Go Back   Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Wonen, Leven & Reizen

Reply

Thread Tools
Old 18-06-2016, 20:20   #1   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

het leven zoals het is: USA

Threadje omdat de andere volgespamd wordt met verkiezingsgezeik.
Ik zit hier intussen al weer een maand en blijf pendelen tussen "o god wat zijn ze dom hier" en "allez uiteindelijk is het hier nog plezant als toerist".
Old 18-06-2016, 21:28   #2   link
Matthias
*snore*

Laat het feit dat één enkel arm, verblind meisje voor jou gevallen is niet de reputatie van een hele natie bevlekken, teus.
Matthias is offline   Reply With Quote
Old 18-06-2016, 23:50   #3   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

k
Old 18-06-2016, 23:53   #4   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

kamperen is hier heel plezant. natuur is prachtig, heel veel kleine leuke kampeerplaatsen
wasbeertjes zijn de max. tot ze 's nachts bij je passeren en alles overhoop gaan smijten. en gaan lopen met de zak m&m's die nog op tafel liggen :/

thijsdeschildre__DSC4509

Last edited by Teus; 18-06-2016 at 23:58.
Teus is offline   Reply With Quote
Old 19-06-2016, 03:42   #5   link
Blowiieh.
Senior Member

Zit nu vijf dagen in Las Vegas voor EDC (vrij huge festival) en ik begin het echt kotsbeu te worden.
Gisteren voorbij een restaurant gereden waar je gratis kan eten als meer dan 350 pond weegt. Nice. Plaats heet Heart Attack Grill ofzoiets.
Niet normaal hoe ik uitkijk naar een kom verse soep of een home cooked meal.
Blowiieh. is offline   Reply With Quote
Old 19-06-2016, 04:26   #6   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

yup, de eerste keer hier had ook een enorme crisis om mij aan te passen aan de vuiligheid die de mensen hier eten. mensen die thuis gewoon EEN FUCKING EMMER BOTER in de frigo hadden staan, GEEN ENKEL deftig brood te vinden in de supermarkt (walmart, target, krogers,...)

van miserie ben ik de vorige keer gewoon begonnen met zelf mijn brood te bakken. ik ben nu bezig met "no-knead" brood te maken aangezien ik hier geen standmixer heb, en ook geen zin heb om gans de keuken vuil te maken en dan te mogen opkuisen.

maat van me liet me kennis maken met goede biefstuk van hier. godmiljaar, niet normaal lekker. heb al een paar keer op restaurant ook biefstuk gegeten, en verdorie... hun vlees vind ik lekkerder dan hetgene van belgie/frankrijk en ze weten hoe ze het moeten klaarmaken.

ik heb een bescheiden maar erg amerikaans boek gekocht over bbq en grill, ik zal er mij toch eens in verdiepen. en misschien zijn PROPANE AND PROPANE ACCESSORIES eigenlijk toch wel beter

stella artois begint hier een gat in mijn portefeuille te branden, dus ben ik eens de plaatselijke bieren aan het proberen. een gans deel van de speciaalbieren ging rechtstreeks de gootsteen in. gans ander smaakprofiel, vaak zeer onevenwichtig en/of te krachtig.
budweiser was bah. miller lite is een van die lachwekkende amerikaanse bieren die tegen de 4% alcool aanleunt. heel weinig smaak, alsof je een gewone pint aanlengt met water, verder geen echt slechte noten (nogmaas, voor zover er smaak is)
millers high life, dat zich adverteert als "champagne of beers" blijkt uiteindelijk nog mee te vallen. smaakt wat meer uitgesproken en moutig. da's alvast een redelijk compromis qua kostprijs.
Old 19-06-2016, 04:47   #7   link
Blowiieh.
Senior Member

Ik kan echt niet afstappen van de stellas. Vroeger wel wat US craft bieren geprobeerd maar daar zit vaak een wrange smaak aan. Die miller nog niet geproeft.
Trouwens, eggs benedict als ontbijt (wel met een verse saus, niet uit een pakje). Da's wel goeie handel. Breakfast for champs.
En als 't toch fastfood moet zijn: chilly cheese fries van een lokale burgerjoint. Snap niet dat we dat in België niet hebben.
Old 19-06-2016, 10:28   #8   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

bud light is lekker
Old 19-06-2016, 10:59   #9   link
Dov
epo <3

Dov's Avatar

Craft beer in de VS is zelfde niveau tot beter als hier, teus.
Check eens online welke brouwerijen bij jou in de buurt zijn.
't is niet dat stella zo superieur is ze
De VS heeft ook extreem lekker eten hoor, maar het gemiddelde restaurant is inderdaad minder dan hier.
Dov is offline   Reply With Quote
Old 19-06-2016, 19:51   #10   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

Gohja, zijn geweest bij Hopcat vlak boven Indianapolis. Goeie reputatie voor bier, en er inderdaad lekkere dingen gedronken. Probleem is gewoon dat het moeilijk te vinden is, en niet zo goedkoop is. Gans die amerikanen hun zever met hun number 1 attitude en "wij maken ook goed bier!" komt mij intussen langs de oren uit.
Old 19-06-2016, 21:12   #11   link
Jay-Jay
Senior Member

Jay-Jay's Avatar

Is dat trouwens ook niet frustrerend om daar alleen maar vadsige fatso-wijven van 730kg tegen te komen?
Jay-Jay is offline   Reply With Quote
Old 20-06-2016, 02:22   #12   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jay-Jay View Post
Is dat trouwens ook niet frustrerend om daar alleen maar vadsige fatso-wijven van 730kg tegen te komen?
bwa er zijn hier ook wel veel schone grieten.
het hangt er ook wat van af met welke mensen je om gaat. bij het ene type mensen komt iedereen vrij normaal over, elders vind je veel meer overgewicht. hangt wat af van inkomen, ras, etc. je ziet hier wel ganse families die allemaal (extreem) overgewicht tonen. en dan van die groepjes gans opgetutte en kort geklede maar moddervette negerwijven... ja, goor.

meeste mensen met wie ik hier omga hebben een heel normaal gewicht en voorkomen.
Old 20-06-2016, 07:33   #13   link
onbewust
the king of the divan

onbewust's Avatar

Al een glock gekocht bij Walmart?
[00:37:26] <blumcole> ik ben ooit eens rond 9 wakker geworden in mijne zetel en der lag nen drol in de wc maar geen wc papier
onbewust is offline   Reply With Quote
Old 20-06-2016, 09:20   #14   link
Blowiieh.
Senior Member

Quote:
Originally Posted by onbewust View Post
In september toen ik in Atlanta was geschoten met een AK47, M4, P90, G36, thompson, full auto glock, en een aantal revolvers. Dikke fun.
Heeft toen wel wat meer gekost dan we verwacht hadden.

Ook zot hoe dat in z'n werk gaat: één van die instructeurs pakt een revolver, legt rap uit hoe je die laadt en waar je op moet letten. En dan is 't meteen schieten met oorlogswapens.

Last edited by Blowiieh.; 20-06-2016 at 10:03.
Old 20-06-2016, 12:10   #15   link
Metal
Senior Member

Metal's Avatar

Een gemiddelde paintball wedstrijd hier in België heeft waarschijnlijk even veel tijd voor veiligheidsinstructies bij aanvang.
Metal is offline   Reply With Quote
Old 20-06-2016, 12:19   #16   link
Nieker
Punk in drublic

Nieker's Avatar

Quote:
Originally Posted by Dov View Post
Craft beer in de VS is zelfde niveau tot beter als hier, teus.
Check eens online welke brouwerijen bij jou in de buurt zijn.
't is niet dat stella zo superieur is ze
De VS heeft ook extreem lekker eten hoor, maar het gemiddelde restaurant is inderdaad minder dan hier.
Meh ik heb het ook wel gehad met al die micro breweries in amerika. Allemaal leuk in het begin, maar na een paar weken smaken die precies allemaal hetzelfde. Een stella of een budweiser vind ik nog steeds een pak beter.
Nieker is offline   Reply With Quote
Old 20-06-2016, 14:11   #17   link
Rufus
PimpMeister

Quote:
Originally Posted by Metal View Post
Een gemiddelde paintball wedstrijd hier in België heeft waarschijnlijk even veel tijd voor veiligheidsinstructies bij aanvang.
De 2 keer dat ik ben gaan paintballen duurde de instructie tussen de 15 en 30 minuten. wat vrij lang is vergeleken met zo laad je het geweer en have fun.
Old 20-06-2016, 14:46   #18   link
rooz
volhardend verontwaardigd

rooz's Avatar

Dat zal wel een klein beetje overdreven zijn
rooz is offline   Reply With Quote
Old 20-06-2016, 20:16   #19   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

Quote:
Originally Posted by onbewust View Post
gisteren een BB gun op co2 met stalen kogeltjes, bij walmart
sportwinkel in oost-vlaanderen verkocht een aantal van dezelfde dingen, walmart was zo'n 40% goedkoper
Old 20-06-2016, 21:35   #20   link
kar
Public servant

kar's Avatar

Quote:
Originally Posted by rooz View Post
Dat zal wel een klein beetje overdreven zijn
Nope, zaterdag gaan paintballen. Uitleg duurde inderdaad 10 min.
kar is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Wonen, Leven & Reizen

Thread Tools

Posting Rules