Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Forum Games

Reply

Thread Tools
Old 08-09-2012, 10:22   #81   link
Leeuwke
King of the jungle

Leeuwke's Avatar

Ah, of je bedoelt dat Fraeco naar mij switchte? Mja, je zou kunnen stellen dat hij op mij gestemd heeft omdat ik evil ben zodat ik dan "safe" ben, maar iedereen weet toch dat de votes van de bazenpoepers tot op het bot geanalyseerd worden? Hij heeft ook nogal vaak zijn vote veranderd, dusja. En snel even elke bazenpoeper bij Fraeco betrekken zou ook maar ongelofelijk dom zijn, betwijfel of ze dat gedaan hebben.
Leeuwke is offline   Reply With Quote
Old 08-09-2012, 10:24   #82   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

Ik zou keihard op u stemmen ware het niet dat ik denk dat je de meest ongevaarlijke der bazenpoepers bent
acku is offline   Reply With Quote
Old 08-09-2012, 10:34   #83   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

De vote redeneringen vind ik wat voorbarig. Jerre was altijd aan kop, niemand moest iets speciaals doen. Fraeco zijn switches waren wrs niet tactisch van aard

Inactiviteit van mafia daarentegen is wel een goede leidraad
Alex is offline   Reply With Quote
Old 08-09-2012, 11:02   #84   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

Fraeco was anders wel het typische voorbeeld van (foute) tactische stemwissel als bazenpoeper, en een deel is erin gevolgd. Gegeven de jeugdigheid van Leeuw en mogelijk het blind enthousiasme van Drennargh (is ie niet altijd beetje licht naief geweest of is dat mijn idee?) maakt hen dat na de eerste dag het meest verdacht.
Old 08-09-2012, 11:04   #85   link
Guns
Man of Science

Guns's Avatar

!Vote: Drennargh
Guns is offline   Reply With Quote
Old 08-09-2012, 11:10   #86   link
Guns
Man of Science

Guns's Avatar

Btw, communiceren via PM's was toch toegestaan hé? De term "open communicatie" blijft nogal verwarrend, eigenlijk.
Old 08-09-2012, 11:16   #87   link
Leeuwke
King of the jungle

Leeuwke's Avatar

Je mag communiceren, maar je moet Turtle in CC houden.
Leeuwke is offline   Reply With Quote
Old 08-09-2012, 11:45   #88   link
Guns
Man of Science

Guns's Avatar

Ook niet over het hoofd zien dat er een kleine mogelijkheid bestaat dat er een C4 is ingediend, maar dat er correct geguard is (dan hebben we wel zowat de luckiest first round ooit, maar kom). Turtle zijn verwoording laat iets anders uitschijnen, maar Turtle gebruikt dan ook termen als "open communicatie".
Old 08-09-2012, 11:54   #89   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Was er dus echt helemaal geen poging tot c4-indiening door de bazenpoepers, of werd deze C4 versnipperd of dergelijks?
Old 08-09-2012, 13:20   #90   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Quote:
Originally Posted by acku View Post
en als we iets kunnen leren uit het feit dat ze gisteren geen C4 is gegeven, dan is het eerst kijken in de richting van Wjw en/of Dodgy.

Hun inactiviteit heeft er mogelijk voor gezorgd dat de bazenclub het stemmen niet voor elkaar kreeg.
Ergens ben ik meer geneigd Dodgy te verdenken sinds ie er initieel wel was, maar strategisch de boot af hield tot ie ineens voor andere dringende plannen werd gesteld privé. Wjw lijkt eerder gewoon niet te beseffen dat er een crisis is.

Dus ja, !Vote: Dodgy

Maar Leeuw en Drennargh staan ook nogal hard te konkelfoezen aan de water-automaat.
Ik volg.

!Vote: Dodgy

Hij heeft er waarschijnlijk gewoon niet meer aan gedacht, maar het is één van de enige dingen waar we kunnen op af gaan.
Quote:
Originally Posted by Guns View Post
!Vote: Drennargh
Waarom Drennargh, gewoon omdat hij als laatste heeft gestemd?
CSM is offline   Reply With Quote
Old 08-09-2012, 14:22   #91   link
Guns
Man of Science

Guns's Avatar

Voornamelijk het feit hij en Fraeco nogal onnozel op elkaar zaten te stemmen. En om Drennargh wat uit zijn kot te lokken.

