Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 31-12-2015, 13:21   #301   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
Ja het lukt nu wel, maar in het begin niet terwijl die training wel gewoon werkte.

Toch eens een pak videos bekijken want de tutorial is maar mager imo.
DM is offline   Reply With Quote
Old 01-01-2016, 13:49   #302   link
Drennargh
Senior Member

Drennargh's Avatar

Slaan, overslaan, doodslaan, afslaan, inslaan, beslaan, opslaan, uitslaan, toeslaan, tegenslaan, doorslaan, ontslaan, neerslaan, bananaphoneslaan: al de rest. ==> Voltooid deelwoord: -geslagen
Drennargh is offline   Reply With Quote
Old 12-01-2016, 13:39   #303   link
Drennargh
Senior Member

Drennargh's Avatar

Slaan, overslaan, doodslaan, afslaan, inslaan, beslaan, opslaan, uitslaan, toeslaan, tegenslaan, doorslaan, ontslaan, neerslaan, bananaphoneslaan: al de rest. ==> Voltooid deelwoord: -geslagen

Last edited by Drennargh; 12-01-2016 at 14:03.
Old 17-02-2016, 09:17   #304   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Send a message via MSN to blumcole
Ik twijfel nog. Zitten er eigenlijk storyline missions in?
Wii U : Blumcole
blumcole is offline   Reply With Quote
Old 17-02-2016, 10:28   #305   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Dit moet je niet spelen voor storyline. Niettemin, er is heel wat lore, met missions en zaken zoals Powerplay waar jezelf kan bij aansluiten en opdrachten doen voor rewards en invloed. Maar de opzet van het spel - je begint in een space station met een basis schip en 1000 credits, de rest bepaal je zelf - draait niet rond storytelling.
PC gaming: Asus ROG PG348Q - 34" UltraWide G-SYNC UWQHD (3440x1440), Intel i7-6700K @4.7Ghz, NVIDIA GTX1080, G.Skill 16GB DDR4-3200, Intel 750 PCIe 400GB SSD, Corsair K70 RAPIDFIRE Mechanical Gaming Keyboard Cherry MX
Home Theater: Samsung Smart LED-TV 55" 8 Series 1000hz (UE55F8000SL), B&W 604, 603 & LCR6 surround set + B&W ASW-610 Subwoofer, Onkyo TX-DS787 THX Receiver
Virtual Reality: HTC VIVE & Oculus Rift + Oculus Touch | Console: XBOX ONE | Mobile: Lenovo Phab 2 Pro
Cybdm is offline   Reply With Quote
Old 11-04-2017, 17:25   #306   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Het blijft positief evolueren:

New Elite Dangerous Update Today: adds multi-crew, avatars and more

PC gaming: Asus ROG PG348Q - 34" UltraWide G-SYNC UWQHD (3440x1440), Intel i7-6700K @4.7Ghz, NVIDIA GTX1080, G.Skill 16GB DDR4-3200, Intel 750 PCIe 400GB SSD, Corsair K70 RAPIDFIRE Mechanical Gaming Keyboard Cherry MX
Home Theater: Samsung Smart LED-TV 55" 8 Series 1000hz (UE55F8000SL), B&W 604, 603 & LCR6 surround set + B&W ASW-610 Subwoofer, Onkyo TX-DS787 THX Receiver
Virtual Reality: HTC VIVE & Oculus Rift + Oculus Touch | Console: XBOX ONE | Mobile: Lenovo Phab 2 Pro
Old 11-04-2017, 17:41   #307   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

'k Heb wel nog eens zin om opnieuw te starten, maar 'k had me voorgenomen pas opnieuw te beginnen als ik een goede hotas had ter vervanging van mijn dik 16 jaar oude sidewinder, volledig plakkerig van al het bier op de lanparties destijds. Zou er eens werk van moeten maken.
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 12-04-2017, 08:15   #308   link
Arne
Senior Member

Arne's Avatar

Ik heb deze: https://www.bol.com/nl/p/logitech-g-...04004005438634

Tijd om nog eens elite dangerous vanonder het stof te halen.
Die joystick is wel niet de meest stevige/kwalitatieve als je dat vergelijkt met die sidewinders, maar ze hebben veel knoppen en mogelijkheden.

Mijn vorige joystick was deze:

Steviger dan dit maken ze voor dat geld niet meer. Ding had bij mijn vriend (eerste revisie) zelfs een ventilator erin zitten. Bij de mijne was die motor al passief gekoeld.
Arne is offline   Reply With Quote
Old 12-04-2017, 08:21   #309   link
Divolinon
Una

Divolinon's Avatar

Send a message via ICQ to Divolinon Send a message via MSN to Divolinon Send a message via Skype™ to Divolinon
Iemand die weet wat je met Telemetry Suites kan doen? Heb er 4 gekregen van een quest maar heb geen idee wat ermee te doen en ze pakken heel mijn cargo hold in.
Old 12-04-2017, 10:15   #310   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
Is dat niet iets dat je nodig hebt om modules te upgraden ?

