Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 08-11-2014, 20:40   #21   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jack The Ripper View Post
Lijkt me dat er zelfs zaken van World of Warcraft inzitten.
Wat logisch is als je weet dat Jeff Kaplan, Chris Metzen en Bill Petras, de originele art director van Classic World of Warcraft de looks en feels van Overwatch hebben bepaald. Dat die mensen dus samenkomen zullen er ongetwijfeld zaken terugkomen, herwerkt en terug opgevist worden. Ze hebben hun eigen stijl die ze nu in een modern nieuw jasje gooien.

“BUILD ‘EM UP, BREAK ‘EM DOWN.” Tornbjörn since 2016

~ First it giveth - Then it taketh away ~
aksm is offline   Reply With Quote
Old 08-11-2014, 20:47   #22   link
Jack The Ripper
Dark Soul

Jack The Ripper's Avatar

Die screenshot die je postte deed me direct denken aan Uldum uit WoW.
PS3, Wii U, Vita, 3DS XL
PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86
Jack The Ripper is offline   Reply With Quote
Old 08-11-2014, 20:55   #23   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

Eerder AQ 40 en zijn guardians old skool brah!

Quote:
Originally Posted by aksm View Post
Ziet er toch wel lichtjes geweldig uit.

Old 08-11-2014, 22:46   #24   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

Nog eentje om het af te leren.

Old 09-11-2014, 09:53   #25   link
Sentinel
Senior Member

Sentinel's Avatar

Send a message via MSN to Sentinel
Weinig games die mij kunnen boeien tegenwoordig, maar dit kan er wel eens ééntje zijn waar massas tijd in ga steken.
Sentinel is offline   Reply With Quote
Old 10-11-2014, 00:47   #26   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Overwatch-butt activated!

Serieus, ik snap jullie fascinatie niet met deze game. Ziet er enorm generic uit.
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 10-11-2014, 01:08   #27   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

Wacht eens tot het uit is dodgy
jelliuz is online now   Reply With Quote
Old 10-11-2014, 02:03   #28   link
black
Senior Member

Het doet mij een beetje denken aan unreal tournament meets quake meets tf2 meets cartoony blizzard sweetness mét classes.
Als ze dit goed weten te brengen en ze kunnen een balans in de classes steken, verschillende game mode's (ctf e.d.), dan gaat dit een zeer plezant game zijn die mogelijk ex-ut'ers en ex-quakers kan aantrekken. Ik denk niet dat we de afgelopen jaren al een geslaagde tournament shooter gezien hebben en hoop dat blizzard mij met deze shooter weet te bekoren. De filmpjes zijn veelbelovend.
black is offline   Reply With Quote
Old 10-11-2014, 09:54   #29   link
OmegaII
Typo Master

OmegaII's Avatar

Met alle respect, maar ik zie daar geen Quake in. In geen enkele vorm. Met een combinatie van TF2 en U:T kan ik akkoord gaan. Maar de snelheid, engine (jumps) of accuraatheid van Quake mist toch wel volledig in dit spel.

Ook is dit, aan de weinig beelden te zien, verre van een tournament shooter. Zullen ze er wedstrijden mee houden? Uiteraard, maar met TF2 deden ze dit ook. Is het fun, ja. Is het echt competitief, valt af te wachten, maar vermits het zo hard op TF2 lijkt, zeg ik nee.

Maar fun zal het ongetwijfeld wel zijn, want dat is blijkbaar Activision hun doelstelling tegenwoordig. Ik mis de oude Blizzard... missen we die niet allemaal.
Old 10-11-2014, 12:01   #30   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Nog een geluk dan dat ze 'fun' voorop stellen bij het ontwerpen van een spel, stel je voor.
Ik mis anders ook de tijd toen op fora beelden ook maar gewoon beelden waren, legt iemand mij eens uit hoe je omtrent Overwatch nu reeds dient te hunkeren naar het oude Blizzard?
PC gaming: Asus ROG PG348Q - 34" UltraWide G-SYNC UWQHD (3440x1440), Intel i7-6700K @4.7Ghz, NVIDIA GTX1080, G.Skill 16GB DDR4-3200, Intel 750 PCIe 400GB SSD, Corsair K70 RAPIDFIRE Mechanical Gaming Keyboard — Cherry MX
Home Theater: Samsung LED 55" 8 Series 1000hz (UE55F8000SL), B&W 604, 603 & LCR6 surround set + B&W ASW-610 Subw, Onkyo TX-DS787 THX
Virtual Reality: HTC VIVE & Oculus Rift + Oculus Touch | Console: XBOX ONE | Mobile: Samsung Galaxy S8+ & Oculus Gear VR
Cybdm is offline   Reply With Quote
Old 10-11-2014, 12:05   #31   link
Tjahzi
Senior Puntmuts

Tjahzi's Avatar

Niemand, buiten de Blizzcon-gangers, hebben het al gespeeld, en hup.

Ik wacht wel tot beta/release. Het ziet er goed uit, maar nog veel te vroeg om een oordeel te vellen.
Tjahzi is offline   Reply With Quote
Old 10-11-2014, 12:58   #32   link
OmegaII
Typo Master

OmegaII's Avatar

Quote:
Originally Posted by Cybdm View Post
Nog een geluk dan dat ze 'fun' voorop stellen bij het ontwerpen van een spel, stel je voor.
...
Casual fun dan, omdat gij het zijt
In de tijd was de fun factor de competitie, de moeilijkheid. 't Is allemaal fun, en ge weet uiteraard goed genoeg wat ik wil zeggen, maar bij deze
Old 10-11-2014, 13:06   #33   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Laat ons dan hopen dat ze een goede balans vinden, uiteindelijk heb je tegenwoordig een mix nodig aan casual fun (grote interesse en volgelingen genereren, etc) en competitie. Hearthstone, hoewel nog op vlak van competitieve scene nog in zijn kinderschoenen, toont dat het ergens wel kan.
PC gaming: Asus ROG PG348Q - 34" UltraWide G-SYNC UWQHD (3440x1440), Intel i7-6700K @4.7Ghz, NVIDIA GTX1080, G.Skill 16GB DDR4-3200, Intel 750 PCIe 400GB SSD, Corsair K70 RAPIDFIRE Mechanical Gaming Keyboard — Cherry MX
Home Theater: Samsung LED 55" 8 Series 1000hz (UE55F8000SL), B&W 604, 603 & LCR6 surround set + B&W ASW-610 Subw, Onkyo TX-DS787 THX
Virtual Reality: HTC VIVE & Oculus Rift + Oculus Touch | Console: XBOX ONE | Mobile: Samsung Galaxy S8+ & Oculus Gear VR
Old 10-11-2014, 15:33   #34   link
Jack The Ripper
Dark Soul

Jack The Ripper's Avatar

Quote:
Originally Posted by black View Post
Het doet mij een beetje denken aan unreal tournament meets quake meets tf2 meets cartoony blizzard sweetness mét classes.
Als ze dit goed weten te brengen en ze kunnen een balans in de classes steken, verschillende game mode's (ctf e.d.), dan gaat dit een zeer plezant game zijn die mogelijk ex-ut'ers en ex-quakers kan aantrekken. Ik denk niet dat we de afgelopen jaren al een geslaagde tournament shooter gezien hebben en hoop dat blizzard mij met deze shooter weet te bekoren. De filmpjes zijn veelbelovend.
Ik denk het ook. Het is niet bijzonder origineel maar het kan nog wel aanslaan.
Het moment voor een nieuwe Warcraft/Startcraft/Diablo is er nog niet, dus ideaal voor Blizzard om nu eens zoiets te proberen.
PS3, Wii U, Vita, 3DS XL
PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86
Jack The Ripper is offline   Reply With Quote
Old 10-11-2014, 16:49   #35   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Toen Chris Metzen op Blizzon zei; 'it's been 17 years', was mijn eerste reflex een 'omfg, eindelijk nog eens een Orcs & Humans'.
Old 17-12-2014, 08:55   #36   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

Old 06-02-2015, 09:15   #37   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

Hanamura Map

7 nieuwe heroes added

http://eu.battle.net/overwatch/en/
http://www.overpwn.com/

Old 06-02-2015, 09:38   #38   link
Bibastar
soy ninja

Bibastar's Avatar

Als ik zo alles lees en zie is het een cocktail van TF2, hun typische art-style, gerecycleerde MMO-delen en Smite?. Kvrees dat het enorm moeilijk zal zijn om dit te balancen. Als je ziet dat Blizzard veel moeite heeft met balance in hun andere games (D3 & PvP in WoW, oké het zijn andere games maar toch) dan vrees ik dat ze er hier, met zoveel gadgets en characters, niet zullen in slagen. Valve kan dat, ze zijn ook al zovele jaren gekend voor hun shooters. Blizzard begeeft zich hier op glad ijs..

Oké, polish en uitzicht etc. zijn belangrijk. Maar in een shooter primeert dit niet in tegenstelling tot bv. een mmorpg. Dit is het enige game van Blizzard in jaren waar ik echt niet hyped voor ben.

Last edited by Bibastar; 06-02-2015 at 09:43.
Bibastar is offline   Reply With Quote
Old 06-02-2015, 10:26   #39   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Het betalingsmodel kan voor mij ook sowieso een no-sale zijn, afhankelijk van wat ze kiezen.

Vanaf er $$$ gemoeid is voor heroes of strictly better upgrades mogen ze het wat mij betreft op hun buik schrijven.
Alex is offline   Reply With Quote
Old 06-02-2015, 10:31   #40   link
Bibastar
soy ninja

Bibastar's Avatar

Quote:
Originally Posted by Alex View Post
Het betalingsmodel kan voor mij ook sowieso een no-sale zijn, afhankelijk van wat ze kiezen.

Vanaf er $$$ gemoeid is voor heroes of strictly better upgrades mogen ze het wat mij betreft op hun buik schrijven.
So true. Maar het zal wel een cashshop zijn met cosmetics. Er zijn genoeg voorbeelden van games de laatste jaren waar er miljoenen binnen stromen alleen voor cosmetics zoals LoL en CS:GO

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules