Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Hot Wheels

Reply

Thread Tools
Old 03-03-2015, 22:33   #101   link
Wazeiterna?
Welingelichte bron

Wazeiterna?'s Avatar

Daar zullen dan wel torenhoge contractverbrekingskosten tegenover staan denk ik. En buiten teams zoals Ferrari of Mercedes zie ik eigenlijk niemand die zoveel speling op het budget heeft om zoiets te kunnen betalen. Red Bull is misschien het enige team dat zoiets imo nog zou kunnen presteren.

(↑ Ceci n'est pas une menace ↑)
Wazeiterna? is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2015, 10:06   #102   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Voorlopig ziet het er ook niet naar uit dat Honda snel mag hopen op andere klanten, al bij al waren de tests vrij desastreus en alle rook rond het ongeluk van Alonso doet toch ook veel twijfels verschijnen. Jammer dat Fernando Melbourne moet missen, trouwens. Ik denk dat Honda vooral hoopte op de kleinere, ondertussen gesneuvelde teams. Lotus is net overgestapt naar Mercedes en Sauber is te sterk verbonden met Ferrari, net zoals Torro Rosso vast hangt aan RB-Renault.

Al zou Red Bull inderdaad een potentiŰle kandidaat voor Honda kunnen zijn. De ontevredenheid over Renault was vorig seizoen best groot, indien het dit jaar opnieuw tegenvalt zou het geen gek idee zijn om eens naar Honda te knipogen. Renault heeft trouwens laten doorschemeren dat het opnieuw nadenkt over een eigen team.
Old 04-03-2015, 12:33   #103   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Christian Horner, huilende hypocriet maat.
http://en.espnf1.com/f1/motorsport/story/193343.html

Red Bull mocht 4 jaar lang ongegeneerd domineren, geen vuiltje aan de lucht. Mercedes heeft ÚÚn (!) seizoen van suprematie mogen genieten en 't is drama.
Old 05-03-2015, 13:39   #104   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Oei, slecht nieuws voor Sauber. Giedo Van der Garde beweert dat hij over een contract beschikt om er in 2015 te racen. Daar de stoeltjes naar Nasr en Ericsson zijn gegaan, maakt onze Noorderbuur er een rechtszaak van. Een pijnlijke kwestie, voor beide partijen. Van der Garde is ongetwijfeld niet Úcht op zoek naar een zitje bij Sauber, gezellig zou het er toch niet zijn, wel compensatie. Zonder geldig contract zou hij er immers geen rechtszaak van durven maken, lijkt me. En daar Sauber in financieel slechte papieren zit, zou dit wel eens een lelijke doodsteek kunnen zijn.
Old 05-03-2015, 18:29   #105   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

Quote:
Fernando Alonso's most striking symptom after crashing in Barcelona eleven days ago was a total loss of memory.

The Spanish daily El Pais claims that when the 33-year-old regained consciousness, he thought it was 1995.

"I'm Fernando," he told doctors, "I race karts and I want to be a formula one driver."

The newspaper said Alonso took a week to recover his memories of the past 20 years, including his Minardi debut in 2001, his two titles with Renault and his switch from Ferrari to McLaren-Honda for 2015.

F1 Fernando Alonso crash Barcelona McLaren-Honda
Doctors and marshals around Fernando Alonso. (Photo: WRi2)
McLaren, however, claims every medical test and scan has subsequently shown Alonso to be completely injury and symptom free, although doctors have sidelined him for Australia for fear of the potentially fatal 'second impact syndrome'.

This has raised eyebrows within the medical community.

"Invoking this hypothesis to justify him not racing next weekend makes no sense in this case," said Barcelona neurologist Dr Rafael Blesa.

"They (McLaren) claim all checks show no injury, meaning that the brain is just as it was before the accident. In that case, the first impact would have no effect in the event of a second," he explained.

On the other hand, FIA accident experts have been bought in by McLaren to study circumstances in which the MP4-30 exterior was virtually untouched but components within completely shattered.
Old 05-03-2015, 19:29   #106   link
zinno
Senior Member

Het waas dat rond de crash van Alonso hangt wordt dikker en dikker, de crash op zich had niet veel om het lijf dus er moeten daar toch andere zaken spelen die McLaren-Honda niet aan het grote publiek willen laten weten.
zinno is offline   Reply With Quote
Old 06-03-2015, 09:03   #107   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Er zouden zelfs enkele teams een boycot overwegen gezien de vele vraagtekens en de vage communicatie van McLaren. Volgens het Duitse Bild willen enkele teams er zeker van zijn dat dit tot op het bot wordt onderzocht, in plaats van mist te spuien. Geen onlogische vraag. Anderzijds stinkt dit allemaal naar stemmingmakerij en sensatiezucht, het verhaal in bovenstaand artikel lijkt me sterk. Idem wat betreft een boycot. Heel wat journalisten zijn zich bovenal aan het opwarmen voor de start van het seizoen, lijkt me. Ook al neemt het niet weg dat het een bizar incident blijf waar ongetwijfeld meer over te vertellen valt dan 'een ongelukkige windstoot'.

Beter nieuws: Manor zal 100% zeker starten in AustraliŰ, hun wagen (een aangepaste versie van de Marussia 2014) is geslaagd voor de finale crashtest. Hoera!

EDIT - Boycot wordt al in alle talen ontkend in Melbourne.

Last edited by Potenza; 06-03-2015 at 13:18.
Potenza is offline   Reply With Quote
Old 06-03-2015, 11:18   #108   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

Dat het begint met een ongelukkige windstoot, al goed en wel, maar ze moeten niet onder de mat schuiven dat er wel eens wat meer mis is met hun piloot. Het is niet dat ze hem zijn privacy moeten gunnen zoals Schumacher.
Old 10-03-2015, 18:01   #109   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Manor is ook compleet, zoals verwacht twee anonieme snullen (Roberto Mehri en Jordan King als testrijder) die wat poen meebrengen. Ik ben benieuwd!

Tussen haakjes:

Old 10-03-2015, 19:11   #110   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

Old 11-03-2015, 18:55   #111   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Hopla, Giedo Van der Garde moet zijn zitje krijgen volgens het Australische gerechtshof. Geen verrassing daar hij al in een Zwitserland gelijk kreeg en niemand er zo'n zaak van zou gemaakt hebben zonder een relatief waterdicht contract. Uitkopen wordt moeilijk voor een team dat elke cent moet omdraaien, ik vrees dat Ericsson mag opkrassen.

Wat op zich geen fuck uitmaakt, een rasechte paydriver. Niet dat Van der Garde me beter lijkt. Al kan ik me moeilijk voorstellen dat het een gezellig weekend zal worden, gegeven dat hij effectief zal racen.
Old 11-03-2015, 21:19   #112   link
Wazeiterna?
Welingelichte bron

Wazeiterna?'s Avatar

Het ziet er toch niet naar uit dat VDG op de grid zal staan, vermits rijderswissels blijkbaar morgen al voor 16u ofzo moeten worden doorgegeven.

En pakt die Hollander dan geen sponsorgeld mee? In dat geval kan hij misschien beter eens gaan praten met Philippe Adams voor hij kost wat kost bij een team als het huidige Sauber wil instappen. Adams heeft tot op de dag van vandaag nog altijd spijt van hoe zijn F1-avontuur bij Lotus destijds is gelopen en de financiŰle inspanningen die hij en z'n familie hebben moeten leveren. Kerel is tegenwoordig verkoper in een Seat-garage.

(↑ Ceci n'est pas une menace ↑)
Wazeiterna? is offline   Reply With Quote
Old 11-03-2015, 21:52   #113   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

Quote:
Originally Posted by Potenza View Post
Hopla, Giedo Van der Garde moet zijn zitje krijgen volgens het Australische gerechtshof.
Uitkopen wordt moeilijk voor een team dat elke cent moet omdraaien, ik vrees dat Ericsson mag opkrassen.
Hory shet. FÓrs. In de normale leefwereld ben je niet echt meer welkom bij je baas als je tegen hem een rechtszaak aanspant.
De F1 wereld is echter zeer hard en zeer competitief. Hoe lang loopt VDG zijn contract?
In het begin zal het wel ongemakkelijk zijn, maar het lijkt me eerder een "deal with it" situatie te worden.
Old 12-03-2015, 08:56   #114   link
Rufus
PimpMeister

Ze kunnen hem ook kloten en na 1 ronden binnenroepen omdat er zogezegd iets mis is met de motor.
Old 12-03-2015, 09:19   #115   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Quote:
Originally Posted by Rufus View Post
Ze kunnen hem ook kloten en na 1 ronden binnenroepen omdat er zogezegd iets mis is met de motor.
Sterk idee, dat helpt Sauber Úcht vooruit.

Hoe straf het ook is, uiteindelijk beschikte Giedo simpelweg over een geldig contract, punt. Sauber is volledig in fout.
Old 12-03-2015, 10:26   #116   link
Rufus
PimpMeister

Quote:
Sterk idee, dat helpt Sauber Úcht vooruit.

Hoe straf het ook is, uiteindelijk beschikte Giedo simpelweg over een geldig contract, punt. Sauber is volledig in fout.
Ik zeg gewoon dat ze dat zouden kunnen doen.
En naar mijn mening als ze zo hard beweren dat het gevaarlijk is dat hij zou rijden zouden ze dat moeten doen.
Voor de veiligheid van de andere rijders haja.

Last edited by Rufus; 12-03-2015 at 10:35.
Rufus is offline   Reply With Quote
Old 12-03-2015, 12:40   #117   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Dat is gewoon de enige reden die de advocaten konden bedenken om zijn contract niet na te komen. Wat uiteraard een flauwe reden is, je kan evenwel moeilijk verwachten dat Sauber onmiddellijk en ruiterlijk toegeeft "Ahja, juist! Sorry, Giedo! Welkom!".
Old 12-03-2015, 12:42   #118   link
Rufus
PimpMeister

Quote:
Dat is gewoon de enige reden die de advocaten konden bedenken om zijn contract niet na te komen. Wat uiteraard een flauwe reden is, je kan evenwel moeilijk verwachten dat Sauber onmiddellijk en ruiterlijk toegeeft "Ahja, juist! Sorry, Giedo! Welkom!".
Ik weet ook wel dat die reden belachelijk is. Ben wel benieuwd wat het gaat geven.
Old 12-03-2015, 13:00   #119   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

Presteren staat boven kibbelen en details.
Ik vind het toch maar walgelijk hoe Hamilton zijn contract bij Mercedes pas verlengde toen hij in de laatste ronde de wereldtitel veroverde.
Old 12-03-2015, 13:13   #120   link
zinno
Senior Member

Geen van der garde op de startgrid dit weekend, volgens Auto, Motor und Sport heeft de kledde geen superlicentie .....
zinno is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Hot Wheels

Thread Tools

Posting Rules