Go Back   Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Wonen, Leven & Reizen

Reply

Thread Tools
Old 07-03-2017, 07:38   #41   link
DUR0N
Chasing Sunset

DUR0N's Avatar

Gans shrimp woont naast treinen, ik zie een patroon!
DUR0N is offline   Reply With Quote
Old 07-03-2017, 08:11   #42   link
Horla
Senior Member

Huizen naast een spoorweg zijn vaak instapwoningen. Nog betaalbaar (een vergelijkbare woning wat verder van de spoorweg kost in onze buurt vlot €50.000 meer) en als je jong bent, trek je je niet veel aan van wat lawaai.
Horla is offline   Reply With Quote
Old 07-03-2017, 08:13   #43   link
Prumpy
Pro-shrimper

Prumpy's Avatar

Quote:
Originally Posted by Wazeiterna? View Post
Die was/is zo scheel dat ze via haar linkeroog kon lezen welke bestelling er geschreven stond op het briefje in de rechterachterzak van uw broek.
Hah, lang geleden dat ik die naam nog gehoord heb. Dikwijls mee gelachen.
begets Destruction as Destruction begets...
Prumpy is offline   Reply With Quote
Old 07-03-2017, 09:57   #44   link
Drennargh
Senior Member

Drennargh's Avatar

Quote:
Originally Posted by DUR0N View Post
Gans shrimp woont naast treinen, ik zie een patroon!
Beetje zoals hoogspanningskabels en leukemie. Of was het autisme? Ik weet het niet meer. Misschien heb ik dit verzonnen.

Slaan, overslaan, doodslaan, afslaan, inslaan, beslaan, opslaan, uitslaan, toeslaan, tegenslaan, doorslaan, ontslaan, neerslaan, bananaphoneslaan: al de rest. ==> Voltooid deelwoord: -geslagen
Drennargh is offline   Reply With Quote
Old 07-03-2017, 16:30   #45   link
ran
Senior Member

ran's Avatar

Huren aan een spoorweg zou ik nog overwegen - je hebt er inderdaad niet geweldig veel last van. Iets kopen in geen 100 jaar. Trillingen van zwaar goederenvervoer zijn echt wel een probleem en ik zou dat niet betrouwen. Vergeet in elk geval maar een netjes geplaasterde muur, zit op de kortste keren terug vol scheuren.

Uw bakstenen zullen wel blijven staan, maar de waarde van uw huis gaat wel sneller dalen dan normaal, imho.
It's extraordinary how we go through life with eyes half shut, with dull ears, with dormant thoughts. Perhaps it's just as well; and it may be that it is this very dullness that makes life to the incalculable majority so supportable and so welcome. Nevertheless, there can be but few of us who had never known one of these rare moments of awakening when we see, hear, understand ever so much everything in a flash before we fall back again into our agreeable somnolence.
ran is offline   Reply With Quote
Old 07-03-2017, 18:16   #46   link
Horla
Senior Member

Hangt er van af. Mijn ouders wonen vlak naast de kennedylaan in Gent en dus ook vlakbij de haven. Als er daar een trein reed, kon ik in de tijd mijn crt zien heen en weer wiebelen. Toch heb ik bij mijn ouders nooit een scheur gezien. Het huis heeft een houtstructuur met daarrond een gevelsteen. Dus het hangt er maar van af hoe je bouwt of je problemen hebt.
Horla is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Wonen, Leven & Reizen

Thread Tools

Posting Rules