![]() |
![]() |
#381 link |
lijkkist
|
Die van $350. Core+gamblers chest.
Ik heb er wat over liggen lezen. Het is een heel random en brutaal spel. Vooral door alle dice rolls die je moet doen. Op enkele facebookgroepen zijn mensen vooral laaiend enthousiast. Het zou "een unieke ervaring" moeten zijn. Langs één kant vraag ik me dan af of ik voor random, veel dice rolls en moeilijk spel niet beter met D&D ben. Maar ik heb nog tijd ![]()
![]() |
#382 link |
Senior Member
|
Ik twijfel nu ook precies om $350 te pledgen, op dit moment probeer ik iemand te vinden met een copy waardoor ik het eerst uit kan proberen. Het is een echte RPG: je kan fur, claws, organen,... van monsters die je verslagen hebt looten en gebruiken voor armor of de opbouw van je dorp.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#383 link |
lijkkist
|
https://www.kickstarter.com/projects.../posts/1761318
Ben toch blij dat ik voor de limited edition ben gegaan van de core rulebook ![]()
![]() |
#384 link |
Senior Member
|
Kickstarter van KDM is afgelopen. Een ongelooflijke 12.4 miljoen dollar.
Zelf heb ik $535 gepledged voor de 1.5 core game, Gambler's Chest en de 4 beste 1.0 expansies: Dragon King, Gorm, Flower Knight en Dung Beetle Knight, alsook een extra rulebook, just in case. De 1.5 expansies heb ik laten liggen, zal die wel eens oppikken als er ooit een nieuw KS project komt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#387 link |
lijkkist
|
Bijna Endure The Stars dat gaat aankomen, Gloomhaven dat op de boot zit. Januari - Februari worden zo'n supermaanden. Kan niet wachten om er aan te beginnen!
![]() |
#393 link |
Senior Member
|
https://www.kickstarter.com/projects...token=17c7df57 Ben tempted voor de Bulwark. nvrmnd, blijkbaar gewoon eens rondkijken voor een "Cajon" tassen. Even groot als de grootste zak vd kickstarter voor 1/4e van de prijs.
Growing old is inevitable, growing up is optional Last edited by Turtle; 21-01-2017 at 13:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#394 link |
lijkkist
|
Dungeon Time is net toegekomen
![]()
![]() |
#397 link |
Typo Master
|
Is een zin die je over elk spel kan zeggen...
Om te antwoorden, de dungeon interactiviteit is wat er goed aan is in de originele, samen met de kaart combo's en overwegingen. En de vele manieren om het op een leuke manier te spelen, zie de Epic variant. Dus zeer benieuwd wat deze Quest gaat brengen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#398 link |
Senior Member
|
Nieuwe KS van Garphill Games live, betreft de 2 expansies van Raiders of the North Sea
![]() https://www.kickstarter.com/projects...rofile_created |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|