Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Film & TV

Reply

Thread Tools
Old 06-05-2009, 11:26   #1941   link
Oban
[b]1337[/b]

Oban's Avatar

Is The Office USA de moeite als je al de BBC versie hebt gezien, of is het een rechtsreekse vertaling zoals Coupling USA was?
Old 06-05-2009, 11:28   #1942   link
Robin
Redactie

Robin's Avatar

Is zeker de moeite. Eerste seizoen proberen ze het misschien iets te veel na te doen, maar op den duur vinden ze hun eigen ding wel. 't Is met momenten imo veel lolliger dan de UK versie, aangezien het minder om plaatsvervangende schaamte gaat . Ik volg het nu toch al 5 seizoenen en ben het nog altijd niet beu.
Robin is offline   Reply With Quote
Old 06-05-2009, 11:29   #1943   link
Zwoep
]as]ecole wannabe

Zwoep's Avatar

Enkel de eerste episode is een exacte kopie, daarna is USA losstaand. En nóg veel beter trouwens. Alle seizoenen al meerdere keren gezien.

Michael - Dwight - Jim interacties ftw!
Zwoep is offline   Reply With Quote
Old 06-05-2009, 14:15   #1944   link
Tjahzi
Senior Puntmuts

Tjahzi's Avatar

Quote:
Originally Posted by Pleun View Post
Seinfeld S1 & 2 box gekocht. kweenie, beetje gedateerd en ligt me niet echt eerlijk gezegd.
Een paar maandjes geleden de volledige reeks besteld bij play.com en tot nu toe nog niet verstuurd, jammer genoeg. Ik vond het indertijd een brilliante reeks (gevolgd op tv1 toen ik nog op kot zat).
Tjahzi is offline   Reply With Quote
Old 06-05-2009, 16:41   #1945   link
minion
beefcake!

minion's Avatar

Generation Kill net uitgekeken. 1 woord: geniaal. Up there met The Wire.

minion is offline   Reply With Quote
Old 06-05-2009, 16:58   #1946   link
Zwoep
]as]ecole wannabe

Zwoep's Avatar

Was veel te vlug gedaan.
Die mannen waren precies op roadtrip en ik wil mee!
Zwoep is offline   Reply With Quote
Old 06-05-2009, 17:02   #1947   link
Nieker
Punk in drublic

Nieker's Avatar

Quote:
Originally Posted by Pleun View Post
Seinfeld S1 & 2 box gekocht. kweenie, beetje gedateerd en ligt me niet echt eerlijk gezegd.
Seinfeld is al jaren mijn standaard 'ik ga pitten dus ik leg nog iets luchtig op' oplossing. Geniale reeks
Nieker is offline   Reply With Quote
Old 07-05-2009, 13:03   #1948   link
Snuff
Verlicht Despoot

Snuff's Avatar

Laatste aflevering van Scrubs. Goosebumps and a tear.
Cave Johnson: Alright, let's get started! First test involves something the lab boys call "Repulsion Gel". You're not part of the control group, by the way. You get the gel. Last poor son of a gun got blue paint! Ha ha ha! ...all joking aside, that did happen. Broke every bone in his legs. Tragic, but informative! Or so I'm told.
Snuff is offline   Reply With Quote
Old 07-05-2009, 14:01   #1949   link
Pleun
blorp

Pleun's Avatar

Send a message via ICQ to Pleun
Schijnt dat ze ofwel verder gaan doen ofwel een spinoff maken van de interns, dus zonder de maincast of toch tenminste zonder JD, zal niet voor mij zijn

Prachtig einde, dat wel, alhoewel het wel 3 seizoenen vroeger had mogen komen.
Pleun is offline   Reply With Quote
Old 07-05-2009, 14:09   #1950   link
Snuff
Verlicht Despoot

Snuff's Avatar

Heel de main cast heeft andere pilots die gelanceerd gaan worden, waardoor als die aanslaan ze geen tijd meer zullen hebben voor Scrubs. Dit was ook een duidelijke "laatste échte aflevering". Kan idd zijn als ze verdergaan met interns dat er wel cameos komen, maar ik ben eerlijk gezegd niet zo zot van die interns. Die zijn veel normaler en minder absurd.
Cave Johnson: Alright, let's get started! First test involves something the lab boys call "Repulsion Gel". You're not part of the control group, by the way. You get the gel. Last poor son of a gun got blue paint! Ha ha ha! ...all joking aside, that did happen. Broke every bone in his legs. Tragic, but informative! Or so I'm told.
Snuff is offline   Reply With Quote
Old 07-05-2009, 17:17   #1951   link
Mahershalalhash
lil frank raes

Mahershalalhash's Avatar

Einde scrubs.
Ik zal maar meteen weerleggen dat hoogbegaafd zijn ook bij dikkertjes kan. Met mijn score kan ik zeggen dat jullie de 99.5% zijn. Daardoor dat ik enorm snel dingen opneem, nooit iets vergeet dat ik relevant vind. De meest bizarre hersenkronkels maak. Eigelijk vrij associaal ben irl en niet in de belangstelling wil staan. Ook onzeker wel over alles wat ik doe want ik doe het meestal drie keer zo snel als anderen.

En ik doe aan modelbouw en ik verzamel CE van games.
Mahershalalhash is offline   Reply With Quote
Old 07-05-2009, 17:25   #1952   link
Pleun
blorp

Pleun's Avatar

Nja Scrubs = Zach Braff, beter dat ze het hierbij laten
Old 07-05-2009, 17:47   #1953   link
.fanny
Banned

jullie zouden beter allemaal "curb you enthusiasm" kijken. de beste komische serie die de parel ooit heeft gezien, en het is geen sitcom-format.
.fanny is offline   Reply With Quote
Old 07-05-2009, 18:39   #1954   link
vAmP
Señor

vAmP's Avatar

Om toch enkele keren per week iets te kunnen zien ga ik ook beginnen met the Unit.
Bevindingen?
vAmP is offline   Reply With Quote
Old 07-05-2009, 18:49   #1955   link
Moldonado
awesam

Moldonado's Avatar

Cava nog in 't begin, maar ben toch afgehaakt begin seizoen 2.
Old 07-05-2009, 19:48   #1956   link
Pleun
blorp

Pleun's Avatar

Quote:
Originally Posted by .fanny View Post
jullie zouden beter allemaal "curb you enthusiasm" kijken. de beste komische serie die de parel ooit heeft gezien.
Tijdje terug paar afleveringen van gezien, kwam toch niet aan het niveau van arrested development
Old 07-05-2009, 20:30   #1957   link
vAmP
Señor

vAmP's Avatar

Ocharme House...
vAmP is offline   Reply With Quote
Old 08-05-2009, 09:02   #1958   link
Talos
☆☆☆

Talos's Avatar

Van de week de (geleakte) pilot van Caprica gezien. Er gebeurd eigenlijk al wreed veel, en ze verklaren al veel eigenlijk. Ben eens benieuwd hoe ze het verder gaan aanpakken.
En Adama zit erin, JAHA!
Talos is offline   Reply With Quote
Old 09-05-2009, 22:15   #1959   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Daarnet drie afleveringetjes (zijn er meer?) van Spongebong Hemppants gezien, sterke televisie hoor.
Old 10-05-2009, 08:31   #1960   link
Mahershalalhash
lil frank raes

Mahershalalhash's Avatar

The Simpsons seizoen 5, ondertussen al 15 jaar geleden en is één van de eerste Amerikaanse reeksen die in zijn tijd met zijn humor ver vooruit stond, ik moet nu nog altijd meerdere malen lachen per aflevering. Het enigste dat misschien nog tijdlozer voor mij is, zijn de Monthy Python reeksen/filmen en Blackadder maar dat is dan weer van deze kant.
Ik zal maar meteen weerleggen dat hoogbegaafd zijn ook bij dikkertjes kan. Met mijn score kan ik zeggen dat jullie de 99.5% zijn. Daardoor dat ik enorm snel dingen opneem, nooit iets vergeet dat ik relevant vind. De meest bizarre hersenkronkels maak. Eigelijk vrij associaal ben irl en niet in de belangstelling wil staan. Ook onzeker wel over alles wat ik doe want ik doe het meestal drie keer zo snel als anderen.

En ik doe aan modelbouw en ik verzamel CE van games.
Mahershalalhash is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Film & TV

Thread Tools

Posting Rules