Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Reply

Thread Tools
Old 17-01-2007, 16:09   #41   link
The Dude
Certified Sinner

The Dude's Avatar

(damn ik voel mij hier terug puber, smileyreply's, roflol)
The Dude is offline   Reply With Quote
Old 17-01-2007, 18:11   #42   link
Barry
GorenBarry.

Barry's Avatar

Net een stukje van Hendry - Stevens gezien, eerst 5-0, stevens komt terug naar 5-5. 6de frame ziet er allemaal goed uit voor Hendy tot hij op een moment een rode net niet kan potten, dus speelt hij de safety. Uiteindelijk kon stevens nog een gelijke score forceren, maar hij verkeek zich helaas op een zwarte, dus Hendry door.

Vanavond Steve Davis, ben benieuwd wat dat gaat worden. Normaalgezien oefent hij bijna niet meer voor een wedstrijd, maar deze keer gaat hij toch terug naar de practice table, benieuwd wat dat gaat geven.
Barry is offline   Reply With Quote
Old 17-01-2007, 21:38   #43   link
The Dude
Certified Sinner

The Dude's Avatar

wow, spijt da'k die match gemist heb :-/
Old 17-01-2007, 22:37   #44   link
Barry
GorenBarry.

Barry's Avatar

Steve Davis ligt er helaas ook uit.

Dat geeft de volgende kwartfinales

Stephen Maguire vs Neil Robertson (Robertson absoluut favoriet)
Ronnie O'Sullivan vs Ken Doherty (Hopelijk haalt ronnie z'n niveau van de vorige wedstrijd)

Stephen Hendry vs Shaun Murphy
Ding Junhui vs Stephen Lee

Een halve finale Robertson vs Ronnie zou in mijn ogen een geweldig entertainment vertegenwoordigen, is zien hoe goed ze presteren in de kwartfinales!
Old 18-01-2007, 09:28   #45   link
Sine Metu
clear eyes

Sine Metu's Avatar

Ik ben wel blij dat Junhui er nog inzit! Ben niet echt fan van Ebdon!
Old 18-01-2007, 23:16   #46   link
Sine Metu
clear eyes

Sine Metu's Avatar

lap! Robertson ligt eruit tegen Maguire. Jammer. Maarja, 't is zoals het is! Ronnie stuurt Maguire wel naar huis.
Old 18-01-2007, 23:38   #47   link
Barry
GorenBarry.

Barry's Avatar

Ik hoop zo hard op een finale O'sullivan vs Hendry. En Ronnie dit wint natuurlijk. (fanboy²)

Normaal zou Ronnie maguire naar huis moeten kunnen sturen. En dat wordt volgens mij beslist in de eerste 2-3 frames. Eens ronnie op voorsprong komt wordt het enorm moeilijk om hem in te halen. Komt hij echter op achterstand, dan is alles mogelijk.
Old 19-01-2007, 11:46   #48   link
Sine Metu
clear eyes

Sine Metu's Avatar

O'Sullivan - Hendry zou wel cool zijn. Want dan zitten Edwin en ik elk aan een kant in de zetel te supporteren. Ons beider idolen tegen elkaar!

De vorige keer liep Ronnie weg, dus da was nie zo tof voor mij! Hij zal wel uit zijn op revenge! Maar eerst zover geraken natuurlijk.
Old 21-01-2007, 11:27   #49   link
Sine Metu
clear eyes

Sine Metu's Avatar

De finale: O'Sullivan - Junhui. Dit wordt een heel interessante finale. Junhui won vrij makkelijk van Hendry. O'Sullivan won iets minder makkelijk van Maguire. Ding Junhui heeft heel constant gespeeld en is supergeconcentreerd, maar 't is tegen Ronnie... Dat kan alle kanten op. Als O'Sullivan 't niveau haalt van de partij tegen Carter dan stopt er hem niemand! Ik ben fan van O'Sullivan, maar ik gun dit Ding ook. Ik ga onpartijdig supporteren en gewoon genieten!
Old 21-01-2007, 12:32   #50   link
Barry
GorenBarry.

Barry's Avatar

Ding heeft ook redelijk wat laten liggen tegen Hendry. O'Sullivan vs Maguire was een rare wedstrijd. Toch denk ik dat Ronnie vandaag een veel hoger niveau gaat halen. Na de finale vorig jaar tegen Higgings, vind ik dat Ronnie deze titel wel verdiend (en het wordt verdekke nog is tijd dat hij een prijs mee naar huis neemt).
Old 21-01-2007, 20:53   #51   link
Sepulfly
Tleger waser

Sepulfly's Avatar

Was toch al fijn vandaag met een sterke comeback van O'Sullivan uiteindelijk. Ook Ding's 147 voor het eerst gezien. Toch maf hoe die concentratie houdt terwijl dat publiek een beetje geschift aan het worden is. Hij had meteen het respect van de ganse tribune.

Nu is dat natuurlijk anders. Iedereen staat daar toch wel volle bak voor O'Sullivan wat toch wel een stuk geholpen gaat hebben om zijn 0 - 2 om te zetten naar een 5 - 3. Dat derde punt voor Ding was anders wel een fijne thriller met toch wel een meesterlijk tactisch spel naar snooker waarbij hij zijn achterstand omzet naar een voorsprong.

Fijnfijn, eens zien hoe het afloopt zie.
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
Sepulfly is offline   Reply With Quote
Old 21-01-2007, 22:52   #52   link
Sine Metu
clear eyes

Sine Metu's Avatar

wat een finale!
wat een emoties!

snooker is toch een uitzonderlijke sport. je moet het gezien hebben om te begrijpen wat er allemaal gebeurd is...

proficiat Ronnie!
Old 21-01-2007, 23:54   #53   link
Barry
GorenBarry.

Barry's Avatar

Geen woorden voor, het is niet de eerste keer dat ik dat zeg. Ronnie became a potting machine.
Old 22-01-2007, 09:28   #54   link
Sine Metu
clear eyes

Sine Metu's Avatar

En toch blijft ie Ronnie, want hij zei in zijn speech "i could've done better". ik vraag me af: what the hell kunde nu nog beter doen? Die laatste frames, zo koelbloedig, alles erin. Ik verdenk hem er echter wel van van Ding nog een kans te gunnen in't laatste frame... of hem tenminste nog wat tabletime te geven...

@ Ronnie:
Old 22-01-2007, 09:34   #55   link
Unzip Attack
Self-proclaimed genious

Unzip Attack's Avatar

holy shit. wat een geniale kerel, wat een geniale match

heerlijk om ronnie terug op niveau te zien spelen !
Unzip Attack is offline   Reply With Quote
Old 22-01-2007, 09:35   #56   link
Barry
GorenBarry.

Barry's Avatar

Wel, die eerste zwarte die hij mist in de eerste frame. Dat kon beter

Soit, helaas de avond sessie gemist. Ik hoop dat ik dat binnenkort op youtube ofzo kan zien.
Old 22-01-2007, 09:38   #57   link
Unzip Attack
Self-proclaimed genious

Unzip Attack's Avatar

die was zeer kort anyway ding had er precies niemeer zoveel zin in en maakte dan ook enkele zeer stuntelige foutjes (was een beetje de pedalen kwijt). Anyway mooi hoe ronnie zich lastig maakt op zwaar luidruchtige supporters :-0
Old 22-01-2007, 10:45   #58   link
Sine Metu
clear eyes

Sine Metu's Avatar

Laat ons vooral 't moment niet vergeten van de laatste midsession interval. hoe mooi is het niet dat Ronnie zijn arm om ding zijn schouders legt en hem meeneemt in zijn kleedkamer!
Als er iemand zich kan inleven hoe Ding zich gevoeld moet hebben is het Ronnie wel. Ook heel erg mooi hoe hij Ding na de wedstrijd eens goed vastneemt en hem op het hoofd kust. Dat moet Ding toch wel sterkte geven in de toekomst!

Ik wil ook nog even zeggen dat het publiek wel heel erg luidruchtig was, dat zijn we niet gewoon bij 't snooker...
Old 22-01-2007, 11:43   #59   link
Unzip Attack
Self-proclaimed genious

Unzip Attack's Avatar

Quote:
Originally Posted by Sine Metu
Laat ons vooral 't moment niet vergeten van de laatste midsession interval. hoe mooi is het niet dat Ronnie zijn arm om ding zijn schouders legt en hem meeneemt in zijn kleedkamer!
Als er iemand zich kan inleven hoe Ding zich gevoeld moet hebben is het Ronnie wel. Ook heel erg mooi hoe hij Ding na de wedstrijd eens goed vastneemt en hem op het hoofd kust. Dat moet Ding toch wel sterkte geven in de toekomst!

Ik wil ook nog even zeggen dat het publiek wel heel erg luidruchtig was, dat zijn we niet gewoon bij 't snooker...
idd ja. enkele anti-fans precies... anyway het was een pareltje van een finale.
Old 22-01-2007, 12:27   #60   link
Sine Metu
clear eyes

Sine Metu's Avatar

een van de mooiste sportmomenten die ik gezien heb!

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Thread Tools

Posting Rules