![]() |
![]() |
#47 link | |
Senior Member
|
Quote:
Bandwagon Schandwagon, is dit al wat erger? !Vote: White Hawk
![]() |
![]() |
#48 link | |
wadist
|
Quote:
!Vote: White Hawk Content? ![]()
![]() |
![]() |
#49 link |
*
|
Ik zou mij graag aansluiten bij de partij van den John.
't Moet gaan gedaan zijn met altijd in dezelfde patronen te vallen. Nieuwe bewoners worden uit Shrimpbeek weggepest en dat werkt in de hand dat we vastroesten en steeds extremer worden in 'alles kan en alles mag'. Verandering, en wel snel! Dus, John, mag ik erbij? Josefien Dominatrix |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 link |
Mega Shrimper
|
Jo Ker zou zich graag aansluiten bij 01001011 01110101 01110010 01101011 01101000 01101111 01100101 01110010 01100101 01101110
De enige partij die geen zakkenvullers zijn!
Most people don't even know what sysadmins do, but trust me, if they all took a lunch break at the same time they wouldn't make it to the deli before you ran out of bullets protecting your canned goods from roving bands of mutants. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 link | |
Senior Member
|
Quote:
![]() |
![]() |
#52 link |
Senior Member
|
Heel content
![]() Maar uw "volledig random" en dan toch een uitleg geven klopte niet helemaal. ![]() Ge hebt uw vorige keuze bepaald aan de hand van bepaalde inputs, mijn "meta zever" kon een indicatie zijn van evil. Dus niet volledig random... Ik heb mijn keuze bepaald aan de hand van bepaalde inputs, namelijk het met uitleg vernoemd worden als mogelijke evil. Mijn opties vernauwen zich dan tot het proberen te overleven tot de tweede ronde. Ik stem dan natuurlijk op een persoon die al vernoemd is om eventueel een bandwagon te starten. Volgende ronde zal mijn stem meer achtergrond dan "ik wil overleven" hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 link |
Mega Shrimper
|
Hebben jullie een maatschappelijk draagvlak daarvoor?
Most people don't even know what sysadmins do, but trust me, if they all took a lunch break at the same time they wouldn't make it to the deli before you ran out of bullets protecting your canned goods from roving bands of mutants. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 link | |
Mega Shrimper
|
Quote:
![]() !Vote: Radje
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 link |
Kaat 4 lyfe
|
![]() Genoeg met de vreemdelingen en nieuwkomers (zoals White hawk, Fjuri, ArdorTheUnco) die uit het niets van ons maffia spel komen profiteren. Wij zijn de partij van de echte garnaal, DE VLAAMSE NOORDZEEGARNAAL. WEG MET DIE GEÏMPORTEERDE "ROZE" VALSAARDS EIGEN KREEFTACHTIGEN EERST Wie van jullie is bereid jullie glorieuze leider, Bart De Zeekever te volgen op zijn mars naar de overwinning? Wie met mij is, maak dit bekend: "IK WIJD MIJN LEVEN AAN DE GRIJZE GARNAAL EN ONZE GROTE LEIDER." |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 link |
wadist
|
Tja mensen, als ik er weer uit gevote word op de eerste dag doe ik volgende keer niet meer mee. Het wordt afgezaagd.
Het is natuurlijk de keuze van de meerderheid maar ik ga niet elke keer meedoen om een label te krijgen dat ik elke keer de bandwagon krijg.
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|