Go Back   Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Hardware & Software

Reply

Thread Tools
Old 06-06-2007, 19:01   #101   link
silence
Senior Member

Quote:
Originally Posted by jmke View Post
rip to HDD, remove reclame
pff dat is allemaal goed en wel maar zoals buize al opmerkte dat neemt toch wel het gebruiksgemak weg.

Mijn x-files collectie bestaat al uit 59 DVD's begin dat eens op uw hdd te zetten
silence is offline   Reply With Quote
Old 06-06-2007, 19:24   #102   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Dat men reclame zet op huurdvd's vind ik normaal, maar op gekochte DVD's vind ik dit absoluut ongepast. Je moet eens een kleine van 3j in huis hebben die naar Sneeuwwitje wil kijken en dan staan daar zomaar eventjes 12 minuten reclame voor die je niet kan skippen Leuk ze!

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
lapino is offline   Reply With Quote
Old 06-06-2007, 19:28   #103   link
jmke
★★[M]★★

jmke's Avatar

Quote:
Originally Posted by silence View Post
pff dat is allemaal goed en wel maar zoals buize al opmerkte dat neemt toch wel het gebruiksgemak weg.

Mijn x-files collectie bestaat al uit 59 DVD's begin dat eens op uw hdd te zetten
da's nog geen 250gb pff
Old 06-06-2007, 19:45   #104   link
^Kristof^
Senior Member

Quote:
Originally Posted by lapino View Post
Dat men reclame zet op huurdvd's vind ik normaal, maar op gekochte DVD's vind ik dit absoluut ongepast. Je moet eens een kleine van 3j in huis hebben die naar Sneeuwwitje wil kijken en dan staan daar zomaar eventjes 12 minuten reclame voor die je niet kan skippen Leuk ze!
Dat is net een doelgroep die zeeeer vatbaar is voor zo'n reclame eh
^Kristof^ is offline   Reply With Quote
Old 06-06-2007, 19:59   #105   link
Nieker
Punk in drublic

Nieker's Avatar

Quote:
rip to HDD, remove reclame
Kerel... open source dvd software, DVD rippen naar HD en wat weet ik nog allemaal is niet echt weggelegd voor de gemiddelde gebruiker
Nieker is offline   Reply With Quote
Old 06-06-2007, 20:17   #106   link
^Kristof^
Senior Member

pas op, da zijn toch één van die dingen die 'ze' snel kunnen, vergeleken met andere "doodsimpele" dingen
^Kristof^ is offline   Reply With Quote
Old 06-06-2007, 20:52   #107   link
silence
Senior Member

Quote:
da's nog geen 250gb pff
Ja maar als een avid verzamelaar van dvd boxen ga ik zeker niet toekomen met 250gb hoor

Geloof me, ik heb het vaak overwogen maar het zal mij uiteindelijk meer tijd en energie kosten dan gewoon dat dvd enkele minuutjes vroeger in mijn dvd speler te steken
silence is offline   Reply With Quote
Old 06-06-2007, 21:06   #108   link
Awoujol
Ancien

Awoujol's Avatar

Tis een investering he. Ik zit met 2 tera aan HDD's waarvan 1,5 volstaat met series en films. Als je bedenkt dat je voor een 750 gig schijf een 230 euro neertelt, dan valt dat in verhouding met de aankoop van DVD's enorm goed mee.
Awoujol is offline   Reply With Quote
Old 06-06-2007, 22:24   #109   link
jmke
★★[M]★★

jmke's Avatar

<€100 voor 500gb in de winkel nu al
Old 06-06-2007, 22:27   #110   link
Awoujol
Ancien

Awoujol's Avatar

Quote:
<€100 voor 500gb in de winkel nu al
Ik betaal mijn 750 gig seagates maar 160 of zo dus ja, daar laat ik ze niet voor liggen.
Old 06-06-2007, 22:34   #111   link
Nieker
Punk in drublic

Nieker's Avatar

Pff 750GB op 1 schijf. Ik zou hem toch serieus knijpen moest ik opeens een klik horen uit die harde schijf... Dan verdeel ik mijn spullen toch liever iets meer over verschillende schijven.
Old 06-06-2007, 22:43   #112   link
Awoujol
Ancien

