![]() |
![]() |
#61 link |
Stainboy
|
Ondertussen wat van mijn gekochte games gespeeld.
Ticket To Ride Europe: enorm leuk spel. Ik had wat schrik dat de map wat te groot zou zijn voor twee spelers, maar je kan best wel goed blokkeren. Dice Town: dobbelstenen ftw! Spel is helemaal wat ik er van verwacht had. Gewoon een leuk spel met voldoende interactie. Coloretto: Was eerst nog aan het twijfelen om Aquaretto aan te schaffen, maar dat kost 3-4x zoveel. De gameplay is wat simpeler, maar voor zijn prijs zeker de moeite. Spel is gespeeld op 5 minuten tijd en uitgelegd op een halve minuut. Perfecte filler dus. Wel spijtig dat de kaarten zo saai zijn. Een grijze achterkant en op alle kaarten de afbeelding van een kameleon. Dat kon toch echt wel beter. Fzzt!: Beste naam ooit! Eenvoudige regels en werkt ook goed met twee spelers. Nog wel niet kunnen testen met meerdere spelers. Eveneens een leuke filler. De afbeeldingen van de robots zijn geslaagd, maar had toch liever wat verschillende tekeningen gezien. Jungle Speed: Mijn versie heeft een houten totem, hardcore! Ik kan de haat voor dit spel wel goed begrijpen, moet echt wel in de juiste stemming zijn om dit te willen spelen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 link | |
Typo Master
|
Quote:
En anders, allemaal rubberen afwas handschoenen aan ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 link |
Typo Master
|
Net Dog gekocht, super spel.
![]() Ooit op bretspielwelt gespeeld. Snapte er toen niet veel van, maar genoeg om er van te genieten. Net met de vrienden getest, en het smaakt naar een team game. Lekker elkaar kloten, I wub it ! 'k Zal mij is bezig houden met een pagina te maken ( als die er nog niet is ). |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 link |
Typo Master
|
's up Dog ! Pagina is gemaakt
![]() Hopelijk een beke duidelijk, want heb er niet zoveel tijd ingestoken ![]() Dice town ook is adden... was wel fun spel eigenlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 link |
Bordspelnerd
|
Denk dat ik Stoom ga verkopen. Het valt niet echt in de smaak in onze groep. Het is wat te heavy voor ons, denk ik. Geen slecht spel, daar niet van.
http://www.boardgamegeek.com/boardgame/27833/steam ![]() Zou er wel 25 voor willen. (41,2 euro bij Adriaensen, 41,9 bij time2game.be, 45 euro bij gamestore Deurne) Als er hier niemand interesse voor heeft, zal het ebay worden. ![]() Edit: Nederlandse versie, trouwens. Last edited by Fidoh; 14-04-2010 at 14:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 link |
feel the music.
|
Wel ik vond het goed meevallen/ normaal en dacht dat het er altijd toch zoveel waren, ik vroeg me gewoon af hoe jullie het speelden. Dan moeten die ander maar niet memmen, die dan weer in ferm contrast stonden met een paar TE 'actieve' spelers. Ervoor gaan is 1 ding, maar tmoet wel geestig blijven
![]() En dan nog durven neuten omdat ik "hoofdstadschrijver" afkeur voor Herman Brusselmans. "Ja, maar dat is 1 woord, ik geef Nederlands en zal het wel weten", mijn kloten ook jom, das cheaten ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|