Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 02-10-2018, 15:43   #6941   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

twas bij tweakers ook al zo, kdacht van allez wa is hier feitelijk aan de hand
Old 02-10-2018, 17:41   #6942   link
blumcole
Chairman of the bored

Send a message via MSN to blumcole
kweetni, het zijn beide vrij average games
blumcole is offline   Reply With Quote
Old 02-10-2018, 17:52   #6943   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

Buckle up cole, ze gaan u lynchen.

REEEEE
Old 02-10-2018, 18:12   #6944   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

kvind da eigenlijk nie erg da types gelijk gulder witcher 3 nie speciaal vond
Old 02-10-2018, 18:15   #6945   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

Ik ook nie maar noem het aub nie de beste RPG aller tijden hé.
Old 02-10-2018, 18:29   #6946   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

euh

jawel
Old 02-10-2018, 20:16   #6947   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

Diegenen die Witcher 3 hier zo afkraken, hebben die eigenlijk Heart of Stone uitgespeeld?
ExReey is offline   Reply With Quote
Old 02-10-2018, 20:33   #6948   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

Ik kraak het niet zomaar af hé. Heel leuk verhaal, het scoort als RPG gewoon niet zo hoog in mijn roleplay boekje. Geralt sim action adventure met rpg elementen, dat misschien.

-een progressie systeem gelijk dat in tomb raider
-character creation protnul
-witcher sense (jama , ge kunt dat ook niet gebruiken!)
-combat stak mij echt serieus tegen
-scaled loot systeem is dikke schijt (waarom krijg ik een lvl 11 zwaard omdat ik level 11 ben na het met enorm veel moeite neer maaien van een legendarisch wezen?)
-Movement om het schijt van te krijgen

Het verhaal was goed hé gasten maar geef dat aub geen RPG of the century award. Het was nog erger of Jezus was terug gekeerd.
Nee, nooit tot Heart of Stone geraakt, kan mijzelf moeilijk dwingen het leuk te vinden hé, heb het nu al 4x geprobeerd met volle goesting.
Old 02-10-2018, 21:12   #6949   link
blumcole
Chairman of the bored

Ge gaat zeggen; cole, belachelijk hond; maar hetgeen mij het meeste stoort is dat camerastandpunt. Ofwel te dicht, ofwel te hoog. Da's weer iets consoleplebs, kweeget. En dat ventje dat dan zo achterlijk loopt.

De combat heb ik leren apprecieren voor wat het is, en het verhaal is ook wel chill, maar op één of andere manier krijg ik geen klik met dat spel. Nu, ik ga dat wel uitspelen. Ik ben wat aan't rondhossen op Skellege.
Old 02-10-2018, 23:12   #6950   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

hahahahaah ie vergelijkt het met fucking tomb fucking uncharted women's edition raider :') :') :') rastaman pls :')) :l')')')' l: )'()'( bfuhijdsdnbbnhsdnf

ja kheb maar tot daar kunnen lezen sry
Old 03-10-2018, 00:16   #6951   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Quote:
Originally Posted by ExReey View Post
Diegenen die Witcher 3 hier zo afkraken, hebben die eigenlijk Heart of Stone uitgespeeld?
Waarom DLC kopen en spelen als ik de main game nog niet uitgespeeld krijg wegens beu na twee derde?
Eigenlijk somt Jelliuz daar mooi ook al mijn minpunten op. Al kon het verhaal mij ook niet echt boeien trouwens. Herinner me vooral een paar knappe sidequests. Beetje zoals ik bij Elder Scroll-games heb. Of bij een AC, for that matter.

En ik heb ook geen AC meer uitgespeeld sinds Black Flag trouwens, maar ik hemel die games dan ook niet op alsof ze het beste zijn wat er te vinden is. Gewoon heel goed gemaakt voor wat het te bieden heeft.

Soit, tijd voor nog wat Odyssey.

Last edited by HeLLBirD; 03-10-2018 at 00:23.
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 03-10-2018, 08:52   #6952   link
DarthJabbaBoulet
Until the Light Takes Me

DarthJabbaBoulet's Avatar

Quote:
Originally Posted by Japisee View Post
kvind da eigenlijk nie erg da types gelijk gulder witcher 3 nie speciaal vond
Ik vind het maar normaal dat types zoals gij TW3 the best ever vinden.
Gij weet gewoon niet beter, ik begrijp dat. In uw beperkte ervaringen is dat inderdaad waarschijnlijk the best evah.
Ik weet niet of ik daar medelijden mee moet hebben of niet. Enerzijds zijt gulle gelukkig, anderzijds gaan jullie nooit de betere zaken ervaren.

Misschien laat ik jullie best gelukkig zijn in jullie kleine wereldje.

P.S. Gaat het lezen van de boeken wat vooruit ?

Quote:
Originally Posted by Matthias View Post
Bewoners betalen belastingen. Gasten hebben zich te gedragen: voeten vegen en niet te veel neuten.

Last edited by DarthJabbaBoulet; 03-10-2018 at 08:58.
DarthJabbaBoulet is offline   Reply With Quote
Old 03-10-2018, 10:54   #6953   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

hebt gij soms natte dromen van uwe generic main char in pakweg planescape torment

kdachtet nie

en nieje, ik lees feitelijk enkel graag buiten int park en tis te koud geworden jong
Old 03-10-2018, 11:23   #6954   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Quote:
Originally Posted by HeLLBirD View Post
Waarom DLC kopen en spelen als ik de main game nog niet uitgespeeld krijg wegens beu na twee derde?
Eigenlijk somt Jelliuz daar mooi ook al mijn minpunten op. Al kon het verhaal mij ook niet echt boeien trouwens. Herinner me vooral een paar knappe sidequests. Beetje zoals ik bij Elder Scroll-games heb. Of bij een AC, for that matter.

En ik heb ook geen AC meer uitgespeeld sinds Black Flag trouwens, maar ik hemel die games dan ook niet op alsof ze het beste zijn wat er te vinden is. Gewoon heel goed gemaakt voor wat het te bieden heeft.

Ik heb nu al een paar keer gekeken naar Odyssey, het ziet er wel goed uit. Ik heb Origins eigenlijk ook nog niet gespeeld.
Ik ben begonnen aan de hele library uit te spelen sinds vorig jaar, ik zit nu net aan Revelations.

W3 was een goede game met een steengoede story maar mankeerde vooral in het combat/movement/loot systeem. Zeker niet de beste game eva.
Guru is offline   Reply With Quote
Old 03-10-2018, 12:31   #6955   link
DarthJabbaBoulet
Until the Light Takes Me

DarthJabbaBoulet's Avatar

Quote:
hebt gij soms natte dromen van uwe generic main char in pakweg planescape torment

kdachtet nie
uw kinderhand/hart is gauw gevuld. Ik geef toe, er zijn momenten dat ik jaloers ben.

Quote:
en nieje, ik lees feitelijk enkel graag buiten int park en tis te koud geworden jong
ma nee gij, dat is wijvenpraat. Zijt ge een wijf Japisee ?

Quote:
Originally Posted by Matthias View Post
Bewoners betalen belastingen. Gasten hebben zich te gedragen: voeten vegen en niet te veel neuten.
DarthJabbaBoulet is offline   Reply With Quote
Old 03-10-2018, 21:03   #6956   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:

wait, gij zijt nu al aant spelen? da wilt zeggen dat ge minstens 100 euro hebt uitgegeven

rofl

los van hoe goed of slecht het is, zoveel geld geven aan een spel wtf
Old 04-10-2018, 00:24   #6957   link
blumcole
Chairman of the bored

Assassins Creed is plezant, maar zo; 15 euro in sales plezant

Old 04-10-2018, 08:02   #6958   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Ja dude. Ik heb die ganse serie van 1 tot den syndicate gekocht op steam toen het zon promo weekend was.
Guru is offline   Reply With Quote
Old 04-10-2018, 11:59   #6959   link
Ryuken
Tiger Riding Samurai

Ryuken's Avatar

Quote:
Altijd al gezegd dat TW3 gewoon een AC in een fantasy-jasje was, maar ik denk nu wel dat die reviewer niet echt veel RPG’s speelt.

https://www.pcgamer.com/assassins-creed-odyssey-review/
Ubisoft heeft al eens laten vallen dat uit The Witcher 3 goede dingen te halen valt om toe te passen in hun eigen open world games. Bij TW3 zijn veel questverhalen achter de setting en de NPC's de echte “sterren” of beter gezegd: ze komen zeer menselijk, geloofwaardig en als goed geschreven over. Best wel straf tussen al die Slavische dark fantasy mumbo-jumbo, al is die setting op zich ook uniek natuurlijk. Er is genoeg open world filler content in TW3 uiteraard en dat kan wel wat tegensteken na een tijdje spelen. Ik beschouw het zelf ook niet als een pure RPG, het is idd meer een mix maar uiteindelijk wel wereldklasse imo. Het is ook de manier waarop je een product aan de man brengt dat belangrijk is, een groter verschil met de traditionele uitgevers is niet denkbaar.
Bij AC921 of FC735 maakt ge vooral zelf uw verhaal bij een mooie wereldachtergrond, de focus is de open wereld en de spelsystemen zijn daar ook volledig op toegespitst. De NPC’s en subquests (laat staan het overkoepelende verhaal) lijken me beduidend minder memorabel of belangrijk daar. Ieder zijne meug hé.

On-topic: terug met Battle Brothers bezig (Jagged Alliance 2/XCOM in een Duitse, Middeleeuwse low-fantasy setting), binnenkort is de eerste DLC “Beasts & Exploration” er, hopelijk slagen ze er nog in om de battle maps zelf visueel gevarieerder te maken. De eerste developer blogs zijn alleszins veelbelovend.

Last edited by Ryuken; 04-10-2018 at 12:26.
Ryuken is offline   Reply With Quote
Old 04-10-2018, 12:06   #6960   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Quote:
Originally Posted by Ferrex View Post
wait, gij zijt nu al aant spelen? da wilt zeggen dat ge minstens 100 euro hebt uitgegeven

rofl

los van hoe goed of slecht het is, zoveel geld geven aan een spel wtf
Ik heb, sinds het begin, van elke AC de versie met het beeldje gekocht. Nu dus ook weer. Wel de versie van max 150 euro (wat herleidt wordt naar 125 wegens altijd wel korting met punten uit de store). Wat op zich niet zo'n zotte prijs is, als je ziet dat het spel samen met season pass al 100 euro kost.
AC is ook het enige spel waar ik nog een collector's editie van koop. En bovendien het enige spel dat ik dit jaar day one gekocht heb. Het boeit allemaal zo niet meer, dus er mag al eens een zottigheidje vanaf.

Odyssey is trouwens echt wel de moeite. Ga nog enkele uren verder spelen om te zien of alles op niveau blijft, maar zoals het er nu uitziet, hebben ze zichzelf toch -onverwacht- overtroffen.
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules