![]() |
![]() |
#1081 link | |
wadist
|
Quote:
![]() |
![]() |
#1086 link |
wadist
|
https://twitter.com/mathieuvdpoel/st...88084437221380
spijtig dat albert niet zijn automechanieker is, had nooit plat gereden met correcte tactische wissels
![]() |
#1088 link | |
Senior Member
|
Quote:
Nederlandse sul. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1089 link |
wadist
|
Wanneer we het kamp van Van der Poel voorleggen dat Van Aert dankzij zijn speciale banden en hogere druk slechts één keer lek reed, schieten ze in een colère. “Die groene banden zijn sneeuwbanden. Er lag toch geen sneeuw? Die sneeuwbanden zijn stokoud, geïntroduceerd door Dominique Arnould en de Franse crossers in de jaren 90. Iedereen lachte hen toen uit. Zo’n rommel was het. En denk je dat wij de bandendruk niet hebben verhoogd? Dat Wout zo weinig lek reed, was puur geluk”, aldus Roodhooft.
Het geluk van de kampioen: we hoorden het ook bij de andere campers, op die van Van Aert na. “Weet je wat ik nog het ergste vind? Dat sommige Belgische supporters mij toeriepen dat wij te gierig zijn om goed materiaal te kopen”, zegt Adrie van der Poel. “Complete onzin. Dit was pure pech. Mathieu heeft dit seizoen nog niet één keer lek gereden. En nu vier keer op één cross. Dan mag je nog de beste zijn, winnen is dan uitgesloten.” ![]()
![]() |
#1090 link |
Senior Member
|
Lachen dat zoiets van Adrie gaat komen, dezelfde Adrie die 2 uur voor de koers 2 keer over het parcours is gaan lopen.
De modder holds many secrets haha. Ik weet wat je probeert te doen, maar ik ben geen VA supporter. VDP heeft gewoon verloren omdat die zich niet heeft aangepast. Adrie kan zagen zoveel hij wilt, maar die banden bestaan al 15 jaar. Er is geen investering nodig, die banden liggen waarschijnlijk nog ergens in hunne camion. Parcours deftig bekijken rofl. Misschien volgende keer gewoon de hindernissen wegnemen en over het gras knallen. Last edited by Lycas; 30-01-2017 at 12:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1094 link | |
Senior Member
|
Quote:
Dat is toch niet dezelfde die ook Federer - Nadal deed gisteren? Wat een droog gedoe was me dat. En ik ga Renaat en José oprecht missen ![]()
![]() |
![]() |
#1095 link |
Kwek
|
Die Hollandse van de tennis op Eurosport is idd dramatisch. Dan is diene Hollandse gast tenminste nog doenbaar. Maar in het algemeen is Eurosport wel vreselijk voor tennis. Die debielen van sporza geven daar intussen ook al commentaar, helaas... Eigenlijk kan ik mij nauwelijks een goeie Nederlandstalige tenniscommentator voor de geest halen. Heel misschien Marc De Hous nog, die weet tenminste nog waarover hij spreekt omdat hij op topniveau getraind heeft. Ze kunnen niet eens Federer zijn naam fatsoenlijk uitspreken. Feederer
![]()
![]() |
#1097 link |
Senior Member
|
Veldrijden op zijn best dit
![]()
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|