Go Back   Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Reply

Thread Tools
Old 06-01-2018, 22:26   #1581   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

Wat is een goeie portfolio manager? Via via was ik terecht gekomen op cointracking.com, wat direct erg veelbelovend was omdat ik alles erg eenvoudig kon importeren via CVS exports op de exchanges. Paar files uploaden en een perfect overzicht... buiten voor coinbase waar het geen weet heeft van wat je hebt verzonden of ontvangen via wallets. Dus dacht ik, fijn, ze hebben ook API support die het wel kan (CSV van coinbase heeft het niet zeggen ze) maar dan moet je PRO zijn.

... voor de compleet belachelijke prijs van 150 euro per jaar. Serieus? Het is handig, maar de site ziet eruit alsof een student het gemaakt heeft als afstudeerproject ASP.NET ergens rond de eeuwisseling.

Dan maar naar cryptocompare, maar dat heeft totaal geen ondersteuning voor imports voia CVS of API? Alles manueel ingeven is beetje zottenwerk, zit aan 50+ trades.

En dan vond ik altpocket.io, wat een verademing is qua GUI en gratis API import ondersteunt! Maar enkel Coinbase, Poloniex en Bittrex. Geen Binance. Dus weer maat half zicht op de zaak. Boehoe.

Momenteel is beste optie free version van Cointracking dan, daar moet ik enkel de sends vanuit Coinbase manueel ingeven
Old 07-01-2018, 11:00   #1582   link
Vrieskou
Greven

Vrieskou's Avatar

Daar kan ik je helaas niet bij helpen. Ik doe alles zuiver op de combo blockfolio + mijn eigen excel die aan de API van coinmarketcap hangt, en dat werkt perfect.

Ik heb eens een zo goed als blanco duplicaat ervan gemaakt, PM mij je mail eens dan stuur ik het door met wat uitleg. Kunt dan zien of het werkt voor jou

Quote:
PEEPHOLE druuuuuuuuuuugs toxic epo wtfBBQ kmoekakn editen lijpoog pur pijpegale

Last edited by Vrieskou; 07-01-2018 at 11:07.
Vrieskou is offline   Reply With Quote
Old 07-01-2018, 20:38   #1583   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

ik haat dat die shit zo it-technologisch gebaseerd is want in letterlijk elke vorm van online entertainment zijn ze constant over die zever aant praten

bij streamers, op twitter en nu zijn ze mid cast tijdens cs go daar ook al over bezig

kweetet tis mildly interessant en kvolg het zoals iedereen maar serieus fuck off kan iedereen er aub 5 seconden over zwijgen holy shit
Old 07-01-2018, 23:18   #1584   link
Avalanche
Senior Member

Avalanche's Avatar

Acku, is dit misschien wat je zoekt?

https://coinventory.net/
Avalanche is offline   Reply With Quote
Old 07-01-2018, 23:47   #1585   link
Vrieskou
Greven

Vrieskou's Avatar

Quote:
Originally Posted by Vrieskou View Post
Speaking of democracy:

https://horizonstate.com/
https://www.theguardian.com/australi...lick-and-a-tap

Zit al tijdje in portfolio, en begint tractie te krijgen.
Tijd om een stukje te liquideren, 500% boven originele inleg, en rising

Quote:
Old 08-01-2018, 07:51   #1586   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

Quote:
Originally Posted by Avalanche View Post
Acku, is dit misschien wat je zoekt?

https://coinventory.net/
Is het een site van u? Anders is het de mioment om te beginnen
Of ik doe het wel. Enige dat mij tegenhoudt is dat ik niet verantwoordelijk wil zijn voor security breaches van passwords of API keys

edit:
'Coinventory is a social media platform for the cryptocurrency world. Get inspired by experts, socialize with others and track your cryptocurrency investments! '

maar allez, altpocket.io zit ook zo al vol met community crap. Wie wil dat? Het risico is te groot, je wilt geen wandelen doelwit zijn voor hackers en boeven algemeen. Zal eens zien of hun imports werken toch
Old 08-01-2018, 12:57   #1587   link
rooz
volhardend verontwaardigd

rooz's Avatar

Hoe werkt zo'n hardfork?
M'n ethereum staat op hardware wallet, waar komen die ETZ dan terecht?
Old 08-01-2018, 13:19   #1588   link
-Tarantula-
Senior Member

Ik zou ook eens willen beginnen met bitcoin of ether etc te kopen, welke wallet geniet jullie voorkeur behalve de hardware wallet zoals usb stick?

is coinexchange interessant om te gebruiken bvb?
-Tarantula- is offline   Reply With Quote
Old 08-01-2018, 14:09   #1589   link
Sintendo
SINDUMBO

