Go Back   Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Wonen, Leven & Reizen

Reply

Thread Tools
Old 08-01-2017, 21:39   #21   link
Dorfmeister
O_o

December 2015 en juli 2016 ben ik twee keer in Amsterdam geweest op korte tijd, maar zo vreselijk veel is daar niet te zien. De Wallen is goed om over de koppen van dronken Britse toeristen te lopen. Madame Tussauds is wel leuk, maar is niet erg groot. De rondvaart daar is verplichte kost, maar ook weer erg toeristisch.

Het Rijksmuseum daarentegen verdient wel de hoogste aanbeveling. En van de beste musea waar ik ooit ben geweest en is echt enorm. Om te eten ben ik twee keer naar Floor 17 geweest waar je echt wel waar voor je geld krijgt.
Dorfmeister is offline   Reply With Quote
Old 09-01-2017, 20:49   #22   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Niet veel te zien? Allez jom.

VOC-ship is best tof, zeker als tussendoortje. Van Gogh is druk, en niet mijn smaak, maar wel indrukwekkend. Voor het Achterhuis geldt hetzelfde, waanzinnig druk, en toch een speciaal stukje geschiedenis. De Dam moet je (al is het voor even) geweest zijn, kuieren in Jordaan of het Vondelpark is ook tof. Rembrandthuis en Scheepvaartmuseum vond ik ook de moeite, zelfs Heineken-experience is geen versmeten tijd. Amsterdam Dungeon is ook weer bijzonder toeristisch, maar steekt goed in elkaar en is niet gek druk of duur als je online bestelt. NEMO is, zeker met kinderen, best leuk.

Enfin, ik weet of we het over dezelfde stad hebben want stellen dat er in Amsterdam niet veel te zien is, lijkt me wat zotjes.
Old 14-01-2017, 08:55   #23   link
ndPix
Senior Member

ndPix's Avatar

Ik denk eind februari een dag of 2 a 3 te gaan. Enige tips wat te doen met een 3 jaar oude dochter? Tis geen moeilijke maar 2 dagen stappen is ook maar saai.

Heb al wat tips gezien zoals Nemo etc die ik zeker eens ga bekijken.
ndPix is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Wonen, Leven & Reizen

Thread Tools

Posting Rules