Ik volg wat Leeuwke en/of Drennargh betreft zowel acku als Alex. Acku heeft een punt als hij zegt dat als evil een beetje "haha random vote"-gewijs op elkaar gaan stemmen een nogal veel voorkomend fenomeen is. Alex heeft ook een punt in die zin dat meer ervaren spelers weten dat dit een veel voorkomend en dus doorzichtig fenomeen is en het dus zelden zullen doen. Ik gok dat Fraeco daar niet ervaren genoeg voor is

Maar afgaan op inactiviteit is in de huidige omstandigheden uiteraard ook een uitstekende keuze. We staan er vrij goed voor atm, schoon lijstje met verdachten.

Last edited by Guns; 08-09-2012 at 14:30.
Old 08-09-2012, 14:37   #92   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

Guns, Alex én CSM die geen problemen hebben om mij te volgen. Kans bestaat dat ik nog nooit zo verkeerd ben geweest.
Old 08-09-2012, 15:09   #93   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Ik ben eerder geneigd voorlopig geen conclusies te trekken uit die vote shenanigans. Maar zowel dat als de inactivity zetten pijlen op drennargh, die wrs toch aan de vote sterft tenzij er een beter idee opduikt.
Old 08-09-2012, 15:20   #94   link
Anton
lil carl hoefkens

Anton's Avatar

!Vote: Dodgy en volgende toer acku wss om hypothese te testen

"It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends upon his not understanding it!" - Upton Sinclair
Anton is offline   Reply With Quote
Old 08-09-2012, 15:27   #95   link
wjw
Alive and human

wjw's Avatar

!vote: Drennargh

Ik vermoed schijn-votes van Fraeco en Drennargh op elkaar. Sorry van de passieve start, kon onmogelijk meer online zijn dan ik was, door stage in Amsterdam.
Old 08-09-2012, 15:47   #96   link
Divolinon
Una

Divolinon's Avatar

Send a message via ICQ to Divolinon Send a message via MSN to Divolinon Send a message via Skype™ to Divolinon
Schijn-votes op 1ste stemming lijken me wat nutteloos. Qua inactieven ga ik dan maar voor !Vote: dodgy
Old 08-09-2012, 16:06   #97   link
Drennargh
Senior Member

Drennargh's Avatar

Quote:
Originally Posted by Turtle View Post
Werkdag 2
Drennargh kwam bijna niet opdagen en was allerlaatste. Hij start met 3 stemmen tegen.
Is dat iets wat gebeurd is waar ik niet van op de hoogte ben of is dat een random gebeurtenis in het spel? Wtf 3 stemmen tegen?

Slaan, overslaan, doodslaan, afslaan, inslaan, beslaan, opslaan, uitslaan, toeslaan, tegenslaan, doorslaan, ontslaan, neerslaan, bananaphoneslaan: al de rest. ==> Voltooid deelwoord: -geslagen
Drennargh is offline   Reply With Quote
Old 08-09-2012, 16:12   #98   link
Divolinon
Una

Divolinon's Avatar

Send a message via ICQ to Divolinon Send a message via MSN to Divolinon Send a message via Skype™ to Divolinon
1ste post:

Tot u spreekt uw almachtige directeur.
De eerste die vandaag op kantoor was, zal beloond worden. De laatste zal passend gestraft worden.

Let the company-games begin!
Old 08-09-2012, 16:15   #99   link
Drennargh
Senior Member

Drennargh's Avatar

Gay! En mensen die niet zijn komen opdagen hebben niets? 't Was de moeite... Lijkt mij dus lastig om hier nog uit te raken. Anyway, ik had geen notification gezien met mijn duizend tabs, dus ik merkte het pas laat.

En wat betreft die inactivityzever: soms zit een mens een halve of hele dag niet op zijn pc, zotte shizzle! En ik zal al op voorhand zeggen: morgen ga ik de hele dag lopen.

Slaan, overslaan, doodslaan, afslaan, inslaan, beslaan, opslaan, uitslaan, toeslaan, tegenslaan, doorslaan, ontslaan, neerslaan, bananaphoneslaan: al de rest. ==> Voltooid deelwoord: -geslagen

Last edited by Drennargh; 08-09-2012 at 16:18.
Drennargh is offline   Reply With Quote
Old 08-09-2012, 16:19   #100   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Quote:
Originally Posted by Alex View Post
Was er dus echt helemaal geen poging tot c4-indiening door de bazenpoepers, of werd deze C4 versnipperd of dergelijks?
Lijkt me correct omschreven in de OP van dag2.

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Forum Games

Thread Tools

Posting Rules