Sintendo's Avatar

Quote:
Originally Posted by acku View Post
Of ik doe het wel. Enige dat mij tegenhoudt is dat ik niet verantwoordelijk wil zijn voor security breaches van passwords of API keys
INB4 acku heeft het hele forum gehackt - deel 2
Sintendo is offline   Reply With Quote
Old 08-01-2018, 14:22   #1590   link
Muis
grml

Muis's Avatar

Quote:
Originally Posted by -Tarantula- View Post
Ik zou ook eens willen beginnen met bitcoin of ether etc te kopen, welke wallet geniet jullie voorkeur behalve de hardware wallet zoals usb stick?

is coinexchange interessant om te gebruiken bvb?
Als het over bedragen gaat hoger dan 1000€ is een hardware wallet zoals de ledger nano S beter. Tenzij je wilt daytraden, dan laat je het op een exchange staan. Bitgo en greenadress gebruikte ik vroeger als online wallet. Maar als het over grote bedragen gaat is een hw wallet een gemoedsrust.
Old 08-01-2018, 14:24   #1591   link
Muis
grml

Muis's Avatar

Quote:
Originally Posted by rooz View Post
Hoe werkt zo'n hardfork?
Jij hebt toegang op de ETZ blockchain tot ETZ tokens met je key van de originele blockchain op je hw wallet. Ledger Nano S brengen meestals een patch uit of software die dit voor jou kan doen als het een serieuze fork is. Dan kan je die zo verzenden naar een exchange die het support als die er is. Er zijn vaak ook online middelen die dit kunnen maar daar is altijd wel een risico aan verbonden.
Old 08-01-2018, 14:24   #1592   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

Quote:
Originally Posted by rooz View Post
Hoe werkt zo'n hardfork?
Is er ETZ?
Uw wallet adres is gekopieerd tijdens de fork (wat letterlijk een 1 on 1 kopie is van de data en nadien andere software om met die data te werken). Dus uw adres en keys zijn ook geldig op de nieuwe blockchain. Het enige dat je dan nodig hebt is een wallet neem ik aan van de nieuwe software om dan transacties te doen (zenden naar uw exchange beurs en verhandelen naar BTC is het meest logische).

Allez, dat is de theorie, heb nog altijd geen wallets (alles staat op exchanges) omdat ik geen lessen leer uit het verleden. Als de fork gebeurt terwijl je op exchange wallet zit, dan is het aan de exchange om u een nieuwe exchange wallet van de fork te voorzien met die som in. Bij coinbase duurde dat voor BTC/BCH half jaar en het is nu nog niet volledig bruikbaar.
Old 08-01-2018, 14:26   #1593   link
Kolb
Alles is fixbaar

Kolb's Avatar

Heb via Binance een market buy gedaan. Ik krijg kort "success" te zien. Maar de order komt niet in mijn "Order History". Ook mijn btc balance blijft hetzelfde. Zijn er gekende problemen met Binance?
Old 08-01-2018, 14:28   #1594   link
Muis
grml

Muis's Avatar

Quote:
Originally Posted by Kolb View Post
Heb via Binance een market buy gedaan. Ik krijg kort "success" te zien. Maar de order komt niet in mijn "Order History". Ook mijn btc balance blijft hetzelfde. Zijn er gekende problemen met Binance?
Check bij fills? Maar als je btc balance niet veranderd is na een refresh is er wss toch iets misgelopen.
Old 08-01-2018, 14:34   #1595   link
Kolb
Alles is fixbaar

Kolb's Avatar

Niks. Heb een 2de maal gekocht, ook niks. 3de maal krijg ik melding dat ik insufficient funds heb. Waarschijnlijk zijn die 2 eerste pogingen toch doorgegaan maar zie ik ze nog steeds niet (90 min later).
Old 08-01-2018, 14:56   #1596   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

Thank you for using Binance!

(heb nog geen problemen ondervonden, maar het kan altijd)
Old 08-01-2018, 14:59   #1597   link
Kolb
Alles is fixbaar

Kolb's Avatar

Ja lap, nu staan ze er dus wel tussen... (2x hetzelfde gekocht...)
Old 08-01-2018, 15:09   #1598   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

Dat is cryptocurrencyland, doe iets... bid en hoop
Old 08-01-2018, 15:24   #1599   link
Vrieskou
Greven

Vrieskou's Avatar

Ik doe een tiental trades op binance per dag gemiddeld, nog nooit probleem gehad zet bij u order history altijd de laatste 3 maanden aan en doe 'manuele' market buys via het orderboek en dan werkt dat perfect

Quote:
Old 08-01-2018, 16:29   #1600   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

Wel een interessant moment om te investeren

MARKTPANIEK

Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Thread Tools

Posting Rules