Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Forum Games

Reply

Thread Tools
Old 24-03-2013, 11:46   #101   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

Hij had zijn publieke openbaring toch gedaan, en ik rekende op csm om de kills te bepalen. Dacht dat ie een hardvochtige veteraan was, maar ie blonk uit in afwezigheid. Het verdragen van Fidoh ging om vertrouwen winnen, en de hoop op random kills die ons hielpen. Was deels pech dat die raak zaten.
acku is offline   Reply With Quote
Old 24-03-2013, 11:50   #102   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Vigs moet je zo snel mogelijk uitschakelen als mafia, tenzij je jezelf in het netwerk hebt kunnen cheaten ga je nooit de kills overtuigend kunnen controleren.

Enkel in grote games (40+ man) zou ik dat doen. Met een klein aantal als nu een team van 3/4 confirmed gigantisch veel. Blijven dan nog maar bitter weinig unconfirmeds over die als vote/kill fodder zouden kunnen dienen

Last edited by Alex; 24-03-2013 at 22:55.
Alex is offline   Reply With Quote
Old 24-03-2013, 12:41   #103   link
Fjuri
Senior Member

Fjuri's Avatar

Niet zo goed gespeeld met mijn guard ability, maar gelukkig zaten er goei maten in mijn team.

Ik vraag me ook al een hele tijd af waarom Andu niet zijn stem zo had veranderd dat beide spelers (Acku en Turtle) uitvielen in de eerste ronde. Nu het spel gedaan is kan ik dat gerust vragen zonder op noob-meta terug te vallen. Achteraf gezien was dat in elk geval beter, maar op het moment denk ik ook, neen? Dat maakt het mogelijk van meer mensen info te krijgen.
Fjuri is offline   Reply With Quote
Old 24-03-2013, 13:00   #104   link
andu

andu's Avatar

Dat ging toch helemaal niet? Met mijn stem op acku ging acku er uit. Met mijn stem op Turtle ging hij er uit, ik kon geen tie forceren. Die hele eerste dag was gigantisch slecht gespeeld door maffia, daarmee dat ik ook voorstelde om acku te zieneren. Soit, village victory, yay.
andu is offline   Reply With Quote
Old 24-03-2013, 13:03   #105   link
andu

andu's Avatar

Tiens, nu je het zegt, ik kon inderdaad wel een tie maken. Maar dat was gewoon te gevaarlijk. Op dag één heb je toch ook maar alleen vermoedens, wat als ze allebei good waren? Als turtle voor was, ging ik er uit. Als ze allebei good waren zeker, en dat is dan drie man down the hole.
Old 24-03-2013, 13:05   #106   link
andu

andu's Avatar

Snap ook echt niet waarom ik de wolf kill was. Simpelste zaak in de wereld om mij verdacht te maken. Vooral gezien fidoh zijn reveal naar acku toe.
Old 24-03-2013, 14:01   #107   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

En hoe kwaamt ge nu bij mij? Gezienerd?
CSM is offline   Reply With Quote
Old 24-03-2013, 14:08   #108   link
Fidoh
Bordspelnerd

Fidoh's Avatar

Kwam niet per se bij u ze, CSM. We wisten door uitsluiting dat er in Acku-CSM-Divo twee evils zaten.

Eentje voten, eentje killen met vigilante, eentje zieneren. Maakte niet echt uit wie welke behandeling kreeg.
Fidoh is offline   Reply With Quote
Old 24-03-2013, 14:15   #109   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Quote:
Originally Posted by acku View Post
gg Fidoo

Beetje vreemd en slordig spelverloop langs de kant wolvenkant, waarschijnlijk veroorzaakt door een koude start.
Als je acku, CSM én Kurkhoer in uw team hebt dan ga je het niet lang onvermoed uitzingen. Turtle was mogelijk het sterkste profiel, maar die kwam beetje toevallig in rechte lijn tegen mij uit. Had verwacht er meteen uit te liggen dus heb ik die kans gegrepen, alsook CSM, om een start te nemen met groene handen.
Ik wist niet eens dat Turtle evil was toen ik er op stemde, rafl.
Quote:
Originally Posted by Fidoh View Post
Oh wow, acku evil. 'k Denk niet da'k mij ooit nog ga revealen via PM aan iemand die niet confirmed is. :D
Bij Bavo de backstabber kunt ge natuurlijk moeilijk fout gaan.
CSM is offline   Reply With Quote
Old 24-03-2013, 15:09   #110   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Quote:
Originally Posted by CSM View Post
Same ..

Probleem als er geen mafia boards & communicatie is
Old 24-03-2013, 16:20   #111   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

Quote:
Originally Posted by CSM View Post

Bij Bavo de backstabber kunt ge natuurlijk moeilijk fout gaan.
Dat is een beetje hard hé van iemand die niet eens echt meespeelde.
Heb zoals Aleks verwachtte dan op dag 2 zelf een board gemaakt. Ging ervanuit sedert dat Cylon-spel dat dat altijd wel werd gedaan door de anciens, maar er gebeurde niets. Zelfs geen reacties op PM's. Was dat Cylon-spel uitzonderlijk, of deze gewoon wreed tam?

http://jbieber.boards.net/index.cgi?board=general (open nu)

Vind het nochtans een van de leukste aspecten in dit spel, evil zijn en samen kunnen plannen. Dit echter leek een spel vol met bots, en Fidoh.
Mogelijk was de timing wat ongelukkig, maar toch, het kon beter worden gespeeld

Allez, de enige move die niet van mij kwam was de kill op andu, en die hield niet eens steek.
Old 24-03-2013, 18:40   #112   link
Holly Martins
a real pantload

Holly Martins's Avatar

Fucking hell, Fidoh, jij hebt Acku nog gecontacteerd ofwa? rofl :D
Holly Martins is offline   Reply With Quote
Old 24-03-2013, 19:19   #113   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

Kon daar niet erg veel mee doen, buiten doen alsof. Ie deed diezelfde avond toch zijn reveal. En zelf uitkomen als iets vals was té riskant.
Old 24-03-2013, 21:28   #114   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Hij deed zijn reveal pas nadat de deadline verstreken was; dus eigenlijk de volgende dag.
Old 24-03-2013, 21:31   #115   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

Kan zijn, op smartphone met 3G als de wind goed zat was het allemaal moeilijk te volgen. Deadline om 0 uur terwijl ik er gemiddeld rond 6 uit moet is ook niet zo geweldig handig

thks gg

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Forum Games

Thread Tools

Posting Rules