Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Reply

Thread Tools
Old 20-03-2007, 21:20   #81   link
Unzip Attack
Self-proclaimed genious

Unzip Attack's Avatar

who fuckin cares of je spierbal bent of niet, als je jezelf er maar goed bij voelt ? ik heb massa's meer respect voor iemand die in zijn kleine vrije tijd die hij heeft nog iets aan sport wil doen en er plezier uit haalt, dan dat hoopje werkloze patsertjes die als zotten in die fitness godganse dagen zitten sjiek te doen met ocharmpjes piemelgewichtjes...
Unzip Attack is offline   Reply With Quote
Old 20-03-2007, 21:24   #82   link
Corax
Senior Member

Corax's Avatar

True. Alleen is het jammer dat iedereen denkt dat krachtsporters werkloze patsertjes zijn.
Corax is offline   Reply With Quote
Old 20-03-2007, 21:30   #83   link
Unzip Attack
Self-proclaimed genious

Unzip Attack's Avatar

Quote:
Originally Posted by Corax View Post
True. Alleen is het jammer dat iedereen denkt dat krachtsporters werkloze patsertjes zijn.
om een krachtsporter te zijn moet je een sport beoefenen, 90% van die patsers doen in hun heel leven niet 1 wedstrijd mee en zien het puur als 'ik wil dikke spieren hebben'. ik heb enorm veel respect voor iemand die bv aan gewichtheffen ofzo doet, maar iets als trekken of voorslaan zie ik zo goed als nooit iemand doen in de fitness... veel respect voor sporters, minder voor zogezegde sporters die het vooral met hun mond en een hoop suplimenten doen.
Unzip Attack is offline   Reply With Quote
Old 20-03-2007, 21:38   #84   link
Sepulfly
Tleger waser

Sepulfly's Avatar

Quote:
Originally Posted by Farah View Post
Zalig, straks haal ik je nog in! (Momenteel 52,5 kg bereikt!) Hoe groot ben jij, Sepul?
Aha. 1m69. Mijn gebalanceerd gewicht, toen ik nog trainde was trouwens ket 52,5kg. Dat was dan met amper vetreserves. Nu zit ik er wat over omdat ik al 2 jaar niets meer van echte sport doe. Momenteel terug begonnen met wat conditie- en krachttraining en ben deze maand van 58,5 naar 56,4 gezakt, dus geef dat nog een tijdje en we zullen gelijk staan.

Ga je trouwens een buikje krijgen? Want dan word je stilletjesaan wel de sex.
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
Sepulfly is offline   Reply With Quote
Old 20-03-2007, 21:43   #85   link
eaurouge
Senior Member

Quote:
Originally Posted by groenschoen View Post
Daarom dat het zo populair is h, maar jij zal alles gestudeerd hebben over de stof en na enorm veel onderzoek tot die conclusie gekomen zijn?
Omdat iets populair is werkt het per definitie?
Zoals wannes dus zegt, het heeft hl weinig effect. En nee ik heb er niet voor gestudeerd, maar ken iemand die dat wl heeft gedaan
eaurouge is offline   Reply With Quote
Old 20-03-2007, 21:48   #86   link
groenschoen
Miskend genie

groenschoen's Avatar

En ik ken iemand die zei dat alleen arische mensen mochten leven, had hij soms gelijk? "I know a guy who knows a guy"-verklaringen zijn nu niet echt iets wat we hier serieus gaan nemen.
Old 20-03-2007, 21:52   #87   link
eaurouge
Senior Member

Jongen geloof wat ge wil, en pak voor mij part al wat ge wil h. See if I give a flying fuck.
Ik zeg alleen maar wat'k weet.
Old 20-03-2007, 21:55   #88   link
groenschoen
Miskend genie

groenschoen's Avatar

Quote:
Originally Posted by eaurouge View Post
Jongen geloof wat ge wil, en pak voor mij part al wat ge wil h. See if I give a flying fuck.
Ik zeg alleen maar wat'k weet.
Zeg dan "ik heb ergens horen zeggen" of "ik met heel beperkte/geen kennis van deze zaak zeg". Ipv hier zaken te verkondigen waar je absoluut geen zekerheid van hebt en mensen die dat miss serieus nemen mee benvloedt.
Old 20-03-2007, 21:57   #89   link
deevie
Senior Member

deevie's Avatar

Feit is dat creatine helemaal niet het wondermiddel is dat velen er van maken. De meesten die het nemen weten nog niet eens wat het is, en veel gebruiken het nog fout ook. Het heeft idd niet zoveel effect, maar voor bodybuilders e.d. kan die ene extra herhaling die ze er nog kunnen uitpersen veel verschil maken. Als je niet volledig tot het uiterste gaat haalt het zelfs geen zak uit.
deevie is offline   Reply With Quote
Old 20-03-2007, 22:16   #90   link
Wannes
Work In Progress

Wannes's Avatar

Quote:
En ik ken iemand die zei dat alleen arische mensen mochten leven, had hij soms gelijk? "I know a guy who knows a guy"-verklaringen zijn nu niet echt iets wat we hier serieus gaan nemen.
Is samenwonen met een professionele personal trainer met een universitair sportdiploma en 2 jaar extra bijscholing specifiek op fitness goed genoeg?

bovendien toegegeven dat het niet altijd zonneklaar is waar ik ernstig ben of mezelf wat entertain. maar het onderscheid is er, en ik herken het immer.
Wannes is offline   Reply With Quote
Old 20-03-2007, 22:24   #91   link
eaurouge
Senior Member

Quote:
Zeg dan "ik heb ergens horen zeggen" of "ik met heel beperkte/geen kennis van deze zaak zeg". Ipv hier zaken te verkondigen waar je absoluut geen zekerheid van hebt en mensen die dat miss serieus nemen mee benvloedt.
Euh, leer keer lezen ofzo. Ik kn iemand die het wl bestudeerd heeft, en wl kennis van zaken heeft.
Old 20-03-2007, 22:41   #92   link
sprinkler
faster than some bacteria

sprinkler's Avatar

Send a message via MSN to sprinkler
Quote:
Originally Posted by Bjorn121 View Post
edit>
En fitness is imo veel te duur. Zo megacenters als Passage is misschien wel indrukwekkend, maar als je geen 3 keer per week kan gaan heeft het weinig nut om 60-70 euro per maand neer te tellen. Ook kleinere fitnesscentra zijn imo veel te duur. Wie een betaalbare fitness weet zijn in het centrum van Gent mag het mij altijd eens komen zeggen.
De watersportbaan..

Last edited by sprinkler; 20-03-2007 at 22:43.
sprinkler is offline   Reply With Quote
Old 21-03-2007, 08:18   #93   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

Quote:
Originally Posted by sprinkler View Post
De watersportbaan..
ik dacht dat dat voornamelijk veel water was waar af en toe ook roeiwedstrijden gehouden worden, maar ik kan mij natuurlijk vergissen.
Bjorn is offline   Reply With Quote
Old 21-03-2007, 11:43   #94   link
sprinkler
faster than some bacteria

sprinkler's Avatar

Send a message via MSN to sprinkler
Hey, t'is ook maar van horen zeggen. Zelf ben ik er nooit geraakt. Een maat had de prijzen eens opgezocht voor verschillende fitness centra en de watersportbaan was dirt-cheap in vergelijking met de rest.
Om die dure fitness centra te vermijden ben ik dan maar gewoon gaan zwemmen en gaan lopen(zalig in Gent, langs 't water) om mijn behoeften te bevredigen
Old 21-03-2007, 12:18   #95   link
PuRiTy
Junior Member

PuRiTy's Avatar

Quote:
Originally Posted by Corax View Post

- Eet! Eet gezond en eiwitrijk. Ik zou er zoveel over kunnen typen maar je kan echt veel vinden met wat zoekwerk

succes enal.
Kan je eens een "voedingsschema" geven? Of een link naar. Liefst zonder die supplementen (als dat al mogelijk is).
PuRiTy is offline   Reply With Quote
Old 21-03-2007, 12:35   #96   link
Corax
Senior Member

Corax's Avatar

Sure, ik ga er vanavond voor kijken. Als ik het vergeet moet je maar eens PM'en ...

Supplementen heb je niet nodig als beginner. Veel van die dingen zijn ongeloofelijke brol die je maar beter niet koopt. Het enige dat ik zou kopen (als je al een tijd bezig bent) is whey protene en iets waar omega 3 vetten inzitten. Er zijn nog wel wat goeie dingen (ZMA bv), maar daar moet je echt geen rekening mee houden in 't begin.
Corax is offline   Reply With Quote
Old 21-03-2007, 14:15   #97   link
ibaun
dr. Nuclear Scientist

ibaun's Avatar

Diafragma stretches, zo traint een echte vent.
ibaun is offline   Reply With Quote
Old 21-03-2007, 14:39   #98   link
Takeshi
ALPPALP

Takeshi's Avatar

Send a message via MSN to Takeshi
Het lichaam van bodybuilders vind ik eigenlijk extreem lelijk. Gezond gespierd is heel aantrekkelijk, meer moet dat niet zijn.
Takeshi is offline   Reply With Quote
Old 21-03-2007, 15:02   #99   link
Awoujol
Ancien

Awoujol's Avatar

Quote:
Daarom dat het zo populair is h, maar jij zal alles gestudeerd hebben over de stof en na enorm veel onderzoek tot die conclusie gekomen zijn?
Creatine is populair omdat veel mensen denken dat het helpt. Creatine is goed om je uithoudingsvermogen te 'verbeteren', daarom dat wielrenners het veel nemen. Al wie denkt dat je van creatine spieren krijgt, moet dringend eens naar de dokter.
Awoujol is offline   Reply With Quote
Old 21-03-2007, 16:06   #100   link
Osprey
Member

Quote:
Originally Posted by Awoujol View Post
Creatine is goed om je uithoudingsvermogen te 'verbeteren', daarom dat wielrenners het veel nemen.
Ik dacht dat creatine enkel nut heeft bij kortdurende inspanningen.
Osprey is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Thread Tools

Posting Rules