Awoujol's Avatar

Quote:
Originally Posted by Nieker View Post
Pff 750GB op 1 schijf. Ik zou hem toch serieus knijpen moest ik opeens een klik horen uit die harde schijf... Dan verdeel ik mijn spullen toch liever iets meer over verschillende schijven.
Niet als je er zo 3 of 4 in RAID 5 of 6 gaat steken.
Old 07-06-2007, 00:47   #113   link
jmke
★★[M]★★

jmke's Avatar

Quote:
Pff 750GB op 1 schijf. Ik zou hem toch serieus knijpen moest ik opeens een klik horen uit die harde schijf...
ja want iedereen weet dat als uw HDD crashed waarop ge al die DVDkes hebt geript voor easy access, die DVDkes ook ineens allemaal om zeep zijn....

...
Old 07-06-2007, 01:06   #114   link
Nieker
Punk in drublic

Nieker's Avatar

Tis dat ik ze zou volzetten met dvdkes voor easy access
Old 07-06-2007, 11:16   #115   link
jmke
★★[M]★★

jmke's Avatar

daar ging het idd over
http://forum.shrimprefuge.be/showpos...&postcount=101
Old 08-06-2007, 00:52   #116   link
Takeshi
ALPPALP

Takeshi's Avatar

Send a message via MSN to Takeshi
Ik heb vandaag bij Vandenborre paar Panasonic 32-42 inch (schat ik) plasma's zien staan voor schappelijke prijs. (1200-1500 eur, dus ik zou die aan import goedkoper moeten vinden) en ik vond de beeldkwaliteit en vooral de kleuren best wel goed. Zie ik dat nu fout (in winkels komt het altijd beter over imo) of zijn dat goeie Tvtjes?
Takeshi is offline   Reply With Quote
Old 08-06-2007, 01:16   #117   link
Nieker
Punk in drublic

Nieker's Avatar

Panasonic Viera's zijn wel zowat de betere plasma's op dit moment. Ik ben ook aant kijken voor zo eentje Als ik van jou was Takeshi, dan zou ik gaan voor zo'n mooie HD ready Panasonic Viera en NIET voor een veel te dure Full HD plasma.
Old 08-06-2007, 01:20   #118   link
Takeshi
ALPPALP

Takeshi's Avatar

Quote:
Panasonic Viera's zijn wel zowat de betere plasma's op dit moment. Ik ben ook aant kijken voor zo eentje Als ik van jou was Takeshi, dan zou ik gaan voor zo'n mooie HD ready Panasonic Viera en NIET voor een veel te dure Full HD plasma.
Jup, dan zou ik toch rond de 40 inch voor een 1100 eur moeten zien te vinden, als Techdata die heeft natuurlijk :s
Old 08-06-2007, 01:26   #119   link
Nieker
Punk in drublic

Nieker's Avatar

Ze staan niet bij de 'vendors' op de site van techdata, al weet ik niet of dat er eigenlijk iets toe doet Maar 1100 euro lijkt mij nog wel een reasonable price aangezien er in de makro al een viera 37" stond voor 888 euro.

Als je vragen hebt over een bepaald model moet je eens op avforums.com kijken. Voor elk model bestaat er wel een thread, en dan heb je direct tientallen ervaringen en tips.
Old 08-06-2007, 01:32   #120   link
Takeshi
ALPPALP

Takeshi's Avatar

Quote:
Ze staan niet bij de 'vendors' op de site van techdata, al weet ik niet of dat er eigenlijk iets toe doet Maar 1100 euro lijkt mij nog wel een reasonable price aangezien er in de makro al een viera 37" stond voor 888 euro.

Als je vragen hebt over een bepaald model moet je eens op avforums.com kijken. Voor elk model bestaat er wel een thread, en dan heb je direct tientallen ervaringen en tips.
Ik heb soms mijn twijfels over TV's uit Makro en aanverwanten. Ik weet bvb dat Sony daar speciale types voor maakte: klein verschilletje in modelnaam, maar met wat minder features. Is soms misleidend...

De reden waarom ik graag bij Techdata zou kopen is dat ik nog een 1400 eur aan overuren heb staan die ik dan belastingsvrij kan besteden bij Techdata (lijkt mij achterpoort gedoe van werkgever, maar #care)
Reply

Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Hardware & Software

Thread Tools

Posting Rules