ik eindelijk eentje op de kop kunnen tikken. Dat is een Peavey 6505 (ofwel de 5150 in een nieuw jasje, voor hen die het ding kennen). Verschrikkelijk toffe amp ook, inderdaad. Voldoet geheel aan de verwachtingen (omgekeerd evenredig met die van de medebewoners, maar dat zijn ze al langer gewoon...).

Zeker doen, die halfstack kopen, of krijg je er echt zoveel last mee?
Old 01-03-2008, 22:00   #90   link
Zwaplat
Senior Member

Zwaplat's Avatar

Buffet Crampon RC Bb klarinet, uitgekozen door mijn vroegere klarinetleraar die wel bij de betere klarinetisten van België hoort. Ik hoop dat ik ooit nog eens wat les kan volgen bij hem.
Verder ook een oude Selmer basklarinet van de muziekschool. Is de full monty met lage C, en de buis is nog in perfecte staat. Spijtig genoeg is ze niet van mij, anders had ik al volledig nieuw kleppenwerk laten steken, zonde om zo'n instrument zo te beperken.

Het is niet veel, maar ik heb niet meer nodig momenteel om zeer gelukkig te zijn. Die bes is zowat een stuk van mijzelf geworden.
Zwaplat is offline   Reply With Quote
Old 31-03-2008, 21:35   #91   link
PsychoScout
Senior Member

Quote:
Originally Posted by Gagchiel View Post
Instrumenten mag ook, hé?

nice
PsychoScout is offline   Reply With Quote
Old 31-03-2008, 21:40   #92   link
PsychoScout
Senior Member

Quote:
Originally Posted by awedar View Post

Les Pauk BFG

Een echt beest!
also very nice!

cool topic, echt wel fijn om te zien wie hier welk instrument speelt....
PsychoScout is offline   Reply With Quote
Old 31-03-2008, 23:15   #93   link
Metal
Senior Member

Metal's Avatar

Eens een nieuw fotoke getrokken
Old 01-04-2008, 01:16   #94   link
Benj
Beerschot

Benj's Avatar

Quote:
Originally Posted by Gagchiel View Post
Instrumenten mag ook, hé?
Onze bassiste heeft dezelfde versterker! Maar nu al 3 kapotte speaker (terwijl den amp zeker niet vollen bak opengedraaid wordt... ook al da probleem gehad?)

Nice bass btw!

Mijne nieuwe amp:

(foto getrokken bij de vorige eigenaar)
Old 01-04-2008, 05:28   #95   link
Goofy666
Senior Member

Goofy666's Avatar

Quote:
Eens een nieuw fotoke getrokken
Als je die ESP Eclipse ooit wegdoet...

Erg leuk gerief, in ieder geval!
Old 01-04-2008, 17:37   #96   link
Gagchiel
Member

Gagchiel's Avatar

Bedankt voor de plotse goede commentaar op mijn gear Ik heb inderdaad ook ooit eens een kapotte speaker gehad. Blijkbaar iets dat meer voor komt... Voor de rest geen problemen mee gehad en ben er dus zeer tevreden over.
Ik heb nu trouwens ondertussen een nieuwe versterker op mijn kamer, de grote broer staat in het repetitiehok
Gagchiel is offline   Reply With Quote
Old 05-04-2008, 15:22   #97   link
Metal
Senior Member

Metal's Avatar

Quote:
Originally Posted by Goofy666 View Post
Als je die ESP Eclipse ooit wegdoet...

Erg leuk gerief, in ieder geval!
Hehe Die Eclipse is een speciaal geval.. soms speel ik er heel graag op terwijl ik op andere momenten toch de langere neck van de M-II verkies. Eclipse klinkt wel wat voller/warmer/dieper dan de M-II. Spijtig genoeg krijg ik de snaren niet zo laag als ik ze zelf zou willen zonder buzz, maar het blijft doenbaar.

M-II staat in E, ESP Eclipse staat in Eb en de LTD Eclipse in C, ideaal voor wat Arch Enemy
Old 05-04-2008, 17:20   #98   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Effe digitale camera van mijn madam gepikt...

Paiste Innovations 14" Thin Crash

Geweldig koopje op eBay, met dank aan de lage dollar. 'Nu Kopen' voor €45, daarbij €20 verzending en helaas ook nog €10 douanekosten. Alles tesamen €75 dus, wat nog steeds een erg zachte pijs is. Ik heb eenzelfde cymbaal een tijdje terug voor €150 zien verkocht worden. Ik vind het nog steeds ontzettend jammer dat Paiste deze lijn heeft stopgezet. Samen met de Dimensions had ik hier echt mijn klank in gevonden. Erg tevreden dus over deze knaap, heerlijke warme en muzikale klank met die typische Paiste-helderheid. Flinterdun trouwens, precies wat ik nodig heb.

Paiste 302 12" Splash

Deze heb ik al een tijdje, maar een foto mankeerde nog. In feite was dit een nog veel geweldiger koopje, opnieuw via eBay. Mét verzending (vanuit UK) een belachelijk €15! True, de 302 serie kan je bezwaarlijk professioneel noemen, maar ik zocht enkel een grotere splash ter occasioneel accent. Zelfs voor een kwalitatief iets mindere cymbaal is €15 een spotprijs. En klank is overigens nog verrassend goed.
Old 05-04-2008, 19:07   #99   link
Goofy666
Senior Member

Goofy666's Avatar

Quote:
Hehe Die Eclipse is een speciaal geval.. soms speel ik er heel graag op terwijl ik op andere momenten toch de langere neck van de M-II verkies. Eclipse klinkt wel wat voller/warmer/dieper dan de M-II. Spijtig genoeg krijg ik de snaren niet zo laag als ik ze zelf zou willen zonder buzz, maar het blijft doenbaar.

M-II staat in E, ESP Eclipse staat in Eb en de LTD Eclipse in C, ideaal voor wat Arch Enemy
Nice . Als ik het geld had gehad stond hier een ESP Horizon, enkele geleden terug ontdekt dat er één online te koop stond bij de uitverkoop van een muziekwinkel voor een belachelijk lage prijs.

Binnenkort zou hier echter 't één en ander buiten moeten zijn, en als ik snel genoeg de nodige fondsen heb staat hier een nieuwe. Hopelijk kan ik hier dan nog eens iets plaatsen...
Old 05-04-2008, 19:50   #100   link
Metal
Senior Member

Metal's Avatar

Beyers Music (Duitsland) heeft al een heel tijdje een ESP Viper camo voor een goedkopere prijs staan als normaal, tis dan ook een demo gitaar.
Tijdje terug nog overwogen om de LTD te verkopen, maar gelukkig niet gedaan. Speelt ideaal in C en heb nu ook eens een reden om die terug vast te nemen. Heeft wel heel wat werk gekost om die volledig te poetsen Nu wel aan het denken om mijn Mesa F50 te verkopen en een Line6 HD147 aan te schaffen, maar eerst een mooie prijs voor die Mesa proberen te krijgen.
Reply

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Muziek

Thread Tools

Posting Rules