Als je dat niet doet kan je ze verkopen of dumpen.

edit:

https://www.reddit.com/r/EliteDanger...lemetry_suite/

Quote:
When you want to modify a module, you have to bring the engineer doing the mod resources for the mod. The higher level the mod, the more complicated groups of resources they require. Once you get a couple levels up, they require these really cheap items you can only get as mission rewards, usually 4 at a time. (I got 8 once) You can sell them or abandon them until you actually want to start upgrading modules. They will just take up space and you can find more later
DM is offline   Reply With Quote
Old 12-04-2017, 10:17   #311   link
Divolinon
Una

Divolinon's Avatar

Send a message via ICQ to Divolinon Send a message via MSN to Divolinon Send a message via Skype™ to Divolinon
Verkopen dus. Heb ook 400k credits questreward gekregen dus tijd om een nieuw ship te kopen!
Old 12-04-2017, 13:38   #312   link
Drennargh
Senior Member

Drennargh's Avatar

Er is een ED wiki waar je alle info kan vinden.

http://elite-dangerous.wikia.com/wik...Dangerous_Wiki

Old 12-04-2017, 14:10   #313   link
Divolinon
Una

Divolinon's Avatar

Hij staat erop. Het vinden is iets anders.
Old 12-04-2017, 14:11   #314   link
Drennargh
Senior Member

Drennargh's Avatar

http://inara.cz/galaxy-components

Hier kan je zien waar bepaalde dingen voor gebruikt worden.

Old 13-04-2017, 19:57   #315   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Staat nu in aanbieding op Steam, ben eigenlijk wel verleid. Heb je er echt een joystick voor nodig of lukt kb/mouse ook?
Is het zoals Eve maar dan single player? Er is ook Everspace in aantocht binnenkort, is dat vergelijkbaar/beter?

Gimme the lowdown please.
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 13-04-2017, 20:08   #316   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

Eve heeft daar niks mee te maken afaik.
Het is ook op geen enkel moment "massive" te noemen. (instanced player limits)
De economy in elite draait op achtergrond simulaties vs eve waar tot het kleinste onderdeel van elk schip door spelers gemaakt en in elkaar gezet wordt.

Eve speelt meer als een 3rd person space rts met immens veel mogelijkheden (imho)
vs
Elite die speelt als een 1st person space sim.

*gebaseerd op mijn opzoekwerk en teleurstelling bij de release van elite, als dat sindsdien anders is, schiet mij niet dood.
Old 13-04-2017, 20:11   #317   link
Drennargh
Senior Member

Drennargh's Avatar

Ik heb het altijd zonder joystick gedaan maar ik moet wel zeggen dat het lang moet wennen met kb/m en het is ook veel soepeler met joystick kan ik best geloven aangezien je zowel moet strafen in de vier richtingen als throttlen als sturen tijdens een gevecht. Ook de reden waarom ik nooit PvP combat doe.

Je kan solo play doen (sowieso internet connection nodig) maar als je gewoon speelt hangt het ervan af of je op druk bevolkte plekken komt. Bv. community goals of populaire zones. Je schijt wel in je broek als je in open play rondvliegt met zware cargo en niet zo goed beveiligd bent. In principe zou ik daarom enkel met vrienden samen spelen. Is ook veel cooler, zeker als je nu ook multicrew hebt.

Old 13-04-2017, 21:06   #318   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Quote:
Originally Posted by jelliuz View Post
*gebaseerd op mijn opzoekwerk en teleurstelling bij de release van elite, als dat sindsdien anders is, schiet mij niet dood.
Alleh daar gaan we weer met die van de pot gerukte vergelijkingen. Het had al moeten stoppen met je eerste zin, EVE heeft met dit spel niets mee te maken , het heeft vanaf die zin dan ook verder geen nut dingen te gaan vergelijken me dunkt.

=> http://forum.shrimprefuge.be/showpos...&postcount=274

Last edited by Cybdm; 13-04-2017 at 21:16.
Old 13-04-2017, 21:17   #319   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

Kben nie mee.
Old 13-04-2017, 21:21   #320   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Quote:
Originally Posted by jelliuz View Post
Kben nie mee.
Wel dat EVE en Elite Dangerous in die mate totaal andere games zijn dat in dat opzicht gelijk welke vergelijking van features tussen die twee absurd/zinloos is. Meer appelen en peren kunnen het niet zijn, en ik heb ze beiden uitgebreid gespeeld. Dus die teleurstelling bij de release is gelijk een teleurstelling dat For Honor niet The Witcher 3 is
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules