Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 11-12-2018, 13:37   #21   link
Divolinon
Una

Divolinon's Avatar

Send a message via ICQ to Divolinon Send a message via MSN to Divolinon Send a message via Skype™ to Divolinon
Quote:
Originally Posted by Alex View Post
Defiance hit wrs in een week of 2.
Morgen.
Old 14-12-2018, 14:45   #22   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Woop! Indeed, it's here. Paladins tribal is terug competitief. Oud deck van onder het stof gehaald met Hojan en Hidden Road Smuggler er bij en nu ranked masters mee gehaald. Goede counter tegen skycrag aggro. De meesten hadden nog niet echt door hoe ze best konden aanpassen aan de nieuwe set

Ik ben fan

Quote:
Originally Posted by ExReey View Post
Ik denk niet dat een spel méér op Heartstone kan trekken zonder het te zíjn, maar bon.

Er zou eens iemand een goeie vergelijkende review moeten maken tussen Hearthstone, MtG, Eternal, Duelyst, Artifact en The Elder Scrolls Legends.
Want een gewone mens ziet het bos niet meer.
Heeft er iemand al Artifact gespeeld?

MtGO of Arena laat ik aan iemand anders over. Sowieso het meeste diepgang, maar economy gewijs waarschijnlijk de gierigste van ze allemaal.

Duelyst heb ik een tijdje gespeeld. Movement/positioning van je units op het bord vond ik een plezante twist (en vooral de daily puzzles) maar het ontbrak wat aan variatie daar buiten. Op zich wel tof spel maar toen ik er mee kapte was het wel al wat aan het doodbloeden. Aan nieuwe units geraken (orbs) was niet super eenvoudig. Start van het spel was ook wel beetje traag en gelijkaardig.

Legends; de 2 lanes opzet was nieuw maar zet Artifact nu verder. Vond de lane effects iets te willekeurig. Meerwaarden tov HS: meerkleuren deck opties en iets meer effecten op twee lanes. Misschien de duidelijkste voortzetting van HS.

Eternal zie ik meer als de MtG versie van HS. Net zoals in Magic moet je blockers declaren en zijn counter spells/combat tricks mogelijk, maar de mechanics van Eternal passen beter in een digitaal formaat. Power/mana management is a thing, maar pak minder wreed dan in Magic. Mana screw of flood waardoor je een spel automatisch verliest komt hier veel minder voor dan in MtG. Het meest vrijgevige spel van ze allemaal IMO, je kan ook altijd sealed of draft spelen zonder dat je een collectie nodig hebt.
Als je wat aan het rondzoeken bent, zou ik het sowieso uitproberen.
Alex is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules